Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2013, 12:40
Verwijderd
Citaat:
Wij gaan komende zaterdag al over En vrijdagavond eten we bij de shaorma/pizzazaak bij ons nieuwe huis om de hoek, dat wilden mijn schoonouders graag en die komen bij ons poetsen. Wel gevaarlijk hoor, superlekkere shaorma/pizza om de hoek Maar ik denk dat dat in de praktijk wel mee gaat vallen.
Super fijn als je dadelijk echt over gaat! Ik ben echt de dagen af aan het tellen. Mijn eigen huis vind ik nu niet meer zo gezellig, omdat de leuke en gezellige dingen langzaamaan in dozen verdwijnen. Maar het duurt hier nog even!
Advertentie
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Maar waar dan? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien? En wie is Lieveheersbeest dan? Geen UC, maar gewoon nieuw?
Snebbel is bijna elke dag wel online
Verwijderd
Citaat:
Maar waar dan? Die heb ik al een tijdje niet meer gezien? En wie is Lieveheersbeest dan? Geen UC, maar gewoon nieuw?
Ik dacht dat die gisteren of iig afgelopen week nog postte
Verwijderd
Citaat:
Snebbel was er gisteren toch nog?
Oud 10-04-2013, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik denk dat aan zijn posts wel op te maken is dat zijn sociale vaardigheden niet bepaald pieken.
90% waar
Verwijderd
Oh te laat
Verwijderd
Citaat:
Snebbel was er gisteren toch nog?
waarom vragen als je het kan teruglezen ;9
Oud 10-04-2013, 12:42
Vowel
Vowel is offline
Ik geloof jullie. Het is ook mijn eigen schuld. Ik kom hier niet meer zo vaak (want het gaat alleen maar over eten!!11!11 sorry).
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Verwijderd
Citaat:
Ik doe maar gewoon even alsof ik dit niet gelezen heb.
Oud 10-04-2013, 12:45
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misschien moet ik toch maar eens een abonnement op spotify nemen, want steeds maar een beetje kunnen luisteren, dan de limiet weer overschrijden, een paar dagen geen toegang hebben en dan weer een beetje kunnen luisteren, is vrij irritant
Oud 10-04-2013, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Je bent net de vervelende zelfverklaard 'populaire' tweedejaars solist die bij de vierdejaars in het fietsenhok komt staan en random 'grappige' opmerkingen gaat maken en vragen gaat stellen. Just sayin'.
Oud 10-04-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Je bent net de vervelende zelfverklaard 'populaire' tweedejaars solist die bij de vierdejaars in het fietsenhok komt staan en random 'grappige' opmerkingen gaat maken en vragen gaat stellen. Just sayin'.
Oud 10-04-2013, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Misschien moet ik toch maar eens een abonnement op spotify nemen, want steeds maar een beetje kunnen luisteren, dan de limiet weer overschrijden, een paar dagen geen toegang hebben en dan weer een beetje kunnen luisteren, is vrij irritant
Wohh ik overweeg een glasvezelabonnement te nemen met een 'gratis' premium account. Vraag me af of ik het veel ga gebruiken maar op zich is het idee wel oké. Ben benieuwd hoeveel van mijn gading ze hebben.
Oud 10-04-2013, 12:48
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Zeg meneer forumbaas. Je moet lief doen tegen nieuwe leden, anders krijg je straks nog een post a la http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876378

Oud 10-04-2013, 12:50
Verwijderd
Citaat:
je hebt gelijk
Oud 10-04-2013, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Zeg meneer forumbaas. Je moet lief doen tegen nieuwe leden, anders krijg je straks nog een post a la http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1876378

die eer gaat naar ertur, die hem wees op huilen in het politietopic

Toch mooi dat mensen zich zo beter voelen laatste woord en verwijderen.
Oud 10-04-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:

Tsja, mijn eerste gedachte bij die post is dan ook 'Good riddance.'
Oud 10-04-2013, 12:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Zeg E_Y_E, ik denk dat je een aardige jongen bent, die het allemaal niet zo slecht bedoelt. Dus hier een paar tips. Zie het maar als een 'Hoe overleef ik... DK'

1. Gedraag je niet alsof je hier al jaren komt als dat niet zo is. Er is niets mis met de kat uit de boom kijken, je leert mensen vanzelf kennen.
2. Bijlezen wordt gewaardeerd. Geen onnodige vragen stellen als het (soms ingewikkelde) antwoord op de vorige pagina('s) staat.
3. Men waardeert het gebruik van hoofdletters en leestekens. En natuurlijk correcte spelling en grammatica.
4. Overmatig gebruik van smileys werkt soms een beetje op de zenuwen.

En een algemene tip: vrouwen waarderen het doorgaans niet zo als ze random aangesproken met 'mens' of 'meid'/'meis' door een onbekende. Doe er je voordeel mee en welkom op DK
Oud 10-04-2013, 12:54
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
die eer gaat naar ertur, die hem wees op huilen in het politietopic

Toch mooi dat mensen zich zo beter voelen laatste woord en verwijderen.
En waarschijnlijk ook naar Kazet (en Q, want lachen), met die opmerking op W&L.

Spoiler

Maar eh, die jongen zei ook gewoon rare dingen. Had 'ie nou werkelijk verwacht dat 'ie geen reacties zou krijgen?

En dan zet hij dat topic op M&M, waar niemand kan reageren op andermans topics en eindigt met "P.S. Brace yourselves voor de "aansteller!!!"-comments." Ahahahah.
Verwijderd
Verwijderd
Oh die duim was voor CR, ik was weer eens te laat.
Oud 10-04-2013, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Super fijn als je dadelijk echt over gaat! Ik ben echt de dagen af aan het tellen. Mijn eigen huis vind ik nu niet meer zo gezellig, omdat de leuke en gezellige dingen langzaamaan in dozen verdwijnen. Maar het duurt hier nog even!
Moeten julli enog veel doen? Ik heb er wel zin in ja Het is een beetje jammer dat ik zaterdag tot half 3 moet werken en zondag tot half 1. Sowieso moet ik de eerste drie weekenden in ons nieuwe huis werken en dat is wel een beetje
Oud 10-04-2013, 12:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oh Q, heb je nu geen spotify dan?
Oud 10-04-2013, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Moeten julli enog veel doen? Ik heb er wel zin in ja Het is een beetje jammer dat ik zaterdag tot half 3 moet werken en zondag tot half 1. Sowieso moet ik de eerste drie weekenden in ons nieuwe huis werken en dat is wel een beetje
Alleen schilderen, maar we hebben de sleutel nog niet dus ik kan nog niet vooruit. En dus ben ik onrustig en sta ik als een onrustige kip te trappelen om te beginnen.

Kun je vanuit thuis werken dan? Dat is meestal toch wel lekker? Of snap ik je dan niet goed
Oud 10-04-2013, 12:57
Vowel
Vowel is offline
Dit is zo mooi.

Oud 10-04-2013, 12:57
Verwijderd
Citaat:
1. Gedraag je niet alsof je hier al jaren komt als dat niet zo is. Er is niets mis met de kat uit de boom kijken, je leert mensen vanzelf kennen.
Ik probeer me zo ook niet te gedragen, maar komt goed. bedankt

Citaat:
2. Bijlezen wordt gewaardeerd. Geen onnodige vragen stellen als het (soms ingewikkelde) antwoord op de vorige pagina('s) staat.
Zal ik vanaf nu gaan doen, bedankt

Citaat:
3. Men waardeert het gebruik van hoofdletters en leestekens. En natuurlijk correcte spelling en grammatica.
Zal iets lastiger worden, omdat mijn Nederlands niet zo geweldig is, en ik op fora vaak kak had aan dat soort dingen. Maar ik zal mijn best doen en meer tijd nemen om een bericht zo correct mogelijk te plaatsen.

Citaat:

Citaat:
En een algemene tip: vrouwen waarderen het doorgaans niet zo als ze random aangesproken met 'mens' of 'meid'/'meis' door een onbekende. Doe er je voordeel mee en welkom op DK
Ik bedoel er niks negatiefs mee, maar ik zal mensen dan wel aanspreken op nick.
Oud 10-04-2013, 12:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Zal iets lastiger worden, omdat mijn Nederlands niet zo geweldig is, en ik op fora vaak kak had aan dat soort dingen. Maar ik zal mijn best doen en meer tijd nemen om een bericht zo correct mogelijk te plaatsen.

Oud 10-04-2013, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Zeg E_Y_E, ik denk dat je een aardige jongen bent, die het allemaal niet zo slecht bedoelt. Dus hier een paar tips. Zie het maar als een 'Hoe overleef ik... DK'

5. Als je mensen begroet met 'hallon' denken ze dat je verkouden bent.
Oud 10-04-2013, 12:59
Verwijderd
Citaat:

Hahahaha.

En in serieuze topics (voornamelijk op lichaam en geest) niet grappig offtopic willen posten.
Oud 10-04-2013, 13:00
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk steeds aan frambozen, want Zweeds.
Verwijderd
Citaat:
Oh Q, heb je nu geen spotify dan?
Driewerf neen. Ook de graties versie niet. *ponders* Misschien moest ik maar eens de knoop gaan doorhakken wat betreft glasvezelabonnement.
Verwijderd
Ik aan fetch van mean girls.
Oud 10-04-2013, 13:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Driewerf neen. Ook de graties versie niet. *ponders* Misschien moest ik maar eens de knoop gaan doorhakken wat betreft glasvezelabonnement.
Je kan ook eerste een graties versie nemen, dan weet je of het de moeite waard is (ja)
Oud 10-04-2013, 13:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

Citaat:

Heu, hoera voor CR en EYE
Oud 10-04-2013, 13:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nu heb ik zin in frambozen
Oud 10-04-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Alleen schilderen, maar we hebben de sleutel nog niet dus ik kan nog niet vooruit. En dus ben ik onrustig en sta ik als een onrustige kip te trappelen om te beginnen.

Kun je vanuit thuis werken dan? Dat is meestal toch wel lekker? Of snap ik je dan niet goed
Je bent al begonnen met inpakken Wanneer krijg je de sleutel dan? En hoeft er geen nieuwe vloer in? Dat is écht wel heel fijn

Nee, ik werk in de zorg bij verstandelijk gehandicapten. Helaas kan ik die niet bij mij thuis verzorgen
Oud 10-04-2013, 13:03
Verwijderd
Citaat:
ok

nog meer mensen (nu we toch bezig zijn)
Oud 10-04-2013, 13:06
Verwijderd
Citaat:
Je bent al begonnen met inpakken Wanneer krijg je de sleutel dan? En hoeft er geen nieuwe vloer in? Dat is écht wel heel fijn

Nee, ik werk in de zorg bij verstandelijk gehandicapten. Helaas kan ik die niet bij mij thuis verzorgen
1 mei krijgen we de sleutel, maar omdat we allebei fulltime werken en we ook de weekenden heel volgepland hebben grijp ik iedere vrije minuut aan om alvast in te pakken. Totaal hebben we vier vrije dagen (2 weekenden) voor de verhuizing die nog niet volgepland staan, dus het is een beetje hectisch allemaal.
Nieuwe vloer hoeft er gelukkig niet in, die laat de vorige bewoner liggen en die zag er super mooi uit. Dat scheelt wel een hoop!

En nee, dan snap ik dat je niet thuis kunt werken
Oud 10-04-2013, 13:06
Verwijderd
Schrijf goedeavond en goedemorgen voluit

En kudo's voor CR met haar lijstje. Misschien moet dat in de forumregels komen te staan!
Oud 10-04-2013, 13:07
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

En kudo's voor CR met haar lijstje. Misschien moet dat in de forumregels komen te staan!
Oud 10-04-2013, 13:08
Verwijderd
Citaat:

Zal ik doen. Dank je!
Oud 10-04-2013, 13:12
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het ging hier gisteren over kleurperceptie. Hier een tof filmpje over een man die geen kleuren kan zien, maar daar wat op heeft gevonden. Paranoïde naamzoek.

Citaat:
Neil is een cyborg. 's Werelds eerste officiële cyborg, zelfs. Hij werd geboren met achromatopsie, een afwijking waardoor hij geen kleur kan zien. Zijn wereld bestond dus uit grijstinten tot hij op een dag op het idee kwam om er iets aan te doen. Met een aantal wetenschappers ontwikkelde hij de eyeborg, een camera die hij op zijn voorhoofd draagt die kleuren omzet in geluid en die geluiden via botconductie naar zijn gehoor brengt.

Read more: http://motherboard.vice.com/nl/read/...#ixzz2Q3tNP5ZK
Follow us: @motherboard on Twitter | motherboardtv on Facebook
Ik heb nu geen tijd om 'm helemaal te kijken, moet zo de bus halen.
Oud 10-04-2013, 13:15
Verwijderd
Citaat:
1 mei krijgen we de sleutel, maar omdat we allebei fulltime werken en we ook de weekenden heel volgepland hebben grijp ik iedere vrije minuut aan om alvast in te pakken. Totaal hebben we vier vrije dagen (2 weekenden) voor de verhuizing die nog niet volgepland staan, dus het is een beetje hectisch allemaal.
Nieuwe vloer hoeft er gelukkig niet in, die laat de vorige bewoner liggen en die zag er super mooi uit. Dat scheelt wel een hoop!

En nee, dan snap ik dat je niet thuis kunt werken
Oeh, dat is inderdaad wel heel krap dan. Ik heb door mijn onregelmatige baan wel veel tijd gehad en 0-uren contract wel veel tijd gehad, maar nu heb ik een 27 uren contract en dat is wel echt stom. Ik ben er heel blij mee dat ik zoveel tijd had Fijn dat de vloer blijft liggen! Wij hebben alles moeten leggen en dat was wel te doen, maar als mijn vader niet geholpen had waren we er nooit uitgekomen met alle domme hoekjes rondom de trap en dergelijke. Maar het ligt nu wel heel strak allemaal!

Nee, ik baal er een beetje van. Volgens mij is het eerste weekend dat ik vrji ben, repetitieweekend van de harmonie waar mijn vriend bij zit. En het weekend daarna moet ik weer werken. En het weekend daarna zit ook helemaal vol met repetities, volgens mij. Zo duurt het een week of acht voordat we eindelijk samen zondagochtend in de tuin kunnen ontbijten zonder verder veel te hoeven en dat is het wel kut.
Oud 10-04-2013, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Oeh, dat is inderdaad wel heel krap dan. Ik heb door mijn onregelmatige baan wel veel tijd gehad en 0-uren contract wel veel tijd gehad, maar nu heb ik een 27 uren contract en dat is wel echt stom. Ik ben er heel blij mee dat ik zoveel tijd had Fijn dat de vloer blijft liggen! Wij hebben alles moeten leggen en dat was wel te doen, maar als mijn vader niet geholpen had waren we er nooit uitgekomen met alle domme hoekjes rondom de trap en dergelijke. Maar het ligt nu wel heel strak allemaal!

Nee, ik baal er een beetje van. Volgens mij is het eerste weekend dat ik vrji ben, repetitieweekend van de harmonie waar mijn vriend bij zit. En het weekend daarna moet ik weer werken. En het weekend daarna zit ook helemaal vol met repetities, volgens mij. Zo duurt het een week of acht voordat we eindelijk samen zondagochtend in de tuin kunnen ontbijten zonder verder veel te hoeven en dat is het wel kut.
Oeh ja, dat eerste weekend samen in ons nieuwe huisje, daar kijk ik echt naar uit
Kut inderdaad als dat nog zo lang moet duren, maar het wordt vast genieten
Oud 10-04-2013, 13:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Soms denk ik dat jullie helemaal geen forumbazen nodig hebben als ik dit soort dingen lees.

Wat natuurlijk wel goed is, maar ik voel me een beetje overbodig
Oud 10-04-2013, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ah, daar komt dat dus vandaan? Ik heb regelmatig dat ik zin heb in X eten en als ik het dan niet in huis heb kan ik alles gaan eten dat los en vast zit, maar ik blijf zin houden in dat ene iets!
Oh maar dat kan inderdaad ook verklaring waar mijn cravings naar bepaalde producten vandaan komen. Dan wil ik eigenlijk op dat moment echt helemaal niks anders meer eten en dan heb ik dat overvloedig in huis en van de een op de andere dag is dat over en dan kan dat weken blijven liggen tot het weggegooid moet worden omdat het echt niet meer eetbaar is

Citaat:
En een algemene tip: vrouwen waarderen het doorgaans niet zo als ze random aangesproken met 'mens' of 'meid'/'meis' door een onbekende.
Dat is wel een hele goeie.

Ik moet tassenband hebben, ik heb een volgende tasproject klaarliggen, maar ze hebben hier in de creawinkels geen tassenband. Straks dan maar eens kijken of ik spanbanden kan opduiken voor niet al te veel geld.
De eigenaresse van de ene creawinkel heeft trouwens gevraagd of ik interesse heb in een markt om eventueel te kijken of ik wat dingen verkocht krijg. Lijkt me een interessant plan, maar ik heb geen maand meer om dingen te maken en het is de dag na een verjaardag van een vriendin. Nu zuip ik wel niet meer en word ik sowieso om 8u wakker, dus het moet allemaal haalbaar zijn
Oud 10-04-2013, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Jij lijkt me niet de aangewezen persoon om iemand hierop te wijzen.
Oud 10-04-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Jij lijkt me niet de aangewezen persoon om iemand hierop te wijzen.
Hmm. Ik snap 'm al, geloof ik.
Oud 10-04-2013, 13:48
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ja, dat heb ik ook nooit begrepen. Deed me denken aan die forumer die alle forumsters op hun profielpagina/fotoboekpagina begroette met 'hallotjes '

Verder vind ik dat je het gewoon moet kunnen hebben over eten, voedingswaarden, wegen en wikken, en dat gezeik om triggers. We zitten hier niet op Psych/LJH!

Regels voor berichten