Advertentie | |
|
![]() |
|
Geen verhaal dit keer, maar geloof mij maar dat het helemáál niet goed gaat in die gevangenis.
Hangronde 4 Lijst
Blauw = opgehangen Rood = opgegeten Groen = neergeschoten door de jager Roze = gestorven uit liefdesverdriet Arpos is opgehangen. En hij was, verrassing-verrassing, een weerwolf. De andere weerwolven zijn woest en willen bloed. Wiens bloed? Dat mogen ze tot morgen 20.30 aan ons doorgeven.
|
En volgens mij komen de andere 2 dan uit het Deus Ex lijstje uit ronde 2. Tenzij er mensen stil zijn geswitcht, maar ik snap niet waarom dat zou gebeuren. Wie met stemrecht zou de leerling verrader Deus Ex aan een gelijkspel helpen?
ßuerp had 7 stemmen, waarvan 6 clean. Deus had er 8. Röps was al verdacht en is dat nogaltijd. In dat geval zijn Absinthe, Ietje en Woyt derpelings of andere nonwolven. Het rijtje Deus Ex bestond uit: Wolterb (jager), Quint (ziener), Katertje (dorpeling), ßuerp (tovenaar), .sann (dorpeling) en 3 onbekende rollen, waarvan 2 verdacht nu: Dark Phoenix, Neko* en Lieveheersbeest.
||||||
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan raad ik de dorpelingetjes aan op z'n minste een papieren gelijkspel te proberen tussen mij en DP. Laat DP op mij stemmen, ik op hem. Hij beweert dat ik wolf ben dus dan zou ie niet veel te vrezen moeten hebben ey. Vooral niet als Absinthe. en Lieveheersbeest zich even over de twee rijtjes verdelen. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En leg me eens geen woorden in m'n mond. Ik heb letterlijk gezegd: Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik heb nogal veel aan mijn hoofd de laatste dagen, maar ik ben blij dat ik goed zat met Röps al ten tijde van Soija. En ik vind het toch ook wel sneu dat het zo moet lopen. Twee van die incidenten in één spel is zo ontzettend spelbepalend dat het de inhoudelijke lol wel af haalt.
Het zal dan ook Röps zijn geweest die ingrijpen verzocht. En de overige wolven hadden te weinig ruggengraat er iets tegenin te brengen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik weet niet wat Absinthe van plan is morgen, maar ik weet wel dat ik morgen bovenaan onder jouw rijtje sta (tenzij ik morgen uiteraard überhaupt niet haal). |
![]() |
||
Citaat:
Beetje jammer dat er serieus aan optie 1 gedacht wordt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik sluit trouwens ook Sadye ipv Absinthe niet uit. Deus heeft mogelijk richting Sadye lopen hinten. Laatst gewijzigd op 01-12-2013 om 13:59. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95 Verwijderd | 242 | 25-11-2013 20:00 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 #2 Martiño | 265 | 11-10-2007 18:46 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 39, topic 2. TopDrop | 246 | 25-09-2007 07:25 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |