Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Misschien moet ik toch maar eens een abonnement op spotify nemen, want steeds maar een beetje kunnen luisteren, dan de limiet weer overschrijden, een paar dagen geen toegang hebben en dan weer een beetje kunnen luisteren, is vrij irritant
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Toch mooi dat mensen zich zo beter voelen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Zeg E_Y_E, ik denk dat je een aardige jongen bent, die het allemaal niet zo slecht bedoelt. Dus hier een paar tips. Zie het maar als een 'Hoe overleef ik... DK'
1. Gedraag je niet alsof je hier al jaren komt als dat niet zo is. Er is niets mis met de kat uit de boom kijken, je leert mensen vanzelf kennen. 2. Bijlezen wordt gewaardeerd. Geen onnodige vragen stellen als het (soms ingewikkelde) antwoord op de vorige pagina('s) staat. 3. Men waardeert het gebruik van hoofdletters en leestekens. En natuurlijk correcte spelling en grammatica. 4. Overmatig gebruik van smileys werkt soms een beetje op de zenuwen. En een algemene tip: vrouwen waarderen het doorgaans niet zo als ze random aangesproken met 'mens' of 'meid'/'meis' door een onbekende. Doe er je voordeel mee en welkom op DK ![]()
||
Citaat:
![]()
Spoiler
![]() ![]() Maar eh, die jongen zei ook gewoon rare dingen. Had 'ie nou werkelijk verwacht dat 'ie geen reacties zou krijgen? En dan zet hij dat topic op M&M, waar niemand kan reageren op andermans topics en eindigt met "P.S. Brace yourselves voor de "aansteller!!!"-comments." Ahahahah. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kun je vanuit thuis werken dan? Dat is meestal toch wel lekker? Of snap ik je dan niet goed ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En in serieuze topics (voornamelijk op lichaam en geest) niet grappig offtopic willen posten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Nee, ik werk in de zorg bij verstandelijk gehandicapten. Helaas kan ik die niet bij mij thuis verzorgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nieuwe vloer hoeft er gelukkig niet in, die laat de vorige bewoner liggen en die zag er super mooi uit. Dat scheelt wel een hoop! En nee, dan snap ik dat je niet thuis kunt werken ![]() |
![]() |
||
Het ging hier gisteren over kleurperceptie. Hier een tof filmpje over een man die geen kleuren kan zien, maar daar wat op heeft gevonden. Paranoïde naamzoek.
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik baal er een beetje van. Volgens mij is het eerste weekend dat ik vrji ben, repetitieweekend van de harmonie waar mijn vriend bij zit. En het weekend daarna moet ik weer werken. En het weekend daarna zit ook helemaal vol met repetities, volgens mij. Zo duurt het een week of acht voordat we eindelijk samen zondagochtend in de tuin kunnen ontbijten zonder verder veel te hoeven en dat is het wel kut. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kut inderdaad als dat nog zo lang moet duren, maar het wordt vast genieten ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik moet tassenband hebben, ik heb een volgende tasproject klaarliggen, maar ze hebben hier in de creawinkels geen tassenband. Straks dan maar eens kijken of ik spanbanden kan opduiken voor niet al te veel geld. De eigenaresse van de ene creawinkel heeft trouwens gevraagd of ik interesse heb in een markt om eventueel te kijken of ik wat dingen verkocht krijg. Lijkt me een interessant plan, maar ik heb geen maand meer om dingen te maken en het is de dag na een verjaardag van een vriendin. Nu zuip ik wel niet meer en word ik sowieso om 8u wakker, dus het moet allemaal haalbaar zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder vind ik dat je het gewoon moet kunnen hebben over eten, voedingswaarden, wegen en wikken, en dat gezeik om triggers. We zitten hier niet op Psych/LJH!
|
![]() |
|
|