Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2013, 13:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Dank dames Ik vind ze eigenlijk allemaal wel vrij goed te doen, maar The Lonely is inderdaad net wat uitdagender. Voor mij is de echte uitdaging dat ik die andere liedjes niet heel vlak ga zingen, omdat het zo'n makkelijke melodie is.
Oud 29-04-2013, 13:32
Verwijderd
Citaat:
's Avonds zijn er ook kinderen

Aight. Onze moeder komt rond half 5 me opzoeken, dat je dat weet

Volgens mij zijn die niet geldig vandaag en morgen
ah zo vies van die bonnen.

en goed dat je het even zegt, dat wordt niet echt een ontspannen kermisje pakken dan
Oud 29-04-2013, 13:44
Miekje*
Miekje* is offline
Deel één van mijn tas is af

Spoiler
Oud 29-04-2013, 14:00
Verwijderd
Wat leuk zeg, achter mijn rug om dingen plannen.
Oud 29-04-2013, 14:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Drie solo's

Van dit liedje is echt onmogelijk een goede versie te vinden, vooral omdat alle versies alleen het refrein zingen. Ik zing een couplet, die vanaf 2:48.
[filmpje]
Het kostte me 5 hoofdbrekende minuten om te beseffen dat het NIET Bill Murray was die zong.
Oud 29-04-2013, 14:37
Verwijderd
ik heb een stalker.
Oud 29-04-2013, 16:46
Verwijderd
Over stalkers gesproken, als iemand op OkCupid met een hoog matchpercentage je profiel bezoekt, dan krijg je dit mailtje:
Citaat:
He is checking you out right now!

*Profielnaamtoestanden*

We're letting you know because he's an exceptionally good match. You should check him out too. And a couple things:

• we're smart about sending these: we'll only ever send one
per person you view
• viewing someone a bunch won't send multiples
• therefore you can stalk safely without looking like a stalker
Wat is die zin een opluchting zeg als je de gelezene bent
Oud 29-04-2013, 17:03
Qimm
Qimm is offline
omg
Oud 29-04-2013, 17:20
Verwijderd
haha

De doodgeschoten vrouw was een zigeuner. Hier in de woonplaats zijn 2 zigeunerkampen en toen de vrouw naar het mortuarium ging waren er 100 zigeuners die om haar huilden. Ze nemen wraak als ze de moordenaar tegenkomen. Zij weten wie het gedaan heeft en de politie niet.
Oud 29-04-2013, 17:29
Verwijderd
Citaat:
haha

De doodgeschoten vrouw was een zigeuner. Hier in de woonplaats zijn 2 zigeunerkampen en toen de vrouw naar het mortuarium ging waren er 100 zigeuners die om haar huilden. Ze nemen wraak als ze de moordenaar tegenkomen. Zij weten wie het gedaan heeft en de politie niet.
Dat is zo vaak met zigeuners.

Ik probeer altijd iedereen een eerlijke kans te geven, maar ik merk bij mezelf dat ik best wel slecht denk over zigeuners. En ik probeer objectief na te blijven denken, maar het is best wel moeilijk.
Oud 29-04-2013, 17:33
Verwijderd
Van die zigeuners heb ik nooit iets gemerkt. Ze zijn erg op zichzelf en je hebt echt geen last van ze. Er is nooit trammelant tot op de dag van vandaag. Als je hun kamp op komt begroeten ze je met 4 man en elk een mes. Zo beschermde gemeenschap zijn ze. Geen wonder dat mijn nichtjes daar niet mogen spelen. Want stel je voor mijn nichtjes en zigeuners over de vloer bij mijn oom. Not done.

Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 17:40.
Oud 29-04-2013, 17:34
Verwijderd
Mijn familie is ook best wel anti-zigeuner. Mijn ouders zouden niet blij zijn als ik ineens zigeunervrienden zou krijgen. Sowieso is mijn familie wel tamelijk discriminerend, eigenlijk.
Oud 29-04-2013, 17:38
Verwijderd
Mijn ouders niet, maar mijn oom. Als je al uit een bepaalde wijk komt mag je niet met zijn dochters spelen. Laat staan zigeuners. De rest van de familie weet ik niet. Ik zal het mijn opa eens vragen hoe hij erover denkt. Die heeft wel vaker een mening over mensen.

Alsof hij in een goede buurt woont. Elk maand worden cer inbraken gepleegd in zijn straat, criminele overlast en wonen achter doden (een kerkhof) JA meneer woont in een nette buurt. En wij in een krauwbuurt. En in onze wijk gebeurt dat minder tot nooit. Overigens is hij nog niet naar ons nieuwe huis komen kijken.
Oud 29-04-2013, 17:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik was koninginnenacht even vergeten Om mijn huis heen zijn vier podia binnen 200 meter (dit jaar in totaal zelfs 11 podia in en rond het centrum), en op de markt op 100 meter afstand is vanavond en morgenavond een tranceachtig feest
Oud 29-04-2013, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Als je hun kamp op komt begroeten ze je met 4 man en lek een mes.
Ik snap niet wat je hier zegt.

Mijn zusjes komen zometeen en ik ga couscous met witte courgette, schapenkaas en zelfgemaakte tomatensaus maken! Zin in
Oud 29-04-2013, 17:41
Verwijderd
lek moet elk zijn. excuses.
Oud 29-04-2013, 17:43
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben overigens niet bijzonder onder de indruk van de line-up. Maar dat kan ook komen doordat ik totaal niet op de hoogte ben van toffe bands

Gaan jullie vanavond of morgen nog de stad in?
Oud 29-04-2013, 17:48
Verwijderd
Nee, Maastricht zal wel druk zijn en voor de rest is er niet veel.
Behalve de speeltuin van 4 tot 12 jaar. Gratis entree.
ik ga het allemaal kijken op tv. De inhuldiging enzo.
Oud 29-04-2013, 17:56
Chick Rock
Chick Rock is offline
Waarom hebben (niet al te dure) trenchcoats toch altijd van die sufkuttige kleuren
Oud 29-04-2013, 18:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
haha

Wat een lui. Waarom in godsnaam met 100 man het ziekenhuis lastigvallen? Waarom moeten gelijk alle achterneven, achternichten en aanhang mee
Oud 29-04-2013, 18:03
Verwijderd
Het ziekenhuis deed moeilijk, ze mochten na lang zeuren 1 voor 1 naar binnen.
Oud 29-04-2013, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben overigens niet bijzonder onder de indruk van de line-up. Maar dat kan ook komen doordat ik totaal niet op de hoogte ben van toffe bands

Gaan jullie vanavond of morgen nog de stad in?
We twijfelen, we gaan of de stad in, of thuis slechte films kijken en mensen haten. Of een combinatie.

Het laatste plan is een drankspel maken van Alles is Liefde. Zo'n avond dus
Oud 29-04-2013, 18:06
Verwijderd
Spoiler

Het berichtje
Oud 29-04-2013, 18:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik dacht trouwens dat Koninginnenacht dit jaar morgennacht pas zou zijn? Na alle ceremonie-dingen? Zoiets meende ik gelezen te hebben.
Oud 29-04-2013, 18:09
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben een beetje meh omdat heel veel mensen nu de stad in gaan en feest vieren en ik moet in bed liggen Maar goed, als ik nu energie spaar kan ik morgenmiddag wel even de stad in En ik ben vandaag even thuis geweest en heb mijn ratje geknuffeld dus eigenlijk mag ik niet zeuren
Oud 29-04-2013, 18:13
Verwijderd
Ik dacht dat mensen van mijn leeftijd wel over complimentenvisgedrag heen zouden zijn
Oud 29-04-2013, 18:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
We twijfelen, we gaan of de stad in, of thuis slechte films kijken en mensen haten. Of een combinatie.

Het laatste plan is een drankspel maken van Alles is Liefde. Zo'n avond dus
Kinkt goed.

Citaat:
Ik dacht trouwens dat Koninginnenacht dit jaar morgennacht pas zou zijn? Na alle ceremonie-dingen? Zoiets meende ik gelezen te hebben.
Hier is het gewoon vannacht al, en dan morgen nog een keer. Geen idee hoe het elders is.

Citaat:
Ik ben een beetje meh omdat heel veel mensen nu de stad in gaan en feest vieren en ik moet in bed liggen Maar goed, als ik nu energie spaar kan ik morgenmiddag wel even de stad in En ik ben vandaag even thuis geweest en heb mijn ratje geknuffeld dus eigenlijk mag ik niet zeuren
Tuurlijk mag je zeuren! Maar fijn dat je even thuis bent geweest
Oud 29-04-2013, 19:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat zijn vissticks tegelijkertijd toch heerlijk en smerig
Oud 29-04-2013, 19:49
Chick Rock
Chick Rock is offline
Lang leve de koningin morgen op tv
Oud 29-04-2013, 20:04
Verwijderd
Waarom geeft de eetmeter van het voedingscentrum als opties bij 'lasagnebladen' om te kiezen voor de eenheid 'stuks', 'portie', 'bolletje' of 'kopje'

Oud 29-04-2013, 20:12
Verwijderd
Mja, ik heb wel vaker mijn twijfels bij dat ding. Mijn goesting was vandaag al weer over, vooral omdat ik niet de hele dag thuis dat ding kon hebben openstaan.
Oud 29-04-2013, 20:13
Verwijderd
oh, ik wou het een keer proberen, dus ik vul het nu even in. Weet je aan het eind van de dag dan niet meer wat je zoal gegeten hebt?
Oud 29-04-2013, 20:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heeft iemand hier weleens grote hoeveelheden zadelhoesjes laten bedrukken? En waar dan? Ik kom vooral nogal vage sites tegen.
Oud 29-04-2013, 20:18
Verwijderd
Ze zijn niet erg streng. Ondanks een shitload aan kaas door het avondeten en een lunch die min of meer uit amandelen en worst bestond, heb ik niet te veel vet gegeten vandaag. Wel te veel verzadigd dan weer.

alle adviezen komen neer op 'eet meer volkorenbrood' en dat doe ik meestal ook wel

Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 20:32.
Oud 29-04-2013, 20:29
Verwijderd
Ik heb nooit zadelhoesjes laten bedrukken.
Oud 29-04-2013, 20:34
Verwijderd
Citaat:
oh, ik wou het een keer proberen, dus ik vul het nu even in. Weet je aan het eind van de dag dan niet meer wat je zoal gegeten hebt?
Dat wel, maar ik wil het doen om de voedingsstoffen en een beetje raden doet het hem dan niet. Sommige dingen gaan op microgrammen. En de helft van wat ik gisteren heb gehad stond er niet in of verkeerd op bijvoorbeeld kcal (één van de weinige dingen die ik kon vergelijken met de verpakking). Plus ik moest rekening houden met dat ze bij bereid eten een eigen gok doen van wat je er bij gooit qua zout en vetstof, op kcal scheelde dat op mijn eieren bijna 100 kcal. Nu doen die weinig voor me, maar als ik dat niet kan vertrouwen, wat zou ik dan vertrouwen op de voedingsstoffen als ik dan steeds iets moet zoeken wat er maar een beetje op zou kunnen lijken of er gewoon niet instaat.

Fruitontbijt bijvoorbeeld, nu weet ik niet hoeveel die van elkaar verschillen, maar ik ken zeker 3 verschillende soorten en ik geloof dat er meer zijn. Wasa crackers staan er niet eens in en daar heb je ook tig varianten in met verschillende voedingswaardes. Soorten bouillonblokjes. Soorten boter.
Oud 29-04-2013, 20:41
Verwijderd
dat sommige stofjes op microgrammen gaan betekent toch niet dat je de dingen ook op microgrammen moet invullen
Van eten dat ik zelf gemaakt heb, vul ik gewoon de ingredienten in, ja. En ik gooi nergens zout bij, dat helpt.
Bedoel je met "wasa crackers" knackebrod? want dat staat er gewoon in.
Oud 29-04-2013, 20:43
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. Maar als in het ene product wel een aantal microgram Vitamine A zit en in dat wat ik invul als vergelijkbaar product niet, dan mis ik die dus.
Oud 29-04-2013, 20:44
Verwijderd
Maar eet je dan zo veel kant-en-klare dingen dat je steeds vergelijkbare producten moet invullen?
Oud 29-04-2013, 20:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik had afgelopen maand een telefoonrekening van meer dan 60 euro buiten m'n bundel
Oud 29-04-2013, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Maar eet je dan zo veel kant-en-klare dingen dat je steeds vergelijkbare producten moet invullen?
Wasa volkoren crackers zijn mijn fijnste tussendoortjes. Fruitontbijt Original Banaan/Sinaasappel mijn standaard drank om wakker te worden. Ik heb gisteren een specifiek bouillonkuipje bij mijn vlees gebruikt. Mijn bak- en smeerboter staan er niet tussen. Gemengde braadworst staat er niet tussen. Het ijs waarmee ik een milkshake heb gemaakt ook niet.
Dat is waar ik gisteren al tegenaan liep. Als dat elke dag zo is, ja dan weet ik dus nog niks.

En dan nog dat ik met wittekoolstamppot zat te kloten omdat die uit de vriezer kwam (de witte kool apart en de aardappelen heb ik gisteren gekookt, ik kan dat zeker niet in een keer op, dus ik heb de aardappelen gewogen, de witte kool gewogen, gemixt, toen het totaal gewogen en gaan berekenen hoeveel ik precies van allebei binnenkreeg nadat ik mijn portie had gewogen).

Dus mijn zin is behoorlijk over nu ^^
Oud 29-04-2013, 20:56
Verwijderd
IJs is ijs, boter is boter, knackebrod is knackebrod, ik denk dat het merk allemaal niet zo veel uitmaakt. Fruitontbijt Hero staat er gewoon bij. Alleen had bouillonblokje/kuipje er inderdaad wel bij mogen staan.

Prima als je er geen zin in hebt, dat mag natuurlijk, dan moet je 't niet doen, maar het is niet zo van "als ik het niet 100% strikt perfect kan doen heeft het geen enkele zin meer" ofzo
Oud 29-04-2013, 21:02
Verwijderd
Varkensbraadworst is toch niet hetzelfde als runderbraadworst of gemengd Varkensvlees is veel vetter. Als het knackebröd al niet klopt op gebied van kcal met de dingen die ik heb, dan kan ik toch niet op de voedingsstoffen die eventueel in microgrammen gaan vertrouwen? Fruitontbijt Hero staat er inderdaad in, er zijn 5 verschillende soorten, welke gebruiken ze?
Oud 29-04-2013, 21:04
Verwijderd
Dan vul je als je 100 gram half-om-half worst hebt gegeten toch 50 gram varkensworst en 50 gram runderworst in?
En je vult zo'n ding ook niet in om "op te vertrouwen", maar om een beetje een inschatting te krijgen van of je ergens grote tekorten hebt ofzo.
Maargoed, het zal me worst (runder) wezen of je het invult of niet, dus laat ook maar verder
Oud 29-04-2013, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Prima als je er geen zin in hebt, dat mag natuurlijk, dan moet je 't niet doen, maar het is niet zo van "als ik het niet 100% strikt perfect kan doen heeft het geen enkele zin meer" ofzo
Ja, nou op gebied van voedingsstoffen vind ik dus inderdaad dat het niet erg handig is. Wat kcal betreft werkt het prima. En dat het me vertelt dat ik teveel verzadigd vet of natrium binnenkrijg, dat kan ik zelf nog wel bedenken. Maar die selenium en zink en vitamine A dan weer niet en daar was ik benieuwd naar.
Oud 29-04-2013, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Dan vul je als je 100 gram half-om-half worst hebt gegeten toch 50 gram varkensworst en 50 gram runderworst in?
En je vult zo'n ding ook niet in om "op te vertrouwen", maar om een beetje een inschatting te krijgen van of je ergens grote tekorten hebt ofzo.
Maargoed, het zal me worst (runder) wezen of je het invult of niet, dus laat ook maar verder
Mwa, ik weet dat ik geen grote tekorten heb, want mijn bloed is recent gecontroleerd en zal ook nog regelmatig gecontroleerd worden. Ik was nieuwsgierig en benieuwd naar hoe het met de minder toegankelijke stoffen zat en dan wil ik dat wel fatsoenlijk doen
Oud 29-04-2013, 21:10
Verwijderd
Ik heb zo'n lieve ouders <3 Mijn vader bood uit zichzelf aan om me een avond te komen helpen met inpakken en afbreken van meubels. Hij kwam helemaal in klusoutfit een uur hier naar toe gereden en nu hebben we heel veel dingen gedaan <3
Oud 29-04-2013, 22:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
GoT net fijn gekeken, wat een heerlijke serie toch <3 Dat einde ook, ik zag het niet aankomen Overigens
Spoiler

Nu bedtijd. Adieu!
Oud 29-04-2013, 22:43
Verwijderd
Wat een debiel ben ik stond ik voor jan kut op m'n werk, hoef ik morgen pas is me echt nog nooit gebeurd in al die jaren
maar het komt me wel verdomde goed uit, dat wel. Moest me helaas wel door allerlei dronken mongolen werken. D'r lag d'r eentje onderaan de trap van de tram in een bad kots met bloed en z'n hele smoel lag open. Mensen stappen gewoon er overheen heb er beveiligingsmannetjes op af gestuurd.
Oud 29-04-2013, 23:05
Verwijderd
Citaat:
Wat een debiel ben ik stond ik voor jan kut op m'n werk, hoef ik morgen pas is me echt nog nooit gebeurd in al die jaren
maar het komt me wel verdomde goed uit, dat wel. Moest me helaas wel door allerlei dronken mongolen werken. D'r lag d'r eentje onderaan de trap van de tram in een bad kots met bloed en z'n hele smoel lag open. Mensen stappen gewoon er overheen heb er beveiligingsmannetjes op af gestuurd.
Getsie.

Mijn sjickie moet nog tot 3 uur werken, waar zal ik me de komende drie uur mee vermaken?

Laatst gewijzigd op 29-04-2013 om 23:06. Reden: verkeerd smileygebruik!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten