Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nog meer goed nieuws: julius, klaverhap, paupertv liefhebbers naamzoek: http://www.bruno.nl/nieuws/15896/pic...rairie-op.html
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Oh god, wat een zooi prut hebben ze weer bereid gevonden mee te doen. Zat Michella de vorige keer niet de hele tijd uit te zeiken dat ze het zo erg vond in de jungle? Wat denkt ze dan, de prairie, dat doe ik wel even? Ik erger me nu al aan die wandelende tumor, moet je je voorstellen hoe irritant ik haar vind als ik het programma ga kijken. Genieten wordt dat.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja ze was al weer flink aan het kankeren in het voorstukje. Hoe verschrikkelijk en kut het allemaal was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, bij 1 vraag ben ik het gewoon niet eens met het 'goede' antwoord.
De vraag is: Patiente van 17 vraagt via de beveiligde internetverbinding of ze de pil door kan slikken als ze over een maand op vakantie gaat. Je hebt patiente nog nooit gezien. Waarom kan deze vraag niet via internet beantwoord worden? a. de leeftijd van de patiente b. het persoonlijke karakter van de vraag c. patiente is niet bekend bij de artsen Nou, het mag jullie duidelijk zijn dat ik ook al mijn vraagtekens heb bij de premisse van de vraag, want als deze patiente haar vraag in het grote piltopic had gesteld, had ik haar gewoon geholpen als ik tijd had ![]() Laatst gewijzigd op 24-02-2013 om 19:07. |
![]() |
||
Citaat:
'He rose up in twilight, to take revange for all his sins' ![]() Al is dat liedje wel door een Hongaarse band geschreven, dus ik weet niet precies of het correct is ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Na een lange (nou ja, vooruit, niet zo heel erg lang) reis had ik veel zin in mijn pastaprakje met tomatensaus en olijfolie (mijn lieve vader had gisteren extra gekookt, zodat ik vanavond niet hoefde te koken), gooi ik verdomme de helft over m'n bank en poef
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|