Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2012, 03:04
Verwijderd
Een msnklik is heel zeldzaam, heb het maar met twee mensen gehad in heel m'n leven.
Advertentie
Oud 12-08-2012, 03:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Facebook chat heb ik ook uitgezet. Er gaan echt alleen maar mensen tegen je aanlullen die je eigenlijk toch niet wilt spreken en niks meer te melden hebben dan 'hoi!'
Zeppelin
Zeppelin is offline
goed woord, msnklik.
Verwijderd
Citaat:
Een msnklik is heel zeldzaam, heb het maar met twee mensen gehad in heel m'n leven.
Bwah, ik ben behoorlijk makkelijk op MSN.
Oud 12-08-2012, 03:06
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Facebook chat heb ik ook uitgezet. Er gaan echt alleen maar mensen tegen je aanlullen die je eigenlijk toch niet wilt spreken en niks meer te melden hebben dan 'hoi!'
Facebookchat heeft tegenwoordig de geniale feature om te laten zien of iemand je bericht heeft gelezen of niet.
Oud 12-08-2012, 03:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Typ-slet!
Verwijderd
Citaat:
Nee.

Als jij je net zo uitdrukt als hier op het forum is dat niet zo. Je komt vaak gewoon niet duidelijk genoeg over, zowel taalgebruik als wát je ergens mee wil zeggen. Dat kan verwarrend werken.

Oei, dat staat er wel heel bot. Bedoel ik verder totaal niet kwetsend, maar wel hoe jij overkomt via geschreven kanalen, is gewoon niet supertoegankelijk.
Verwijderd
Citaat:
Typ-slet!
Zeer zeker, gooi 'n kwartje in mij en je hebt de ganse avond pret
Oud 12-08-2012, 03:08
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het gaat de hele tijd over seks, tot ik iets heel persoonlijks zeg, dan gaat het opeens over msn misschien maar beter ook.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Facebookchat heeft tegenwoordig de geniale feature om te laten zien of iemand je bericht heeft gelezen of niet.
Ja, dat heeft whatsapp ook en dat is kut, maar mensen weten van mij toch wel dat ik niet reageer op kletserijen.
Op sms'jes reageer ik meestal ook alleen als er een duidelijke vraag in staat.
Verwijderd
Citaat:
Nee.

Als jij je net zo uitdrukt als hier op het forum is dat niet zo. Je komt vaak gewoon niet duidelijk genoeg over, zowel taalgebruik als je bedoelingen. Dat kan verwarrend werken.
Nonsense. Ik maakte ooit 'ns een grapje, jij ging daarover PMS'en en hebt me geblockt. Teh fuck weet jij nou van mij op MSN?
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het gaat de hele tijd over seks, tot ik iets heel persoonlijks zeg, dan gaat het opeens over msn misschien maar beter ook.
Je moet het niet zo hard naar je toe trekken.
Oud 12-08-2012, 03:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, want de rest van ons heeft niks persoonlijks gezegd.

Ik dacht dat jij ging slapen?
Oud 12-08-2012, 03:10
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Je moet het niet zo hard naar je toe trekken.
Naar me toe trekken? Jij stelde me die vraag zelf
Oud 12-08-2012, 03:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ok fizzle, ga jij slapen, zoals het plan was, en dan gaan wij achter jouw rug om praten over je orgasme-problemen. Beter?
Oud 12-08-2012, 03:11
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Naar me toe trekken? Jij stelde me die vraag zelf
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Ik bedoel het is niet omdat jij iets persoonlijk zegt dat het daar ineens van weg gaat.
Verwijderd
Citaat:
Ok fizzle, ga jij slapen, zoals het plan was, en dan gaan wij achter jouw rug om praten over je orgasme-problemen. Beter?
Verwijderd
Citaat:
Nonsense. Ik maakte ooit 'ns een grapje, jij ging daarover PMS'en en hebt me geblockt. Teh fuck weet jij nou van mij op MSN?
Oh, ik heb het ook niet over ons thingie hoor Want ik heb jou inderdaad niet lang op msn gehad.

Maar ik baseer het meer op hoe je hier bent, en hoe je overkomt in geschreven taal. Dat is gewoon niet altijd even toegankelijk ofzo.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja, want de rest van ons heeft niks persoonlijks gezegd.

Ik dacht dat jij ging slapen?
,

Juist wel, en dat was dus heel interessant, en zodra ik mijn issue opgooi is het voorbij. Maar goed, ik vind wel andere mensen om erover te praten. En ik lig in bed!
Oud 12-08-2012, 03:12
Verwijderd
Citaat:
Oh, ik heb het ook niet over ons thingie hoor Want ik heb jou inderdaad niet lang op msn gehad.

Maar ik baseer het meer op hoe je hier bent, en hoe je overkomt in geschreven taal. Dat is gewoon niet altijd even toegankelijk ofzo.
Alsof ik jullie bedien met Aramees, please hoor.
Oud 12-08-2012, 03:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Ik bedoel het is niet omdat jij iets persoonlijk zegt dat het daar ineens van weg gaat.
het persoonlijke? Ik snap je echt helemaal niet!
Oud 12-08-2012, 03:13
Verwijderd
Citaat:
Alsof ik me bedien met Aramees, please hoor.
En je bent snel op je teentjes getrapt, helpt ook niet mee
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
,

Juist wel, en dat was dus heel interessant, en zodra ik mijn issue opgooi is het voorbij. Maar goed, ik vind wel andere mensen om erover te praten. En ik lig in bed!
Muts, je zei 'weltrusten', wat volgens mij het teken is voor 'ik ga nu offline, want ik ga slapen'. Dan gaan we toch niet uitgebreid op je ding reageren als jij er niet zelf bent? Sukk0ltje!
Verwijderd
Citaat:
En je bent snel op je teentjes getrapt, helpt ook niet mee
Welja, ook dat Ik heb 't al door; ik ben een ópen boek voor je
Oud 12-08-2012, 03:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
zeg! Nee, dan gaat iedereen lachen erom enzo en dat is precies wat ik heel erg niet wil!!
Oud 12-08-2012, 03:14
Verwijderd
Citaat:
Welja, ook dat Ik heb 't al door; ik ben een ópen boek voor je
Verder weet ik weinig van je, en ben je vast superduperawesome!
Oud 12-08-2012, 03:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Muts, je zei 'weltrusten', wat volgens mij het teken is voor 'ik ga nu offline, want ik ga slapen'. Dan gaan we toch niet uitgebreid op je ding reageren als jij er niet zelf bent? Sukk0ltje!
Ik was ook van plan om te gaan slapen maar dat lukt niet en nou heb ik net dit aangesneden
Verwijderd
Citaat:
zeg! Nee, dan gaat iedereen lachen erom enzo en dat is precies wat ik heel erg niet wil!!
Ik ga écht niet lachen om jou of je orgasmeproblemen hoor. Daar heb ik échte humor voor nodig
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dude, zo ben ik toch ook niet. Dat soort shit is niet voor te lachen, dat snap ik ook wel.
Spoiler
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
het persoonlijke? Ik snap je echt helemaal niet!
Dus jij zegt ik zeg iets over mijn ding en ineens gaat het over MSN inplaats van sex.
Ik wilde zeggen: overdrijf niet zo dat is niet omdat jij iets over jouw probleem zegt.
Andere mensen hebben nog dingen gezegd voordat het naar MSN overschakelde. Dat dus!

Ofwel is het weer taalbarrière en shtuff.
Verwijderd
Citaat:
Verder weet ik weinig van je, en ben je vast superduperawesome!
.. Maar ondertussen
Oud 12-08-2012, 03:16
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
.. Maar ondertussen
Ze wil je.
Oud 12-08-2012, 03:17
Verwijderd
Citaat:
Ze wil je.
Au contraire, mon frère
Oud 12-08-2012, 03:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dus jij zegt ik zeg iets over mijn ding en ineens gaat het over MSN inplaats van sex.
Ik wilde zeggen: overdrijf niet zo dat is niet omdat jij iets over jouw probleem zegt.
Andere mensen hebben nog dingen gezegd voordat het naar MSN overschakelde. Dat dus!

Ofwel is het weer taalbarrière en shtuff.
Op die manier! Ik weet wel dat het niet was omdat ik postte, maar het gesprek verandert hier zo abrupt
Oud 12-08-2012, 03:18
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Au contraire, mon frère
Hatesex!
Oud 12-08-2012, 03:19
Verwijderd
Citaat:
Hatesex!
Dan slaat Noedel me in elkaar
Verwijderd
Ik begrijp niet waarom Q denkt dat ik iets tegen hem heb. Ik heb niks tegen hem.

Ik zeg gewoon eerlijk dat hij zich hier op het forumt weleens bedient van ietwat ontoegankelijk taalgebruik/manier van uitdrukken, daar hoeft hij niet dramatisch over te doen verder.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ga écht niet lachen om jou of je orgasmeproblemen hoor. Daar heb ik échte humor voor nodig
Citaat:
Dude, zo ben ik toch ook niet. Dat soort shit is niet voor te lachen, dat snap ik ook wel.
Spoiler
Dat is fijn.
En precies. De keren daarna koppel je dan ook aan die vervelende keer.of nouja, ik wel.
Oud 12-08-2012, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Ik begrijp niet waarom Q denkt dat ik iets tegen hem heb. Ik heb niks tegen hem.

Ik zeg gewoon eerlijk dat hij zich hier op het forumt weleens bedient van ietwat ontoegankelijk taalgebruik/manier van uitdrukken, daar hoeft hij niet dramatisch over te doen verder.
Ergens krijg ik het idee dat je er altijd veel te veel achter zoekt. Lees wat er staat, dat staat er namelijk, probeer dat gekke mechanisme van "mogelijke bedoelingen" eens fijn uit te schakelen
Oud 12-08-2012, 03:22
Verwijderd
Citaat:
Ergens krijg ik het idee dat je er altijd veel te veel achter zoekt. Lees wat er staat, dat staat er namelijk, probeer dat gekke mechanisme van "mogelijke bedoelingen" eens fijn uit te schakelen
Waarom zeg jij dan 'integendeel' tegen Trimm? Dat bedoelde je er toch mee?

Kijk, een glashelder voorbeeld! Je typt iets in een andere taal en het is meteen minder duidelijk wat je bedoelt.
Oud 12-08-2012, 03:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, ik had even de geruststelling nodig dat jullie nietgaan lachen, nu ga ik fijn slapen!
Oud 12-08-2012, 03:25
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ah jongens, ze is weg! Snel, allemaal lachen!

Oud 12-08-2012, 03:25
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Nee
Oud 12-08-2012, 03:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Sorry, Vlaam.
Verwijderd
Citaat:

Verwijderd
Ik moet niet lachen om haar ervaring, ik denk dan, oh wat sneu, en verder niks.
Oud 12-08-2012, 03:28
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tuurlijk is dat niet om te lachen. Jezus, we zijn toch geen 12-jarige 4-chan l0sers?

Mijn beschamendste ervaringen zijn eigenlijk allemaal met die ene dude die eerst reageerde van 'eww, wet' en daarna 'huhuhuh, you made noises'.

Srsly, douchebag.
Oud 12-08-2012, 03:28
Verwijderd
Citaat:
Waarom zeg jij dan 'integendeel' tegen Trimm? Dat bedoelde je er toch mee?
Omdat je nooit iets schijnt te begrijpen van wat ik typ. Hoe triviaal en simpel ook.

Citaat:
Kijk, een glashelder voorbeeld! Je typt iets in een andere taal en het is meteen minder duidelijk wat je bedoelt.
Omdat 't Frans is? Welnu, als ik steevast aan iemand zou twijfelen, zou me dat gaan storen op den duur. Dan kan je twee dingen doen; stoppen met twijfelen en de meest waarschijnlijke optie voor waar aannemen of domweg vragen 'lol, wut?' Dit natuurlijk in plaats van jammeren over hoe 'moeilijk', 'onconventioneel', 'gecompliceerd', 'onbegrijpelijk' of whateverdefuck ook. Tenzij je van mening bent dat het per definitie aan de zender ligt, wanneer de ontvanger er geen snars van snapt. Tsja.
Oud 12-08-2012, 03:30
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Tuurlijk is dat niet om te lachen. Jezus, we zijn toch geen 12-jarige 4-chan l0sers?

Mijn beschamendste ervaringen zijn eigenlijk allemaal met die ene dude die eerst reageerde van 'eww, wet' en daarna 'huhuhuh, you made noises'.

Srsly, douchebag.
Ach hij was er misschien niet klaar voor en was lego gewend?
Oud 12-08-2012, 03:31
Verwijderd
Citaat:
Omdat je nooit iets schijnt te begrijpen van wat ik typ. Hoe triviaal en simpel ook.
Trimm zegt, ze wil je, jij zegt, integendeel. Ik vind je inderdaad niet de meest duidelijke persoon hier, maar dat zegt toch niks over iemand wel of niet mogen/willen doen?

En ja, ik ben misschien zelf wel te dom voor je, dat kan ook nog!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten