Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2013, 18:07
Verwijderd
Sterkte Chick Rock!
Advertentie
Oud 09-01-2013, 18:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn er toch veel lieve mensen op het forum! Dankje Lieveheersbeest!
Oud 09-01-2013, 18:09
Verwijderd

Alsjeblieft CR
Oud 09-01-2013, 18:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg cute <3
Oud 09-01-2013, 18:12
Miekje*
Miekje* is offline
Kijk wat ik vond! Ook voor CR:

Oud 09-01-2013, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Btw, ik had net besloten om toch niet meer naar buiten te gaan en toen heb ik een jurkje aangetrokken wat ik normaal niet aandurf, en nu zit ik hier kksexy te wezen alleen op mijn bank.
omg ik dacht dat alleen ik dat weleens deed
Oud 09-01-2013, 18:17
Miekje*
Miekje* is offline
Pics or it didn't happen, Trimmeh!
Oud 09-01-2013, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Kijk wat ik vond! Ook voor CR:

[afbeelding]
aaaah die is lief <3
Oud 09-01-2013, 18:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
aaaah die is lief <3
Oud 09-01-2013, 18:25
Verwijderd
"I think the pig's gonna fit in if we just show him love"

En hoe die mama niest.
Oud 09-01-2013, 18:31
Verwijderd
En ze gingen een jurkje laten maken voor dat varken en het romantische aan de date van Mama en Sugar Bear was dat Sugar Bear tien minuten moest bedelen om een zoen. Maar dat was normaal en Mama vond het normaal om 4000 euro uit te geven aan een glitz-dress voor Alana en Mama vond extreme couponing beter dan seks en mama had iets schimmelachtigs of smetplekkigs onder haar nekvellen en liet daar niks aan doen
Oud 09-01-2013, 18:34
Verwijderd
Ze doen me op een bepaalde manier heel erg denken aan het gezin van de vriendin bij wie ik eerst woonde. Iets in de manier van met elkaar omgaan, en altijd maar dat meisjes mooi moeten zijn en dit en dat.
Oud 09-01-2013, 18:35
Verwijderd
Ik ben er echt van onder de indruk
Oud 09-01-2013, 18:37
Verwijderd
En dat die moeder ook van zichzelf zegt dat ze echt wel mooi is. En dat die vent zegt dat het liefde op het eerste gezicht was. Welke oogafwijking zullen ze beiden hebben?
Oud 09-01-2013, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er echt van onder de indruk
Ik vind ze relatief normaal. Niet vreemder dan de Kardashians ofzo.
Oud 09-01-2013, 18:40
Miekje*
Miekje* is offline
Waar GAAAAAT dit over?
Oud 09-01-2013, 18:41
Verwijderd
You're all doing it wrong
Oud 09-01-2013, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Waar GAAAAAT dit over?
+
Op welke zender komt het ?
Oud 09-01-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze relatief normaal. Niet vreemder dan de Kardashians ofzo.
Die ken ik dan weer niet. Maar ik ben vrij snel onder de indruk van gezinnen die niet vergelijkbaar zijn met familie's in mijn omgeving. Wat dat betreft ben ik niks gewend
Oud 09-01-2013, 18:46
Verwijderd
Honey boo boo lijkt me op zich best een grappig kind. Jammer van de ouders.
Oud 09-01-2013, 18:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind het echt een vreselijk rotkind. Wat ik er van gezien heb dan.
Oud 09-01-2013, 18:50
Verwijderd
Ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Oud 09-01-2013, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Dacht al dat ik mijn steen eens opzij moest duwen
Oud 09-01-2013, 18:52
Verwijderd
Alana doet me heel erg denken aan het dochtertje van kennissen. Maar die is vier, en Alana is zes.

Maar goed, alle kinderen zijn natuurlijk hebberig, egoïstisch en druk, en kunnen niet tegen hun verlies.
Oud 09-01-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Alana doet me heel erg denken aan het dochtertje van kennissen. Maar die is vier, en Alana is zes.
Zeg nou waar het over gaat! Het frustreert. Ik bedoel HET IS FRUSTREREND
Oud 09-01-2013, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Zeg nou waar het over gaat! Het frustreert. Ik bedoel HET IS FRUSTREREND
Here Comes Honey Boo Boo!

Maar ik kijk nu Toddlers&Tiaras.
Oud 09-01-2013, 18:54
Verwijderd
Op welke zender? Ik heb er ech nog nooit van gehoord.
Oud 09-01-2013, 18:55
Verwijderd
Ik kijk op Youtube.
Oud 09-01-2013, 18:56
Miekje*
Miekje* is offline
Klinkt als TLC, Uomi!

En Toddlers&Tiaras <3 Dat is zo'n heerlijk fout programma. Eigenlijk zijn alle programma's van TLC fout. Maar heerlijk fout.
Chick Rock
Chick Rock is offline
TLC.
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk op Youtube.
Ahso. Maar kijken jullie nu niet allemaal heel toevallig tegelijk dan?
Oud 09-01-2013, 18:58
Verwijderd
Oud 09-01-2013, 18:59
Miekje*
Miekje* is offline
Godsamme, Wintertje loopt weer interessant te doen, hoor. Ze heeft toevallig op internet gelezen wat een DSM is en loopt er vervolgens mee te strooien

Zo, en nu ga ik me niet meer aan haar storen.
Oud 09-01-2013, 19:01
Verwijderd
Succes
Oud 09-01-2013, 19:01
Miekje*
Miekje* is offline
Dankje, ik zal het nodig hebben
Oud 09-01-2013, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Godsamme, Wintertje loopt weer interessant te doen, hoor. Ze heeft toevallig op internet gelezen wat een DSM is en loopt er vervolgens mee te strooien

Zo, en nu ga ik me niet meer aan haar storen.
Zij is net zoiets als een tand die net uitgegaan is: je blijft de hele tijd met je tong aan dat gat zitten, terwijl je het ook meteen weer irritant vindt. Dat heb ik met haar posts ook.

En als je één keer een tegenopmerking maakt, word je meteen bedolven onder de pm's
Oud 09-01-2013, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Zij is net zoiets als een tand die net uitgegaan is: je blijft de hele tijd met je tong aan dat gat zitten, terwijl je het ook meteen weer irritant vindt. Dat heb ik met haar posts ook.
En wat is een DSM eigenlijk? Ik ken alleen de DSM als chemiebedrijf, maar het lijkt me niet echt dat het daarover gaat.
Oud 09-01-2013, 19:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
En wat is een DSM eigenlijk? Ik ken alleen de DSM als chemiebedrijf, maar het lijkt me niet echt dat het daarover gaat.
The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM) published by the American Psychiatric Association provides a common language and standard criteria for the classification of mental disorders. It is used in the United States and in varying degrees around the world, by clinicians, researchers, psychiatric drug regulation agencies, health insurance companies, pharmaceutical companies, and policy makers. The current version is the DSM-IV-TR (fourth edition, text revision).
Oud 09-01-2013, 19:07
Verwijderd
Ah, bedankt! En, ja ik was een beetje te lui om te googelen.
Oud 09-01-2013, 19:07
Carn
Carn is offline
en het mooie is dat er geloof ik per editie/revisie nogal wat symptomen en stoornissen en whatever bijkomen en aangepast worden en verdwijnen, dus je kan in der loop der jaren fluctueren tussen "U heeft een mentale aandoening" en "haha, stel je niet aan". (ik chargeer dit natuurlijk een beetje).
Oud 09-01-2013, 19:08
Verwijderd
Ik schreef goochelen
Oud 09-01-2013, 19:08
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik weet niet waarom, maar ik vind buizenpost zo awesome En ze hebben dat blijkbaar in het ziekenhuis in Assen
Oud 09-01-2013, 19:09
Verwijderd
Als er een psychiatrische diagnose wordt gesteld, is dit op basis van criteria uit de DSM. Op basis van die diagnose wordt de rekening ingediend bij de zorgverzekeraar, of kun je in aanmerking komen voor bijvoorbeeld een rugzakje of PGB. Zonder diagnose is dit in dit bureaucratische land bijna onmogelijk.
Oud 09-01-2013, 19:11
Verwijderd
Citaat:
en het mooie is dat er geloof ik per editie/revisie nogal wat symptomen en stoornissen en whatever bijkomen en aangepast worden en verdwijnen, dus je kan in der loop der jaren fluctueren tussen "U heeft een mentale aandoening" en "haha, stel je niet aan". (ik chargeer dit natuurlijk een beetje).
Klopt, in DSM V (die in mei uitkomt) zal er bijvoorbeeld geen onderverdeling meer gemaakt worden binnen stoornissen in het autisme spectrum. PDD-NOS, Asperger en Autistische Stoornis worden dan gewoon allemaal autisme.
En nog gekker: in DSM III stond homofilie nog als psychiatrische aandoening genoemd
Oud 09-01-2013, 19:11
Carn
Carn is offline
The current draft of the DSM-5 changes the long-controversial term "mental retardation" to "intellectual disability."

Nou ja zeg!
Oud 09-01-2013, 19:12
Verwijderd
Ja ja revolutionaire veranderingen
Oud 09-01-2013, 19:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
Klopt, in DSM V (die in mei uitkomt) zal er bijvoorbeeld geen onderverdeling meer gemaakt worden binnen stoornissen in het autisme spectrum. PDD-NOS, Asperger en Autistische Stoornis worden dan gewoon allemaal autisme.
En nog gekker: in DSM III stond homofilie nog als psychiatrische aandoening genoemd
Hehe, dat was dus net aan het lezen
Oud 09-01-2013, 19:13
Verwijderd
Citaat:
The current draft of the DSM-5 changes the long-controversial term "mental retardation" to "intellectual disability."

Nou ja zeg!
Oud 09-01-2013, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Hehe, dat was dus net aan het lezen
Ja, we posten enigszins door elkaar heen
Oud 09-01-2013, 19:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
U bent een bedrag van € 1.046,79 verschuldigd.
Ohja, ik had besloten om de zorgpremie in 1 keer te betalen. Uhhhhmmm

Regels voor berichten