Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2012, 01:29
Verwijderd
Waarom vindt ze die regisseur geweldig, vraag ik mij af, als zij niet eens weet wat zijn (volgens haar) meesterwerken zijn? Waar heeft ze dan in godsnaam dr mening op gebaseerd.
Advertentie
Oud 06-07-2012, 01:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline


I'm really not that interesting. I'm Stephanie. Nineteen years of age living in Oregon.

I love all types of art. Photography. Movies. Travel. Theatre. Music. Books. Videogames.

"If we can call them friends
then we can call them
on red telephones
and they won't pretend
that they're too busy
or that they're not alone"


__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-07-2012, 01:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waarom vindt ze die regisseur geweldig, vraag ik mij af, als zij niet eens weet wat zijn (volgens haar) meesterwerken zijn? Waar heeft ze dan in godsnaam dr mening op gebaseerd.
Hij is eigenlijk acteur (bekend als oa Moss van The IT Crowd) en dit is z'n eerste film, maar er werd toen die film uitkwam al een hele heisa van gemaakt want 'omg, Richard Ayoade regisseert en het is awesome!'
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-07-2012, 02:12
Verwijderd
Citaat:
Hij is eigenlijk acteur (bekend als oa Moss van The IT Crowd) en dit is z'n eerste film, maar er werd toen die film uitkwam al een hele heisa van gemaakt want 'omg, Richard Ayoade regisseert en het is awesome!'
Ahzo, dat verklaart (ja ik ken al die namen en titels niet ). Blijft toch een flaptrien inderdaad.
Oud 06-07-2012, 06:47
Verwijderd
Citaat:
lol, ik heb tumblr-ruzie.

Een meisje zei 'omg, ik wist niet dat Submarine, een van mijn favoriete films, is geregisseerd door Richard Ayoade. Die man is geweldig, waaah!'.
En ik vond dat je niet kan zeggen dat dat een van je favoriete films is en dan niet kan weten dat hij 't geregisseerd heeft, want dan heb je gewoon niet op zitten letten. Dus toen werd zij boos en gaf ze me een 'SORRY HOOR, maar er zijn miljoenen mensen die films gewoon leuk vinden en zich geen reet interesseren wie de regisseur is uuuuuh blabla'.

Maar als je de film leuk vind en je kent de persoon die het geregisseerd heeft (want 'omg het is zo'n fantastische man), en in de film zie je de naam van de regisseur en de naam staat op de poster waar je steeds plaatjes van post, hoe kan je dat dan niet weten?
Het is een domme 19e jarige kuthipster (uit Oregon, hipsterville) met een lelijke grote kutbril en ze houdt van 'alle soorten kunst en theater'. Flikker toch op, trut.

Meningen?
Ze is gewoon heel dom.
Oud 06-07-2012, 06:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Ik voel me alsof ik een kater heb.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 06-07-2012, 07:05
Verwijderd
Huhu vanmorgen verslapen. Maar ik werd netjes op tijd wakker. Alleen overheerste het stemmetje dat fluisterde 'Nohh, wat lekker koel en wat ligt dat bed fijn, blijf nog lekker vijf minuutjes liggen joh, wat kan jou het schelen, het is vrijdag, NEEM HET ER VAN!' Helaas werd ik drie kwartier later wakker. Wel lekker uitgeslapen, dat dan weer wel.
Oud 06-07-2012, 08:20
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Geel, ben je dronken?
Haha, nee Ik consumeer geen alcohol. Waarom denk je dat ik dronken ben/was?


Ik ben wel geslaagd voor mijn IB! Weer een nieuwe diploma voor Engels!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Oud 06-07-2012, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Haha, nee Ik consumeer geen alcohol.


Ik ben wel geslaagd voor mijn IB! Weer een nieuwe diploma voor Engels!
Ik weet dat jij geen alcohol drinkt. Maar misschien had je een andere manier gevonden om dronken te worden, of voor een dag je principes gebroken.

Gefeliciteerd!

Ik zie vandaag mijn broertje, zusje, opa, oma, oom en neefjes terug. Vooral mijn broertje en zusje wil ik heeeeeeel graag terugzien.
Oud 06-07-2012, 09:18
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mogguh. Mijn werk heeft gebeld. Alsof ik om kwartover 9 wakker ben als ik om 12 uur moet werken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-07-2012, 09:36
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Sam en Anne staan vandaag in t AD/Haagse Courant vanwege het kinderkamp dat anne d'r werk organiseert
en laatst stonden sam en ik samen al in een blad voor een woningbouwverening met een dubbelpagina vullende foto
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 06-07-2012, 09:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sam en Anne staan vandaag in t AD/Haagse Courant vanwege het kinderkamp dat anne d'r werk organiseert
en laatst stonden sam en ik samen al in een blad voor een woningbouwverening met een dubbelpagina vullende foto
Wat cool
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-07-2012, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Mogguh. Mijn werk heeft gebeld. Alsof ik om kwartover 9 wakker ben als ik om 12 uur moet werken
Waar werk je?
Oud 06-07-2012, 09:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waar werk je?
Schoenenwinkel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-07-2012, 10:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Weer een pamflet van kinderen die willen klussen deze vakantie. Deze durven echter 5-6 euro per uur per persoon te vragen 13 en 16 jaar. Op zo'n manier wil ik ook wel een auto wassen. En er twee uur over doen!

Maar goed, ik moet weg doei!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-07-2012, 10:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh onderaan staat echt "Ondernemers in hart en nieren!"
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-07-2012, 10:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oei, ik hoop dat het een beetje droog blijft . Vriend en ik willen willen vanmiddag naar de stad, en het ziet nu zo donker, buiten!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 06-07-2012, 10:57
Verwijderd
Citaat:
lol, ik heb tumblr-ruzie.
Een favoriete film hebben waarvan je de regisseur niet kent, vind ik niet zo raar. Een favoriete regisseur hebben waarvan je de films niet kent wel wat dan, vond ze hem zo'n fantastische regisseur om zijn mooie blauwe ogen?
Maar verder komt ze gewoon over als iemand die heel hard haar best doet om een bepaalde indruk te maken, en er niet tegen kan als ze door de mand valt. Daar heeft ze ook nog net een beetje de leeftijd voor.
Oud 06-07-2012, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Oh onderaan staat echt "Ondernemers in hart en nieren!"
Aww dat is schattig
Oud 06-07-2012, 11:03
Verwijderd
gerrit komrij is dood
Oud 06-07-2012, 11:03
Verwijderd
Citaat:
Sam en Anne staan vandaag in t AD/Haagse Courant vanwege het kinderkamp dat anne d'r werk organiseert
en laatst stonden sam en ik samen al in een blad voor een woningbouwverening met een dubbelpagina vullende foto
nice die wordt nog beroemd!
Oud 06-07-2012, 11:06
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kom er net achter dat ik al 24 toeren (jaja haken) van mijn deken te weinig steken maak en nu is 'ie hartstikke scheef
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 06-07-2012, 11:07
Verwijderd
Citaat:
gerrit komrij is dood
Oud 06-07-2012, 11:21
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
lol, ik heb tumblr-ruzie.

*knip*

Meningen?
Ze komt inderdaad niet zo snugger over, maar in her defence, ik weet ook niet uit het hoofd wie de regisseur van mijn favoriete films is.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 11:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Pippeloen, wat wil Sam later worden?
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 11:56
Verwijderd
Mijn vriendje heeft ruzie met een of andere jongen en nu wil hij daarmee gaan vechten. Ik stel me nu de hele tijd voor hoe hij mensen slaat. Hoe kan dat? Hoe kan hij mensen slaan omdat ze nare dingen gezegd hebben? En dadelijk pakken ze hem op en dan is hij een misdadiger, of hij raakt gewond of wat dan ook.
Oud 06-07-2012, 11:57
Verwijderd
Hoe ziet je vriend eruit? En wie is die derde?
Oud 06-07-2012, 12:09
Verwijderd
Wat maakt het uit hoe hij eruit ziet? Iets groter dan ik, bruine ogen, lichtbruin haar, gewoon figuur, loopt meestal in blousjes rond, vecht niet, doet niet aan sport, heeft geen gouden horloges. Het is helemaal geen gangstertype. De derde wel. En hij is een kop groter.


Edit:

Spoiler


Dat zijn wij. En de derde:

Spoiler


Oud 06-07-2012, 12:12
Verwijderd
Omdat ik dat wil weten. En voor visualisatie gevecht idd.

Heb je geen foto?
Oud 06-07-2012, 12:15
Verwijderd
Jaja, ik heb al geëdit.
Oud 06-07-2012, 13:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
gerrit komrij is dood
Whut, ik wist niet eens dat ie kanker had.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-07-2012, 13:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wat maakt het uit hoe hij eruit ziet? Iets groter dan ik, bruine ogen, lichtbruin haar, gewoon figuur, loopt meestal in blousjes rond, vecht niet, doet niet aan sport, heeft geen gouden horloges. Het is helemaal geen gangstertype. De derde wel. En hij is een kop groter.


Edit:



Dat zijn wij. En de derde:

Spoiler


Maar zie je m nu nog wel eens? Hoe ga je het doen nu je weer in NL bent?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 06-07-2012, 13:11
Zeppelin
Avatar van Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Pippeloen, wat wil Sam later worden?
kapper of bakker!
__________________
Allem voran die Tat.
Oud 06-07-2012, 13:11
Verwijderd
Goede carrièrekeuze, Nederland kampt met een dreigend tekort aan bakkers
Oud 06-07-2012, 13:25
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Oh? Volgens mij zijn er genoeg bakkers, maar is er te weinig vraag naar bakkers en bakkerijen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-07-2012, 13:27
Verwijderd
Moet je eens een rondje in Tilburg lopen, daar zijn er pas veel
Oud 06-07-2012, 13:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mwah, de 'ambachtelijke (banket)bakker' ? Die zijn er per jaar minder tenzij je ook doelt op Mehmet's Turkse Bakker + Kebab.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-07-2012, 13:45
Verwijderd
Ja dat was op de radio, dat er te weinig mensen zijn die de opleiding tot bakker nog afronden. De vraag zal inderdaad ook minder zijn geworden, maar het aanbod daalt sneller.
Oud 06-07-2012, 13:48
Verwijderd
In Enschede zit trouwens aan de haaksbergerstraat een Turkse bakkerij met een groot bord op de gevel "Turks bakkerij Haaksberger". Het is dubbel grappig, ten eerste omdat er echt 'Turks bakkerij' staat en ten tweede omdat Haaksberger een rare naam is, de haaksbergerstraat is immers vernoemd naar het dorp Haaksbergen.
Oud 06-07-2012, 13:56
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Whut, ik wist niet eens dat ie kanker had.
Was het kanker dan?
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 13:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja dat was op de radio, dat er te weinig mensen zijn die de opleiding tot bakker nog afronden. De vraag zal inderdaad ook minder zijn geworden, maar het aanbod daalt sneller.
Heeft er wellicht ook wel een beetje mee te maken dat bakkerijen nu ook weer niet omkomen in de klanten tegenwoordig koopt bijna iedereen zijn brood bij de supermarkt.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Heeft er wellicht ook wel een beetje mee te maken dat bakkerijen nu ook weer niet omkomen in de klanten tegenwoordig koopt bijna iedereen zijn brood bij de supermarkt.
Ik tegenwoordig ook. Dat AH "ovenvers"-brood met zaden en pitten is behoorlijk goed binnen te houden, goed genoeg om niet langer om te fietsen naar de bakkerij waar die vervelende mevrouwen van beppen tijdens het werk absolute topsport hebben gemaakt. En dan ook nog eens heel charmant vaak in vies dialect.
Oud 06-07-2012, 14:02
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik haal het meestal bij de HEMA trouwens ook prima brood
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 14:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Heeft er wellicht ook wel een beetje mee te maken dat bakkerijen nu ook weer niet omkomen in de klanten tegenwoordig koopt bijna iedereen zijn brood bij de supermarkt.
Precies, excact d reden waarom mn ouders toen met de bakkerij gestopt zijn, het aantal en het aanbod van de supermarkten werd/wordt steeds groter. En mn pa was ook nog eens een diehard ambachtelijke bakker (hij maakte zelf bijvoorbeeld geen witbrood, dat bestelden we bij een andere bakkerij, want witbrood bakken is voor losers zeg maar); dus om heel commercieel dan maar werk te gaan doen waar hij geen zin had zag hij niet zitten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-07-2012, 14:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Witbrood is ook voor losers, eet dan niks en STERF
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 14:06
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 14:07
Verwijderd
Mmh, vers witbrood met bijvoorbeeld aardbeienjam is wel okay. Sporadisch.
Oud 06-07-2012, 14:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
De buren van mijn moeder hadden vroeger ook een heel succesvol brood en banketbedrijf in Roermond, drie filialen, en het filiaal in het centrum had ook nog een lunchroom erbij. Maar dat is ook een roemloze dood gestorven, mensen kochten minder brood, en mijn buurman was een prima bakker, maar geen commercieel genie, en ze konden het hoofd gewoon niet boven water houden en moesten alles sluiten, ondanks dat mijn buurjongen/man (hun zoon dus, maar wel 15 jaar ouder dan ik ofzo) een uitstekende banketbakker was die internationaal prijzen heeft gewonnen en taarten bakte voor Beatrix.
Hij heeft nu wel een goede baan (ook een tijdje in het buitenland gewerkt in chique hotels en alles), maar zijn moeder zit nu werkloos thuis.
__________________
you're not my demographic
Oud 06-07-2012, 14:13
Verwijderd
Heeft iemand trouwens die Holland Doc gezien, 'Kings of Pastry'? Indrukwekkend!
Oud 06-07-2012, 14:16
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Zoiets heeft mijn buurjongen dus ook gedaan
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.