Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2013, 01:27
Verwijderd
Citaat:
wow dit is nog erger dan whitehouse. Hier kan je mensen psychotisch mee maken denk ik altijd.
valt wel mee joh, ik luister het al jaren.. nergens last van.. alleen soms hoor ik de stemmen in mijn hoofd zeggen dat ik bepaalde dingen moet doen enzo, maar daar luister ik niet altijd naar ;9
Advertentie
Oud 07-04-2013, 02:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hoe de fuck kan je naar die shit luisteren en beweren dat 't muziek is? De ruis op m'n radio klinkt nog beter. Je hebt 't wrs zelf niet door, maar die herrie heeft duidelijk je hersencelletjes wat aangetast.
Oud 07-04-2013, 03:31
Verwijderd
Citaat:
Hoe de fuck kan je naar die shit luisteren en beweren dat 't muziek is? De ruis op m'n radio klinkt nog beter. Je hebt 't wrs zelf niet door, maar die herrie heeft duidelijk je hersencelletjes wat aangetast.
nee hoor, op zijn tijd is het echt lekker
Oud 07-04-2013, 07:33
Verwijderd
Wel wooptidoo, ik weet dat ik het forum alleen met Firefox kan laten werken en youtube alleen met de standaard browser, maar natuurlijk moest ik het toch proberen en toen crashte de tablet Ik wil min pc Werkend!

In ieder geval, ik heb ook wel wat Noise, Whitehouse denk ik, Merzbow iig, Masonna, Kylie Minoise, dat soort dingen.

Ik denk niet dat je dat echt goed kunt vinden als muzie om chill te luisten, maar als je muziek ziet als een vorm van kunst met klank, dan is dit ook gewoon muziek natuurlijk. Het is voor mij niet hel anders dan die dinben waar sommigen in een muzem over zeggen dat hun kleine zusje dat ook kan. Soms is dat misschien zo, soms is er over nagedacht, soms wil met alleen maar shockeren of een reactie oproepen.

Sowieso is Merzbow ideaal om in de sfeer voor een of andere enikkomnietopdenaam dus ik noem het maar even industriële larp te komen ^^

Deze vind ik echt heel gaaf:

godver wat is dit een drama, yt-dingen plakken.

Merzbow is iets wat ik wel eens opzet, maar ik luister sneller naar dingen als Xoma. En ik wil heel graag meer voorbeelden geven, aar mijn harde schijf is niet hier en ik kan ce namen niet in mijhoofd krijgen. Dramatisch!

Maar goed er is dan ook niet veel wat ik expliciet niet luister of niet wil horen.
Oud 07-04-2013, 07:56
Verwijderd
Vandaag wordt het experiment bananenbrood!
Oud 07-04-2013, 10:05
Verwijderd
Oh wauw, dit is lekker! Bananenbrood met stukjes hzelnoot. Ik had alleen een te breed bakblik, maar dat doet niks met de smaak. Ik kan alleen geen echte plakken brood snijden.

Oud 07-04-2013, 10:25
Verwijderd
goedemorgen
Oud 07-04-2013, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Deze vind ik echt heel gaaf:
[filmpje]
godver wat is dit een drama, yt-dingen plakken.
HeerlijkHeerlijkHeerlijk _0_
Oud 07-04-2013, 10:39
Verwijderd
Ik luister vaak naar dit soort Noise

Is van shitwank, hebben ook vaak noise gecombineerd met splitter, speedcore en extratone
Oud 07-04-2013, 10:44
Verwijderd
Theodoor en ik gaan binnenkort onze verjaardagen vieren, maar we weten niet zo goed hoe. We willen in elk geval niet alleen maar met vrienden in een kring hapjes zitten vreten, maar we zijn geen uitgaanstypes. Dus eerst dachten we, we nemen ze mee uit eten naar het Schotse restaurant in Zenderen, maar met tien tot twintig man wordt dat krap en nogal duur. Dus toen dachten we, we gaan naar de dierentuin en dan dachten we vooral aan Beekse Bergen, dat is minder duur dan uit eten en lekker flexibel, maar wel weer een hoop geregel met auto's enzo. Hebben jullie nog ideeën?
Oud 07-04-2013, 10:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gatver, ik word er helemaal naar van. Ik ging nog tevergeefs doorspoelen om te zien of er nog iets van muziek in voor kwam, maar het is alleen maar een dude die in de microfoon staat te bleren met heel veel ruis
Oud 07-04-2013, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Theodoor en ik gaan binnenkort onze verjaardagen vieren, maar we weten niet zo goed hoe. We willen in elk geval niet alleen maar met vrienden in een kring hapjes zitten vreten, maar we zijn geen uitgaanstypes. Dus eerst dachten we, we nemen ze mee uit eten naar het Schotse restaurant in Zenderen, maar met tien tot twintig man wordt dat krap en nogal duur. Dus toen dachten we, we gaan naar de dierentuin en dan dachten we vooral aan Beekse Bergen, dat is minder duur dan uit eten en lekker flexibel, maar wel weer een hoop geregel met auto's enzo. Hebben jullie nog ideeën?
een groepsactiviteit is vaak ook leuk en niet duur, Ik ga met mijn verjaardag meestal bowlen ben je voor 2 uurtjes 2 banen en ieder een drankje en wat hapjes voor 150 euro klaar.

en nee wij kunnen niet bowlen maar dat is juist leuk haha
Oud 07-04-2013, 10:48
Verwijderd
nou speciaal voor jou

njoy
Oud 07-04-2013, 11:15
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sowieso beter dan jouw herrie

Hoewel ik nu ga wachten hoe lang het duurt voor iemand zegt dat ze liever jouw 'muziek' dan mijn 'muziek' luisteren natuurlijk
Oud 07-04-2013, 11:24
Verwijderd
Ik denk dat ik het langer uit zou houden op LP's muziek
Oud 07-04-2013, 11:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is zo'n quote om te bewaren en voor altijd tegen je te gebruiken
Oud 07-04-2013, 11:32
Verwijderd
Citaat:
heeft er hier misschien iemand last fm ?
Ik voeg je ook wel even toe.
Oud 07-04-2013, 11:33
Verwijderd
Your musical compatibility with EyeMJR is VERY LOW
Music you have in common includes Madness and Eminem.

Oud 07-04-2013, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Oud 07-04-2013, 11:37
Verwijderd
OMG ik ben vandaag tien jaar lid van het forum
Oud 07-04-2013, 11:39
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd!

Ik had 6 jaar geleden mijn eerste account hier.
Oud 07-04-2013, 11:40
Verwijderd
En ik ben nog steeds legaal hier want nog steeds scholier.
Oud 07-04-2013, 11:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik luister muziek van Alexi Murdoch en stel me voor dat ik een roadtrip maak, door de VS ofzo. Het is prachtig weer, ik cruise door één of andere woestijn met de ramen open en luister hier naar:

Oud 07-04-2013, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ik over 2 weken.

En ffs, dat bananenbrood is lekker! Ik wil dat iemand komt proeven! Nou ja, ik kan het sowieso morgen weer uitdelen, maar ik wil dat NU iemand mij gelijk komt geven ^^
Oud 07-04-2013, 11:44
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik geloof dat ik nog een jaartje moet.
Oud 07-04-2013, 11:44
Verwijderd
Citaat:
gefeliciteerd!
Danku

Citaat:
En ik ben nog steeds legaal hier want nog steeds scholier.
Ik ben ook weer in opleiding, dus ik vind dat ik ook nog wel legaal ben
Oud 07-04-2013, 11:45
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb te lang geslapen
Oud 07-04-2013, 11:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, het is eindelijk mooi weer geworden hier, vanmorgen nog grijs en bleh. Even douchen en dan de stad in denk ik
Oud 07-04-2013, 11:47
Miekje*
Miekje* is offline
19 december ben ik zes jaar lid Dat klinkt ook al lang. Maarja, het forum is wel zo'n beetje onderdeel van m'n lefuh, ook al klinkt dat een beetje triest
Oud 07-04-2013, 11:49
Verwijderd
Citaat:
19 december ben ik zes jaar lid Dat klinkt ook al lang. Maarja, het forum is wel zo'n beetje onderdeel van m'n lefuh, ook al klinkt dat een beetje triest
Ik vind het niet triest ^^ het levert je plezier en contacten, waarom zou dat triest zijn?
Oud 07-04-2013, 11:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Citaat:

Dat was een foutje, Kiddo
Oud 07-04-2013, 11:52
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind het niet triest ^^ het levert je plezier en contacten, waarom zou dat triest zijn?
Nou, dat ik verder met niemand van het forum (behalve met Poedeliewoeps) IRL contact heb, vind ik wel trietsig Ik zou daar graag verandering in brengen, maar ik moet wel de tijd vinden (en forumers die dat ook willen, natuurlijk ).
Oud 07-04-2013, 11:52
Verwijderd
http://www.last.fm/event/3549424+My+...+on+2+May+2013 do want
Oud 07-04-2013, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Danku

Ik ben ook weer in opleiding, dus ik vind dat ik ook nog wel legaal ben
hmmm nouja ok ok dan mag het!
Oud 07-04-2013, 11:54
Verwijderd
Citaat:

Dat was een foutje, Kiddo
Ik had het over ELPEES! Heus
Miekje*
Miekje* is offline
Sigmundje, ik wilde nog even zeggen dat is het supergezellig vind dat je weer terug bent Blijf je nu voorlopig even hangen?
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat ik verder met niemand van het forum (behalve met Poedeliewoeps) IRL contact heb, vind ik wel trietsig Ik zou daar graag verandering in brengen, maar ik moet wel de tijd vinden (en forumers die dat ook willen, natuurlijk ).
Dan moeten we daar verandering in brengen ^^ sowieso wou ik je al meeten, dus dat moeten we maar regelen dan.

En dan nog, in principe heb ik ook met niemand irl contact, ik woon te ver ^^ maar toen ik in het ziekenhuis lag, kwamen er meer kaartjes van medefb's dan van mensen die ik vaker irl zag
Oud 07-04-2013, 11:58
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
wow dit is nog erger dan whitehouse. Hier kan je mensen psychotisch mee maken denk ik altijd.
Als ik dit lees, denk ik aan dit:

Wat ik niet teveel achter elkaar moet luisteren, maar wat wel gaaf is
Oud 07-04-2013, 12:01
Verwijderd

<3
Oud 07-04-2013, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Sigmundje, ik wilde nog even zeggen dat is het supergezellig vind dat je weer terug bent Blijf je nu voorlopig even hangen?
Ik vind jullie ook heel gezellig! Ik doe mijn best. Blijven jullie ook hangen dan?
Oud 07-04-2013, 12:08
Verwijderd
http://en.wikipedia.org/wiki/Fata_Morgana_(mirage) wajo ik dacht dat fata morgana's gewoon hallucinaties waren.
Oud 07-04-2013, 12:09
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik vind jullie ook heel gezellig! Ik doe mijn best. Blijven jullie ook hangen dan?
Ik dacht het wel, ja Ik ben al zes jaar ongeveer nonstop aanwezig, dus dat moet wel goed komen ^^
Oud 07-04-2013, 12:14
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Fata_Morgana_(mirage) wajo ik dacht dat fata morgana's gewoon hallucinaties waren.
Dat had ik nou niet van je verwacht
Oud 07-04-2013, 12:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sigmund, heb ik jou op Lastfm? Hoe doen wij het samen?

Overigens ben ik 1 juni 10 jaar lid
Oud 07-04-2013, 12:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nou, dat ik verder met niemand van het forum (behalve met Poedeliewoeps) IRL contact heb, vind ik wel triestig Ik zou daar graag verandering in brengen, maar ik moet wel de tijd vinden (en forumers die dat ook willen, natuurlijk ).
Mijn gevoel ook een beetje ja
Oud 07-04-2013, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Sigmund, heb ik jou op Lastfm? Hoe doen wij het samen?

Overigens ben ik 1 juni 10 jaar lid
Your musical compatibility with LPhoebe is LOW
Music you have in common includes Kanye West, Toto, Jackie Wilson, The Cure and The Chemical Brothers.

Ik ben DunHout op lastfm!
Oud 07-04-2013, 12:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, vergeet ik bijna de was
Oud 07-04-2013, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with LPhoebe is LOW
Music you have in common includes Kanye West, Toto, Jackie Wilson, The Cure and The Chemical Brothers.

Ik ben DunHout op lastfm!

Your musical compatibility with DunHout is Very High (87.9867%)

Music you have in common includes Rome, Leonard Cohen, Curtis Mayfield, Bonobo and Bong-Ra.
Oud 07-04-2013, 12:31
Verwijderd
Citaat:
Dat had ik nou niet van je verwacht
Anne dacht het ook! Ik dacht echt gewoon dat je door uitdroging rare beelden gaat zien die er niet zijn.
Oud 07-04-2013, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Your musical compatibility with DunHout is Very High (87.9867%)

Music you have in common includes Rome, Leonard Cohen, Curtis Mayfield, Bonobo and Bong-Ra.
Fuck yeah.

Dat nieuwe bonoboalbum is wel gaaf hè?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten