| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij je net zo uitdrukt als hier op het forum is dat niet zo. Je komt vaak gewoon niet duidelijk genoeg over, zowel taalgebruik als wát je ergens mee wil zeggen. Dat kan verwarrend werken. Oei, dat staat er wel heel bot. Bedoel ik verder totaal niet kwetsend, maar wel hoe jij overkomt via geschreven kanalen, is gewoon niet supertoegankelijk. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Op sms'jes reageer ik meestal ook alleen als er een duidelijke vraag in staat.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik dacht dat jij ging slapen?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want ik heb jou inderdaad niet lang op msn gehad.Maar ik baseer het meer op hoe je hier bent, en hoe je overkomt in geschreven taal. Dat is gewoon niet altijd even toegankelijk ofzo. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik wilde zeggen: overdrijf niet zo dat is niet omdat jij iets over jouw probleem zegt. Andere mensen hebben nog dingen gezegd voordat het naar MSN overschakelde. Dat dus! Ofwel is het weer taalbarrière en shtuff.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
![]() En precies. De keren daarna koppel je dan ook aan die vervelende keer.of nouja, ik wel. |
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kijk, een glashelder voorbeeld! Je typt iets in een andere taal en het is meteen minder duidelijk wat je bedoelt. |
|
|
|
|
|
Tuurlijk is dat niet om te lachen. Jezus, we zijn toch geen 12-jarige 4-chan l0sers?
Mijn beschamendste ervaringen zijn eigenlijk allemaal met die ene dude die eerst reageerde van 'eww, wet' en daarna 'huhuhuh, you made noises'. Srsly, douchebag.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Welnu, als ik steevast aan iemand zou twijfelen, zou me dat gaan storen op den duur. Dan kan je twee dingen doen; stoppen met twijfelen en de meest waarschijnlijke optie voor waar aannemen of domweg vragen 'lol, wut?' Dit natuurlijk in plaats van jammeren over hoe 'moeilijk', 'onconventioneel', 'gecompliceerd', 'onbegrijpelijk' of whateverdefuck ook. Tenzij je van mening bent dat het per definitie aan de zender ligt, wanneer de ontvanger er geen snars van snapt. Tsja.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|