Citaat:
Ik had een keer leuke jongen ontmoet, leuk leuk. Toen waren we zover ten eerste schrok ik hoe groot hij wel niet was. (ik dacht zozo hallooo tarzan!) en ik Zou condoom om doen. Zegt hij doodleuk ja nee sorry ben allergisch.. Ik zo had Je wel even kunnen vertellen! Maar goed nog alleen wat handwerk gedaan.. Daarna weg gegaan, thuis achter gekomen dat ik bloede, meneer had zulke scherpe nagelsdat ik zowat open lag!
Paar weken later smsde hij dat hij nu wel condooms had, ik reageerde met leuk voor je maar knip je deze keer ook je nagels?!
Nou weer op punt belandt was nu helemaal klaar ervoor kom maar op met eerste keer met tarzan! Voor mijn gevoel kwam hij net binnen, en hij kreunt en zegt sorry sorry sorry.. Ik huhh wat is er dan?? Bleek hij al klaargekomen te zijn...ik heb me aangekleed en hem de deur uit gezet..
|
Citaat:
Meestal heb ik vóór de sex al duidelijk gemaakt dat ik van beffen hou.
Goed beffen that is.
Mijn laatste ONS dook zo erg tussen mijn benen dat ik helaas heb moeten zeggen dat het niet de bedoeling was dat zijn hele hoofd naar binnen gaat...
Ik heb hem echt meteen naar huis gestuurd.
|
Hee wat vinden jullie nou van die over-assertieve wijven? Ik vind dat zo overtrokken hè, dat je iemand naar huis stuurt omdat iets niet helemaal goed gaat met de seks.
Dat zou andersom eens moeten gebeuren, dat de man de vrouw wegstuurt omdat ze niet wil pijpen oid... dan zijn de rapen gaar.