Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2013, 21:10
Verwijderd
Wat wel leuk is, is de term kadoosje!
Advertentie
Oud 08-02-2013, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, zielenpoot vind ik er ook niet uit zien. Dan zie ik meer een soort behekste tafelpoot voor me.

Een horcrux ofzo. Gruzielement!
Oud 08-02-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Stel je voor dat het 'o de cologne' wordt, als buro en kado ook mag
Oud 08-02-2013, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Het glazuur van de mijne bestond uit poedersuiker, citroensap en maanzaad, maar ik vond het niet supergoed. Dus misschien dat het met lemon curd beter wordt
Geen maanzaad door de cc's zelf? Ik moet hierna nog maar een heleboel recepten met lemon curd gaan uitproberen, want ik heb blijkbaar maar 3 el nodig. Ka-ching ;x
Oud 08-02-2013, 21:13
Verwijderd
Overigens zal het dan waarschijnlijk 'o de colonje' worden! gn is ook een Franse uitspraak.
Verwijderd
Ik vind dat ik warme chocolademelk met slagroom mag.
Verwijderd
Een klassiekertje voor te lachen!11

Oud 08-02-2013, 21:14
Verwijderd
Van Kooten en de Bie <3
Oud 08-02-2013, 21:14
Verwijderd
Ik snap ook niet dat een stel meneren die menen dat ze door god gezonden zijn of zo met die idiote 'regels' en uitzonderingen mochten komen. Als je dingen wil veranderen, doe het dan duidelijk en logisch en in algemene zin, maak niet voor iedere subcategorie een of andere vreemde 'reden' dat het zus of zo moet.
Oud 08-02-2013, 21:15
Verwijderd
Miekje* heb je nog een oude auto?

Oud 08-02-2013, 21:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Geen maanzaad door de cc's zelf? Ik moet hierna nog maar een heleboel recepten met lemon curd gaan uitproberen, want ik heb blijkbaar maar 3 el nodig. Ka-ching ;x
Ja ook Volgens mij 2 (of 3?) eetlepels door de muffins en 1 door het glazuur.
Oud 08-02-2013, 21:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Miekje* heb je nog een oude auto?

[afbeelding]
Hmm, dat vind ik minder leuk. Kippen horen in een houten hok, 's nachts Overdag mogen ze los.
Oud 08-02-2013, 21:17
Verwijderd
Het zijn allemaal recyclage ideeën ^^ recyclart.

https://www.facebook.com/pages/Recyclart/97844269502
Oud 08-02-2013, 21:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Een klassiekertje voor te lachen!11

[filmpje]
Bedankt Q, dat kan ik wel gebruiken!

Het is weer eens zo'n dag. eerst kreeg ik opruim-woede, toen wou ik een brownie-in-a-mug eten (gadver!), daarna moest ik ineens huilen om een website en zojuist zat ik te 'awww'-en om Hugh Grant in About a Boy. Oh en tussendoor was ik ook nog eens aan het (online)shoppen.
[/vrouw]

Oud 08-02-2013, 21:19
Verwijderd

hij pakt er gewoon wat frietjes uit en gooit ze op de grond!

kijk kijk kijk
Oud 08-02-2013, 21:23
Miekje*
Miekje* is offline
Emg, het plantje in mijn proefpotje heeft zich helemaal opgericht (zeg maar, staat nu stevig omhoog, met zijn bladeren recht naar boven) en er zit waterdamp tegen het glas Whoah!
Verwijderd
""""Frietjes"""", one might add.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
[afbeelding]

hij pakt er gewoon wat frietjes uit en gooit ze op de grond!

kijk kijk kijk
[afbeelding]
Tuurlijk, wie laat er dan ook eten vallen. :')
Oud 08-02-2013, 21:24
Verwijderd
Haha, Arthur loopt met pokerfiches in z'n bakkes te zeulen alsof-ie ze nét gevangen heeft na een heldhaftige strijd
Oud 08-02-2013, 21:28
Verwijderd
enorme foto, maar omggg schattig <3
Spoiler
Oud 08-02-2013, 21:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Spoiler
Emg <33
Oud 08-02-2013, 21:30
Verwijderd
Awwwwwwww <3
Oud 08-02-2013, 21:33
Verwijderd
Nog een konijn
Spoiler
Oud 08-02-2013, 21:34
Verwijderd
Men, het is duidelijk de tijd van de maand. Als ik dat soort plaatjes zie doet alles zo van ''gngngnnggn huisje met man erin en kittens en konijntjes in de tuin en baby's maken jaaaaaaaaaaaaaaa!!~!~''
Oud 08-02-2013, 21:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Men, het is duidelijk de tijd van de maand. Als ik dat soort plaatjes zie doet alles zo van ''gngngnnggn huisje met man erin en kittens en konijntjes in de tuin en baby's maken jaaaaaaaaaaaaaaa!!~!~''
<3
Oud 08-02-2013, 21:36
Verwijderd
Verwijderd
Oh, sorry.

Helpt dit?
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Zie mijn post van hierboven.
Oud 08-02-2013, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Aww <3
Oud 08-02-2013, 21:38
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dat soort hormoon-cravings Een vriendin heeft me verboden de uitdrukking 'klapperende eierstokken' te gebruiken, want dat vond ze maar eng
Oud 08-02-2013, 21:40
Miekje*
Miekje* is offline
Sommige klasgenoten van mij hebben ook van die uitbarstingen, soms. En dan zit ik daar zovan
Oud 08-02-2013, 21:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Niet dat ik nu een kind wil hoor. Lijkt me bijzonder onpraktisch. En onmogelijk.
Oud 08-02-2013, 21:42
Miekje*
Miekje* is offline
Een bepaald persoon in mijn omgeving wil heel graag een vriendje, maar wil niet haar leven aan die persoon aanpassen Ja, eeehhh...
Oud 08-02-2013, 21:42
Verwijderd
Ik heb ze ook wel hoor. Lekker doordraven enzo, na gaan denken over samenwonen en trouwen en kinderen .

Ja hoor met je eerste vriendje die je nog geen half jaar kent.
Oud 08-02-2013, 21:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gelukkig nooit cravings tot baby's maken.
Oud 08-02-2013, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van heb! Een huis lijkt me wel gewoon fijn en dieren zijn tof. Maar die man, pfff. En baby's hoef ik al helemaal niet ^^

Citaat:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben met dat soort hormoon-cravings Een vriendin heeft me verboden de uitdrukking 'klapperende eierstokken' te gebruiken, want dat vond ze maar eng
Ik gebruik die standaard. Of nee, rammelende eierstokken geloof ik. Ik hoop altijd dat ik er geen last van krijgen, ik begin wel op die leeftijd te komen dat vrouwen daar last van krijgen natuurlijk ^^ maar gelukkig heb ik een ingebouwde noodvoorziening die een tijdje blijft doorwerken als ik vruchtbaar zou willen worden zodat ik tijd heb om terug bij mijn verstand te komen.
Oud 08-02-2013, 21:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb al wel sinds mijn 20e klapperende eierstokken
Oud 08-02-2013, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Oh, sorry.
[afbeelding]

Helpt dit?
Nee, te laat. 't Helpt ook niet dat we laatst in Delft waren en beiden gescharmeerd van de grachtenhuisjes daar en dat we vervolgens gingen Funda-en en bedachten dat we dan wel een kat kunnen (want dat kan nu niet want dan zou 'ie veel te vaak alleen zijn door al ons gelogeer) en zngngngngn. Maar dat duuuuurt nog zo lang.

Citaat:
Zie mijn post van hierboven.
Oud 08-02-2013, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gelukkig nooit cravings tot baby's maken.
En mensen kijken je altijd raar aan dan als je zegt dat je geen kinderen wil. Dat hóórt er gewoon bij Leuk zijn ook de opmerkingen 'Jaaaaa als je kinderen wil, wordt het nu toch wel tijd om een man te zoeken!' Ik wil geen kinderen en die man is ook niet noodzakelijk dus hoepel op!
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, maar gelukkig lang niet altijd even erg. Toen ik in m'n master zat was het 't ergste.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo ongeveer altijd klapperende eierstokken . Het is dat ik weet dat het SUPER onpraktisch is op dit moment
Oud 08-02-2013, 21:49
Verwijderd
Als ik niet kan slapen, dan fantaseer ik ook best vaak over kindjes hebben, hoor
Oud 08-02-2013, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ik heb vroeger als kind standaard wel gedacht over kinderen later. 2 jongens en 2 meisjes, maar toen had ik eigenlijk al een schijthekel aan babies, dus tja. In mijn tienerjaren heb ik er niet zo over nagedacht. Toen ik op mijn 16e een vaste vriend kreeg, hebben we het er nooit over gehad, maar eigenlijk moest ik toen al geen kinderen, maar ik was wel lichtelijk in de veronderstelling dat het wel zou gebeuren als wij bij elkaar zouden blijven. Dat is uitgegaan en toen was het, goed, géén kinderen. Klaar.
Leuk was de kerel die me na een maand dumpte omdat ik geen kinderen wou (ik had dat van het begin af aan gezegd) en hij wou geen jaren meer wachten

De enige kinderen die ik ooit heb verdragen zijn de kinderen van de Sims, enkel om te kijken hoe de kruising eruit zag
Oud 08-02-2013, 21:51
Verwijderd
Mijn babycravings begonnen op mn 19e en zijn nooit gestopt zelfs nu, als Baby een nachtje goed slaapt voel ik me weer helemaal energiek en denk ik jaaaa nog een nog een!
Oud 08-02-2013, 21:52
Verwijderd
Ik weet in ieder geval wel dat mijn vriend kinderen wel. 3 zelfs.
Oud 08-02-2013, 21:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ook, maar gelukkig lang niet altijd even erg. Toen ik in m'n master zat was het 't ergste.
Citaat:
Ik heb zo ongeveer altijd klapperende eierstokken . Het is dat ik weet dat het SUPER onpraktisch is op dit moment
Wat ben ik soms toch ontzettend blij met het forum Vriendinnen kijken me regelmatig aan alsof ik gestoord ben
Oud 08-02-2013, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn babycravings begonnen op mn 19e en zijn nooit gestopt zelfs nu, als Baby een nachtje goed slaapt voel ik me weer helemaal energiek en denk ik jaaaa nog een nog een!
Dat kan toch prima?
Oud 08-02-2013, 21:55
Verwijderd
Hey, gaat 't over baby's?
Oud 08-02-2013, 21:56
Verwijderd
Als je drie keer 'baby' zegt, verschijnt Andijvie in het topic
Oud 08-02-2013, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Wat ben ik soms toch ontzettend blij met het forum Vriendinnen kijken me regelmatig aan alsof ik gestoord ben

Ik zit vaak al een beetje stiekem over opvoeddingen na te denken. Zo van: dan zou ik zus en zo zeggen en die en die tactiek toepassen. En dit zouden ze wel mogen en dat weer niet. En we gaan niet naar het circus want dat zijn zielige dieren, maar wel naar een park met herten en zwijnen e.d.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten