Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2013, 19:14
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jezus

Veel plezier pop, ik ga richting dakterras.
*schop*
Oud 08-07-2013, 19:16
Verwijderd
Oh en kusjes voor Quis

En voor de rest. DOEII.
Oud 08-07-2013, 19:16
Verwijderd
Snebbel, hoe is je weekendje thuis geweest?
Oud 08-07-2013, 19:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Tons mayonaise is de beste mayonaise. Zoals een bekend spreekwoord zegt, don't judge a mayonaise by the potje.
Nou ja, zelfs als het superlekkere mayonaise is en ik het hier zou kunnen krijgen, zou ik het niet kopen omdat het waarschijnlijk te duur is en omdat ik principieel tegen biologisch eten ben.
Oud 08-07-2013, 19:24
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nou ja, principieel is een groot woord, ik zou niet echt moeite doen om biologisch eten te vermijden, maar als er een goedkoper (of even duur) niet-biologisch alternatief is koop ik dat.
Oud 08-07-2013, 19:29
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Snebbel, hoe is je weekendje thuis geweest?
Uhmmm. Zaterdag was leuk en fijn. Zondagochtend ook. Fijn om even alleen te zijn en niemand die op me let en gewoon mijn eigen ding doen. Zondagmiddag was het op. Taxi naar 3 uur later verplaatst zodat ik nog kon liggen voordat ik mijn spullen in ging pakken. Ik ben teruggekomen en ik ben nog naar mijn bed gelopen en daarna kon ik niets meer. Alleen mijn ogen knipperen en wat geluid maken. Verpleegkundige was erg bezorgd, maar het ging na een paar uur wel weer wat beter. Kon eerst mijn pillen niet slikken en niet praten, maar dat ging vannacht beter en nu kan ik drinken en een beetje pap eten, met ondersteuning naar t toilet lopen en ik ben enigszins verstaanbaar
Maar goed, weekend was dus leuk totdat het niet meer ging
Oud 08-07-2013, 19:31
Verwijderd
Wel fijn dat het grotendeels dan leuk was! Heb je dan toch te veel willen doen, dat je ineens zo op bent?
Oud 08-07-2013, 19:32
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nou ja, principieel is een groot woord, ik zou niet echt moeite doen om biologisch eten te vermijden, maar als er een goedkoper (of even duur) niet-biologisch alternatief is koop ik dat.
In het geval van mayonaise is dat doorgaans echt het verschil tussen Heineken en IJ-bier. Ik heb in Nederland nog nooit een niet-biologische mayonaise geproefd die lekker is, en vrijwel iedere biologische mayonaise die ik hier proef is dat wel. Wat natuurlijk niet door de biologisch-heid van de ingrediënten komt, maar omdat de instelling van biologische producenten vaak is: als we het dan toch duur maken, kunnen we er beter ook voor zorgen dat het veel lekkerder is.

Maar goed, als jij vies een prima alternatief voor lekker vindt, is dat natuurlijk prima.
Oud 08-07-2013, 19:34
Verwijderd
Ik had echt moeten slagen dit jaar. ik kom volgend jaar echt bij kinderachtige deuzen in de klas.
Oud 08-07-2013, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Tons mayonaise is de beste mayonaise. Zoals een bekend spreekwoord zegt, don't judge a mayonaise by the potje.
Smaken verschillen natuurlijk, daar komt bij dat die handel niet gangbaar is. Althans, niet hier.

Citaat:
Maar goed, als jij vies een prima alternatief voor lekker vindt, is dat natuurlijk prima.
Oh, je bent er zó een
Verwijderd
IJ-bier
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Wel fijn dat het grotendeels dan leuk was! Heb je dan toch te veel willen doen, dat je ineens zo op bent?
Tja, ik denk t. Ik was al een aantal dagen moe en sloom en blijkbaar was t toch te veel ofzo, hoewel ik niet het idee had over mijn grens te gaan. Misschien wordt zo'n terugval wel door iets anders getriggerd, ik weet het niet. Maar volgende week kan ik naar het ziekenhuis voor intake bij het slaapcentrum, hopelijk komt daar iets uit. Huisarts kwam me vandaag wel even checken en opperde om misschien toch ook een revalidatiearts in te schakelen.
Verwijderd
Citaat:
Ik had echt moeten slagen dit jaar. ik kom volgend jaar echt bij kinderachtige deuzen in de klas.
En het erge is; je wordt door die 'deuzen' ook als lachertje beschouwd omdat je bent blijven zitten :;d;;D:;d;::;d;;d;D:dDd;d
Verwijderd
Zo. Eindelijk boodschappen in huis, nu kokennnnnn. Wat maken vrije dagen me toch lui.
Oud 08-07-2013, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Tja, ik denk t. Ik was al een aantal dagen moe en sloom en blijkbaar was t toch te veel ofzo, hoewel ik niet het idee had over mijn grens te gaan. Misschien wordt zo'n terugval wel door iets anders getriggerd, ik weet het niet. Maar volgende week kan ik naar het ziekenhuis voor intake bij het slaapcentrum, hopelijk komt daar iets uit. Huisarts kwam me vandaag wel even checken en opperde om misschien toch ook een revalidatiearts in te schakelen.
Ik hoop echt voor je dat daar iets uit komt.
Oud 08-07-2013, 19:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb nog nooit van IJ-bier gehoord.
Oud 08-07-2013, 19:37
Verwijderd
Citaat:
En het erge is; je wordt door die 'deuzen' ook als lachertje beschouwd omdat je bent blijven zitten :;d;;D:;d;::;d;;d;D:dDd;d
Nee, ik wil naar een andere school. Daar kent niemand me.

Ze moeten respect voor me hebben, ik ben 1 jaar ouder.
Oud 08-07-2013, 19:40
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
In het geval van mayonaise is dat doorgaans echt het verschil tussen Heineken en IJ-bier. Ik heb in Nederland nog nooit een niet-biologische mayonaise geproefd die lekker is, en vrijwel iedere biologische mayonaise die ik hier proef is dat wel. Wat natuurlijk niet door de biologisch-heid van de ingrediënten komt, maar omdat de instelling van biologische producenten vaak is: als we het dan toch duur maken, kunnen we er beter ook voor zorgen dat het veel lekkerder is.
Je bent er wel erg door gebiologeerd!
Oud 08-07-2013, 19:41
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Hou es op over mayonaise, ik krijg er hartstikke honger van!!11!1!!
Oud 08-07-2013, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Bah wat vervelend zeg! Hopelijk levert het onderzoek in het slaapcentrum wat op! Krijg je daar ook zo'n slaaponderzoek, dat je een paar dagen blijft?
Oud 08-07-2013, 19:45
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Oh, je bent er zó een
Nou ja, ik vind het een beetje onzin om een kwaliteitsmayonaise, biologisch of niet, een alternatief te noemen voor de gemiddelde supermarktmayonaise. Het zijn gewoon heel verschillende zaken.
Oud 08-07-2013, 19:46
Verwijderd
Over mayonaise, ik vind zure Belgische mayonaise meestal smerig en eet het liefst zoete Nederlandse en koop zelf altijd Calvé fritessaus met kruiden.

Maar ik kan wel zelf mayonaise maken en ondanks de zuurheid is die wel echt heel lekker
Oud 08-07-2013, 19:47
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit van IJ-bier gehoord.
Bier van brouwerij 't IJ, de beste brouwerij van Holland.
Oud 08-07-2013, 19:49
Noedelhap
Noedelhap is offline
Trouwens, dit vind ik wel een beetje flauw van Ton: biologische producten maken, maar met scharreleieren ipv biologische eieren

Of maakt ie ook niet-biologische?
Oud 08-07-2013, 19:50
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Trouwens, dit vind ik wel een beetje flauw van Ton: biologische producten maken, maar met scharreleieren ipv biologische eieren

[afbeelding]
Daar staat het toch niet op dat het biologisch is?
Oud 08-07-2013, 19:50
Verwijderd
Noedel, weet jij iets over Wacoms en hoe ze functioneren?
Oud 08-07-2013, 19:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja Nou ja, met 1/4 van de calorieën van fritessaus, dat is de enige pro aan dit product.
yoghurt, komkommer of bijvoorbeeld water heeft ook minder calorieën dan mayonaise
Oud 08-07-2013, 19:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Noedel, weet jij iets over Wacoms en hoe ze functioneren?
Ja, ik weet hoe ik er één moet gebruiken, maar de technologie erachter niet
Oud 08-07-2013, 19:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
T don't judge a mayonaise by the potje.
Oud 08-07-2013, 19:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
yoghurt, komkommer of bijvoorbeeld water heeft ook minder calorieën dan mayonaise
Je kunt ook jezelf in je gezicht stompen. Dat heeft zelfs een negatieve hoeveelheid calorieën!
Oud 08-07-2013, 19:54
Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je kunt ook jezelf in je gezicht stompen. Dat heeft zelfs een negatieve hoeveelheid calorieën!
Komkommer eten ook!
Oud 08-07-2013, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, poe hee. Eet toch gewoon mayonaise als je mayonaise voor ogen hebt.

Citaat:
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Lorelei
Lorelei is offline
Hoi! Ik was vandaag in Den Haag. Op het strand. Met Quis.
Oud 08-07-2013, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Ja kommetje water als saus

Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet hoe ik er één moet gebruiken, maar de technologie erachter niet
Enig idee hoe ik kan aanpassen dat als ik op mijn A6 teken dat het op mijn scherm buiten de grenzen van A3 komt? Iets met resolutie, ja, maar hoewatwaar?
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:

Dan krijg je lekker zompige frieten!
Turk February
Turk February is offline
Citaat:

Dat doe ik trouwens weleens als ik een boterham met niks eet.
Oud 08-07-2013, 19:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Citaat:
Ja, poe hee. Eet toch gewoon mayonaise als je mayonaise voor ogen hebt.

Ja precies

Citaat:
Komkommer eten ook!
Daaaar valt over te twisten.
Citaat:

Ja nouja als je niks lekker vindt aan die saus behalve de hoeveelheid kcal, kun je beter water eten ja
Oud 08-07-2013, 19:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Enig idee hoe ik kan aanpassen dat als ik op mijn A6 teken dat het op mijn scherm buiten de grenzen van A3 komt? Iets met resolutie, ja, maar hoewatwaar?
Je kunt bij de Wacom properties instellen hoeveel area van je Wacom overeenkomt met je monitorbeeld, als je dat bedoelt.
Oud 08-07-2013, 20:00
Verwijderd
Citaat:

Ja precies

Daaaar valt over te twisten.

Ja nouja als je niks lekker vindt aan die saus behalve de hoeveelheid kcal, kun je beter water eten ja
Ja maar dat wist ik toch niet van te voren
Oud 08-07-2013, 20:01
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik trouwens weleens als ik een boterham met niks eet.
Doop je 't er dan in? Blugh.
Oud 08-07-2013, 20:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoi! Ik was vandaag in Den Haag. Op het strand. Met Quis.
Ik morgen! (Niet met Quis.)
Oud 08-07-2013, 20:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
I seen 'im do it, man, he fucking drowns 'em in that shit.
Oud 08-07-2013, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Je kunt bij de Wacom properties instellen hoeveel area van je Wacom overeenkomt met je monitorbeeld, als je dat bedoelt.
Ik denk dat het dat is. En enig idee hoe ik die vind als ik dat ding niet heb geïnstalleerd maar gewoon ingeplugd en dat het vanzelf werkte? Het staat niet herkenbaar tussen mijn Apparaten en Printers. Of gewoon de software installeren?
Oud 08-07-2013, 20:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik denk dat het dat is. En enig idee hoe ik die vind als ik dat ding niet heb geïnstalleerd maar gewoon ingeplugd en dat het vanzelf werkte? Het staat niet herkenbaar tussen mijn Apparaten en Printers. Of gewoon de software installeren?
Ja, je kunt de Wacom driver gewoon dl'en.
Oud 08-07-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Doet me denken aan de 3 weken dat ik enkel nog witte boterhammen met hagelslag gesopt in melk durfde te eten nadat ik 2 keer binnen één week bijna was gestikt door iets dat in mijn luchtpijp was blijven steken Hele slappe poederpuree durfde ik ook nog aan.
Oud 08-07-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, je kunt de Wacom driver gewoon dl'en.
Dank <3
Oud 08-07-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
Doet me denken aan de 3 weken dat ik enkel nog witte boterhammen met hagelslag gesopt in melk durfde te eten nadat ik 2 keer binnen één week bijna was gestikt door iets dat in mijn luchtpijp was blijven steken Hele slappe poederpuree durfde ik ook nog aan.
Gatverdamme
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten