Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-10-2012, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Door wie wordt dit dan als classy gezien? Voor een beetje hipster is dit trouwens alweer 2008. Dit soort crap dragen ze inmiddels in Gelderland.
Door mensen uit 2112 dus he, wel blijven opletten!
Advertentie
Oud 03-10-2012, 20:58
Verwijderd
Ik heb net twee uurtjes gesalsa'd (is dat een woord?). En het is zo leuk! Het is gewoon fijn om te doen, en in basis is het ook nog eens helemaal niet zo moeilijk
Oud 03-10-2012, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Door wie wordt dit dan als classy gezien? Voor een beetje hipster is dit trouwens alweer 2008. Dit soort crap dragen ze inmiddels in Gelderland.
O, pardon, ik had natuurlijk iets moeten posten wat momenteel gedragen wordt door de drie werkeloze kunstacademiestudenten in New York die dit halfuur bepalen wat het hipsterding is. Dan was mijn punt veel duidelijker geweest.
Oud 03-10-2012, 20:59
Verwijderd
Ik weet waar ik morgen precies moet zijn en de wekker staat op zes uur en tussen opstaan en wegrijden hoef ik alleen maar aankleden, tandenpoetsen, thee zetten, haar kammen en konijnen voeren te doen.
Oud 03-10-2012, 21:00
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik zit mijn jas te naaien en dat is SAAI
klaar
Verwijderd
Citaat:
Ik weet waar ik morgen precies moet zijn en de wekker staat op zes uur en tussen opstaan en wegrijden hoef ik alleen maar aankleden, tandenpoetsen, thee zetten, haar kammen en konijnen voeren te doen.
Heel veel succes! Hoe laat moet je beginnen?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
O, pardon, ik had natuurlijk iets moeten posten wat momenteel gedragen wordt door de drie werkeloze kunstacademiestudenten in New York die dit halfuur bepalen wat het hipsterding is. Dan was mijn punt veel duidelijker geweest.
Oud 03-10-2012, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Heel veel succes! Hoe laat moet je beginnen?
Dank je! Negen uur moet ik beginnen
Oud 03-10-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Door mensen uit 2112 dus he, wel blijven opletten!
Het spijt me erg Sarah, je hebt gelijk. Ik snapte al niet wie dit vandaag de dag als classy zou bestempelen.
Oud 03-10-2012, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Dank je! Negen uur moet ik beginnen
Dan denk ik wel even aan je En verdorie, ik klik steeds op de 'wijzig'-knop in plaats van op de 'quote'-knop
Oud 03-10-2012, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Dan denk ik wel even aan je En verdorie, ik klik steeds op de 'wijzig'-knop in plaats van op de 'quote'-knop
Lief van je
Oud 03-10-2012, 21:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ja, succes Sarah! Komt vast goed
Oud 03-10-2012, 21:09
Verwijderd
Succes!
Oud 03-10-2012, 21:14
Verwijderd
@Sarah: ik sluit me bij mijn voorgangsters aan.
Oud 03-10-2012, 21:14
Miekje*
Miekje* is offline
Succes, Sarah!
Oud 03-10-2012, 21:16
Verwijderd
Dank allemaal! Nu slapen
Oud 03-10-2012, 21:19
Verwijderd
Welterusten!
Oud 03-10-2012, 21:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zit mijn jas te naaien en dat is SAAI
Oh GVD dat moet ik ook nog doen, vanochtend sprong er een KNOOP van mijn jas
Oud 03-10-2012, 21:44
Verwijderd
Citaat:
gay
Oud 03-10-2012, 21:45
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
gay
Ja, ik heb mijn knoop dan ook keihard voor verrekte homoknoop uitgescholden.
Oud 03-10-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
gay
je bent gewoon jaloers dat je de extra punten in het huisvrouwtopic niet kan scoren. want knopen aannaaien voor je kereltje levert wat mij betreft bonuspunten op.
Oud 03-10-2012, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Nu heeft-ie zéker een knoop in z'n maag, 't arme schaap
Oud 03-10-2012, 21:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nu heeft-ie zéker een knoop in z'n maag, 't arme schaap
Kammenieschele! Opknopen, die homoknopen
Oud 03-10-2012, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Kammenieschele! Opknopen, die homoknopen
Knoop in je zakdoek leggen, straks vergeet je 'm op te hangen!
Oud 03-10-2012, 21:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Moet ik het niet vergeten natuurlijk, even een knoop in mijn zakdoek leggen.
Oud 03-10-2012, 21:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
knoop in je zakdoek leggen, straks vergeet je 'm op te hangen!
gmta
Oud 03-10-2012, 21:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gelukkig kan ik snel knopen doorhakken.
Oud 03-10-2012, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig kan ik snel knopen doorhakken.
Dan zit je gelukkig niet snel in de knoop!
Oud 03-10-2012, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Zo gedaan
Oud 03-10-2012, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Zo gedaan
Uhhuh, dat dacht ik ook. Tot ik erachter kwam dat ik en passant ook driekwart van mijn jaszak min of meer (nou ja, meer 'meer' dan 'min') had dichtge..naaid
Oud 03-10-2012, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Uhhuh, dat dacht ik ook. Tot ik erachter kwam dat ik en passant ook driekwart van mijn jaszak min of meer (nou ja, meer 'meer' dan 'min') had dichtge..naaid
dat is een beetje stom
Oud 03-10-2012, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Ik had een keer leuke jongen ontmoet, leuk leuk. Toen waren we zover ten eerste schrok ik hoe groot hij wel niet was. (ik dacht zozo hallooo tarzan!) en ik Zou condoom om doen. Zegt hij doodleuk ja nee sorry ben allergisch.. Ik zo had Je wel even kunnen vertellen! Maar goed nog alleen wat handwerk gedaan.. Daarna weg gegaan, thuis achter gekomen dat ik bloede, meneer had zulke scherpe nagelsdat ik zowat open lag!

Paar weken later smsde hij dat hij nu wel condooms had, ik reageerde met leuk voor je maar knip je deze keer ook je nagels?!
Nou weer op punt belandt was nu helemaal klaar ervoor kom maar op met eerste keer met tarzan! Voor mijn gevoel kwam hij net binnen, en hij kreunt en zegt sorry sorry sorry.. Ik huhh wat is er dan?? Bleek hij al klaargekomen te zijn...ik heb me aangekleed en hem de deur uit gezet..
Citaat:
Meestal heb ik vóór de sex al duidelijk gemaakt dat ik van beffen hou.
Goed beffen that is.
Mijn laatste ONS dook zo erg tussen mijn benen dat ik helaas heb moeten zeggen dat het niet de bedoeling was dat zijn hele hoofd naar binnen gaat...
Ik heb hem echt meteen naar huis gestuurd.
Hee wat vinden jullie nou van die over-assertieve wijven? Ik vind dat zo overtrokken hè, dat je iemand naar huis stuurt omdat iets niet helemaal goed gaat met de seks.
Dat zou andersom eens moeten gebeuren, dat de man de vrouw wegstuurt omdat ze niet wil pijpen oid... dan zijn de rapen gaar.
Oud 03-10-2012, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Oud 03-10-2012, 22:02
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Bij mij was er een mouw half af
Citaat:

Citaat:
je bent gewoon jaloers dat je de extra punten in het huisvrouwtopic niet kan scoren. want knopen aannaaien voor je kereltje levert wat mij betreft bonuspunten op.
ooohja dat topic <3
Oud 03-10-2012, 22:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo gedaan
Hm. Ik moest er een tutorial bijpakken. Nog steeds amper duidelijk, maar ik ga nu een poging wagen.
Oud 03-10-2012, 22:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bij mij was er een mouw half af
Doe je goed! Wat heb je voor spasme gehad dat je dat voor elkaar krijgt?
Oud 03-10-2012, 22:15
Verwijderd
Citaat:
Hm. Ik moest er een tutorial bijpakken. Nog steeds amper duidelijk, maar ik ga nu een poging wagen.
Ach zo moeilijk is het niet
Oud 03-10-2012, 22:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
GTST
Oud 03-10-2012, 22:20
Verwijderd
Willen jullie antwoorden op mijn vraag liefjes?
Oud 03-10-2012, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Hee wat vinden jullie nou van die over-assertieve wijven? Ik vind dat zo overtrokken hè, dat je iemand naar huis stuurt omdat iets niet helemaal goed gaat met de seks.
Dat zou andersom eens moeten gebeuren, dat de man de vrouw wegstuurt omdat ze niet wil pijpen oid... dan zijn de rapen gaar.
Ik heb eens snachts een idioot de deur uit gezet die, ondanks dat ik duidelijk had gemaakt niet te willen neuken, bleef zeggen: hij is te dik voor je he? hij is te dik voor je he??? Wat?? F off! Voor een slechte beffer zou ik wel genade hebben, in ieder geval tot de zon opkomt.
Oud 03-10-2012, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik heb eens snachts een idioot de deur uit gezet die, ondanks dat ik duidelijk had gemaakt niet te willen neuken, bleef zeggen: hij is te dik voor je he? hij is te dik voor je he??? Wat?? F off! Voor een slechte beffer zou ik wel genade hebben, in ieder geval tot de zon opkomt.
Ja, maar onbeschoft kutgedrag is iets anders dan verkeerd beffen of te vroeg klaarkomen of iets van dien aard

Vind dat echt raar die houding van die vrouwen.
Oud 03-10-2012, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Willen jullie antwoorden op mijn vraag liefjes?
Uiteraard.
Oud 03-10-2012, 22:27
Verwijderd
Ik wil vooral antwoorden van v-leden, of zij ook zoiets zouden doen.
Oud 03-10-2012, 22:28
Verwijderd
Dan moet je een nieuwe pol doen
Oud 03-10-2012, 22:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Doe je goed! Wat heb je voor spasme gehad dat je dat voor elkaar krijgt?
Ik pakte iets van een kast. Dus ik reikte omhoog, heel rustig maar daar was de jas duidelijk niet op voorzien
Oud 03-10-2012, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar onbeschoft kutgedrag is iets anders dan verkeerd beffen of te vroeg klaarkomen of iets van dien aard

Vind dat echt raar die houding van die vrouwen.
Ik betwijfel ook of ze het echt gedaan hebben. Heb je toevallig dat topic over spetters op de bril gelezen? Als ik die viva vrouwen moet geloven plast het gros van hun mannen onder dwang zittend, alvorens ze met een hygienisch doekje de bril, de muren en de vloer afnemen.
Oud 03-10-2012, 22:30
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik betwijfel ook of ze het echt gedaan hebben. Heb je toevallig dat topic over spetters op de bril gelezen? Als ik die viva vrouwen moet geloven plast het gros van hun mannen onder dwang zittend, alvorens ze met een hygienisch doekje de bril, de muren en de vloer afnemen.
Haha

Maar on a related topic: Waarom wordt er nooit gevraagd dat vrouwen de bril omhoog doen?
Oud 03-10-2012, 22:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Omdat mannen ook moeten zitten om te poepen, en vrouwen om te poepen EN plassen, dus zijn er meer gevallen waarin hij naar beneden moet zijn!
Oud 03-10-2012, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Haha

Maar on a related topic: Waarom wordt er nooit gevraagd dat vrouwen de bril omhoog doen?
Ik denk omdat het de mannen zijn die de bril onderzeiken. Als ze dat niet zouden doen, zou de bril FOREVER omlaag kunnen.
Oud 03-10-2012, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik denk omdat het de mannen zijn die de bril onderzeiken. Als ze dat niet zouden doen, zou de bril FOREVER omlaag kunnen.
Welke randdebiel krijgt dat dan voor elkaar, zo moeilijk is het allemaal niet En als het wel zo is doe dat ding dan omhoog

En ik vermoed dat mannen ook schijten en er genoeg mannen zijn die liever zittend pissen dus de bril omlaag is vaker nodig dan bril omhoog
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten