Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() om eerlijk te zijn, een vriend van me gaat zijn vriendin binnenhalen dus toen ik dit las zat ik nog even te twijfelen of ik niet gewoon langs zou komen. Maar ik ga de volgende dag weer 100 km wielrennen door de heuvels, dus is niet zo handig. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
FUUUUUUUUUUUUU!!!
Ik ging net naar den uni, want ik moest blijkbaar een studieplan inleveren en ik dacht dat het moest voor de 17e. Dus ik denk 'ok chill, dat doe ik vandaag nog effe'. Zie ik dat ik vanochtend een mail heb gehad over dat ik 'alle mails heb genegeerd' en te laat ben met inleveren, want de uiterlijke datum was 15 juli en dat mijn inschrijving nu stopgezet is. Ik kan het nog wel inleveren, maar dan is het nog maar de vraag of ik nog wordt toegelaten tot de vakken, want mensen die wel wat hebben ingeleverd hebben natuurlijk voorrang. Echt, de kanker! Ik heb maar 1 mail gehad en dat was die met de 'waarschuwing'. Kuthoerentyfus studieplan! Ik snap dit concept niet. Als alles via fucking Usis gaat, waarom moet ik het dan nog op een lullig papiertje inleveren? En dan heb ik trouwens van vorig jaar dat lullige papiertje ingeleverd, en dan krijg ik nu voor een vak geen cijfer OMDAT IK ME OP USIS NIET VOOR DE HERKANSING HEB INGESCHREVEN. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik haat studeren. Serieus, haal me hier weg. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
*Trimm aai*
Ik heb echt een ziek goede dag vandaag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ok, dat is wel een herkenbaar gevoel
![]() Ik heb ook het liefst gewoon drie weekjes vakantie ofzo waarin ik dan uiteraard op vakantie ga en daarnaast nog een beetje kan niksen/stomme klusjes doen. En dan gewoon weer aan het werk + natuurlijk dan het salaris ervoor krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|