Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2013, 16:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik denk niet dat het haalbaar is. Maar m'n streven is maat 38, heb ik besloten
Ik dacht juist dat jij ongeveer maar 38 hád
Oud 13-05-2013, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht juist dat jij ongeveer maar 38 hád
Was het maar vast zo'n feest!
Oud 13-05-2013, 16:28
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Normale mensen eten tussen 5 en 6 whut? Ik ken echt niemand, maar dan ook niemand die om 5 uur eet. Studenten tel ik even niet mee, die zijn geen normale mensen en eten achterlijk laat, dat weet ik.

Maar 5 uur ? De meeste mensen zijn toch gewoon 5 uur klaar met werken, gaan dan naar huis en gaan koken en eten dan zo rond 6 / 7 uur?
Bij mijn buurjongen eten ze standaard om 5 uur. Ik vind het ook achterlijk vroeg, maar goed. En die werken en hebben kinderen

Mijn pa is aan het koken. Het is bijna eng hoe goed de sfeer hier is, ik weet ook niet zo goed hoe en wanneer dat is gebeurd, maar het is wel fijn. Hij is zelf het toetje aan het maken en liet mij alles kiezen (groenten, aardappelsoort, toetje)
Oud 13-05-2013, 16:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Was het maar vast zo'n feest!
Dan heb je de goede foto's gekozen om te posten
Oud 13-05-2013, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat het haalbaar is. Maar m'n streven is maat 38, heb ik besloten

Ik was m'n heupen een beetje kwijt, maar m'n middel maakt een doorstart in afvallen, dus nu kloppen m'n heupen weer beter (want jay heupen) dus voor m'n gevoel is het wel ongeveer hetzelfde, qua wat staat en wat niet
Netjes, netjes. En ja nee dat denk ik ook niet en dat moet je ook niet willen joh.
Jeej heupen. Ik kreeg laatst nogal het plompverloren commentaar dat ik ''zo recht was'' van een verkoopster. Sta je dan, met je goede gedrag.
Oud 13-05-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je de goede foto's gekozen om te posten
Ja duh

Citaat:
Netjes, netjes. En ja nee dat denk ik ook niet en dat moet je ook niet willen joh.
Jeej heupen. Ik kreeg laatst nogal het plompverloren commentaar dat ik ''zo recht was'' van een verkoopster. Sta je dan, met je goede gedrag.
Oud 13-05-2013, 16:33
Verwijderd
Het is raar dat je het denkt trouwens CR, want je hebt gewoon volle toegang tot m'n facebook enzo. Raarrr.
Oud 13-05-2013, 16:33
Verwijderd
Of maat 38 ziet er in jouw beleving heel anders uit dan in het mijne
Oud 13-05-2013, 16:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja duh
Fijn dan dat het zo goed gaat met afvallen (Ik dacht steeds, hállo DRIE MATEN kleiner, wat blijft er van je over )
Oud 13-05-2013, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Ja duh

Ze bood wel meteen haar veronschuldiggingen aan wan het was niet zo bedoeld en zo, ze bedoelde het heel professioneel van ''nee je moet zo'n soort rok want...'' maar het kwam er té lomp uit.

Overigens ben ik door al jullie gesport en getel wel benieuwd naar wat ik krijg als ik die eetmeterdinges eens invul. Qua voedingsstoffen schat ik dat ik heel goed zit, maar qua caloriën ben ik vooral benieuwd. Ik denk dat gewoon geluk heb met mijn stofwisseling, kwam er laatst achter dat ik op een dag meer brood eet dan een mannelijke collega, bijv. ;D
Oud 13-05-2013, 16:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het is raar dat je het denkt trouwens CR, want je hebt gewoon volle toegang tot m'n facebook enzo. Raarrr.
Ja, maar ik had je foto's nooit bekeken

Citaat:
Je kent het, vrouwen en maatbeleving Afhankelijk van hoe ik me voel vind ik mijn maatje 38 wel dikke prima of vadsig
Oud 13-05-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Fijn dan dat het zo goed gaat met afvallen (Ik dacht steeds, hállo DRIE MATEN kleiner, wat blijft er van je over )

Citaat:
Ze bood wel meteen haar veronschuldiggingen aan wan het was niet zo bedoeld en zo, ze bedoelde het heel professioneel van ''nee je moet zo'n soort rok want...'' maar het kwam er té lomp uit.

Overigens ben ik door al jullie gesport en getel wel benieuwd naar wat ik krijg als ik die eetmeterdinges eens invul. Qua voedingsstoffen schat ik dat ik heel goed zit, maar qua caloriën ben ik vooral benieuwd. Ik denk dat gewoon geluk heb met mijn stofwisseling, kwam er laatst achter dat ik op een dag meer brood eet dan een mannelijke collega, bijv. ;D
gelukkig maar, kun je ook niet zeggen

Als je gezond eet blijf je met gemak onder de 2000 calorieen hoor, ook al eet je 10 boterhammen. En je eet geen vlees he, scheelt ook veel.
Oud 13-05-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Het is niet voor niks dat maat 38 in de Zara heel iets anders is dan maat 38 in de ehhhm, noem eens wat, de Esprit. CR denkt in Scandinavische maten en jij in Zuid-Europese.

Oh ik moet eens gaan, doei!
Oud 13-05-2013, 16:37
Verwijderd
Ach, ik voel me ook wel eens fucking vadsig. Terwijl ik prima in maatjes 34/36 pas .

Maar goed, ik pas de hele tijd niet in boten, dan voel je je ook gewoon dik want je pást gewoon niet.
Verwijderd

Script van Clerks III
Verwijderd
Citaat:

Je kent het, vrouwen en maatbeleving Afhankelijk van hoe ik me voel vind ik mijn maatje 38 wel dikke prima of vadsig
Nu ben ik beledigd
Oud 13-05-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Het is niet voor niks dat maat 38 in de Zara heel iets anders is dan maat 38 in de ehhhm, noem eens wat, de Esprit. CR denkt in Scandinavische maten en jij in Zuid-Europese.

Oh oke, doei! Kus!
Oud 13-05-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:

Jou schatte ik dan weer op een 36/38!

Citaat:

gelukkig maar, kun je ook niet zeggen

Als je gezond eet blijf je met gemak onder de 2000 calorieen hoor, ook al eet je 10 boterhammen. En je eet geen vlees he, scheelt ook veel.
I know, het maakt ook niet uit, maar ik ben gewoon erg benieuwd omdat ik geen idee heb.
Oud 13-05-2013, 16:40
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

God ja, de Zara. Daar heb ik ineens maat 42 en bovendien is het licht er in die hokjes zo dat je elke put in je been ziet. Ik pas daar nooit meer wat, je krijgt er gegarandeerd body issues.

Citaat:
Nu ben ik beledigd
Maar dat hoeft helemaal niet, want het gaat dus om m'n eigen lichaam. Naar anderen kijk ik (bijna) nooit zo!
Oud 13-05-2013, 16:41
Verwijderd
gossie ik kijk net de film Mammuth maar ik snap hem niet
Oud 13-05-2013, 16:41
Verwijderd
Citaat:
God ja, de Zara. Daar heb ik ineens maat 42 en bovendien is het licht er in die hokjes zo dat je elke put in je been ziet. Ik pas daar nooit meer wat, je krijgt er gegarandeerd body issues.

Maar dat hoeft helemaal niet, want het gaat dus om m'n eigen lichaam. Naar anderen kijk ik (bijna) nooit zo!
Ik bedoelde dat je m'n foto's nooit hebt bekeken gek wijf Ik voel me zelden tot nooit beledigd, tenzij iets echt een belediging is
Oud 13-05-2013, 16:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik bedoelde dat je m'n foto's nooit hebt bekeken gek wijf Ik voel me zelden tot nooit beledigd, tenzij iets echt een belediging is
Oh Heb je wel al mijn foto's bekeken dan? *wegrent*
Oud 13-05-2013, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Oh Heb je wel al mijn foto's bekeken dan? *wegrent*
Allemaal
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Allemaal
Verwijderd
Citaat:
Normale mensen eten tussen 5 en 6 whut? Ik ken echt niemand, maar dan ook niemand die om 5 uur eet. Studenten tel ik even niet mee, die zijn geen normale mensen en eten achterlijk laat, dat weet ik.

Maar 5 uur ? De meeste mensen zijn toch gewoon 5 uur klaar met werken, gaan dan naar huis en gaan koken en eten dan zo rond 6 / 7 uur?
Je kent mij, als het kan, eet ik om 17u. Iig tussen 17 en 18u. Nu moet ik alleen nog beginnen met koken, want er waren wat dingen uitgelopen. Maar goed, ik val eigenlijk ook niet meer onder normale mensen

Citaat:
Wat oudere mensen eten vrij vroeg.

Citaat:
Ja maar, onder "normale" mensen versta ik dan gewoon werkende mensen met kinderen enzo .
Mooi zo, dan ben ik blij dat ik niet onder normale mensen val

Citaat:
Ik val nu ook af als een tierelier, maar bij mijn ouders heb ik nog dozen vol kleren staan in een paar maatjes kleiner, dus het komt wel goed denk ik Oooh ik hoop echt dat ik ze snel weer pas want er zitten nog heel toffe kleren tussen!
Mijn doos met de roze polkadotrok en mijn favoriete goabroeken van Posusjeans is nog steeds kwijt

En weer broeksmaten als onderwerp Ben toch blij dat ik daar niet als enige over struikel.
Oud 13-05-2013, 16:46
Verwijderd
Nou, de bovenbuurman wist van niks maar zou 't nog navragen bij z'n broer dus of ik straks wil terugkomen. De normale buren weten ook niets van een pakketje. The plot thickens. Giev mijn mooie satijnen lakens
Oud 13-05-2013, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Nou, de bovenbuurman wist van niks maar zou 't nog navragen bij z'n broer dus of ik straks wil terugkomen. De normale buren weten ook niets van een pakketje. The plot thickens. Giev mijn mooie satijnen lakens
Omg Satijnen lakens
Oud 13-05-2013, 16:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik hou zo intens van de uitdrukking 'the plot thickens' <33
Oud 13-05-2013, 16:58
Verwijderd
Het kan ook nog mijn nieuwe lamp zijn, deze:

Maar either way, GIEV
Oud 13-05-2013, 17:00
pixie
pixie is offline
OMG, die lamp. Do want!
Oud 13-05-2013, 17:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Inderdaad, wat een prachtding
Oud 13-05-2013, 17:03
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Kan hij ook draaien?
Oud 13-05-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Kan hij ook draaien?
Jazeker!
Oud 13-05-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:

Ik kom nooit bij de Zara, maar ik haat juist het tegenovergestelde: de wat nettere 'lijn' bij de Esprit valt 'wat ruimer dan de rest' (dat zeggen ze zelf), met als gevolg dat iedere pantalon die ik er pas van mn kont zakt. Zeker omdat ik zo recht ben.
Oud 13-05-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar either way, GIEV
Oud 13-05-2013, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Zeker omdat ik zo recht ben.
Oud 13-05-2013, 17:11
Verwijderd
Goeie lamp trouwens
Oud 13-05-2013, 17:12
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Jazeker!
Dan is het dus een soort discobol, maar dan anders.
Oud 13-05-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
Fietsen zijn een soort auto, maar dan anders.
Oud 13-05-2013, 17:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oh nee. Bij die dingen komt het licht natuurlijk niet van binnenuit.

Laatst gewijzigd op 13-05-2013 om 17:20.
Oud 13-05-2013, 17:15
Verwijderd
Het zijn tenslotte allebei maar gewoon vervoersmiddelen op wielen Absinthe en Maaike naamzoek
Oud 13-05-2013, 17:18
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

Maar either way, GIEV
Ik wil 'm ook.
Oud 13-05-2013, 17:20
Verwijderd
Bah! Spaghetti met kip gemaakt, maar ik denk dat de kip niet meer goed is. Ze smaakt niet zoals het hoort. En ik ben iemand die eigenlijk niet ruikt of iets vervallen is en het ook amper proeft, dus ik gok dat het wel heel ver heen is als ik deze reactie heb.
Oud 13-05-2013, 17:21
Verwijderd
Paarden zijn een soort poezen. Chocola is een soort modder. AIDS is een soort kusjes geven.
Oud 13-05-2013, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Paarden zijn een soort poezen. Chocola is een soort modder. AIDS is een soort kusjes geven.
Wait, wha?
Oud 13-05-2013, 17:25
Verwijderd
Citaat:
Ik wil 'm ook.
Hij schijnt wel een hoop gedoe te zijn, want van Chinese maak en je moet 'm zelf in elkaar zetten. Maar we zullen zien.
Oud 13-05-2013, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Wait, wha?
Zie:

Citaat:
Kan hij ook draaien?
Citaat:
Jazeker!
Citaat:
Oud 13-05-2013, 17:28
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Oh nee. Bij die dingen komt het licht natuurlijk niet van binnenuit.
Oud 13-05-2013, 17:29
Verwijderd
Ja, toen was het al te laat!
Oud 13-05-2013, 17:29
Verwijderd
Wat zal ik eens etennnnnn? Ik ben ziek en heb geen zin in voedsel, maar het moet wel want morgen alweer 7:00 opstaan en geen tijd voor fatsoenlijk ontbijt.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten