Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn uitvaart zal er fleurig uit zien, veel gekleurde bloemen en muziek die ik leuk vind, en dat is weinig wat i de uitvaart top100 staat. Ik wil begraven worden, zodat alle mensen op me heen er naar toe kunnen als zij er belang bij hebben, en ik ben bang voor vuur dus cremeren lijkt me niks. Wel heb ik eerst alle bruikbare organen afgestaan! Ook wil ik graag in een witte kist met gekleurde vakken o.i.d op, of dat mijn kinderen of vrienden er op tekenen, dat heb ik een keer meegemaakt en dat vond ik geweldig om te zien! Na dit tijd geen koffiekamer tijd, maar met degene die mee willen naar de kroeg, en daar een drankje doen!
In wat voor dingen geloof jij qua (bij)geloof, geesten, lot, toeval, etc?
|
Malaika, over de streep en SYTYCD&TUDB. Dat zijn de programma's die ik echt volg, maar er zijn nog wel meer die ik regelmatig kijk.
(mag de vraag wel even deels jatten hea?) Welke Engelse programma's volg je?
|
Ehm, een hele hoop eigenlijk. Als ik vrij ben mag ik graag naar BBC daytime kijken, Homes under the Hammer, Escape to the Country, Bargain Hunt, Cash in the Attic, etc. etc. Hou ook wel van Britcom, vooral dingen die met Miranda Hart en French & Saunders te maken hebben. Panelshows zoals Have I Got News For You en Would I Lie To You etc etc kijk ik ook als ik tijd heb. En verder volg ik nog een aantal Amerikaanse series, op het moment Community, Once Upon A Time en The Good Wife.
Wat is je leukste Koninginnedagherinnering?
|
Van die mensen die dingen zeggen als: Dat fissa ws kkr hard enzo w/ (namen) wy ownden m kkr hard kzag ook nog me ex zei is echt een kkr hoer ja jij (naam) maar deze feest ws echt kkr hard mannn ... etc
En: Follow you're heard, your beutiful ( Dus met andere woorden, mensen die denken stoer en een inspiratie bron te zijn door Engels te praten en dat beter kunnen laten) En ojaa, deze is ook erg: 9:16 u: 'Net wkkr x' 9:50 u: 'Mm mommy heeft lekker ontbijtje gemaakt nu ontbijten x' 10:02: 'tanden poetsen x' 10:21: 'klaarmaken x' 11:00: 'mehh, bored xo' Deze is leuk, klaat m staan |
![]() |
|
Verwijderd
|
Die bovenstaande dingen zou ik me ook aan storen, maar de meeste mensen die ik ken zijn die leeftijd voorbij, dus dat zie ik niet zo vaak. Wat mij stoort zijn mensen die alle hoaxen, FB-wordt-betalend-tenzij-je-dit-deelt, krijg-nu-FB-black, voor-elke-like-krijgt-dit-verminkte-kind-10cent en krijg-1000-euro-van-AH dingen delen. En ongeloofwaardige deel en win acties (ook al zitten er echte tussen, sowieso mogen ze überhaupt niet). Dan ben je fucking 30 jaar, je weet als geen ander dat dingen die te mooi klinken om waar te zijn, dat standaard ook zijn op het internet en dan trap je in de meest doorzichtige deelscams. Ffs. Ik vraag me af of ze thuis stiekem ook klikken op penisverlengingenspam.
Wat heb jij gisteren gedaan? |
![]() |
|
Niet een keer (
![]() ![]() Wat heb jij gisteren allemaal gedaan?
|
Verwijderd
|
De nacht gevierd als een malle, om 11 uur opgestaan (samen met vriendinnen, zij bleven overnachten). Over de markt gelopen, koffie gedronken in de stad, twee van mijn drie vriendinnen op de bus gezet, met mijn overige vriendin in het park geslenterd, in de stad geslenterd, samen gekookt, eten opgegeten terwijl we tv aan het kijken waren, gechilld op mijn kamer, vuurwerkshow in de stad bekeken, nog even gefeest in de stad, slapen.
Wat lijkt jou leuk aan oud zijn? |
![]() |
|
Zoals in de trein dat mensen elkaar snoep aanbieden ed wel, maar als een iemand random op me af komt en die bied me wat aan, dan niet.
Wat vind jij de leukste shop plek in binnen- én buitenland? (Dus 2 plaatsen)
|
Ik winkel graag in Delft, vooral als er markt is. En de Action
![]() Wat vind jij het leukste aan dit forum? En waarom?
|
Verwijderd
|
Alleen hier kom ik mensen tegen die de action leuk vinden, of die onder de indruk zijn van een Tesco
![]() Koop jij veel vers voedsel buiten de supermarkt (dus bij slager, groenteboer, op de markt etc)? Waarom wel of waarom niet? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, maar ik ben gewoon tevreden als vrouw, ik heb geen wensen om anders te zijn dan wat ik ben. Soms benijd ik mannen dat ze staand kunnen pissen, maar ach. Ik heb geen enorme onderbuikgevoelens over dat vrouwen vaak nog steeds niet als gelijken beschouwd worden, ik kom het persoonlijk amper tegen. Wel vind ik het vreselijk dat er vrouwen (maar ook andere 'minderheden') op bepaalde plaatsen onderdrukt worden, maar dat maakt niet dat ik mijn sekse haat omdat ik ben waar ik nu ben. Af en toe zucht ik eens als mensen iets typisch vrouwelijk vinden (schoenen verzamelen) of juist niet (fps-games spelen), maar verder boeit het me niet. Het enige dat ik grondig haat (ongesteld) aan vrouw zijn, heb ik kunnen schrappen uit mijn bestaan, dus ik ben blij ^^ Enne, boobies natuurlijk!
Heb jij als kind ooit iets in een oor of neusgat gestopt dat door een arts verwijderd moest worden? En wat was dat? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Brazilië, en dan naar Rio de Janeiro. Straatkinderen helpen.
Hoe zien je handen eruit? Heb je dikke handen? Werkhanden? Vrouwenhandschoenhanden? Korte, afgekloven nagels, of juist mooie lange, glanzende? Dikke, korte vingers? Dikke, rechte vingers? Dikke lange vingers? Etc etc. En wat vind je daar allemaal van? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Beetje dikke vingers met mooie nagels, maar die zijn niet van mezelf. Ze lijken niet nep want ik wil ze altijd vrij kort. Ik heb de beste nagelzetter ter wereld. Ik ben heel blij met mijn nagels en ik zou nooit meer zonder acryl willen.
Wat vind jij de beste smartlop? Je kan er heus wel eentje meezingen, niet liegen. |
![]() |
||
Citaat:
Wat betreft het eerste; Weet niet of het het bizarste nieuws is, maar wel redelijk bizar; Toen mijn oom kwam kijken in ons 'nieuwe huis' hij opmerkte dat het toch wel een leuke stad is en dat mijn moeder (zijn zus) hier natuurlijk ook nog heeft gewoond. Voor mij niks natuurlijks aan, want zover ik wist had zij hier niet gewoond. 'Jawel, in "...." straat boven de snackbar, met die man waarmee ze toen getrouwd was. Was het antwoord van mijn oom. Pardon? Getrouwd?! Mijn moeder is toch alleen met mijn vader getrouwd geweest? ![]() ![]() Op het nieuwsbericht was het voor mij redelijk bizar om te horen over de tsunami en de ravage die dat had achtergelaten. Op het moment van de Tsunami zat ik net op een binnenlandse vlucht van zuid naar Noord Thailand... Te beseffen dat als ik die vlucht een dag later had gehad, wat er dan gebeurd zou zijn. Tja. Ook wel onwerkelijk. Nieuwe vraag: Welke aspecten uit je eigen opvoeding zou je echt niet overnemen in jouw opvoeding aan je kinderen (later)? en welke aspecten van je eigen opvoeding bewust wel? Waarom?
|
Verwijderd
|
Mijn ouders zijn erg tegen forums en socialmedia.Waardoor dit helaas stiekem moet gebeuren. Dat ga later als ik kinderen heb niet verbieden.
En de vaatwasser gebruiken als je er een hebt. Die zit er nu een beetje voor spek en bonen ingebouwd. Ik zou mijn kinderen leren met geld omgaan en niet alles kopen voor ze. Altijd vriendjes mogen uitnodigen en naar vriendjes toe gaan. Gewoon drinken zonder gezeur. Dit is een leuke vraag. nog een keer dus. Welke aspecten uit je eigen opvoeding zou je echt niet overnemen in jouw opvoeding aan je kinderen (later)? en welke aspecten van je eigen opvoeding bewust wel? Waarom? Laatst gewijzigd op 03-05-2013 om 17:31. |
![]() |
|
Niet: de afkeer tegen social media idd, en geld inleveren als straf (zakgeld als je bijv. te laat bent of 10 cent voor elke deur die je open laat) want daardoor kregen wij het idee dat geld heel belangrijk was, want als je iets fout had gedaan moest je dat inleveren (ook toen we 6 jaar e.d. waren en nog niet echt 'geld'besef hadden)
Wel: acceptatie voor iedereen, iedereen is gelijk en goed zoals die is en je vrienden zijn altijd welkom. Dit geeft nog steeds een fijn gevoel, vroeger konden we spelen, nu chillen en indrinken, en dat hoeft allemaal niet stiekem! Wat vind je de beste en slechtste eigenschap wat een mens kan hebben?
|
slechte stemming, maar ook echt alleen dan, anders vind ik het vreselijk: My immortal van Evanescence, ja iknow, heel oud maar ik kan hem echt wel 10x achter elkaar luisteren dan
Normaal: This is what it feels like - Armin van Buuren ![]() Waar bevind jij je met mooi weer het liefst?
|
Verwijderd
|
omdat ze heel makkelijk is en ik niet. Omdat wij samen dingen tot in detail aanpakken maar ook het overzicht behouden over het geheel. Dat is echt onze kwaliteit. Omdat we geen jankebalken of 'meisje meisje' zijn. Omdat we elkaar kunnen motiveren en stimuleren. Omdat we elkaars vervelende klusjes oppakken en bellen met bedrijven/instanties alsof we de ander zijn. Omdat we altijd goede ideeën hebben en die nog beter worden als we samen brainstormen. Omdat we dezelfde humor hebben. Omdat zij de zware dingen doet in huis en ik de vieze. Omdat zij de uberpositivo is en ik de doemdenker. Omdat ze geen rammelende eierstokken heeft. Omdat ze mij aansteekt met d'r ambities.
qua uiterlijk omdat ze dun is, en ik dik. Dat vind ik fijn omdat als mannen ons dan zien ze keuze hebben. Als ik een dikke bff zou hebben dan zou het zo zijn dat mensen denken 'zie ze lopen die twee dikkertjes'. Nu zien ze één dikke en één dunne, is de voorkeur meteen duidelijk ofzo als een van ons sjans heeft. Ik hou van contrast. Minpuntje is dat zij nogal van kutmuziek houdt. Maar dat vindt ze ook van mij hoewel dat onbegrijpelijk is. Wat voor rare eetgewoontes heeft jouw gezin waar andere mensen hun wenkbrauwen voor optrekken? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet dat heel veel mensen dit willen delen
![]() ![]() Ken je codecademy.com/? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik maak zo veel mooie momenten mee. Er is niet één specifiek moment ofzo.
Een week bij mijn beste vriend, koninginnenacht dit jaar, studiemomenten met mijn klas. Er zijn duizenden mooie momenten in mijn leven. Welk scheldwoord gebruik jij het meest en welk scheldwoord gebruik jij nooit? |
![]() |
|
Het moment dat ik in klas 3 in een nieuwe klas kwam, iemand uit mijn oude klas 2 doorging met mij pesten, en mijn halve klas voor me op kwam, zijn gezicht, vergeet ik nooit meer. Voor iemand anders miss totaal onbelangrijk, maar na 2 jaar elke dag met zware tegenzin naar school gaan, was dat echt heel bijzonder..
Laat ik staan: Wat is het mooiste moment wat jij in je leven hebt meegemaakt
|
Omdat Nonny en Nardin allebei tegelijk een post hadden geplaatst, zal ik maar even beide vragen beantwoorden!
"Welk scheldwoord gebruik jij het meest en welk scheldwoord gebruik jij nooit?" Ik hoop dat je vloeken bedoelt, want écht schelden doe ik eigenlijk bijna niet, met schelden blijft het echt bij 'KLOJO'. Voor vloeken zeg ik dingen in de trand van 'KAK' 'POEP' en 'SHIT', ik zeg héél soms nog wel eens godverdomme, maar dat probeer ik echt af te leren omdat ik gelovig ben en het vrij respectloos vind. Dingen als kanker, tyfus, tering, en allemaal van dat soort vloek/scheldwoorden zeg ik NOOIT want dat vind ik ook respectloos, of gewoon te heftig klinken. "Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt?" Ik denk de uitvoeringen van de musical. We waren als orkest/band echt ontzettend hecht geworden na al die uren en uren oefenen. We hebben elkaar vooruit zien gaan en beter en beter zien worden met hun instrument. Ik was gevraagd voor het keyboard, nadat mijn docent muziek mij in een jaar van nog nooit een keyboard aangeraakt heeft zien groeien naar iemand die elke week de les binnenkwam met een nieuw lied kwam om op de piano te spelen. Ik was eigenlijk nog ontzettend onervaren, en heb thuis eigenlijk ál mijn vrije tijd in het oefenen voor de musical gestoken, en na een half jaar bloed, zweet en tranen, had ik de meeste liedjes wel helemaal onder de knie, op een paar liedjes na waar ik me ontzettend zorgen om maakte. Maar toen was de avond daar, omdat het het jubileum van de school was, had de school voor 2 avonden de schouwburg afgehuurd, waar zo'n 800 mensen in passen. De ene avond kwamen er 700 mensen, de andere avond 800. De eerste avond had ik nog een paar kleine foutjes, omdat ik zo zenuwachtig was. Maar de tweede avond deed ik alles goed, en zelfs mijn solo'tjes gingen helemaal perfect. Na de musical kwam mijn muziek docent, met wie ik echt altijd ontzettend veel lol had, naar me toe, geeft me een schouderklopje en zegt: "Ik ben ontzettend trots op je." Dat vergeet ik nóóit, het heeft me laten zien dat je alles kan bereiken zolang je maar genoeg je best doet. Bovendien was het het begin van een hele goede vriendschap met een paar mensen uit het orkest, waar ik nu mee in een band zit ![]() Dan nu, na mijn levensverhaal ( ![]() Voor welke daad van jezelf, schaam je je het meest?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is het mooiste moment dat jij in je leven hebt meegemaakt Nonny | 15 | 21-05-2013 16:38 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Lifestyle |
evaluatie-topic Verwijderd | 500 | 18-03-2005 16:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn verhaal: Afscheid tiram | 71 | 20-12-2003 13:30 | |
ARTistiek |
[op verzoek van 2 forummers, nogmaals Mi casa es en fuego Bor | 1 | 19-08-2002 09:18 |