Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2012, 22:32
Noedelhap
Noedelhap is offline
Het regende eventjes
Oud 19-08-2012, 22:39
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Het regende eventjes
Ja hier ook, ik denk wel 3 minuten!
Oud 19-08-2012, 23:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk dat ik maar onder de koude douche ga wonen ofzo
Ik overweeg het ook.

Maar het concert was gaaf! En de sfeer was zo fijn, het was loeidruk (en loeiheet, godsamme) en er sprongen heel veel mensen in de vijver en ze hadden allemaal opblaasbootjes Ik ging halverwege geloof ik wel bijna onderuit door de hitte (terwijl ik nota bene op een stoel zat), maar toen bedacht ik dat ik m'n waaier mee had en dat hielp heel veel. En vanaf halverwege heb ik gestaan en zag ik ook nog wat

Oja en op het eind ging het een beetje regenen en dat was zó fijn <3 Maar nu ben ik weer plakkerig en zweterig, dus misschien inderdaad maar weer douchen (3e keer) voordat ik ga slapen.
Oud 19-08-2012, 23:31
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
en er sprongen heel veel mensen in de vijver

Ik ging halverwege geloof ik wel bijna onderuit door de hitte
Waarom sprong jij niet even dan?
Oud 19-08-2012, 23:32
Verwijderd
leuk CR
Oud 19-08-2012, 23:36
Verwijderd
Hai guise
Oud 19-08-2012, 23:37
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hoi Q
Oud 19-08-2012, 23:38
Verwijderd
Leven in de tent! Jongons, zo kan ik toch niet slapen
Oud 19-08-2012, 23:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mja inderdaad. Was ik nu maar bij mijn ouders. Dan zou ik in de kelder gaan slapen
Oud 19-08-2012, 23:42
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
En het is maar wat je leven noemt... Ik voel me niet meer zo levend in deze temperaturen!
Oud 19-08-2012, 23:43
Verwijderd
Gelukkig is het bij mij wel te doen nu.

*ijsblokjes strooit over Q en Snebbeltje*
Oud 19-08-2012, 23:44
Verwijderd
Ik heb wel een kruipruimte. Maar da's ook maar behelpen geblazen, misschien eens kijken of er Belgische aannemers zijn die daar wat moois van kunnen maken
Oud 19-08-2012, 23:45
Verwijderd
Ik heb ook ijsblokjes, heurrr! EN GARDE!
Oud 19-08-2012, 23:47
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik heb zo'n cooler voor frisdankflessen Nog geen half uur geleden uit de vriezer gehaald, nu als weer helemaal ontdooit en warm
Oud 19-08-2012, 23:54
Verwijderd
Eigenlijk wil ik zo'n toffe grote Amerikaanse (?) koelkast met een ijsblokjesdispenser <3
Oud 19-08-2012, 23:54
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
volgens mij heb ik eindelijk door waarom het soms wel en soms niet doorwaait als ik mijn raam en kamerdeur open zet terwijl raam in keuken + alle tussendeuren ook open staan. Op het moment dat een huisgenoot op de benedenverdieping óók zijn raam en kamerdeur open zet, waait het bij mij niet meer.
Oud 19-08-2012, 23:55
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
theorie bevestigd! hoor een deur beneden dichtknallen en het begint meteen te waaien hier! Ik ben trots op mezelf
Oud 19-08-2012, 23:56
Verwijderd
Haha, héérlijk. Staat Ajax 5-0 voor, krijgen ze een kutgoal tegen en Frank de Boer gééft daar de direct verantwoordelijke ten overstaan van de groep op z'n falie, daar lusten de honden geen brood van. Wat een topsporter blijft het toch, alsof het om de Champions League-finale gaat
Oud 19-08-2012, 23:57
Verwijderd
Citaat:
theorie bevestigd! hoor een deur beneden dichtknallen en het begint meteen te waaien hier! Ik ben trots op mezelf

Ik moet alles hier nog wel even dicht houden. Of nou ja, minimaal open in verband met de katten
Oud 20-08-2012, 00:00
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Mijn ratten vinden tocht niet leuk, maar temperaturen boven de 30 nog minder.
Oud 20-08-2012, 00:03
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Als jullie een kamer zouden krijgen met aan één kant ramen, in welke richting zouden jullie die ramen dan het liefst willen?
Oud 20-08-2012, 00:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat Omen te kijken. Professor Lupin (geen idee hoe de beste man heet) zat erin, herkende ik in eerste instantie alleen aan zijn stem. Daarna kwam Michael Gambon heet hij geloof ik (Dumbledore), die ik ook eerst aan zijn stem herkende en daarna aan zijn hoofd. Harry Potter fan much?

Maar toen werd Lupin onthoofd. Beetje lullig.
Oud 20-08-2012, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Als jullie een kamer zouden krijgen met aan één kant ramen, in welke richting zouden jullie die ramen dan het liefst willen?
Zoveel mogelijk uit de zon
Oud 20-08-2012, 00:18
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Zoveel mogelijk uit de zon
Op het Noorden is dat dan toch? Zou je dat in de winter ook nog steeds ok vinden?
Oud 20-08-2012, 00:21
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Op de dag dat het hitterecord van deze eeuw werd gevestigd, ging ik met mijn ouders verhuizen. Dat was echt hel.
Oud 20-08-2012, 00:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Alleen op 23 augustus 1944 was het warmer in Nederland dan op onze verhuisdag. En we deden alles zelf en de vrachtwagen stond ook nog zo'n 100 meter van ons huis. Die dag zal ik echt nooit vergeten geloof ik.
Oud 20-08-2012, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Haha, héérlijk. Staat Ajax 5-0 voor, krijgen ze een kutgoal tegen en Frank de Boer gééft daar de direct verantwoordelijke ten overstaan van de groep op z'n falie, daar lusten de honden geen brood van. Wat een topsporter blijft het toch, alsof het om de Champions League-finale gaat
Amg zijn daar beelden van?
Oud 20-08-2012, 07:14
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen. Het is hier zowaar een beetje afgekoeld.
Oud 20-08-2012, 07:54
Verwijderd
goeiemorgen.!

ik heb maar 4 uur geslapen, omdat ik niet kon slapen met die warmte.
Oud 20-08-2012, 08:23
Lorelei
Lorelei is offline
Met 'afgekoeld' bedoelde ik net overigens dat het onder de 30 graden binnen was (27!!! lekker koel)

En haha, ik belde net naar de universiteit omdat ik volgens osiris niet sta ingeschreven voor een studie, reageert de mevrouw met wie ik aan de telefoon zat met "Tjeeezus, niet weer" Ik heb zo de indruk dat ik niet de eerste ben bij wie het fout gaat
Oud 20-08-2012, 08:24
Verwijderd
Goedemorgen! Ik heb 9 uur geslapen, ik weet niet waarom.
Oud 20-08-2012, 08:43
Verwijderd
De eerste de beste die mij nu nog gaat vertellen dat 'we' niet moeten zeuren omdat 'we' eindelijk eens 'lekker' zomer hebben kan voor de tweede keer gaan wisselen. Ik ben het echt zó zat, dit kankerweer.
Oud 20-08-2012, 08:46
Verwijderd
Ik heb fantastische cakejes in het paars
Oud 20-08-2012, 08:51
Lorelei
Lorelei is offline
Die bikini die ik laatste besteld heb.. is minstens 2 cupmaten te klein. Maar alsof dat niet het ergste is: het bikinibroekje dat erbij hoort zit om m'n heupen goed maar is zowel achter als voor te kort/laag. Met een interessant maar weinig charmant effect
Oud 20-08-2012, 08:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
De eerste de beste die mij nu nog gaat vertellen dat 'we' niet moeten zeuren omdat 'we' eindelijk eens 'lekker' zomer hebben kan voor de tweede keer gaan wisselen. Ik ben het echt zó zat, dit kankerweer.
Zeur niet zo!
Oud 20-08-2012, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Zeur niet zo!
Nja, naar jou kan ik die belofte jammergenoeg niet waarmaken
Oud 20-08-2012, 09:05
Verwijderd
Met je TKD. En je hoofd
Oud 20-08-2012, 09:36
Verwijderd
Ik vind dit topic heel irritant, maar ik kan er niet zo goed de vinger opleggen waarom dan.
Oud 20-08-2012, 09:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarom sprong jij niet even dan?
Het was zo druk dat ik niet eens bij de vijver in BUURT kon komen Niet dat ik er anders wel was ingegaan

Citaat:
Op het Noorden is dat dan toch? Zou je dat in de winter ook nog steeds ok vinden?
Ik heb alleen ramen op het noorden (nou ja, wel een raam van de keuken op het zuiden, maar soit). Ik baal er wel een beetje van in de winter, weinig zon binnen, maar op dit moment ben ik er HEEEEL erg blij mee.
Oud 20-08-2012, 09:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
God, lig ik weer half wakker te soezen, wordt er weer aangebeld. HET ZAL EENS NIET
Oud 20-08-2012, 09:48
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
God, lig ik weer half wakker te soezen, wordt er weer aangebeld. HET ZAL EENS NIET
waar is onze vader heen nu 2 weken???
Oud 20-08-2012, 09:50
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Kont spierpijn is niet fijn, hij valt er straks nog van af.
Oud 20-08-2012, 09:59
Verwijderd
Hah, een Molukker op m'n Facebook: "Dit is geen weer voor een zwarte."
Oud 20-08-2012, 10:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
waar is onze vader heen nu 2 weken???
Naar Paul.
Oud 20-08-2012, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Die bikini die ik laatste besteld heb.. is minstens 2 cupmaten te klein. Maar alsof dat niet het ergste is: het bikinibroekje dat erbij hoort zit om m'n heupen goed maar is zowel achter als voor te kort/laag. Met een interessant maar weinig charmant effect
Hahaha

Gewoon allebei te klein dus.
Oud 20-08-2012, 10:06
Zeppelin
Zeppelin is offline
Citaat:
Naar Paul.
bwah dat dacht ik al. Ik denk dat hij hem erg sterk negatief zal beinvloeden aangezien hij een mongool is.
Woont hij in zoetermeer?
Oud 20-08-2012, 10:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
bwah dat dacht ik al. Ik denk dat hij hem erg sterk negatief zal beinvloeden aangezien hij een mongool is.
Woont hij in zoetermeer?
Ik denk ze voornamelijk gal gaan spuwen over 'die kankerwijven', hij is natuurlijk ook van die freakshow af nu. Ja, Zoetermeer.
Oud 20-08-2012, 10:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Tony Scott heeft zelfmoord gepleegd. De Britse filmregisseur benam zich in de buurt van San Pedro in de Amerikaanse staat Californië het leven door van een hoge brug te springen. Hij liet een afscheidsbrief achter in zijn auto.

Scott regisseerde diverse blockbusters, zoals Top Gun, Beverly Hills Cop II, Man on Fire, Deja vu en Enemy Of The State. Met zijn oudere broer Ridley maakte hij de series Numb3rs en The Good Wife.

Scott is 68 jaar geworden.

Oud 20-08-2012, 10:31
Carn
Carn is offline
Ja, las het ook net.
Oud 20-08-2012, 10:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zag het ook net op het journaal.

Regels voor berichten