Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2012, 21:36
Verwijderd
Ik ook de laatste dagen toen het hier zo leuk was weer, vandaar dat ik toen een meet wilde.
Advertentie
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gisteren liepen Para en ik over straat, en toen hoorde we een dikkig meisje in de dertig, met een hoge stem, tegen de jongen met wie ze was zeggen: "Toen we net in de auto zaten heb ik allemaal scheetjes gelaten."
Verwijderd
Citaat:
Jongens ik wil even zeggen dat ik jullie zo GODVERDOMDE GAAF vind en ik word daar heel boos van net als Para en ik wil eigenlijk heel hard op het forum rondrennen en springen maar dat kan niet dus ik ga even all caps typen JULLIE ZIJN GAAF EN IK WIL DAT WE ALLEMAAL VRIENDJES ZIJN EN SPANNENDE AVONTUREN BELEVEN IK HOU VAN JULLIe
Oud 11-08-2012, 21:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee, after eight . Maar het is wel typisch iets van 'ik vind het zooooooooooooooooooooooooo lekker dat ik het niet met woorden kan uitdrukken' of 'ik haat het, het is ranzig'
Dat is echt te smerig voor woorden. Het hoort praliné te bevatten, of massief te zijn, anders is het gewoon zonde van de cacao.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Haha fizzle, wat een uitbarsting En ik ben het volledig met je eens
Verwijderd
Dat is geheel wederzijds, liefje.
Oud 11-08-2012, 21:39
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ook de laatste dagen toen het hier zo leuk was weer, vandaar dat ik toen een meet wilde.
ja dat lijkt mij ook leuk, weer eens een DK-meet!
Citaat:
Haha fizzle, wat een uitbarsting En ik ben het volledig met je eens
dankje
Citaat:
Dat is geheel wederzijds, liefje.
Oud 11-08-2012, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt te smerig voor woorden. Het hoort praliné te bevatten, of massief te zijn, anders is het gewoon zonde van de cacao.
Nee! Ik vind de combinatie van mint met en chocola echt heel heel lekker. Maar ja zoals ik al zei, je haat het of je vindt het fantastisch.

En ik heb echt lieve huisgenoten. Ik heb pijn en nu gaat mijn huisgenoot een kopje thee voor me maken
Oud 11-08-2012, 21:40
Verwijderd
Bij wijze van experiment heb ik RABARBERijs. Het klinkt heel ranzig maar het is erg lekker!
Citaat:
En jongens, ik ben niet anders als ik ongesteld ben hoor, ja misschien de eerste dag een klein beetje sikkeneurig. Ik ben nu gewoon opstandig, een beetje manisch en verveeld, niks aan de hand, gebeurd zo vaak

Citaat:
Nee, after eight . Maar het is wel typisch iets van 'ik vind het zooooooooooooooooooooooooo lekker dat ik het niet met woorden kan uitdrukken' of 'ik haat het, het is ranzig'
Ik hoor bij het houden-vankamp.

Citaat:
Op welk gebied niet? Want ik bedoel dat een inbreker of verkrachter geen natuurwetten gaat breken, hooguit je botten, en hoe dat werkt begrijp je gewoon. Hoe natuurwetten gebroken worden niet.

Omdat dat niet bestaat. Maar dat terzijde.
Meerdere dingen niet. Je weet niet waar je aan toe bent en kunt ook lang niet altijd bedenken wat je kunt doen om het te voorkomen. Die berusting en kalmte komt ook niet.
Oud 11-08-2012, 21:41
Verwijderd
Citaat:
ja dat lijkt mij ook leuk, weer eens een DK-meet!
Weer een cocktailmeet bij jou
Verwijderd
Ah, een excuus om weeral Eyvind Earle te linken. Voor wie de post waar Fizzle het over heeft gemist heeft.
Verwijderd
cocktailmeet ja
Oud 11-08-2012, 21:42
Verwijderd
Ja, een meet! *rondjes rent*
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Citaat:
cocktailmeet ja
jaa! En dan nu eentje waarbij Martin en ik het einde van de avond nog meemaken op een leuke manier
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nee! Ik vind de combinatie van mint met en chocola echt heel heel lekker. Maar ja zoals ik al zei, je haat het of je vindt het fantastisch.

En ik heb echt lieve huisgenoten. Ik heb pijn en nu gaat mijn huisgenoot een kopje thee voor me maken
Ja, heerlijke combinatie. Ook chocolademuntijs <333

Waarom heb je pijn?
Oud 11-08-2012, 21:43
Verwijderd
Iemand heeft de volle vaatwasser niet aangezet
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
+ dibs op het logeerbed!
Verwijderd
Citaat:
Iemand heeft de volle vaatwasser niet aangezet
Ik hoor je dit gewoon hier zeggen. Of liever gezegd krijsen.
Oud 11-08-2012, 21:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline

Ik zal dan regelen dat er bij mijn huisgenote ook het logeerbed beschikbaar is, dan zijn er twee tweepersoons logeerbedden en natuurlijk de VIP-plek bij fizzle in bed en nog plek voor matrasjes!
Verwijderd
Maar ik heb m'n bed opgemaakt hoor fizzle, je kunt trots op me zijn.
Verwijderd
Citaat:
Ja, heerlijke combinatie. Ook chocolademuntijs <333

Waarom heb je pijn?
Ja, dat weten we nog niet . Nee, ik heb al een maand of 2 dus steken in mijn onderbuik en veel pijn bij ongesteld zijn. Maar mijn echo was goed, en de huisarts wil voorlopig nog niet verder onderzoeken omdat de klachten te vaag zijn. Maar goed, ik had nooit zoveel pijn bij ongesteld zijn, alleen enorme behoefte aan chocola en huilen, maar nu is het over het algemeen zo erg dat ik me wil oprollen als een kat met een kruik tegen mijn buik en in bed wil blijven tot het over is.
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor je dit gewoon hier zeggen. Of liever gezegd krijsen.
Ehm. Ik weet niet wat ik hier van vind.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar ik heb m'n bed opgemaakt hoor fizzle, je kunt trots op me zijn.
Ik ben heel trots op je!
Oud 11-08-2012, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Ehm. Ik weet niet wat ik hier van vind.
Ik weet het ook niet! Ik geef je wel gewoon chocolade en ik vlucht.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, dat weten we nog niet . Nee, ik heb al een maand of 2 dus steken in mijn onderbuik en veel pijn bij ongesteld zijn. Maar mijn echo was goed, en de huisarts wil voorlopig nog niet verder onderzoeken omdat de klachten te vaag zijn. Maar goed, ik had nooit zoveel pijn bij ongesteld zijn, alleen enorme behoefte aan chocola en huilen, maar nu is het over het algemeen zo erg dat ik me wil oprollen als een kat met een kruik tegen mijn buik en in bed wil blijven tot het over is.
Mijn moeder zegt dat ongesteldheid steeds heftiger wordt als je ouder wordt, misschien is het dat gewoon? Ik heb sinds een halfjaar ofzo dat mijn borsten extreem veel pijn gaan doen als ik ongesteld moet worden, net als toen ze in de groei waren. Was vroeger ook nooit.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik zal dan regelen dat er bij mijn huisgenote ook het logeerbed beschikbaar is, dan zijn er twee tweepersoons logeerbedden en natuurlijk de VIP-plek bij fizzle in bed en nog plek voor matrasjes!
Mijn dibs gold voor een tweepersoons!
Verwijderd
Citaat:
en natuurlijk de VIP-plek bij fizzle in bed
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Oh is het daarvan! Wat stom zeg. Ik vroeg me toen na die echo al af (toen alles 'goed' was), hoe het nou verder zou gaan. Vervelend hoor.
Oud 11-08-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zegt dat ongesteldheid steeds heftiger wordt als je ouder wordt, misschien is het dat gewoon?
Nou ja. Het mag best heftiger worden, maar dan liever niet ineens BAM, je hebt nu zoveel pijn dat je niets meer kan vanaf: Oh hoi, je bent ongesteld, misschien moet je wat chocola eten.
Oud 11-08-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het ook niet! Ik geef je wel gewoon chocolade en ik vlucht.
:dodelijkeongesteldheidsblikgeeft:
Oud 11-08-2012, 21:47
Verwijderd
Oh, en het stomme is dat mijn borsten ook altijd pijn deden als ik ongesteld moest worden, en dat ze nu dus standaard pijnlijk en gevoelig zijn . En dat is vervelend, want ik slaap op mijn buik en dat doet nu ook pijn
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mijn dibs gold voor een tweepersoons!

Citaat:
Nou ja. Het mag best heftiger worden, maar dan liever niet ineens BAM, je hebt nu zoveel pijn dat je niets meer kan vanaf: Oh hoi, je bent ongesteld, misschien moet je wat chocola eten.
ja, dat snap ik lichamen zijn douchebags.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oh, en het stomme is dat mijn borsten ook altijd pijn deden als ik ongesteld moest worden, en dat ze nu dus standaard pijnlijk en gevoelig zijn . En dat is vervelend, want ik slaap op mijn buik en dat doet nu ook pijn
kusje erop
Oud 11-08-2012, 21:48
Verwijderd
Maar wie weet misschien heeft mijn lichaam wel gewoon 4 maanden voorbereid en toen gedacht: HAHAHAHAHAHAHAHAHA LET MAAR OP WAT IK KAN DOEN BITCH!

Maar goed. Ik vind mijn lichaam niet zo aardig met rare gewrichtspijn en rare buikpijn en rare pijn in mijn borsten en gewoon random altijd overal pijn, terwijl ik geen pijnstillers echt kan/wil slikken.
Oud 11-08-2012, 21:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Mijn ongesteldheid is gelukkig minder erg dan vroegah juist. Ook door de pil trouwens
Oud 11-08-2012, 21:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Maar wie weet misschien heeft mijn lichaam wel gewoon 4 maanden voorbereid en toen gedacht: HAHAHAHAHAHAHAHAHA LET MAAR OP WAT IK KAN DOEN BITCH!

Maar goed. Ik vind mijn lichaam niet zo aardig met rare gewrichtspijn en rare buikpijn en rare pijn in mijn borsten en gewoon random altijd overal pijn, terwijl ik geen pijnstillers echt kan/wil slikken.
niet? Pijnstillers zijn zo prettig!
Oud 11-08-2012, 21:52
Verwijderd
Niet als je er kotsmisselijk door wordt . Ik bedoel, pijn is kut, en als het te erg wordt slik ik wel pijnstillers, zoals nu, maar het helpt nooit 100%. En pijn + misselijk vind ik nog kutter dan pijn, al helemaal omdat ik dan slap word omdat ik niet kan eten.
Oud 11-08-2012, 21:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Krijgen we op de cocktailmeet dan wel een maaltijd à la Fizzle?

/negeert ongesteldheidsgezever
Oud 11-08-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Meerdere dingen niet. Je weet niet waar je aan toe bent en kunt ook lang niet altijd bedenken wat je kunt doen om het te voorkomen. Die berusting en kalmte komt ook niet.
Dat verandert toch niets aan dat er geen natuurwetten gebroken worden? Dat weet je, dat is een feit waar je vanuit kunt gaan. Dus je weet waar je aan toe bent. Ik vind daar weldegelijk kalmte en berusting in.

Maar ik probeer niet te verdedigen dat verkrachters en moordenaars niet eng zijn, hoor. Ik leg alleen uit waarom ik realistische dingen minder eng vind dan onrealistische dingen.
Oud 11-08-2012, 21:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Niet als je er kotsmisselijk door wordt . Ik bedoel, pijn is kut, en als het te erg wordt slik ik wel pijnstillers, zoals nu, maar het helpt nooit 100%. En pijn + misselijk vind ik nog kutter dan pijn, al helemaal omdat ik dan slap word omdat ik niet kan eten.
Waarom word je misselijk van pijnstillers? Er zijn er die op je maag werken, maar als je genoeg hebt gegeten zou dat geen probleem moeten zijn lijkt me (behalve als je snel last hebt van maagzuur trouwens). Maar paracetamol heeft geen bijwerkingen voor zover ik weet..
Oud 11-08-2012, 21:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ahw
Ik wil je graag knuffelen en verzorgen enzo hoor maar ik heb geen tijd ik moet werken daarom.
Na de vakantie heb ik geloof ik veel meer tijd

Citaat:
Krijgen we op de cocktailmeet dan wel een maaltijd à la Fizzle?

/negeert ongesteldheidsgezever
vind ik goed! Maar dan wel VOOR de cocktails, niet erna! Anders brandgevaar
Oud 11-08-2012, 21:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Op welk gebied niet? Want ik bedoel dat een inbreker of verkrachter geen natuurwetten gaat breken, hooguit je botten, en hoe dat werkt begrijp je gewoon. Hoe natuurwetten gebroken worden niet.

Omdat dat niet bestaat. Maar dat terzijde.
Maar je weet niet in welke mate en welk effect dat gaat hebben op je lichaam. Interne bloeding of niet, verlammingsverschijnselen, blijvend letsel, coma, dood? Het is één grote onzekerheid.
Oud 11-08-2012, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Waarom word je misselijk van pijnstillers? Er zijn er die op je maag werken, maar als je genoeg hebt gegeten zou dat geen probleem moeten zijn lijkt me (behalve als je snel last hebt van maagzuur trouwens). Maar paracetamol heeft geen bijwerkingen voor zover ik weet..
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
Allergische reacties zoals: huidafwijkingen, huiduitslag, galbulten, koorts komen soms voor. Zelden zijn bloedafwijkingen (bloedarmoede (hemolytische anemie), onverklaarbare bloeduitstortingen (trombocytopenische purpura)) voorgekomen.
Na langdurig gebruik kan in zeldzame gevallen een zeer ernstige bloedafwijking met plotselinge hoge koorts, heftige keelpijn en zweertjes in de mond voorkomen (agranulocytose).
Na zeer langdurig gebruik van hoge doseringen is een enkele maal een nierontsteking (interstitiële nefritis) opgetreden.
Hoeveelheden van 6 gram paracetamol per dag kunnen uw lever beschadigen.
Ook als u langdurig 3-4 gram paracetamol per dag gebruikt is het mogelijk dat uw lever wordt beschadigd.
Oud 11-08-2012, 21:58
Macrador
Macrador is offline
Is het forum zoals een klooster dat alle vrouwen hier op een zelfde maandstondenperiode gaan zitten?
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Ik kan bevestigen dat de slaapbank dikke prima ligt
ja?
Spoiler

Citaat:
Ook kwamen we een vluchtelinge tegen, die net in Amsterdam aangekomen was, nauwelijks Engels sprak, en naar een politiebureau moest. Dus we namen haar mee, maar er stond daar al een meisje met de dienstdoende man te praten, een meisje met een aangerande blik in haar ogen. Dus we gingen maar even buiten wachten. Zaten we daar superlang, hoorden we dat ze bijna klaar waren binnen, kwam er opeens nóg een meisje met een nog veel aangerandere uitstraling, met janken en alles, en zij had natuurlijk geen oog voor ons een drong gewoon voor.

En ja, wat doe je dan: tegen zo'n chick zeggen: "Ja, jammer voor je dat je aan je tieten getrokken bent, maar wij waren hier toch echt eerst met deze buitenlander," of gewoon voor laten gaan?

Citaat:
Oh vies hè. Het lijkt wel alsof iedereen die lekker vindt, maar bahh.
after eight is inderdaad te smerig voor woorden. Ten eerste deugt de structuur niet. Ten tweede zijn pure chocola en minty behanglijm geen combi.
Verwijderd
En nog iets met paracetamol en alcohol, mephisto of deadlock naamzoek.
Verwijderd
Oh ja dit ging niet over misselijkheid, maar bijwerkingen in het algemeen.
Oud 11-08-2012, 21:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De volgende bijwerkingen kunnen voorkomen:
Allergische reacties zoals: huidafwijkingen, huiduitslag, galbulten, koorts komen soms voor. Zelden zijn bloedafwijkingen (bloedarmoede (hemolytische anemie), onverklaarbare bloeduitstortingen (trombocytopenische purpura)) voorgekomen.
Na langdurig gebruik kan in zeldzame gevallen een zeer ernstige bloedafwijking met plotselinge hoge koorts, heftige keelpijn en zweertjes in de mond voorkomen (agranulocytose).
Na zeer langdurig gebruik van hoge doseringen is een enkele maal een nierontsteking (interstitiële nefritis) opgetreden.
Hoeveelheden van 6 gram paracetamol per dag kunnen uw lever beschadigen.
Ook als u langdurig 3-4 gram paracetamol per dag gebruikt is het mogelijk dat uw lever wordt beschadigd.
Oh verdorie, je hebt natuurlijk helemaal gelijk
Oud 11-08-2012, 22:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Is het forum zoals een klooster dat alle vrouwen hier op een zelfde maandstondenperiode gaan zitten?
Alle vrouwen die ik ken zijn tegelijk met mij ongesteld
Oud 11-08-2012, 22:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad geen misselijkheid dus. Wel een gekke bijwerking.

Regels voor berichten