Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ja, hij moet niks van dat rauwe vlees. Ik kan wel een ander merk proberen. Hij heeft ook een vreemde manier van eten: haalt wat brokjes uit zijn bakje, laat dit op de grond vallen en knaagt ze daarna 1 voor 1 op :') met dat vlees lukt dat ook niet. Het sowieso een rare kat. Rauwe vis/vlees enzo eet ie allemaal niet. Het enige waar ie crazy van wordt is kattenmelk en die whiskas temptations. Geen enkel ander snoepje of wat voor eten dan ook (verse haring, zalm, ham, tonijn, tartaar, biefstuk) kan hem bekoren. En neeee...niet zonder eten vind ik zielig! Ik zal het proberen met levers en/of niertjes. Het zal mij benieuwen maar anders eten josi en koen het wel op want die staan hier altijd te kanen alsof ze weken niets hebben gehad. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Succes, in ieder geval!
|
Ik ben eindelijk weer fijn thuis
![]() ![]() Verder had ik geen puf meer om nog naar de supermarkt te gaan, dus ik moet maar even een soort bijeengeraapt maaltje fixen straks.
Laatst gewijzigd op 21-10-2013 om 15:55. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm, ik ben mijn dekbed gaan ophalen en het is nog klam. Ik heb het hem laten voelen, de reactie was dat dat kon, misschien maar even uithangen, maar het is altijd droogkuis, dus nat kan het niet zijn. Intussen ben ik thuis en het is echt klam en het is dons, dus dat kan wel werkelijk met water gewassen worden (in een goeie machine), nu moet ik een dekbed gaan uithangen. Als die ruimte had, dan had ik het nog wel in een bad kunnen soppen ofzo
![]() Net gebeld, ik ga het even terugbrengen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben geen psycholoog, misschien luchten dit soort posts gewoon op en zijn degenen die verder hier in wsz nogal veel zeurdingen posten heel opgewekt en positief. Misschien is al het gedoe ook niet per se bedoeld als zeuren, meer als 'ons op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt'. Daar zal ik ook geen oordeel over geven, maar het valt mij wel op dat de sfeer hier in saai door de enorme overload aan dit soort posts gewoon niet meer zo leuk is. Het is hier de laatste tijd een beetje een viva-topic vol wijven met allemaal PROBLEEMPJES die ze hier delen, en andere wijven die daarop reageren met virtuele thee en koekjes, en nouja, dat is gewoon heel erg oninteressant. Ik weet niet of er meer van dat soort posts zijn of gewoon minder andere, maar ik weet wel dat ik niet zoveel zin meer heb om in saai te posten. Als ik iets te melden heb, ga ik wel naar hoi, of facebook, of whatsapp, of waar dan ook naartoe, maar niet hier. En zo loopt saai leger en leger. Dit is geen persoonlijke aanval op jullie, CR en Mutant. Ik bedoel het ook niet lullig, en jullie hebben ongetwijfeld allemaal problemen en jullie bedoelen het ook vast niet zeurderig. Maar goed, het leek me wel zinnig als dit toch wel ooit gezegd werd. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik voel me niet aangesproken, ik heb een geweldig leven waarin ik me ook even geweldig druk kan maken over andermans stommiteiten en falende stomerijen zonder dat ik daar verder slaap over laat
![]() En ook daarmee dat ik wel postte dat ik het heb opgelost, lekker zo even opluchtend ranten. Maar ik heb het ook opgelost en in mijn ogen daar niet alleen mee 'gezeurd', maar juist positief dat ik het ook heb aangepakt ^^ Maar wat voor posts zou jij dan graag zien, want ik ben eigenlijk een vrij nieuwe saailing, ik weet niet hoe het ooit is geweest. |
![]() |
||
Citaat:
Echt hoor, iedereen heeft toch weleens iets te zeuren, big deal. Ik zeur ook weleens dat de afstandsbediening te ver weg ligt of ik geen zin heb om iets nuttigs te gaan doen. Andere keren, zoals nu net, zal het best zo zijn dat mijn post op een gezond mens als zeuren overkomt, maar dat was het gewoon niet. Ik probeer heel hard optimistisch te blijven (zelfs zoveel dat ik irl met enige regelmaat te horen krijg dat mensen mijn echte gevoel niet te zien krijgen), maar op het forum kan ik af en toe even mijn 'het gaat allemaal prima hoor ![]() ![]() Als je saai anders wil zien kan je daar zelf ook iets aan doen.
|
This image of Saturn could not have been taken from Earth. No Earth based picture could possibly view the night side of Saturn and the corresponding shadow cast across Saturn's rings. Since Earth is much closer to the Sun than Saturn, only the day side of the ringed planet is visible from the Earth. In fact, this image mosaic was taken earlier this month by the robotic Cassini spacecraft now orbiting Saturn. The beautiful rings of Saturn are seen in full expanse, while cloud details are visible including the polar hexagon surrounding the north pole, and an extended light-colored storm system.
![]()
|||||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou denk ik het liefste willen dat er wat meer gesprekken waren waarin mensen op elkaar ingaan, waarin iedereen zijn eigen ervaringen met het onderwerp vertelt, zoiets. Of dat er meer posts komen die echt als doel hebben 'ons iets interessants vertellen' en niet alleen 'mijn hart luchten'. Ik snap dat dat niet altijd reëel is (vooral omdat er vaak weinig mensen online zijn), maar volgens mij is er echt nog heel veel ruimte voor verbetering. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar goed, dat is een andere discussie, die wellicht een beetje snel persoonlijk wordt. Zoals gezegd, het gaat me niet om jou als persoon, maar om het algemene fenomeen zeurpostexplosie. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het op elkaar ingaan, ik moet zeggen, een tijdlang heb ik intens alles bijgelezen en dan gequote wat ik interessant vond met een opmerking van mij erbij en daar werd ook niets mee gedaan. Of posts die genegeerd werden terwijl de 'zeurposts' wel aandacht kregen waar dan op door werd gegaan waarna er daarna gezeurd werd dat er teveel zeurposts waren. Dus ik denk wel dat je (iedereen) in die aanpassing een bijdrage kan leveren. Een pagina teruglezen. Quoten. Niet random los posten. Ingaan op iets dat een tijdje geleden ter sprake kwam. En in het kader van interessant: als je denkt dat je kaas goed kan malen met zo'n bakje dat bij een staafmixer hoort, goed gedacht, ik heb het net getest. Het klonk alsof het moest werken, maar in de praktijk valt zoiets nog wel eens tegen en kaasrestjes raspen komt meestal niet ten goede van mijn vingertoppen ![]() |
![]() |
|
Wat Tina zegt kan ik me ook in vinden. Er zijn ook mensen in die het vervelend vinden en vinden dat de redelijke constante stroom van 'zeurupdates' hun forumplezier vergallen; daar mag ook best rekening mee worden gehouden en iets van gezegd worden. Er is niet voor niets een specifiek subforum voor de 'lucht je hart'-dingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond saai minder leuk om veel zeurposts. Nu vind ik saai vooral saai zonder mensen en zonder gesprekken, met als gevolg dat er alleen nog maar op zich zelf staande posts staan. Meestal open ik saai niet eens meer en dat is nogal jammer, aangezien ik hier een jaar of 2 hilarische gesprekken heb kunnen voeren. Maar goed, dit is niet iets van de laatste week ofzo, maar het afgelopen jaar, of langer.
|
![]() |
|
|