Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoe de fuck kan je naar die shit luisteren en beweren dat 't muziek is? De ruis op m'n radio klinkt nog beter. Je hebt 't wrs zelf niet door, maar die herrie heeft duidelijk je hersencelletjes wat aangetast.
|
Verwijderd
|
Wel wooptidoo, ik weet dat ik het forum alleen met Firefox kan laten werken en youtube alleen met de standaard browser, maar natuurlijk moest ik het toch proberen en toen crashte de tablet
![]() ![]() In ieder geval, ik heb ook wel wat Noise, Whitehouse denk ik, Merzbow iig, Masonna, Kylie Minoise, dat soort dingen. Ik denk niet dat je dat echt goed kunt vinden als muzie om chill te luisten, maar als je muziek ziet als een vorm van kunst met klank, dan is dit ook gewoon muziek natuurlijk. Het is voor mij niet hel anders dan die dinben waar sommigen in een muzem over zeggen dat hun kleine zusje dat ook kan. Soms is dat misschien zo, soms is er over nagedacht, soms wil met alleen maar shockeren of een reactie oproepen. Sowieso is Merzbow ideaal om in de sfeer voor een of andere enikkomnietopdenaam dus ik noem het maar even industriële larp te komen ^^ Deze vind ik echt heel gaaf: godver wat is dit een drama, yt-dingen plakken. Merzbow is iets wat ik wel eens opzet, maar ik luister sneller naar dingen als Xoma. En ik wil heel graag meer voorbeelden geven, aar mijn harde schijf is niet hier en ik kan ce namen niet in mijhoofd krijgen. Dramatisch! Maar goed er is dan ook niet veel wat ik expliciet niet luister of niet wil horen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Theodoor en ik gaan binnenkort onze verjaardagen vieren, maar we weten niet zo goed hoe. We willen in elk geval niet alleen maar met vrienden in een kring hapjes zitten vreten, maar we zijn geen uitgaanstypes. Dus eerst dachten we, we nemen ze mee uit eten naar het Schotse restaurant in Zenderen, maar met tien tot twintig man wordt dat krap en nogal duur. Dus toen dachten we, we gaan naar de dierentuin en dan dachten we vooral aan Beekse Bergen, dat is minder duur dan uit eten en lekker flexibel, maar wel weer een hoop geregel met auto's enzo. Hebben jullie nog ideeën?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nee wij kunnen niet bowlen ![]() |
![]() |
|
Ik luister muziek van Alexi Murdoch en stel me voor dat ik een roadtrip maak, door de VS ofzo. Het is prachtig weer, ik cruise door één of andere woestijn met de ramen open en luister hier naar:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan nog, in principe heb ik ook met niemand irl contact, ik woon te ver ^^ maar toen ik in het ziekenhuis lag, kwamen er meer kaartjes van medefb's dan van mensen die ik vaker irl zag ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Fata_Morgana_(mirage) wajo ik dacht dat fata morgana's gewoon hallucinaties waren.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Music you have in common includes Kanye West, Toto, Jackie Wilson, The Cure and The Chemical Brothers. ![]() Ik ben DunHout op lastfm! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Your musical compatibility with DunHout is Very High (87.9867%) Music you have in common includes Rome, Leonard Cohen, Curtis Mayfield, Bonobo and Bong-Ra. |
![]() |
|
|