Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2013, 12:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hahaha dat er mensen zijn die deze mongool blijven waarderen
What would Jeromey Romey Romey Rome think, Kanye?

Citaat:
Ik geil zelden op gingers maar dit is een goeie

Het was trouwens 10,5 jaar terug, op pinkpop. Jij?
Ja, hij is een goei.
Ik zag ze eind 2002 in de 013. Dat pinkpop concert was ik niet bij, maar heb ik wel duizent keer op video gekeken. Mijn vader kreeg toen volgens mij een beetje een mancrush op Joey Castillo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Oud 27-11-2013, 12:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik had wel bij die show toen in de 013 willen zijn met Grohl. Verder heb ik ze vaak gezien op festivals maar is het verder niet zo mn band. Mis ook Oliveri een beetje in de liveshow.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-11-2013, 12:40
Verwijderd
Heb je getekend Trimm ? Vanaf wanneer mocht je er nou ook alweer in?
Oud 27-11-2013, 12:46
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik had wel bij die show toen in de 013 willen zijn met Grohl. Verder heb ik ze vaak gezien op festivals maar is het verder niet zo mn band. Mis ook Oliveri een beetje in de liveshow.
Grohl was er toen niet bij hoor. Dat had ik wel onthouden.
Olivieri wel. <3

Citaat:
Heb je getekend Trimm ? Vanaf wanneer mocht je er nou ook alweer in?
Nee, alleen intakegesprek. Ik moet nu die gast bellen om de boel te gaan bezichtigen en dan kan ik tekenen. Maar de huurdatum is vanaf 16 december. Ieeek!

Ik hoorde trouwens wel kutnieuws voor jou: Per januari gaat de sls samen met duwo, wat dus betekent dat ze hun regels ook overnemen. Daardoor geldt straks voor appartementen de zelfde campus-regeling als voor kamers. Als je dus voor de komende 4 jaar goed wilt zitten moet je nog voor 3 januari wat vinden. of iets zonder campuscontract, natuurlijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Lusi is meerderjarig hoor.
Ik wil je vragen te stoppen met het delen van persoonlijke informatie.
Citaat:
What would Jeromey Romey Romey Rome think, Kanye?



Ja, hij is een goei.
Ik zag ze eind 2002 in de 013. Dat pinkpop concert was ik niet bij, maar heb ik wel duizent keer op video gekeken. Mijn vader kreeg toen volgens mij een beetje een mancrush op Joey Castillo.
Hihi
Oud 27-11-2013, 13:03
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik wil je vragen te stoppen met het delen van persoonlijke informatie.
*Aangesabbelde pepernoot geeft*
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 27-11-2013, 13:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Grohl was er toen niet bij hoor. Dat had ik wel onthouden.
Olivieri wel. <3
oooo dat dacht ik, op de een of andere manier heb ze in die line-up geloof ik toen wel op RAR gezien.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 27-11-2013, 13:16
Hazel
Hazel is offline
Hahaha, die Kanye toch

Iedereen die Seth Rogen Bound 2 clip ook al gezien?
Oud 27-11-2013, 13:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Choochoooo!

Ik zag die eerder dan het origineel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:25
Hazel
Hazel is offline
Geen wonder...
Oud 27-11-2013, 13:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb 'naked seth rogen' onder mijn tumblr tracked tags staan, vandaar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:28
Hazel
Hazel is offline
Hahaha, en terecht!
Oud 27-11-2013, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Grohl was er toen niet bij hoor. Dat had ik wel onthouden.
Olivieri wel. <3



Nee, alleen intakegesprek. Ik moet nu die gast bellen om de boel te gaan bezichtigen en dan kan ik tekenen. Maar de huurdatum is vanaf 16 december. Ieeek!

Ik hoorde trouwens wel kutnieuws voor jou: Per januari gaat de sls samen met duwo, wat dus betekent dat ze hun regels ook overnemen. Daardoor geldt straks voor appartementen de zelfde campus-regeling als voor kamers. Als je dus voor de komende 4 jaar goed wilt zitten moet je nog voor 3 januari wat vinden. of iets zonder campuscontract, natuurlijk.
Nee, dat meen je niet . Dat betekent dan voor ons dat we er 2 jaar mogen wonen, want ik studeer nog wel even maar mijn vriend is al bezig met zijn master.
Oud 27-11-2013, 13:28
Hazel
Hazel is offline
Ik zit met smart te wachten tot er een pakketje wordt bezorgd en vraag me in de tussentijd af: wat voor winterschoenen hebben jullie? (+foto plz?)
Oud 27-11-2013, 13:33
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nee, dat meen je niet . Dat betekent dan voor ons dat we er 2 jaar mogen wonen, want ik studeer nog wel even maar mijn vriend is al bezig met zijn master.
Misschien komt er morgen wat geschikts op te staan! En zo niet, dan hoef je toch je huis niet uit als je vriend klaar is met studeren? Dan zorg je er gewoon voor dat je zelf wat langer aan het studeren bent.
Ik ga iig voor je duimen dat je gauw wat vind. Nu voel ik me extra lullig over het wegkapen van het huisje.

Citaat:
Ik zit met smart te wachten tot er een pakketje wordt bezorgd en vraag me in de tussentijd af: wat voor winterschoenen hebben jullie? (+foto plz?)
Ik heb zwarte uggs en donkerrode Dr Martens.


__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Misschien komt er morgen wat geschikts op te staan! En zo niet, dan hoef je toch je huis niet uit als je vriend klaar is met studeren? Dan zorg je er gewoon voor dat je zelf wat langer aan het studeren bent.
Ik ga iig voor je duimen dat je gauw wat vind. Nu voel ik me extra lullig over het wegkapen van het huisje.


Ik heb zwarte uggs en donkerrode Dr Martens.

[afbeelding]

[afbeelding]
Als je samenwoont met campuscontract moet je allebei studeren... Dan wordt je er dus uitgekickt. Hopen dat mijn vriend direct een goed betaalde baan krijgt dan kunnen we particulier iets huren. En je moet je toch helemaal niet lullig voelen jij had net zo hard als ik een ander huisje nodig!
Oud 27-11-2013, 13:35
Hazel
Hazel is offline
Ik zit te denken over deze.



Wel een beetje shiny. Misschien dan maar in de matte variant.
Oud 27-11-2013, 13:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als je samenwoont met campuscontract moet je allebei studeren... Dan wordt je er dus uitgekickt. Hopen dat mijn vriend direct een goed betaalde baan krijgt dan kunnen we particulier iets huren. En je moet je toch helemaal niet lullig voelen jij had net zo hard als ik een ander huisje nodig!
Awwnoes!
Nou ja, hier in de flat waar ik woon zijn heel veel niet-campus appartementjes. Mss dat als er niks anders is? Het is best chill wonen hier hoor. Als je een goeie huisgenoot hebt dan.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:39
Verwijderd
Zwarte enkellaarsjes, gevoerd met pluizig schapenwol, met twee zilveren knoopjes op enkelhoogte, een hak van ~5cm en een diep profiel voor grip op sneeuw.

En kisten.

Voor foto's ben ik te lui.
Oud 27-11-2013, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Ik zit te denken over deze.

[afbeelding]


Wel een beetje shiny. Misschien dan maar in de matte variant.
Los van mooi of niet mooi: ik zou niet voor lage schoenen gaan hoor, veel te koud.
Oud 27-11-2013, 13:43
Verwijderd
Citaat:
Awwnoes!
Nou ja, hier in de flat waar ik woon zijn heel veel niet-campus appartementjes. Mss dat als er niks anders is? Het is best chill wonen hier hoor. Als je een goeie huisgenoot hebt dan.
Dat is best wel ver in Oegstgeest toch? Want dat is eigenlijk te ver buiten het centrum voor mij, dan moet ik heel veel heen en weer fietsen . Dat is ook een beetje het probleem, er zijn duizend criteria waar zo'n appartementje aan moet voldoen voor ons. Of nou ja, voor mij vooral .
Oud 27-11-2013, 13:43
Verwijderd
Oh, en ik heb deze net gekocht:

Oud 27-11-2013, 13:46
Verwijderd
He, tyfus SLS nu wil ik al helemaal wanhopig snel verhuizen.
Oud 27-11-2013, 13:47
Verwijderd
Citaat:
Ik zit te denken over deze.

[afbeelding]


Wel een beetje shiny. Misschien dan maar in de matte variant.
oi ;x
Oud 27-11-2013, 13:48
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Los van mooi of niet mooi: ik zou niet voor lage schoenen gaan hoor, veel te koud.
Ja, vandaar ook m'n vraag. Ik vind bijna alle laarzen/enkellaarzen lelijk.
Oud 27-11-2013, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Oh, en ik heb deze net gekocht:

[afbeelding]
Ook weer los van mooi/lelijk: daar gaan je pootjes in stukvriezen, met die dunne zool. Ze zien er ook uit alsof ze snel smoezelig worden en alsof ze niet erg watervast zijn.
Oud 27-11-2013, 13:50
Verwijderd
Paranoide - voor kritiek op al uw schoenen.
Oud 27-11-2013, 13:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat is best wel ver in Oegstgeest toch? Want dat is eigenlijk te ver buiten het centrum voor mij, dan moet ik heel veel heen en weer fietsen . Dat is ook een beetje het probleem, er zijn duizend criteria waar zo'n appartementje aan moet voldoen voor ons. Of nou ja, voor mij vooral .
Kwartiertje fietsen, maar je hebt wel een bushalte voor je deur. Maar ik snap wel dat je liever iets in het centrum wilt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:52
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Die lage DMs zijn prima als je er dikke sokken bij aandoet. Ik heb er vorige winter ook lekker op rondgestampt.
Die laarzen van knitten zien er idd niet heel erg sneeuw/ijs-bestendig uit.

Heb je verder nog commentaar, he Para!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Ook weer los van mooi/lelijk: daar gaan je pootjes in stukvriezen, met die dunne zool. Ze zien er ook uit alsof ze snel smoezelig worden en alsof ze niet erg watervast zijn.
Ze zijn gevoerd... Dus dat valt wel mee. De zool is ook niet zo dun als hij eruit ziet.
Oud 27-11-2013, 13:52
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Die lage DMs zijn prima als je er dikke sokken bij aandoet. Ik heb er vorige winter ook lekker op rondgestampt.
Die laarzen van knitten zien er idd niet heel erg sneeuw/ijs-bestendig uit.

Heb je verder nog commentaar, he Para!
Sokken van geitenwol?
Oud 27-11-2013, 13:53
Verwijderd
En, compleet los daarvan, met ijs/sneeuw ga ik ook niet naar buiten, val-gevaar dat soort grapjes.
Oud 27-11-2013, 13:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik zit btw te wachten op de monteur die ergens tussen 2 en half 6 zou komen, en ik hoop dat ik niet weer een 'pff laat je me hiervoor komen' reactie krijg en/of ineens een rekening van 60 euro (die ik dus kreeg voor mijn ontplofte waterkoker).
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:54
Verwijderd
Ergens tussen 2 en half 6 ook
Oud 27-11-2013, 13:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sokken van geitenwol?
Nou, toevallig wel ja.
3 paar voor 2 euro bij de action.

Citaat:
Ergens tussen 2 en half 6 ook
Duidelijkheid kent geen tijd.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:54
Hazel
Hazel is offline
Ik wou dat ik het me kon veroorloven om met sneeuw/ijs niet naar buiten te gaan
Oud 27-11-2013, 13:55
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Nou, toevallig wel ja.
3 paar voor 2 euro bij de action.
Ik bestel die schoenen
Oud 27-11-2013, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Ik zit met smart te wachten tot er een pakketje wordt bezorgd en vraag me in de tussentijd af: wat voor winterschoenen hebben jullie? (+foto plz?)
Kisten en nog-te-kopen nette sneakers. Foto's van kisten ga ik niet opzoeken en ik heb nog geen idee wat ik ga kopen. Dus geheel in stijl met hoe ik me de afgelopen tijd voel ben ik weer lekker useless.

Laatst gewijzigd op 27-11-2013 om 14:05.
Oud 27-11-2013, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Ik wou dat ik het me kon veroorloven om met sneeuw/ijs niet naar buiten te gaan
Ruilen dan ?
Oud 27-11-2013, 13:56
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik bestel die schoenen
Ik vind de matte mooier, maar ik ben sowieso niet van de glimdingen.
*Dr Martens boks*

Vergeet de inlooptijd btw niet. Lekker blaartjes kweken!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 27-11-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de matte mooier, maar ik ben sowieso niet van de glimdingen.
*Dr Martens boks*

Vergeet de inlooptijd btw niet. Lekker blaartjes kweken!
Nachtje in water zetten en nat aantrekken
Oud 27-11-2013, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Ik zit met smart te wachten tot er een pakketje wordt bezorgd en vraag me in de tussentijd af: wat voor winterschoenen hebben jullie? (+foto plz?)


Maar dan suedig.
Oud 27-11-2013, 13:58
Verwijderd
Ze waren afgeprijsd van €100+ naar €35.
Oud 27-11-2013, 14:01
Verwijderd
Goede deal Sigmund
Oud 27-11-2013, 14:01
Verwijderd
Citaat:
Die lage DMs zijn prima als je er dikke sokken bij aandoet. Ik heb er vorige winter ook lekker op rondgestampt.
Die laarzen van knitten zien er idd niet heel erg sneeuw/ijs-bestendig uit.

Heb je verder nog commentaar, he Para!
Ja, maar voornamelijk op je moeder
Oud 27-11-2013, 14:03
Verwijderd
Die Paranoide heeft ook overal verstand van!
Oud 27-11-2013, 14:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Kisten en nog-te-kopen nette sneakers. Foto's van kisten ga ik niet opzoeken en ik heb nog geen idee wat ik ga kopen. Dus geheel in stijl met hoe ik me de afgelopen tijd voel ben ik weer lekker useles.
Ik ben wel benieuwd naar die nette sneakers die je nog gaat kopen.

Citaat:
Ruilen dan ?
Liever niet.

Citaat:
Ik vind de matte mooier, maar ik ben sowieso niet van de glimdingen.
*Dr Martens boks*

Vergeet de inlooptijd btw niet. Lekker blaartjes kweken!
Ja, die matte zijn misschien wat geschikter, maar ik houd ook zo erg van lak . Dat komt door een jeugdtrauma: als kind mocht ik van mijn moeder nooit lakschoentjes aan want dat vond ze maar ordinair. Sinds ik zelf over genoeg geld beschik om in mijn eigen schoeisel te voorzien kun je wel raden wat voor soort schoenen ik vaak koop
Oud 27-11-2013, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Ik zit met smart te wachten tot er een pakketje wordt bezorgd en vraag me in de tussentijd af: wat voor winterschoenen hebben jullie? (+foto plz?)
Winterschoenen als in die wat ik in het seizoen kan dragen of winterschoenen als in die wat ik draag als het sneeuwt?

Ik heb een verzameling schoenen, dus er is altijd wel iets bij dat ik kan dragen. Voor echte sneeuw heb ik extra hoge Dr. Martens met dikke zool en profiel en nog lage Arts met een dikke zool en veel profiel, normale Dr. Martens, larplaarzen die ik ook wel eens normaal draag zonder veel profiel (maar ik wil dit jaar echt sneeuwkettingen voor mijn schoenen aanschaffen), leren sportschoenen, kisten en platte enkellaarsjes. En misschien nog wel wat waar ik zo niet aan denk.
Ik ben met Kerst ook wel eens op ballerina's naar mijn grootouders gelopen op de aangekoekte en bevroren sneeuw, dan voelde ik de ondergrond tenminste en kon ik beter te been blijven

Citaat:
Ook weer los van mooi/lelijk: daar gaan je pootjes in stukvriezen, met die dunne zool. Ze zien er ook uit alsof ze snel smoezelig worden en alsof ze niet erg watervast zijn.
We zitten niet in Rusland (over het stukvriezen) Maar ok, ik ben een blotepotenloper, mijn pootjes vriezen niet zo snel stuk. Ik heb op dit moment ook geen sokken aan in enkellaarsjes waar ik buiten mee rond draaf.
Oud 27-11-2013, 14:08
Verwijderd
Citaat:
We zitten niet in Rusland (over het stukvriezen) Maar ok, ik ben een blotepotenloper, mijn pootjes vriezen niet zo snel stuk. Ik heb op dit moment ook geen sokken aan in enkellaarsjes waar ik buiten mee rond draaf.
Vorig jaar was het nog -22, dat vind ik behoorlijk Rusland.
Oud 27-11-2013, 14:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Nachtje in water zetten en nat aantrekken
Hmm, ik weet niet of dat werkt. M'n linkerlaars zit perfect, maar ik krijg altijd, ALTIJD blaren op m'n rechterhiel.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.