Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik eet voor de vierde keer deze week dit. Zo veel noms
![]() Tevens schoot ik vandaag, vannacht en gisterenavond behoorlijk op met studeren. Ik heb ook het idee dat ik in de afgelopen weken meer geleerd heb dan in de afgelopen maanden. Mijn nieuwe werkschema is the cat's pyjamas. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Leer mij dat schema ook es! Ik ben alweer een uur of 4 wakker, maar het studeren schiet alsnog niet op. Zo stom, ik raak al zo in de stress over dat me misschien iets gevraagd gaat worden, dat ik bij voorbaat al helemaal niks meer weet. Ik moet nu een Oud Engels vertaling maken, maar holy fuck, dat is nog moeilijk! Ik heb m'n oude boek met woordenlijsten ook niet meer (heeft iemand nooit teruggebracht), maar volgens de docent hoor ik die ook niet nodig te hebben. Ja fuckeroni, zo snap ik er toch geen kont van. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Hier is bijvoorbeeld een essay van een klasgenote uit mijn propedeusejaar:
Citaat:
|
![]() |
|
Oh ja, dat pomodoro gebeuren ken ik wel. Maar het is in dit geval niet een motivatie-probleem, maar meer een 'ik snap dit gewoon echt niet'-probleem.
Ik probeer het wel, maar het gaat me boven m'n spreekwoordelijke petje en dat maakt mij een beetje angstig. De docent is er ook nogal streng op dat je je huiswerk hebt. Ik wil gewoon kunnen luisteren en aantekeningen maken zonder dat ik in angst hoef te zitten dat ik voor lul sta voor de hele groep. Ik zou eigenlijk heul veul uur moeten hebben om dit vak te maken, maar die tijd heb ik niet of kan ik iig niet zo goed inplannen. Issues jongeh!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, je weet al deze dingen natuurlijk zelf ook ![]() ![]() Hoeveel studiepunten moet je nog? |
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien heb ik tot nu toe wel een beetje lullige nepspierpijn gehad en geen echte want dit slaat echt alles. Ik voel me echt een debieltje nou. Volgens mij dacht de instructeur: "Zo, die is een tijd niet geweest, laten we haar eens afbeulen
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De Poolse ontwikkelstudio CD Projekt Red heeft bekendgemaakt dat actie-rpg The Witcher 3 in 2014 naar de PlayStation 4 komt. Het spel werd al eerder aangekondigd, maar toen werden er nog geen platforms voor de game gespecificeerd.
CD Projekt Red maakte nog geen details over The Witcher 3 bekend, maar liet wel weten enthousiast te zijn over de mogelijkheden die het ontwikkelen voor de PlayStation 4 biedt: "We zijn vanaf de geboorte betrokken bij de nieuwe console en dit zorgt ervoor dat onze RedEngine 3 de grafische limieten kan opzoeken van wat de PlayStation-hardware aankan. De console is fris en heeft enkele innovatieve oplossingen die we graag in ons spel willen gebruiken", aldus Badowski. Oei. Dat belooft wel veel goeds ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is ergometeren? En bestaat je hele training uit een oefening dan? Dat lijkt me ook saai
![]() Ik moest beginnen met touwtjespringen en daarna over de berimbau heenspringen en allemaal bewegingen maken die goed zijn voor je beenspieren en heel vaak de handstand en radslag doen. En als cooling down ging hij me dus helemaal oprekken, zó fijn <3 |
Advertentie |
|
![]() |
|
|