Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() edit: Hiero zijn ze alle vier te vinden, mocht je geďnteresseerd zijn. Judith Butler is bij ons vooralsnog niet voorbij gekomen. Daar mag ik blijkbaar dankbaar voor zijn?
Laatst gewijzigd op 12-10-2013 om 19:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat je die laatste lastig te volgen vindt verbaast me overigens niks. Derrida, wat een zwetser. Butler schrijft graag expres onleesbare teksten, omdat ze vindt dat een goede academische tekst moeilijk moet zijn. :') |
![]() |
||
Citaat:
Mijn docente zei laatst dat je de teksten in Art since 1900 echt meerdere keren moet lezen voordat je ze begrijpt, dat dat ook voor haar geldt. Wat mij betreft schiet het dan volledig zijn doel voorbij. Als je een informatief boek schrijft dat vervolgens enkel te volgen is voor academici, die zich bovendien helemaal in de materie hebben verdiept, waarom schrijf je het dan..? We hebben wel vaker college gehad over kunsttheorie/-methodiek hoor, maar dat is voor mij alweer een tijd geleden, dus allemaal nogal weggezakt.
||
Citaat:
![]()
|
Overigens vind ik dat vak best nuttig. Het is wel handig om dit soort methodiek te herkennen als ik voor bijvoorbeeld mijn masterscriptie onderzoek ga doen (hoewel ik nog niet weet wat voor onderwerp ik kies, dus of er echt sprake is van deze methodiek in mijn bronnen is nog de vraag).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had trouwens een hele leuke (voor-)avond in het museum bij de opening van de nieuwe tentoonstelling (Funtastico, Jaime Hayon). Gezellig met goede vriendin, en ik had m'n kokerrok maar weer eens uit de kast getrokken
![]() edit: niet dat ik het gezellig had met vriendin omdát ik die kokerrok aanhad ![]()
||
Citaat:
|
Wat een klootzak, die Freud!
![]() Oh ja, leuk artikeltje: http://www.mid-day.com/relationships...ing-father.htm ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb meermaals een 9 gehad voor essays die ik in een paar uur bij elkaar flanste, gewoon omdat ik de 'formule' achter die theorieën goed genoeg kon nabootsen. Als een volleerd academicus niet het verschil ziet tussen mijn gezwets en iemand die het zogenaamd 'echt' begrijpt, eh... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Sowieso vind ik dat 'echt begrijpen' nogal vreemd bij een methodiek die berust op interpretatie. Ik heb ook wel vakken gevolgd waarbij ik keer op keer onvoldoendes haalde, omdat 'de theorie echt begrijpen' in die gevallen te vertalen viel naar 'raden naar wat de interpretatie is van de docent'. Minstens net zo twijfelachtig.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Die donker haar/gezichtsbeharing-combo komt wel vaak voor bij dudes die ik wel zie zitten. Ielk. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-10-2013 om 22:18. |
![]() |
|
Ja, maar 'uitleggerig' is toch geen uiterlijk kenmerk?
Trouwens de eerste keer dat ik een 'Oh shit!' realisatie had, was toen ik in mijn Gogol Bordello fanfase zat, met bijbehorende crush op de zanger, en dat mijn vader in de gauwigheid een foto van hem zag en dacht dat hij het zelf was in zijn jongere jaren. ![]() De crush was spontaan over.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag is mijn opa precies elf jaar dood. Ik wilde een kaarsje voor hem opsteken, dus ik ging naar de juiste kerk. Die was dicht, en een langslopend Tsjechisch vrouwtje met mopshond vertelde me dat hij alleen bij diensten open was. 's Avonds was er een dienst, dus ik dacht, ik ga dan wel. Maar toen kon ik de kerk niet vinden, want ik was in de verkeerde tram gestapt. Na twee uur zoeken op hakschoenen had ik twee broeken gekocht en waren mijn voeten kapot, maar niet de kerk gevonden. Toen heb ik het opgegeven.
Moraal van het verhaal: laat je niet dopen, geeft een hoop gedoe voor je kleindochters later. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij klopt het niet, mijn 3 langste relaties waren met blonde jongens/mannen. De biologische en die wat ik als mijn vader zie, hebben beiden pikzwart haar
![]() Maar er stond ook dat het ging over 'This is particularly the case when people have had a good relationship with the parent in question' en dat is bij mij niet het geval en de relatie met mijn vader is misschien te laat begonnen om echt ingeprent te worden, dus vandaar dat ik misschien voor mannen val die er juist niet op lijken ^^ |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ga ik de nerdstatus van al mijn serieuze vriendjes en scharrels opsommen.
#1: Generieke middelbareschoolnerd. #2: Woont nu in een huis met 20 computers. Ik weet niet precies waar hij ze alle twintig voor nodig heeft, maar hij gebruikt ze wel. Het zijn er echt rond de twintig, dat was geen hyperbool. #3: Programmeur. #4: Hardware-meneer. #5: Geen nerd! Gebruikte nog KaZaA toen we gingen daten! HET WAS NIET EENS KAZAA LITE!!!!!!! #6: Programmeur. #7: Speelt MtG. #8: Gebruikt bitcoins. |
![]() |
||
Citaat:
en Oei indeed. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Bedtijdddddddddddd. Morgen een poging doen de stomme tekst uit te lezen en met vader+collega's+Russische dames naar het museum, waar intelligente uitspraken van mij worden verwacht.
||
Citaat:
Bij mij is het mss ook gedeeltelijk narcisme, want ik schijn erg veel te lijken op het broertje van m'n vader, dus mss vind ik mezelf wel aantrekkelijk, maar dan met baard. ![]() Qua innerlijk ga ik volgens mij juist af op mensen die het tegenovergestelde zijn van m'n vader, want hij is vrij explosief van karakter en erg stug en zwart-wit-denkerig. Zo iemand die je overal een schuldgevoel over kan geven. Dat moet ik niet hebben hee. Hij doet ook wel veel goede dingen die hij niet hoeft te doen, maar ik heb dan liever iemand die iets egoistischer is, maar wel 'easy-going'.
|
|