Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2013, 14:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Scheelt je in elk geval een hoop geld, en daar gaat het om in het leven.
Advertentie
Oud 24-02-2013, 14:59
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Goed bezig pip!
Oud 24-02-2013, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Scheelt je in elk geval een hoop geld, en daar gaat het om in het leven.
Oud 24-02-2013, 15:05
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb net besloten dat ik afwassen kut vind. Dat wilde ik even mededelen.

Citaat:
hallo jongens en meisjes, ik ben gestopt met blowen sinds vier dagen. En ik ga het pas weer doen als ik er ooit behoefte aan heb, maar die kans lijkt me niet aannemelijk.
Nu nog stoppen met roken en ik kan als een vrij mens leven. Dat is nog niet gelukt, maar ik ben er mee bezig.
Good busy!
Oud 24-02-2013, 15:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Okay occupied!
Oud 24-02-2013, 15:15
Verwijderd
nog meer goed nieuws: julius, klaverhap, paupertv liefhebbers naamzoek: http://www.bruno.nl/nieuws/15896/pic...rairie-op.html

claire van de gouden kooi MICHELLA <333 Patty Brard
Oud 24-02-2013, 15:25
Verwijderd
Ik verheug me er nu al op Michella's verlepte kop weer te kunnen zien <3
Oud 24-02-2013, 15:43
Turk February
Turk February is offline
Oh god, wat een zooi prut hebben ze weer bereid gevonden mee te doen. Zat Michella de vorige keer niet de hele tijd uit te zeiken dat ze het zo erg vond in de jungle? Wat denkt ze dan, de prairie, dat doe ik wel even? Ik erger me nu al aan die wandelende tumor, moet je je voorstellen hoe irritant ik haar vind als ik het programma ga kijken. Genieten wordt dat.
Oud 24-02-2013, 15:46
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
hallo jongens en meisjes, ik ben gestopt met blowen sinds vier dagen. En ik ga het pas weer doen als ik er ooit behoefte aan heb, maar die kans lijkt me niet aannemelijk.
Nu nog stoppen met roken en ik kan als een vrij mens leven. Dat is nog niet gelukt, maar ik ben er mee bezig.
Oud 24-02-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-02-2013, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ah, ik wilde je toevallig pas nog vragen of je het nog weleens deed.
Oud 24-02-2013, 16:30
Verwijderd
Pip, Nice!

Op welke zender komt de oscar-uitreiking eigenlijk?
Oud 24-02-2013, 16:36
Verwijderd
Ik ben veroordeeld tot een online stream, want ik heb 0 zenders.
Oud 24-02-2013, 16:41
Verwijderd
Meh, moet ik nog naar de winkel ook. Zwaaaaaaaaaaar leven
Oud 24-02-2013, 16:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Meh, moet ik nog naar de winkel ook. Zwaaaaaaaaaaar leven
De winkels zijn hier niet eens open je moet dus op zaterdag bedenken of je zondag eventueel nog iets nodig hebt, anders ben je fucked.
Oud 24-02-2013, 16:54
Verwijderd
Citaat:
De winkels zijn hier niet eens open je moet dus op zaterdag bedenken of je zondag eventueel nog iets nodig hebt, anders ben je fucked.
Ik vergeet telkens dat je niet in DH bent, dus eerder vandaag dacht ik 'huh, wat lult ze, er ligt hier geen sneeuw', en nu weer 'huh, ik ben net nog naar de AH geweest'.

Oud 24-02-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ik ben veroordeeld tot een online stream, want ik heb 0 zenders.
Welke stream?
Oud 24-02-2013, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Welke stream?
Weet niet, moet ik ook nog even uitzoeken.
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Film1 schijnt het te gaan uitzenden, ook voor niet-abonnees.
Verwijderd
N kan zo goed Nederlands.
Oud 24-02-2013, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Ja, lillek is dat Wij hebben overigens ook maar één suup die tussen 16:00 en 19:00 open is, heurr.
Oud 24-02-2013, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Oh god, wat een zooi prut hebben ze weer bereid gevonden mee te doen. Zat Michella de vorige keer niet de hele tijd uit te zeiken dat ze het zo erg vond in de jungle? Wat denkt ze dan, de prairie, dat doe ik wel even? Ik erger me nu al aan die wandelende tumor, moet je je voorstellen hoe irritant ik haar vind als ik het programma ga kijken. Genieten wordt dat.

ja ze was al weer flink aan het kankeren in het voorstukje. Hoe verschrikkelijk en kut het allemaal was
Oud 24-02-2013, 17:09
Verwijderd
Ik dacht wat ging het kut, en wat is het zwaar :') zit ik dik 4 seconden gemiddeld per 500 meter onder wat ik eerst trapte. En dan nog 5 minuten langer door dan wat ik eerst trapte :').
Oud 24-02-2013, 17:10
Verwijderd
waarom is mijn huisgenoot zo'n mongool ik heb net een uur gespendeerd aan het zoeken naar de schuursleutel die mevrouw weer ergens achteloos heeft neergeflikkerd.
Oud 24-02-2013, 17:14
Verwijderd
ze is ook vaak haar auto kwijt ja, for real.
Oud 24-02-2013, 17:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zat net een zwerver in huis omdat de voordeur niet goed dicht zat. Niet chill.
Oud 24-02-2013, 17:49
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
nog meer goed nieuws: julius, klaverhap, paupertv liefhebbers naamzoek: http://www.bruno.nl/nieuws/15896/pic...rairie-op.html

claire van de gouden kooi MICHELLA <333 Patty Brard
Oud 24-02-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Er zat net een zwerver in huis omdat de voordeur niet goed dicht zat. Niet chill.
Oud 24-02-2013, 18:10
Verwijderd
Dat was inderdaad de reactie die ik ook had.
Oud 24-02-2013, 18:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik vergeet telkens dat je niet in DH bent, dus eerder vandaag dacht ik 'huh, wat lult ze, er ligt hier geen sneeuw', en nu weer 'huh, ik ben net nog naar de AH geweest'.

Ik wacht ook nog op het moment dat iemand dat zegt, een week later
Citaat:
Ja, lillek is dat Wij hebben overigens ook maar één suup die tussen 16:00 en 19:00 open is, heurr.
Nou ja, dat is tenminste nog iets
Oud 24-02-2013, 18:27
ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Creepy.
Oud 24-02-2013, 18:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja nogal. Ben ik even blij dat ik helemaal boven woon en iemand anders het zag.
Oud 24-02-2013, 18:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
haha wauw, hele dag geen eetlust en nu opeens vet veel zin in pizza. Volgensmij gaat het iets beter met me.
Oud 24-02-2013, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-02-2013, 18:55
Verwijderd
hoi allemaal ik moet van 10 meerkeuzevragen dinsdag uitleggen waarom het goede antwoord het goede antwoord is en waarom het foute antwoord het foute antwoord is!
Oud 24-02-2013, 19:01
Verwijderd
Hm, bij 1 vraag ben ik het gewoon niet eens met het 'goede' antwoord.
De vraag is: Patiente van 17 vraagt via de beveiligde internetverbinding of ze de pil door kan slikken als ze over een maand op vakantie gaat. Je hebt patiente nog nooit gezien. Waarom kan deze vraag niet via internet beantwoord worden?
a. de leeftijd van de patiente
b. het persoonlijke karakter van de vraag
c. patiente is niet bekend bij de artsen

Nou, het mag jullie duidelijk zijn dat ik ook al mijn vraagtekens heb bij de premisse van de vraag, want als deze patiente haar vraag in het grote piltopic had gesteld, had ik haar gewoon geholpen als ik tijd had maar officieel is het goede antwoord b. Maar huh, dat zou toch betekenen dat huisartsen geen enkele vraag van patienten via hun beveiligde internetverbinding kunnen beantwoorden? Patienten stellen doorgaans geen vragen aan hun huisarts die niet persoonlijk zijn.

Laatst gewijzigd op 24-02-2013 om 19:07.
Oud 24-02-2013, 19:08
Verwijderd
Hoi nerdjes naamzoek verleden tijd van rise? Ik wilde rose zeggen en toen deed ik huh raise rase ruuuuuu fuuuuu hmm
Oud 24-02-2013, 19:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo jongens, ich bin wieder da.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ofzo.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit educatief tegen de vogels te fluiten, ik kijk even om me heen, zitten ze alledrie met hun ogen dicht!
Verwijderd
Citaat:
Hoi nerdjes naamzoek verleden tijd van rise? Ik wilde rose zeggen en toen deed ik huh raise rase ruuuuuu fuuuuu hmm
ja volgens mij rose. She rose from her chair. Klinkt normaal.
Oud 24-02-2013, 19:11
Verwijderd
ik wil graag weten of jullie het met mij eens zijn dat in die vraag 1. de vraag raar is 2. het antwoord raar is
Oud 24-02-2013, 19:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Rose, ja

'He rose up in twilight, to take revange for all his sins'

Al is dat liedje wel door een Hongaarse band geschreven, dus ik weet niet precies of het correct is
Oud 24-02-2013, 19:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hm, bij 1 vraag ben ik het gewoon niet eens met het 'goede' antwoord.
De vraag is: Patiente van 17 vraagt via de beveiligde internetverbinding of ze de pil door kan slikken als ze over een maand op vakantie gaat. Je hebt patiente nog nooit gezien. Waarom kan deze vraag niet via internet beantwoord worden?
a. de leeftijd van de patiente
b. het persoonlijke karakter van de vraag
c. patiente is niet bekend bij de artsen

Nou, het mag jullie duidelijk zijn dat ik ook al mijn vraagtekens heb bij de premisse van de vraag, want als deze patiente haar vraag in het grote piltopic had gesteld, had ik haar gewoon geholpen als ik tijd had maar officieel is het goede antwoord b. Maar huh, dat zou toch betekenen dat huisartsen geen enkele vraag van patienten via hun beveiligde internetverbinding kunnen beantwoorden? Patienten stellen doorgaans geen vragen aan hun huisarts die niet persoonlijk zijn.
Ik snap überhaupt niet zo goed waarom dat niet zou kunnen Ik bedoel, als ze zou bellen zou je er toch ook gewoon antwoord op geven, als dokter? En ik vind het een hele algemene vraag.
Oud 24-02-2013, 19:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Na een lange (nou ja, vooruit, niet zo heel erg lang) reis had ik veel zin in mijn pastaprakje met tomatensaus en olijfolie (mijn lieve vader had gisteren extra gekookt, zodat ik vanavond niet hoefde te koken), gooi ik verdomme de helft over m'n bank en poef en toen zaten er hele dikke vlekken in en heb ik de bekleding van twee kussen en de poef eraf moeten halen. Toen bleek dat die bekleding officieel niet in de wasmachine mag, maar ik heb het toch maar gedaan, op 30 graden en met mild wasmiddel. Maar godver zeg, hier had ik toch geen zin in en ik ben bang dat de vlekken er niet uit gaan
Oud 24-02-2013, 19:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik wil graag weten of jullie het met mij eens zijn dat in die vraag 1. de vraag raar is 2. het antwoord raar is
Ja en ja, dat is raar
Oud 24-02-2013, 19:15
Miekje*
Miekje* is offline
Ahw, CR *koekjes geeft*

Jaja, ik heb vandaag koekjes gebakken En ze zijn LEKKER.
Oud 24-02-2013, 19:16
Verwijderd
This rose the question how to X. Ik vind het nog steeds gek.

En de vraag is gek want alle vragen zijn persoonlijk en diagnoses/recepten kunnen gewoon niet zo via internet
Oud 24-02-2013, 19:16
Verwijderd
Citaat:
http://www.verbix.com/webverbix/English/rise.html

Citaat:
Ja, het is een rare vraag met een raar antwoord.
Oud 24-02-2013, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Rise, rose, risen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten