Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
haha
![]() De doodgeschoten vrouw was een zigeuner. Hier in de woonplaats zijn 2 zigeunerkampen en toen de vrouw naar het mortuarium ging waren er 100 zigeuners die om haar huilden. Ze nemen wraak als ze de moordenaar tegenkomen. Zij weten wie het gedaan heeft en de politie niet. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer altijd iedereen een eerlijke kans te geven, maar ik merk bij mezelf dat ik best wel slecht denk over zigeuners. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van die zigeuners heb ik nooit iets gemerkt. Ze zijn erg op zichzelf en je hebt echt geen last van ze. Er is nooit trammelant tot op de dag van vandaag. Als je hun kamp op komt begroeten ze je met 4 man en elk een mes. Zo beschermde gemeenschap zijn ze. Geen wonder dat mijn nichtjes daar niet mogen spelen. Want stel je voor mijn nichtjes en zigeuners over de vloer bij mijn oom. Not done.
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 17:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders niet, maar mijn oom. Als je al uit een bepaalde wijk komt mag je niet met zijn dochters spelen. Laat staan zigeuners. De rest van de familie weet ik niet. Ik zal het mijn opa eens vragen hoe hij erover denkt. Die heeft wel vaker een mening over mensen.
Alsof hij in een goede buurt woont. Elk maand worden cer inbraken gepleegd in zijn straat, criminele overlast en wonen achter doden (een kerkhof) JA meneer woont in een nette buurt. En wij in een krauwbuurt. En in onze wijk gebeurt dat minder tot nooit. ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik was koninginnenacht even vergeten
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben overigens niet bijzonder onder de indruk van de line-up. Maar dat kan ook komen doordat ik totaal niet op de hoogte ben van toffe bands
![]() Gaan jullie vanavond of morgen nog de stad in?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het laatste plan is een drankspel maken van Alles is Liefde. Zo'n avond dus ![]() |
![]() |
|
Ik ben een beetje meh omdat heel veel mensen nu de stad in gaan en feest vieren en ik moet in bed liggen
![]() ![]() ![]() ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ze zijn niet erg streng. Ondanks een shitload aan kaas door het avondeten en een lunch die min of meer uit amandelen en worst bestond, heb ik niet te veel vet gegeten vandaag. Wel te veel verzadigd dan weer.
alle adviezen komen neer op 'eet meer volkorenbrood' en dat doe ik meestal ook wel Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 20:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fruitontbijt bijvoorbeeld, nu weet ik niet hoeveel die van elkaar verschillen, maar ik ken zeker 3 verschillende soorten en ik geloof dat er meer zijn. Wasa crackers staan er niet eens in en daar heb je ook tig varianten in met verschillende voedingswaardes. Soorten bouillonblokjes. Soorten boter. |
![]() |
|
Verwijderd
|
dat sommige stofjes op microgrammen gaan betekent toch niet dat je de dingen ook op microgrammen moet invullen
![]() Van eten dat ik zelf gemaakt heb, vul ik gewoon de ingredienten in, ja. En ik gooi nergens zout bij, dat helpt. Bedoel je met "wasa crackers" knackebrod? want dat staat er gewoon in. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is waar ik gisteren al tegenaan liep. Als dat elke dag zo is, ja dan weet ik dus nog niks. En dan nog dat ik met wittekoolstamppot zat te kloten omdat die uit de vriezer kwam (de witte kool apart en de aardappelen heb ik gisteren gekookt, ik kan dat zeker niet in een keer op, dus ik heb de aardappelen gewogen, de witte kool gewogen, gemixt, toen het totaal gewogen en gaan berekenen hoeveel ik precies van allebei binnenkreeg nadat ik mijn portie had gewogen). Dus mijn zin is behoorlijk over nu ^^ |
![]() |
|
Verwijderd
|
IJs is ijs, boter is boter, knackebrod is knackebrod, ik denk dat het merk allemaal niet zo veel uitmaakt. Fruitontbijt Hero staat er gewoon bij. Alleen had bouillonblokje/kuipje er inderdaad wel bij mogen staan.
Prima als je er geen zin in hebt, dat mag natuurlijk, dan moet je 't niet doen, maar het is niet zo van "als ik het niet 100% strikt perfect kan doen heeft het geen enkele zin meer" ofzo ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Varkensbraadworst is toch niet hetzelfde als runderbraadworst of gemengd
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan vul je als je 100 gram half-om-half worst hebt gegeten toch 50 gram varkensworst en 50 gram runderworst in?
En je vult zo'n ding ook niet in om "op te vertrouwen", maar om een beetje een inschatting te krijgen van of je ergens grote tekorten hebt ofzo. Maargoed, het zal me worst (runder) wezen of je het invult of niet, dus laat ook maar verder |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een debiel ben ik
![]() ![]() ![]() ![]() maar het komt me wel verdomde goed uit, dat wel. Moest me helaas wel door allerlei dronken mongolen werken. D'r lag d'r eentje onderaan de trap van de tram in een bad kots met bloed en z'n hele smoel lag open. Mensen stappen gewoon er overheen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn sjickie moet nog tot 3 uur werken, waar zal ik me de komende drie uur mee vermaken? Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 23:06. Reden: verkeerd smileygebruik! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|