Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2013, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Als ze oud is en elke dag haar eten uitkotst, is het misschien handig om bij de dierenarts even een bloedonderzoekje te laten doen voor haar nieren en/of lever. Oude katten krijgen daar nogal eens last van, namelijk. Vooral van de nieren.
Ja, ik zal het doorgeven aan mijn ouders
Advertentie
Oud 21-10-2013, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Detroit is best cool. Wel heel ontvreemdend als je alle armoe ziet.
Ontvreemdend?
Oud 21-10-2013, 14:58
Carn
Carn is offline
ik denk dat ik 'bevreemdend' bedoelde.
Oud 21-10-2013, 15:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het kan ook ontvreemdend zijn als je je spullen niet goed in de gaten houdt.
Oud 21-10-2013, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Je hebt vast ook al wel andere smaken geprobeerd, of niet? Katten zijn, zoals je ongetwijfeld weet, heel kieskeurig Dus andere smaken en dan weer van voorafaan proberen, wil nog weleens helpen.

Wat je overigens niet moet doen met Schro is hem gewoon geen brokken geven onder het mom van 'als hij honger krijgt, gaat hij vanzelf wel eten', want katten zijn ontzettend goed in vasten. En bovendien krijgen ze snel last van leververvetting als ze niet eten en dat kan nare gevolgen hebben. Maar dat wist je vast ook al wel.

Tja, lastig. Als Schro verder geen last heeft van darmproblemen, zou ik hem gewoon een paar keer per dag opsluiten met een bak brokken, zodat hij wat kan eten. Wel onhandig, maar ja. Katten kunnen wat dat betreft wel klokkijken, dus na een aantal keer heeft 'ie het vast goed door.

Als je voor de handigheid wil dat hij wel gewoon ook barf gaat kanen, kun je ook nog iets proberen met (gekookte) kippenlevers en/of nieren. Mijn ervaring is dat elke kat daar wel een moord voor doet, dus dat zou je eventueel in stukjes door je barf kunnen roeren. Wel je kittehz apart eten geven, dan, want Josi zal dat lekkers ongetwijfeld ook wel ruiken Het meurt namelijk wel.
bedankt voor je reactie miek!
Ja, hij moet niks van dat rauwe vlees. Ik kan wel een ander merk proberen.
Hij heeft ook een vreemde manier van eten: haalt wat brokjes uit zijn bakje, laat dit op de grond vallen en knaagt ze daarna 1 voor 1 op :') met dat vlees lukt dat ook niet.
Het sowieso een rare kat. Rauwe vis/vlees enzo eet ie allemaal niet. Het enige waar ie crazy van wordt is kattenmelk en die whiskas temptations. Geen enkel ander snoepje of wat voor eten dan ook (verse haring, zalm, ham, tonijn, tartaar, biefstuk) kan hem bekoren.

En neeee...niet zonder eten vind ik zielig!

Ik zal het proberen met levers en/of niertjes. Het zal mij benieuwen maar anders eten josi en koen het wel op want die staan hier altijd te kanen alsof ze weken niets hebben gehad.
Oud 21-10-2013, 15:10
Verwijderd
En sardientjes, Pip?
Oud 21-10-2013, 15:12
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat ik 'bevreemdend' bedoelde.
Ja, of gevreemdend
Oud 21-10-2013, 15:16
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
bedankt voor je reactie miek!
Ja, hij moet niks van dat rauwe vlees. Ik kan wel een ander merk proberen.
Hij heeft ook een vreemde manier van eten: haalt wat brokjes uit zijn bakje, laat dit op de grond vallen en knaagt ze daarna 1 voor 1 op :') met dat vlees lukt dat ook niet.
Het sowieso een rare kat. Rauwe vis/vlees enzo eet ie allemaal niet. Het enige waar ie crazy van wordt is kattenmelk en die whiskas temptations. Geen enkel ander snoepje of wat voor eten dan ook (verse haring, zalm, ham, tonijn, tartaar, biefstuk) kan hem bekoren.

En neeee...niet zonder eten vind ik zielig!

Ik zal het proberen met levers en/of niertjes. Het zal mij benieuwen maar anders eten josi en koen het wel op want die staan hier altijd te kanen alsof ze weken niets hebben gehad.
Ik zei toch dat ze kieskeurig zijn

Succes, in ieder geval!
Oud 21-10-2013, 15:18
Verwijderd
Mijn kat is ook heel kieskeurig. Vindt ze iets niet lekker, eet ze het ook niet.
Oud 21-10-2013, 15:19
Verwijderd
Citaat:
En sardientjes, Pip?
nope! In een gekke bui wil ie soms wel een likje roomijs.
Oud 21-10-2013, 15:19
Verwijderd
Sommige katten zijn trouwens ook gek op gedroogde schapenlong. De zwarte hier rent er hárd voor weg, de schele weet niet hoe snel-ie 't binnen moet krijgen. Vrij komisch.

Citaat:
nope! In een gekke bui wil ie soms wel een likje roomijs.
Zozo, living on the edge
Oud 21-10-2013, 15:21
Miekje*
Miekje* is offline
Onze katten eten echt ALLES. Brood met pindakaas, slagroom, koffiemelk, aardappels, je kunt het zo gek niet bedenken of het gaat naar binnen.
Oud 21-10-2013, 15:24
Verwijderd
Aardappel water vindt ze ook wel lekker. Tomatensaus of salami gaat er ook wel in. Maar 30+ kaas is te min voor haar. Al het gebak, cake, vlaaien etc. vindt ze lekker.
Oud 21-10-2013, 15:31
Carn
Carn is offline

Oud 21-10-2013, 15:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ja, of gevreemdend
Vervreemdend?
Oud 21-10-2013, 15:41
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben eindelijk weer fijn thuis heb me toch maar vermand (dan wel vervrouwd) en ben terug gegaan naar de bieb om af te maken wat ik per se af wilde hebben vandaag. Wel kut, ik ben er al achter dat ik voor dit vak waarschijnlijk altijd naar de bieb moet om te studeren, omdat ik niet zonder die boeken kan. En het is de stomme bieb, waar de kantine dus duisentverweg is. Ik zit veel liever in de UB

Verder had ik geen puf meer om nog naar de supermarkt te gaan, dus ik moet maar even een soort bijeengeraapt maaltje fixen straks.

Laatst gewijzigd op 21-10-2013 om 15:55.
Oud 21-10-2013, 15:42
Verwijderd
Hmmm, ik ben mijn dekbed gaan ophalen en het is nog klam. Ik heb het hem laten voelen, de reactie was dat dat kon, misschien maar even uithangen, maar het is altijd droogkuis, dus nat kan het niet zijn. Intussen ben ik thuis en het is echt klam en het is dons, dus dat kan wel werkelijk met water gewassen worden (in een goeie machine), nu moet ik een dekbed gaan uithangen. Als die ruimte had, dan had ik het nog wel in een bad kunnen soppen ofzo

Net gebeld, ik ga het even terugbrengen.
Oud 21-10-2013, 15:46
Carn
Carn is offline
ok!
Oud 21-10-2013, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Muuh ik zit in de kantine op de universiteit en ik voel me niet zo jofel zou het liefst naar huis gaan, maar m'n spullen liggen allemaal in de bieb, helemaal aan de andere kant van het gebouw. Leuk, die hakken, maar ik wilde dat ik platte schoenen had aangetrokken vanmorgen bovendien moet ik nog vanalles uitzoeken in de bieb, met boeken die ik niet mee naar huis mag nemen. Blah.
Citaat:
Hmmm, ik ben mijn dekbed gaan ophalen en het is nog klam. Ik heb het hem laten voelen, de reactie was dat dat kon, misschien maar even uithangen, maar het is altijd droogkuis, dus nat kan het niet zijn. Intussen ben ik thuis en het is echt klam en het is dons, dus dat kan wel werkelijk met water gewassen worden (in een goeie machine), nu moet ik een dekbed gaan uithangen. Als die ruimte h, dan had ik het nog wel in een bad kunnen soppen ofzo

Net gebeld, ik ga het even terugbrengen.
Kutlevens hoor.
Oud 21-10-2013, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Vervreemdend?
Joh
Oud 21-10-2013, 15:57
Verwijderd

Die furries.
Oud 21-10-2013, 15:58
Carn
Carn is offline
shit ik moet nog naar de supermarkt na een hele dag werken anders heb ik niets te eten in huis #fml #zwaarleven
Oud 21-10-2013, 15:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Joh
Oud 21-10-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Kutlevens hoor.
Citaat:
shit ik moet nog naar de supermarkt na een hele dag werken anders heb ik niets te eten in huis #fml #zwaarleven
Oud 21-10-2013, 16:06
Verwijderd
Citaat:
ok!
Mja, eerst was het gewoon een kwade rant en toen besloot ik er iets aan te doen en dat was tijdens dat de rant klaar stond en toen vond ik dat ik ook maar even moest melden dat ik het had opgelost.

Citaat:
Kutlevens hoor.
Nou, kutleven helemaal niet, ik heb een geweldig leven tegenwoordig, maar als ik een stomerij betaal, verwacht ik wel dat het fatsoenlijk terug komt, jij niet?
Oud 21-10-2013, 16:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Kutlevens hoor.
Citaat:
Bedankt voor het begrip jongens! Superfijn!
Oud 21-10-2013, 16:15
Carn
Carn is offline
De koffiebonen waren vanochtend op. Wat denken jullie daar van Gelukkig kwam de meneer van Albert; anders was dit een tragische dag.
Oud 21-10-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Bedankt voor het begrip jongens! Superfijn!
Liefje, wil je echt dat wij allemaal reageren met 'o CR! Wat naar voor je wil je een koekje? En thee? Hier *thee+koekjes geeft*'?

Ik ben geen psycholoog, misschien luchten dit soort posts gewoon op en zijn degenen die verder hier in wsz nogal veel zeurdingen posten heel opgewekt en positief. Misschien is al het gedoe ook niet per se bedoeld als zeuren, meer als 'ons op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt'. Daar zal ik ook geen oordeel over geven, maar het valt mij wel op dat de sfeer hier in saai door de enorme overload aan dit soort posts gewoon niet meer zo leuk is.
Het is hier de laatste tijd een beetje een viva-topic vol wijven met allemaal PROBLEEMPJES die ze hier delen, en andere wijven die daarop reageren met virtuele thee en koekjes, en nouja, dat is gewoon heel erg oninteressant. Ik weet niet of er meer van dat soort posts zijn of gewoon minder andere, maar ik weet wel dat ik niet zoveel zin meer heb om in saai te posten. Als ik iets te melden heb, ga ik wel naar hoi, of facebook, of whatsapp, of waar dan ook naartoe, maar niet hier. En zo loopt saai leger en leger.
Dit is geen persoonlijke aanval op jullie, CR en Mutant. Ik bedoel het ook niet lullig, en jullie hebben ongetwijfeld allemaal problemen en jullie bedoelen het ook vast niet zeurderig. Maar goed, het leek me wel zinnig als dit toch wel ooit gezegd werd.
Oud 21-10-2013, 16:29
Verwijderd
Ik voel me niet aangesproken, ik heb een geweldig leven waarin ik me ook even geweldig druk kan maken over andermans stommiteiten en falende stomerijen zonder dat ik daar verder slaap over laat Als je daar last van hebt, ok, sorry, maar jammer. Bij mijn weten post ik ook genoeg andere dingen, dus tja.

En ook daarmee dat ik wel postte dat ik het heb opgelost, lekker zo even opluchtend ranten. Maar ik heb het ook opgelost en in mijn ogen daar niet alleen mee 'gezeurd', maar juist positief dat ik het ook heb aangepakt ^^

Maar wat voor posts zou jij dan graag zien, want ik ben eigenlijk een vrij nieuwe saailing, ik weet niet hoe het ooit is geweest.
Oud 21-10-2013, 16:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Liefje, wil je echt dat wij allemaal reageren met 'o CR! Wat naar voor je wil je een koekje? En thee? Hier *thee+koekjes geeft*'?

Ik ben geen psycholoog, misschien luchten dit soort posts gewoon op en zijn degenen die verder hier in wsz nogal veel zeurdingen posten heel opgewekt en positief. Misschien is al het gedoe ook niet per se bedoeld als zeuren, meer als 'ons op de hoogte houden van wat er allemaal gebeurt'. Daar zal ik ook geen oordeel over geven, maar het valt mij wel op dat de sfeer hier in saai door de enorme overload aan dit soort posts gewoon niet meer zo leuk is.
Het is hier de laatste tijd een beetje een viva-topic vol wijven met allemaal PROBLEEMPJES die ze hier delen, en andere wijven die daarop reageren met virtuele thee en koekjes, en nouja, dat is gewoon heel erg oninteressant. Ik weet niet of er meer van dat soort posts zijn of gewoon minder andere, maar ik weet wel dat ik niet zoveel zin meer heb om in saai te posten. Als ik iets te melden heb, ga ik wel naar hoi, of facebook, of whatsapp, of waar dan ook naartoe, maar niet hier. En zo loopt saai leger en leger.
Dit is geen persoonlijke aanval op jullie, CR en Mutant. Ik bedoel het ook niet lullig, en jullie hebben ongetwijfeld allemaal problemen en jullie bedoelen het ook vast niet zeurderig. Maar goed, het leek me wel zinnig als dit toch wel ooit gezegd werd.
Nee, ik verwacht helemaal niet dat iedereen over me heen valt met medelijden. Ik postte dat omdat ik in mijn eentje in die kantine zat, me nogal beroerd voelde, even niet wist hoe ik dat zo even 1-2-3 op moest lossen en even mijn hart wilde luchten. Als je daar een probleem mee hebt reageer je toch lekker niet?

Echt hoor, iedereen heeft toch weleens iets te zeuren, big deal. Ik zeur ook weleens dat de afstandsbediening te ver weg ligt of ik geen zin heb om iets nuttigs te gaan doen. Andere keren, zoals nu net, zal het best zo zijn dat mijn post op een gezond mens als zeuren overkomt, maar dat was het gewoon niet. Ik probeer heel hard optimistisch te blijven (zelfs zoveel dat ik irl met enige regelmaat te horen krijg dat mensen mijn echte gevoel niet te zien krijgen), maar op het forum kan ik af en toe even mijn 'het gaat allemaal prima hoor '-masker afzetten. En ja, dan post ik weleens over dingen die voor anderen triviaal lijken, maar voor mij een grote drempel zijn. En ja, ik vat het persoonlijk op als ik daarop word aangevallen, als mensen mijn dingen bijvoorbeeld 'probleempjes' noemen. Ik zou beter moeten weten en daar niet op ingaan, maar daar heb ik zoals je merkt een beetje moeite mee

Als je saai anders wil zien kan je daar zelf ook iets aan doen.
Oud 21-10-2013, 16:38
Verwijderd
Wat een kuttiggezeik, laat mensen gewoon zeuren en zaniken en zielig doen.
Oud 21-10-2013, 16:40
Verwijderd
Ik sluit me aan bij kat.
Oud 21-10-2013, 16:43
Carn
Carn is offline
This image of Saturn could not have been taken from Earth. No Earth based picture could possibly view the night side of Saturn and the corresponding shadow cast across Saturn's rings. Since Earth is much closer to the Sun than Saturn, only the day side of the ringed planet is visible from the Earth. In fact, this image mosaic was taken earlier this month by the robotic Cassini spacecraft now orbiting Saturn. The beautiful rings of Saturn are seen in full expanse, while cloud details are visible including the polar hexagon surrounding the north pole, and an extended light-colored storm system.

Oud 21-10-2013, 16:49
Carn
Carn is offline
Ik begin eigenlijk alleen te zeuren als andere mensen zeuren.
Oud 21-10-2013, 16:50
Swlabr
Swlabr is offline
HALLO.
Oud 21-10-2013, 16:51
Verwijderd
Kat
Oud 21-10-2013, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me niet aangesproken, ik heb een geweldig leven waarin ik me ook even geweldig druk kan maken over andermans stommiteiten en falende stomerijen zonder dat ik daar verder slaap over laat Als je daar last van hebt, ok, sorry, maar jammer. Bij mijn weten post ik ook genoeg andere dingen, dus tja.

En ook daarmee dat ik wel postte dat ik het heb opgelost, lekker zo even opluchtend ranten. Maar ik heb het ook opgelost en in mijn ogen daar niet alleen mee 'gezeurd', maar juist positief dat ik het ook heb aangepakt ^^

Maar wat voor posts zou jij dan graag zien, want ik ben eigenlijk een vrij nieuwe saailing, ik weet niet hoe het ooit is geweest.
Ha, ik was al een beetje bang voor deze vraag!

Ik zou denk ik het liefste willen dat er wat meer gesprekken waren waarin mensen op elkaar ingaan, waarin iedereen zijn eigen ervaringen met het onderwerp vertelt, zoiets. Of dat er meer posts komen die echt als doel hebben 'ons iets interessants vertellen' en niet alleen 'mijn hart luchten'. Ik snap dat dat niet altijd reëel is (vooral omdat er vaak weinig mensen online zijn), maar volgens mij is er echt nog heel veel ruimte voor verbetering.

Citaat:
Nee, ik verwacht helemaal niet dat iedereen over me heen valt met medelijden. Ik postte dat omdat ik in mijn eentje in die kantine zat, me nogal beroerd voelde, even niet wist hoe ik dat zo even 1-2-3 op moest lossen en even mijn hart wilde luchten. Als je daar een probleem mee hebt reageer je toch lekker niet?
Op duizend van de posts reageer ik ook niet.

Citaat:
Echt hoor, iedereen heeft toch weleens iets te zeuren, big deal. Ik zeur ook weleens dat de afstandsbediening te ver weg ligt of ik geen zin heb om iets nuttigs te gaan doen. Andere keren, zoals nu net, zal het best zo zijn dat mijn post op een gezond mens als zeuren overkomt, maar dat was het gewoon niet.
Okee, dan was het dat niet. Wat was het volgens jou? Mijn excuses als deze ene post dan net een slecht voorbeeld was, maar dat verandert niet mijn punt.

Citaat:
Ik probeer heel hard optimistisch te blijven (zelfs zoveel dat ik irl met enige regelmaat te horen krijg dat mensen mijn echte gevoel niet te zien krijgen), maar op het forum kan ik af en toe even mijn 'het gaat allemaal prima hoor '-masker afzetten. En ja, dan post ik weleens over dingen die voor anderen triviaal lijken, maar voor mij een grote drempel zijn.
Ik zeg ook niet dat niemand mag zeuren, maar ik erger me er gewoon aan dat de laatste maanden/jaar het aantal zeurposts die verder voor niemand interessant zijn zó hard is gegroeid. Ik bedoel niet te zeggen dat jij je aanstelt - ik heb geen idee, ik ken je buiten het forum totaal niet - maar wel dat alleen maar van dat soort posts (niet alleen van jou!) de sfeer hier echt niet beter maken.

Citaat:
En ja, ik vat het persoonlijk op als ik daarop word aangevallen, als mensen mijn dingen bijvoorbeeld 'probleempjes' noemen.
Serieus zeg, waarom zie je dit meteen als een aanval? Denk je echt dat ik dit alleen maar post om jou een kutgevoel te geven, of om te laten merken dat ik boven alle zeurwijven op aarde sta? :')

Citaat:
Ik zou beter moeten weten en daar niet op ingaan, maar daar heb ik zoals je merkt een beetje moeite mee
Waarom zou je hier niet op moeten ingaan? Als iemand iets vervelend vindt, of dat nou terecht is of niet, en dat onderbouwt en het op een zo niet-lullig mogelijke manier probeert te zeggen, dan is het toch op zijn minst belééfd om erop in te gaan?

Maar goed, dat is een andere discussie, die wellicht een beetje snel persoonlijk wordt. Zoals gezegd, het gaat me niet om jou als persoon, maar om het algemene fenomeen zeurpostexplosie.

Citaat:
Als je saai anders wil zien kan je daar zelf ook iets aan doen.
Waar zat je aan te denken? Mijn hele vriendengroep naar het forum transporteren? De hele dag posts maken over dingen die ik interessant vind en waar ik jullie graag kennis mee wil laten maken?

Citaat:
Wat een kuttiggezeik, laat mensen gewoon zeuren en zaniken en zielig doen.
Okee, maar dan zoek ik wel een ander forum.
Oud 21-10-2013, 16:52
Verwijderd
Citaat:
This image of Saturn could not have been taken from Earth. No Earth based picture could possibly view the night side of Saturn and the corresponding shadow cast across Saturn's rings. Since Earth is much closer to the Sun than Saturn, only the day side of the ringed planet is visible from the Earth. In fact, this image mosaic was taken earlier this month by the robotic Cassini spacecraft now orbiting Saturn. The beautiful rings of Saturn are seen in full expanse, while cloud details are visible including the polar hexagon surrounding the north pole, and an extended light-colored storm system.

[afbeelding]
Dit soort posts vind ik leuk.
Oud 21-10-2013, 17:00
Verwijderd
Nee Kat
Oud 21-10-2013, 17:02
Verwijderd
Misschien kun je ter compensatie iets vertellen over Minoes, Sadye.
Oud 21-10-2013, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Ha, ik was al een beetje bang voor deze vraag!

Ik zou denk ik het liefste willen dat er wat meer gesprekken waren waarin mensen op elkaar ingaan, waarin iedereen zijn eigen ervaringen met het onderwerp vertelt, zoiets. Of dat er meer posts komen die echt als doel hebben 'ons iets interessants vertellen' en niet alleen 'mijn hart luchten'. Ik snap dat dat niet altijd reëel is (vooral omdat er vaak weinig mensen online zijn), maar volgens mij is er echt nog heel veel ruimte voor verbetering.
Dat vind ik op zich wel weer moeilijk in het totaalforum, want hoe meer echte discussies je hier houdt, hoe leger de rest van het forum weer wordt. De man/vrouw-discussie enzo zou prima op iets als NAW gekund hebben. Dingen over fudge op E&D en katten op F&F. Maar ja, dan hou je ook niets meer over voor hier

En het op elkaar ingaan, ik moet zeggen, een tijdlang heb ik intens alles bijgelezen en dan gequote wat ik interessant vond met een opmerking van mij erbij en daar werd ook niets mee gedaan. Of posts die genegeerd werden terwijl de 'zeurposts' wel aandacht kregen waar dan op door werd gegaan waarna er daarna gezeurd werd dat er teveel zeurposts waren. Dus ik denk wel dat je (iedereen) in die aanpassing een bijdrage kan leveren. Een pagina teruglezen. Quoten. Niet random los posten. Ingaan op iets dat een tijdje geleden ter sprake kwam.

En in het kader van interessant: als je denkt dat je kaas goed kan malen met zo'n bakje dat bij een staafmixer hoort, goed gedacht, ik heb het net getest.
Het klonk alsof het moest werken, maar in de praktijk valt zoiets nog wel eens tegen en kaasrestjes raspen komt meestal niet ten goede van mijn vingertoppen
Oud 21-10-2013, 17:06
Carn
Carn is offline
Wat Tina zegt kan ik me ook in vinden. Er zijn ook mensen in die het vervelend vinden en vinden dat de redelijke constante stroom van 'zeurupdates' hun forumplezier vergallen; daar mag ook best rekening mee worden gehouden en iets van gezegd worden. Er is niet voor niets een specifiek subforum voor de 'lucht je hart'-dingen.
Oud 21-10-2013, 17:09
Verwijderd
Ik was weer dingen aan het husselen. Ten goede aan. Niet goed voor. Raspt meer huid van mijn vingertoppen dan kaas.
Oud 21-10-2013, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Dus ik denk wel dat je (iedereen) in die aanpassing een bijdrage kan leveren. Een pagina teruglezen. Quoten. Niet random los posten. Ingaan op iets dat een tijdje geleden ter sprake kwam.
Ja, mensen die even een leuke anekdote willen vertellen moeten teruglezen en eerst op iemand anders reageren! Dat is sfeerbevorderend.
Oud 21-10-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik begin eigenlijk alleen te zeuren als andere mensen zeuren.
Over zeuren gesproken; dat PS4-schroefje eah. De nerd in mij vindt het behoorlijk awesome. Mijn innerlijke geek however, vindt het maar onnodig. De strijd is immer gaande en de uitkomst onzeker. Tot zover deze mededeling
Oud 21-10-2013, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, mensen die even een leuke anekdote willen vertellen moeten teruglezen en eerst op iemand anders reageren! Dat is sfeerbevorderend.
Anders lees je het even strikter dan ik het bedoel Kat zegt wat ze graag wil, ik probeer mee te denken.
Oud 21-10-2013, 17:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
Over zeuren gesproken; dat PS4-schroefje eah. De nerd in mij vindt het behoorlijk awesome. Mijn innerlijke geek however, vindt het maar onnodig. De strijd is immer gaande en de uitkomst onzeker. Tot zover deze mededeling
Oud 21-10-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Misschien kun je ter compensatie iets vertellen over Minoes, Sadye.
Minoes slaapt alleen tegenwoordig. Ik heb wel leuke foto's van haar.

Laatst gewijzigd op 21-10-2013 om 17:22.
Oud 21-10-2013, 17:15
Verwijderd
Ik vond saai minder leuk om veel zeurposts. Nu vind ik saai vooral saai zonder mensen en zonder gesprekken, met als gevolg dat er alleen nog maar op zich zelf staande posts staan. Meestal open ik saai niet eens meer en dat is nogal jammer, aangezien ik hier een jaar of 2 hilarische gesprekken heb kunnen voeren. Maar goed, dit is niet iets van de laatste week ofzo, maar het afgelopen jaar, of langer.
Oud 21-10-2013, 17:16
Verwijderd
Om het op te lossen heb ik besloten te stoppen met forumbazen en voortaan lekker veel ongepaste posts te maken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten