Advertentie | |
|
![]() |
|
volgens mij heb ik eindelijk door waarom het soms wel en soms niet doorwaait als ik mijn raam en kamerdeur open zet terwijl raam in keuken + alle tussendeuren ook open staan. Op het moment dat een huisgenoot op de benedenverdieping óók zijn raam en kamerdeur open zet, waait het bij mij niet meer.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, héérlijk. Staat Ajax 5-0 voor, krijgen ze een kutgoal tegen en Frank de Boer gééft daar de direct verantwoordelijke ten overstaan van de groep op z'n falie, daar lusten de honden geen brood van. Wat een topsporter blijft het toch, alsof het om de Champions League-finale gaat
![]() |
![]() |
|
Ik zat Omen te kijken. Professor Lupin (geen idee hoe de beste man heet) zat erin, herkende ik in eerste instantie alleen aan zijn stem. Daarna kwam Michael Gambon heet hij geloof ik (Dumbledore), die ik ook eerst aan zijn stem herkende en daarna aan zijn hoofd. Harry Potter fan much?
![]() Maar toen werd Lupin onthoofd. Beetje lullig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Met 'afgekoeld' bedoelde ik net overigens dat het onder de 30 graden binnen was
![]() En haha, ik belde net naar de universiteit omdat ik volgens osiris niet sta ingeschreven voor een studie, reageert de mevrouw met wie ik aan de telefoon zat met "Tjeeezus, niet weer" Ik heb zo de indruk dat ik niet de eerste ben bij wie het fout gaat ![]() ![]()
|
Die bikini die ik laatste besteld heb.. is minstens 2 cupmaten te klein.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vind dit topic heel irritant, maar ik kan er niet zo goed de vinger opleggen waarom dan.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gewoon allebei te klein dus. |
![]() |
||
Citaat:
|
Tony Scott heeft zelfmoord gepleegd. De Britse filmregisseur benam zich in de buurt van San Pedro in de Amerikaanse staat Californië het leven door van een hoge brug te springen. Hij liet een afscheidsbrief achter in zijn auto.
Scott regisseerde diverse blockbusters, zoals Top Gun, Beverly Hills Cop II, Man on Fire, Deja vu en Enemy Of The State. Met zijn oudere broer Ridley maakte hij de series Numb3rs en The Good Wife. Scott is 68 jaar geworden. ![]()
|
|