![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Noueh, mijn Frans komt ECHT niet in de buurt van mijn Engels
![]() Toen ik nog voor wrestling trainde in Flémalle (Luik) was het zelfs nog erger hoe weinig Nederlands Walen spreken. Als er weer een hele spieroefeninguitleg was, dan kon ik ook niet meer volgen, maar ze konden het beter uitleggen in het Engels dan in het Nederlands. Maar in Wallonië hebben ze de keuze blijkbaar: doorgaan in Engels of in Nederlands. Ja hey, die keuze zou voor mij dan ook niet moeilijk zijn als ik niet Nederlandstalig was. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een beetje kleuterschool in België gehad, maar daar staat me niets meer van bij, kleuterschool in Nederland zat niks Engels in. Maar ja, tijden veranderen, ik vind het niet zo raar dat men talen vroeger aan wil leren. Ik zat laatst te denken, ja die Aardrijkskunde is wel leuk als algemene kennis maar beter laten ze nog een woordenrijtje leren in plaats van alle rivieren in een of ander land waar je nooit gaat komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik in Frankrijk werkte, heb ik in no time vrij aardig Frans leren spreken. Zo jammer dat ik het niet meer hoef te gebruiken nu, het verwatert helemaal. Frans
![]() Ik ben op mijn werk en alles is gewoon klaar. Er moet nog 1 bewoner naar bed (maar dat is een kwestie van "Ga naar bed" zeggen) en gerapporteerd worden (en dat is ook een kwestie van drie zinnen en KLAAR). En dan kan ik nog een uur wachten tot de overdracht. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was in eerste instantie slecht in Engels. Een docent heeft in een oudergesprek tegen mijn moeder gezegd dat ik wel op bijles kon gaan, maar dat ik toch nooit Engels zou leren. Maar goed, de meeste kinderen keken Engelstalige tv, ik niet, en ik was ook laat met Engelstalige muziek. Toen mijn broer een Engelse vriendin kreeg en we ook vakanties met haar familie doorbrachten en ik naar Taizé ging waar Engels de voertaal is, kwam het helemaal goed. Ik had een 8 op mijn eindlijst en dat zou ik die stomme docent eigenlijk nog heel graag onder den neus wrijven.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om 1u30 ging ik slapen. Om 4u30 lag ik al te draaien als een kind op kerstochtend (Miekje komt Miekje komt). Dus ik ben nu weer op en doe maar dingen. Met mijn bril op omdat ik mezelf wijs maak dat ik vast nog een uurtje mijn ogen dicht kan doen. Straks nog koppijn ook van dat ding.
|
![]() |
|
|