Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap ook niet dat een stel meneren die menen dat ze door god gezonden zijn of zo met die idiote 'regels' en uitzonderingen mochten komen. Als je dingen wil veranderen, doe het dan duidelijk en logisch en in algemene zin, maak niet voor iedere subcategorie een of andere vreemde 'reden' dat het zus of zo moet.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het zijn allemaal recyclage ideeën ^^ recyclart.
https://www.facebook.com/pages/Recyclart/97844269502 |
![]() |
||
Citaat:
Het is weer eens zo'n dag. eerst kreeg ik opruim-woede, toen wou ik een brownie-in-a-mug eten (gadver!), daarna moest ik ineens huilen om een website en zojuist zat ik te 'awww'-en om Hugh Grant in About a Boy. Oh en tussendoor was ik ook nog eens aan het (online)shoppen. [/vrouw] ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dat soort hormoon-cravings
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Leuk was de kerel die me na een maand dumpte omdat ik geen kinderen wou (ik had dat van het begin af aan gezegd) en hij wou geen jaren meer wachten ![]() De enige kinderen die ik ooit heb verdragen zijn de kinderen van de Sims, enkel om te kijken hoe de kruising eruit zag ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit vaak al een beetje stiekem over opvoeddingen na te denken. Zo van: dan zou ik zus en zo zeggen en die en die tactiek toepassen. En dit zouden ze wel mogen en dat weer niet. En we gaan niet naar het circus want dat zijn zielige dieren, maar wel naar een park met herten en zwijnen e.d. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|