Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2013, 13:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik drink weinig thee tegenwoordig, en dan altijd met honing (hoewel dat wat betreft calorieën ook niet god zal zijn), en ik drink nooit frisdrank, alleen ranja. Misschien dat ik daar nog mee zou kunnen stoppen, maar dat zal toch wel niet zoveel schelen..?
Oud 12-03-2013, 13:59
Verwijderd
Het gaat er natuurlijk gewoon om of je wat je binnenkrijgt ook verbrand, dat lijkt me nogal logisch Als je meer verbrand dan binnenkrijgt, bijv. vanwege roeien, of je drinkt wel 630 kcal aan cola, maar eet verder heel mager, dan is het natuurlijk prima.
Oud 12-03-2013, 13:59
Verwijderd
Oh ranja <3
Oud 12-03-2013, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is toch onzin om te zeggen dat elke dag frisdrank met suiker drinken sowieso een kilo per jaar erbij is ? Ik drink best wel veel frisdrank, meestal elke dag, mijn vriend drinkt ook makkelijk 1.5 liter op een dag weg. Maar ik kwam in ieder geval niets aan, mijn vriend valt ook ongeveer alleen maar af doordat we veel sporten en veel bewegen. Daar lijkt het me eigenlijk meer afhankelijk van?
Het lijkt me dat dat gewoon een vergelijking is met een 'normaal patroon'. Dus als je op dit moment niet afvalt en niet bijkomt en je gaat dan nog eens elke dag frisdrank drinken (dus extra), dan zul je best een kilo per jaar aan kunnen komen, lijkt me.
Oud 12-03-2013, 14:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
dan is het natuurlijk prima.
Behalve natuurlijk voor je gebit. Maar dat terzijde.
Verwijderd
Ranja! Maar wel alleen rooie ranja, andere ranja is vies. Tenminste dat vond ik altijd, ik heb al te lang geen ranja meer gehad om er nog een mening over te kunnen hebben, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik er een boek van 1 blz. over schrijf en er veel geld mee ga verdienen.
Een boek van één bladzijde.
Verwijderd
Ik snap nooit zo goed dat mensen zoveel frisdrank kunnen drinken. Ik drink koffie, thee of water. En heel soms ranja. En alcohol. Maar echt frisdrank, meh, dat ben ik na twee glazen alweer moe
Verwijderd
dat is het enige wat ik drink van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Heel soms drink ik koffie maar alleen als ik crisis heb met slaap.

In mijn geval is het 19162 kcal per maand en dat is 2,7 kg. wow
Oud 12-03-2013, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me dat dat gewoon een vergelijking is met een 'normaal patroon'. Dus als je op dit moment niet afvalt en niet bijkomt en je gaat dan nog eens elke dag frisdrank drinken (dus extra), dan zul je best een kilo per jaar aan kunnen komen, lijkt me.
Ja, maar het ging me erom dat hij kennelijk had gezegd 'sowieso'. Dan denk ik, nee, alleen in een specifiek geval namelijk balans hebben qua inname en verbranding en dan dus daarna nog te veel. Dan is het niet sowieso
Verwijderd
Ik drink al best lang geen frisdrank meer, of dingen met suiker, en ik snoep ook nauwelijks, maar afvallen ho maar.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat doen jullie allemaal gemeen tegen mijn beste mattie suiker!

Maar goed, als ik het zo lees, had ik inmiddels tonnetje rond moeten zijn, dus ik weet niet
Verwijderd
En ja, ik ben er nog steeds, ga zo wel weg.
Verwijderd
Citaat:
Ranja! Maar wel alleen rooie ranja, andere ranja is vies. Tenminste dat vond ik altijd, ik heb al te lang geen ranja meer gehad om er nog een mening over te kunnen hebben, denk ik.
Citroen
Oud 12-03-2013, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Een boek van één bladzijde.
Ha, heb ik ook eindelijk nut voor dat programma dat ik maanden terug downloadde
Verwijderd
Oh, en naar aanleiding van deze discussie MWUAHAHAHA IK KOM WEER AAN eindelijk.
Verwijderd
Mijn oma vroeg net op facebook of het nog wel goed met me ging, want ik was al lang niet meer op skype geweest <3
Verwijderd
Ik zit pas op de helft van Martyrs overigens, maar bij horrorfilms vergeet ik al mijn filmkijksnobisme en pauzeer 'm om de zoveel tijd. Omdat kankereng
Oud 12-03-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Mijn oma vroeg net op facebook of het nog wel goed met me ging, want ik was al lang niet meer op skype geweest <3
Aww <3
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zit pas op de helft van Martyrs overigens, maar bij horrorfilms vergeet ik al mijn filmkijksnobisme en pauzeer 'm om de zoveel tijd. Omdat kankereng
<3
Verwijderd
Citaat:
dat is het enige wat ik drink van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Heel soms drink ik koffie maar alleen als ik crisis heb met slaap.

In mijn geval is het 19162 kcal per maand en dat is 2,7 kg. wow
Nice Dan is het natuurlijk wel zaak dat je verder blijft eten zoals je deed en daar niet van aankwam.

Want de rekensom is natuurlijk eigenlijk gewoon dat je 7000 kcal meer moet verbranden dan je binnenkrijgt.
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm het valt me nog best tegen. Blijkbaar is 'mijn' ranja nog 77kcal per (aangelengd) glas van 200 ml. Nou denk ik dat ik het minder zoet drink dan 1:7, maar dan nog. Laat het 60 kcal per glas zijn. Als ik daar 6 glazen per dag van drink zijn het mooi wel 360 kcal
Oud 12-03-2013, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Wat doen jullie allemaal gemeen tegen mijn beste mattie suiker!

Maar goed, als ik het zo lees, had ik inmiddels tonnetje rond moeten zijn, dus ik weet niet
wat jij aan hoeveelheid suiker in je thee gooit is zelfs voor mij teveel van het goeie
Verwijderd
Ik heb een havermoutkoekje, en ik had nooit kunnen bedenken dat dingen die zo vies klinken zo lekker kunnen zijn.
Verwijderd
Waarschijnlijk wel. Maar ik denk dat hij het over 'normale' omstandigheden had. Dus niet echt veel bezig met sport enzo. Daarom de nuance dat ik niet heb doorgevraagd en dus ook niet weet hoe en wat.

En weet iemand waar al die slechte cartoons in dezelfde stijl op FB opeens vandaan komen?
Verwijderd
Citaat:
Hm het valt me nog best tegen. Blijkbaar is 'mijn' ranja nog 77kcal per (aangelengd) glas van 200 ml. Nou denk ik dat ik het minder zoet drink dan 1:7, maar dan nog. Laat het 60 kcal per glas zijn. Als ik daar 6 glazen per dag van drink zijn het mooi wel 360 kcal
Zoveel ja? Ik dacht dat ranja wel veilig was Oke, ook geen ranja meer, staat genoteerd
Oud 12-03-2013, 14:07
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wat jij aan hoeveelheid suiker in je thee gooit is zelfs voor mij teveel van het goeie
Hahaha dat gooi ik ook in mijn koffie, maar dat drink ik eigenlijk nooit. Dan heb ik het nog niet gehad over de blikjes Bullit en flessen Cherry Cola hier naar binnen gaan
Alleen als er echt niks is, drink ik Karvan Cevitam en als dat ook op is, Slimpie. Suikerloos, voor de ranjaliefhebbers, smaakt prima. Ruikt wel smerig en chemisch trouwens.
Oud 12-03-2013, 14:07
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Nice Dan is het natuurlijk wel zaak dat je verder blijft eten zoals je deed en daar niet van aankwam.

Want de rekensom is natuurlijk eigenlijk gewoon dat je 7000 kcal meer moet verbranden dan je binnenkrijgt.
Ja, gezien de hoeveel die ik verbrand kan ik het me eigenlijk niet veroorloven zoveel cola te zuipen.
En liever dat matigen dan sporten. Ik ga nu wel ff 7 km fietsen want ik krijg het rapport van mijn jong!
Oud 12-03-2013, 14:08
Verwijderd
Slimpie dat hebben we ook op mijn werk. Ik vind dat zo'n debiele naam.
Verwijderd
Cola light heeft 0,02 kcal per 100 ml. Je moet er even aan wennen, maar nou ja
Verwijderd
De moeder van een vriendinnetje vroeg vroeger altijd of we Karvan Cevitam wilden. De eerst keer had ik echt zoiets van Zeg dan ook gewoon ranja, ja.
Oud 12-03-2013, 14:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Zoveel ja? Ik dacht dat ranja wel veilig was Oke, ook geen ranja meer, staat genoteerd
Ja, het viel mij ook een beetje tegen Maar on the upside, als ik kap met (zoveel) ranja drinken zou ik wel 1,5 kilo per maand kunnen afvallen. En nu ik ook de loopband heb en hopelijk in ieder geval 3/4 keer per week een half uur 'train' zou dat ook iets moeten schelen.
Verwijderd
Ik moet drinken met prik, ga straks spa met smaakjes halen. En naar de kapper.
Doeiiiiiii.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ook, maar wel handig voor mijn pa
Verwijderd
Oh ja en je krijgt er wellicht kanker van, maar toch, 0,02 kcal!
Verwijderd
Citaat:
Ja, het viel mij ook een beetje tegen Maar on the upside, als ik kap met (zoveel) ranja drinken zou ik wel 1,5 kilo per maand kunnen afvallen. En nu ik ook de loopband heb en hopelijk in ieder geval 3/4 keer per week een half uur 'train' zou dat ook iets moeten schelen.
Oud 12-03-2013, 14:10
Verwijderd
Ha, ik vind het vet relaxed dat jullie niet zo enthousiast zijn als ik. Gewoon 1 ding anders doen helpt kennelijk al Of we zijn over 2 maanden allemaal zwaar teleurgesteld, maar ja.
Verwijderd
ik had weer eens niet verder gekeken.

Citaat:
dat dus

Citaat:
eens! En dan met spa rood zodat je toch echte frisdrank heb.

Citaat:
Ik snap nooit zo goed dat mensen zoveel frisdrank kunnen drinken. Ik drink koffie, thee of water. En heel soms ranja. En alcohol. Maar echt frisdrank, meh, dat ben ik na twee glazen alweer moe
Ik leef op koolzuur, ik werd gek toen ik het niet kon drinken. Maar ik drink geen koffie, thee of water en bij keuze tussen koffie of thee vraag ik of de optie water er is en anders drink ik maar niet.

Citaat:
Ja, maar het ging me erom dat hij kennelijk had gezegd 'sowieso'. Dan denk ik, nee, alleen in een specifiek geval namelijk balans hebben qua inname en verbranding en dan dus daarna nog te veel. Dan is het niet sowieso
Waarschijnlijk mijn woordgebruik dan. En normale situaties
Chick Rock
Chick Rock is offline
Overigens hoef ik helemaal niet echt af te vallen Een klein beetje van m'n buik af, daar zou ik wel blij van worden, maar verder..
Oud 12-03-2013, 14:11
Verwijderd
Doei bitches, jullie zijn inderdaad enorm vet allemaal.
Verwijderd
Ik kwam er laatst achter dat er ook calorieën in kruiden zitten en dat vond ik in de eerste instantie best wel raar. Ik dacht altijd dat die dingen altijd gewoon uit smaak bestonden, maar dat kan natuurlijk niet echt.
Verwijderd
Goed nu heb ik echt genoeg gesogd, supermarkt en dan de rest van de dag aan m'n pleitnota.

Kusjes!
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Doei bitches, jullie zijn inderdaad enorm vet allemaal.
Vet TOF ja

Spoiler
Oud 12-03-2013, 14:12
Verwijderd
Citaat:
slimpie appel <3 dat vond ik heel lekker, maar met mijn suikerverslaving was dat flesje zo leeg omdat ik anders niks proefde.

Citaat:
Cola light heeft 0,02 kcal per 100 ml. Je moet er even aan wennen, maar nou ja
Cola zero vind ik qua smaak net wat beter.

Citaat:
Ha, ik vind het vet relaxed dat jullie niet zo enthousiast zijn als ik. Gewoon 1 ding anders doen helpt kennelijk al Of we zijn over 2 maanden allemaal zwaar teleurgesteld, maar ja.
Succes iig ^^
Oud 12-03-2013, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De moeder van een vriendinnetje vroeg vroeger altijd of we Karvan Cevitam wilden. De eerst keer had ik echt zoiets van Zeg dan ook gewoon ranja, ja.
Voor mij is dat ook geen ranja, dit vind ik ranja:

Oud 12-03-2013, 14:13
Verwijderd
Het belletje van mijn pomodoro ging geloof ik ook al een paar minuutjes geleden
Chick Rock
Chick Rock is offline
Getver, die chemische kleurtjes
Verwijderd
Citaat:
Voor mij is dat ook geen ranja, dit vind ik ranja:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat is het verschil? Behalve huismerk en goedkoper enzo?
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien moest ik me maar eens aankleden En even naar buiten, want het is fucking mooi weer!
Oud 12-03-2013, 14:14
Verwijderd
Doe me eens bannen LP, ik hou het hier geen minuut langer uit!!!1
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten