Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2013, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Een soort waterbed.
Dat is een betere omschrijving dan ik gebruikte, ik noemde het een graspuist

Anyway, awwww:
Advertentie
Oud 15-12-2013, 15:12
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Nutella is niet direct iets dat mij aan tandglazuur doet denken. Dat is chocolade. Tandglazuur is bij mij gelinkt aan mierzoete dingen, als iemand me gaat vertellen dat hij cupcakes maakt met redbullglazuur, dan kan ik me dat gevoel wel voorstellen
Ik vind nutella al mierzoet. Mijn ranja heeft nauwelijks kleur, schuimgebak komt er bij mij niet in en mijn bonbonmaximum ligt op 1 per dag. Zelfs warme chocolademelk met slagroom vind ik eigenlijk te zoet, maar dat is dan weer te lekker om te laten.

Citaat:
Anyway, awwww:
[afbeelding]
Ahwwww.
Oud 15-12-2013, 15:56
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Titel: Sprinkler has an underground leak

Dat ziet er echt bizar gek uit. En akelig. En tof. En weirrrrrd!
Er is ergens in Nederland een plaats met een bepaald soort turf dat zich zo gedraagt. We waren er ooit heen met schoolreisje. Ik wou dat ik nog wist waar het was, maar aangezien de premisse van 'we gaan kijken naar turf' onze aandacht minder wist vast te houden dan mijn aardrijkskundedocent aanvankelijk anticipeerde kan ik me vooral herinneren hoe we onderweg dronken werden en erop gingen springen.
Oud 15-12-2013, 16:35
Verwijderd
Citaat:
VIRGINIA BEACH, Va. (WAVY) - A Virginia Beach woman faces charges for hoarding nearly 100 rabbits in her home.

http://www.wavy.com/news/local/va-be...rgo-evaluation

omg
Oud 15-12-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel meer 'makkelijk' in de zin van dat je nu bepaalde processen niet meer hoeft uit te voeren en daarom meer aandacht kunt vestigen op andere dingen. Ik ervaar overigens ook veel dingen als makkelijk. De morele code was naast een toetsingsstandaard ook o.a. een poging om dat te compenseren.
Hmm. Nee. Natuurlijk veranderde er wel een en ander, maar zo'n radicale verandering als jij beschrijft heb ik niet gehad.
Citaat:
Ik ben wel benieuwd naar hoe je er op je 27ste tegenover staat. Misschien kunnen we er over 10 jaar nog 'ns over PM'en.

Alleen bestaat het forum dan niet meer, dus een e-mail sturen heeft meer kans van slagen.
Oud 15-12-2013, 17:47
Verwijderd
Dat zeiden ze 10 jaar geleden ook! In december 2023 zit ik hier nog steeds.
Oud 15-12-2013, 17:50
Verwijderd
Ik wilde laatst een topic openen met 'wie zit hier over 10 jaar nog' waarin ik wilde gokken dat ik Sarah en deadlock nog wel een tijdje verwachtte te zien, maar nu deadlock zijn account verwijderd heeft is niets meer zeker.
Oud 15-12-2013, 17:56
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben vandaag begonnen aan het maken van mijn stageplan met de insteek 'doen we even' :') Heb ik me daar even mooi op verkeken, zeg. Ik mag blij zijn als ik vandaag de eerste leerwerktaak af krijg.
Oud 15-12-2013, 18:24
Verwijderd
Ga je al stage lopen dan Miekje? Waar ergens?

Ik ga zo gnocchi met pompoen maken, ik ben benieuwd!
Oud 15-12-2013, 18:33
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ga je al stage lopen dan Miekje? Waar ergens?

Ik ga zo gnocchi met pompoen maken, ik ben benieuwd!
Vanaf februari pas, hoor, maar ik moet de stage natuurlijk wel regelen en mijn stageschool wil graag van tevoren weten wat ik allemaal moet doen en dan moeten ze kijken of dat kan op hun school, dus ik ben druk bezig met het maken van een stageplan. En ik ga waarschijnlijk stage lopen op mijn oude MBO Dat lijkt me superleuk.

En omz, dat klinkt goed Ik moet binnenkort ook maar weer eens zoiets gaan maken.
Oud 15-12-2013, 18:43
Verwijderd
Klinkt goed Moet je zelf je stage regelen of krijg je 'm toegewezen?

Ja. Ik vind pompoen alleen zo'n gedoe om klaar te maken. In stukken snijden, pitten eruit halen.... Meh. Ik hou nooit zo van dat friegelwerk in de keuken. Ik heb er ook een hekel aan om vet vlees/vlees waar nog veel spiervezels inzitten te snijden. Ik kook verder wel heel graag, maar dat gefriegel laat ik liever aan iemand anders over Maar goed, hij is bijna schoon
Oud 15-12-2013, 18:51
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Klinkt goed Moet je zelf je stage regelen of krijg je 'm toegewezen?

Ja. Ik vind pompoen alleen zo'n gedoe om klaar te maken. In stukken snijden, pitten eruit halen.... Meh. Ik hou nooit zo van dat friegelwerk in de keuken. Ik heb er ook een hekel aan om vet vlees/vlees waar nog veel spiervezels inzitten te snijden. Ik kook verder wel heel graag, maar dat gefriegel laat ik liever aan iemand anders over Maar goed, hij is bijna schoon
In principe moet je zelf proberen of je op je oude school stage kunt lopen. Als dat niet lukt, wordt je stage toegewezen.

Oh, ik vind dat juist heerlijk <3 Ik ben iemand die van vrij simpele gerecht houdt, maar de groenten/whatever er in gaat mogen dan wel weer bewerkelijk zijn, dat maakt me echt niet uit. Gefriegel <3
Oud 15-12-2013, 19:06
Hazel
Hazel is offline
Is friegelen een nieuw werkwoord waar ik nog nooit van gehoord heb?
Oud 15-12-2013, 19:07
Miekje*
Miekje* is offline
Het is denk ik een forumwerkwoord
Oud 15-12-2013, 19:08
Verwijderd
Citaat:
In principe moet je zelf proberen of je op je oude school stage kunt lopen. Als dat niet lukt, wordt je stage toegewezen.

Oh, ik vind dat juist heerlijk <3 Ik ben iemand die van vrij simpele gerecht houdt, maar de groenten/whatever er in gaat mogen dan wel weer bewerkelijk zijn, dat maakt me echt niet uit. Gefriegel <3
Hopelijk kun je op je oude school dan

Ik heb dat juist andersom. Het kan me niet ingewikkeld genoeg zijn met (verse) kruiden en veel ingrediënten en inkoken en uithalen en bijgieten en in de gaten houden en en en en en <3 Daarom hou ik ook zo van de Marokkaanse keuken, denk ik. Dan moet vlees wel eens een nacht marineren en kan ik dus eerst een hele avond bezig zijn met de marinade maken en me dan de hele dag verheugen op een hele middag bezig zijn met klaarmaken van het eten <3
Oud 15-12-2013, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Is friegelen een nieuw werkwoord waar ik nog nooit van gehoord heb?
Nee. Ik gebruik dat veel. Maar het bestaat niet, volgens mij.
Oud 15-12-2013, 19:10
Hazel
Hazel is offline
Volgens mij bedoel je priegelen of friemelen.
Oud 15-12-2013, 19:13
Verwijderd
Klopt, maar die gebruik ik dan weer niet. Priegelen vind ik een raar woord en friemelen ken ik in een andere context en heeft daardoor een nare bijsmaak.
Oud 15-12-2013, 19:13
Hazel
Hazel is offline
Welke context dan?
Oud 15-12-2013, 19:21
Verwijderd
Cliënten op mijn werk die masturberen, die masturberen niet, maar friemelen. "Hij heeft weer flink liggen friemelen hoor!" en "Hij friemelt regelmatig, maar volgens mij heeft hij nooit een orgasme." en "Ze ligt weer op de bank te friemelen hoor!"

En om daarna te melden dat ik het gefriemel met een pompoen maar niks vind.... Meh.
Oud 15-12-2013, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Er is ergens in Nederland een plaats met een bepaald soort turf dat zich zo gedraagt. We waren er ooit heen met schoolreisje. Ik wou dat ik nog wist waar het was, maar aangezien de premisse van 'we gaan kijken naar turf' onze aandacht minder wist vast te houden dan mijn aardrijkskundedocent aanvankelijk anticipeerde kan ik me vooral herinneren hoe we onderweg dronken werden en erop gingen springen.
Ik moest hier behoorlijk om lachen Ik kan het me ook voorstellen, want op mijn 11e speelde ik ook verstoppertje in de Dodengang.

Citaat:
Welke context dan?
Waarschijnlijk dezelfde die ik er bij denk Seksueel getint, jongetje-meisje, meisje-meisje, jongetje-jongetje.
Oud 15-12-2013, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Cliënten op mijn werk die masturberen, die masturberen niet, maar friemelen. "Hij heeft weer flink liggen friemelen hoor!" en "Hij friemelt regelmatig, maar volgens mij heeft hij nooit een orgasme." en "Ze ligt weer op de bank te friemelen hoor!"
Zelfde idee, maar net anders dus
Oud 15-12-2013, 19:23
Hazel
Hazel is offline
Citaat:

En om daarna te melden dat ik het gefriemel met een pompoen maar niks vind.... Meh.
Misschien kan je een keer een pompoen uitpriegelen voor een van die cliënten van je.

Wat infantiel overigens dat het op je werk niet gewoon masturberen wordt genoemd.
Oud 15-12-2013, 19:23
Verwijderd
Ik was de mogelijkheid 'met jezelf' vergeten.
Oud 15-12-2013, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Wat infantiel overigens dat het op je werk niet gewoon masturberen wordt genoemd.
Klopt. Maar ze hebben het ook over slabbers en niet over servetten en over luiers en niet over inco's of incomateriaal. Ik ben daar vrij allergisch voor, want het gaat om volwassen mensen en heb het dus ook gewoon over masturberen, inco´s en servetten. We werken niet met baby's.
Oud 15-12-2013, 19:50
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Klopt. Maar ze hebben het ook over slabbers en niet over servetten en over luiers en niet over inco's of incomateriaal. Ik ben daar vrij allergisch voor, want het gaat om volwassen mensen en heb het dus ook gewoon over masturberen, inco´s en servetten. We werken niet met baby's.
Oud 15-12-2013, 19:52
Verwijderd
op mijn werk is dat dus echt STRENG VERBODEN, om luiers of slabbers te zeggen. Dat zit zo diep dat ik plaatsvervangende schaamte heb als ik een nieuweling zo hoor praten.
Oud 15-12-2013, 19:54
Verwijderd
ik moet iets afhebben voor morgen, moet geloof ik ook iets presenteren voor de klas. Maar ik heb niet echt een idee hoe dat moet in de zin dat ik geen idee heb waar het over moet gaan, hoe lang het moet zijn en dat soort essentiele informatie, want ik heb tot nu toe alle lessen gemist :') ik kom er vast achter als ik ga graven op blackboard, maar in plaats daarvan kijk ik liever america's hardest prisons en speel ik moeder en baby met josephine.
Oud 15-12-2013, 19:58
Hazel
Hazel is offline
Aww, ik mis Josephine. En jou ook Pip.
Oud 15-12-2013, 20:05
Verwijderd
Citaat:
op mijn werk is dat dus echt STRENG VERBODEN, om luiers of slabbers te zeggen. Dat zit zo diep dat ik plaatsvervangende schaamte heb als ik een nieuweling zo hoor praten.
Ik wil als iemand dat zegt heel boos worden en ze verbeteren, maar dat heeft weinig zin als iedereen het zegt. Er wordt wel ongeveer twee keer per maand gezegd dat ze het zo goed vinden dat ik inco´s en servetten zeg. Maar goed, daar heb je natuurlijk niks aan als ik nog steeds de enige ben die het zegt.

Citaat:
ik moet iets afhebben voor morgen, moet geloof ik ook iets presenteren voor de klas. Maar ik heb niet echt een idee hoe dat moet in de zin dat ik geen idee heb waar het over moet gaan, hoe lang het moet zijn en dat soort essentiele informatie, want ik heb tot nu toe alle lessen gemist :') ik kom er vast achter als ik ga graven op blackboard, maar in plaats daarvan kijk ik liever america's hardest prisons en speel ik moeder en baby met josephine.
Poep is dat, ja. Wat zeggen klasgenoten?
Oud 15-12-2013, 20:13
Verwijderd
Hebben jullie het nieuwe album van Beyonce al geluisterd?
Oud 15-12-2013, 20:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ja
Oud 15-12-2013, 20:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat is een betere omschrijving dan ik gebruikte, ik noemde het een graspuist

Anyway, awwww:
[afbeelding]
Omg, ik was net Circle of Life aan het luisteren toen ik dit plaatje zag.
Oud 15-12-2013, 20:29
Verwijderd
Wat heeft Ivo Niehe toch een gruwelijke manier van praten.
En ik zag net Barry Atsma als Vincent van Gogh, een klein stukje van een serie waar hij blijkbaar in zit. Hij zei "Ssjsjsje Sjers" en ik ging een beetje dood van binnen.

En omg, pompoen uit de oven Nog nooit gehad, maar ik ben fan <3
Oud 15-12-2013, 20:32
Hazel
Hazel is offline
Ik stond ooit met Ivo Niehe en zijn cameraman in de coulissen tijdens een voorstelling. Hij blafte zijn cameraman af omdat die kauwgum aan het kauwen was. Sindsdien vind ik hem niet meer zo'n sympathiek figuur.
Oud 15-12-2013, 20:35
Verwijderd
Ik vind hem sowieso geen sympathiek figuur. Ik vind hem vervelend. Dat komt mede door zijn.... intonatie?
Oud 15-12-2013, 20:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik vind Ivo Niehe ook vervelend. Dat komt vooral doordat hij erg vervelend is.
Oud 15-12-2013, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Necrofiele boer brengt spanning terug in Boer Zoekt Vrouw
Gerben (34) heeft nog geen brieven ontvangen

Vanaf aflevering twee maakt de necrofiele boer Gerben Zonderland zijn opwachting in het nieuwe seizoen van Boer zoekt Vrouw. Gerben vervangt boer Doede, die na de eerste aflevering sigarenboer bleek te zijn en gediskwalificeerd werd. Gerben wil met zijn deelname het taboe rond het onderwerp doorbreken.

Hoewel hij nog geen brieven heeft ontvangen, ziet Gerben het positief in: “Zo’n programma is enorm belangrijk. Er bestaat een misvatting dat er op een akker veel lijken te vinden zijn. Dat is nou typisch zo’n broodje aap waarmee ik dit seizoen wil afrekenen. Mocht er überhaupt al een lijk liggen, dan blijft daar na een of twee keer ploegen weinig van over. Wat dat betreft heb je het als necrofiele boswachter een stuk makkelijker.”

Gerben is blij met de hernieuwde aandacht. “In de jaren negentig is er echt een kentering opgetreden in de manier waarop mensen naar de dodenliefde kijken. Necrofilie zou aangeleerd zijn en te genezen met therapie. Inmiddels weten we dat je zo geboren wordt. Toen ik 16 jaar was ben ik ‘in de kist gekomen’, zoals wij dat noemen in het wereldje. Ik hoop echt dat naar aanleiding van dit programma veel meer mensen in de kist komen.”

Op de vraag wat zijn type is antwoordt Gerben stellig: “Mijn voorkeur gaat uit naar omgekomen verzetsstrijders. Maar dat betekent niet dat ik niet opensta voor andere lijken.” Yvon Jaspers is er van overtuigd dat Gerben taboes zal doorbreken en de kijkers weet te raken: “We beperken we ons dit seizoen wel tot heteroseksuele necrofielen. De KRO blijft toch een christelijke omroep en we willen wel een beetje voorzichtig met onze kijkers omgaan.”
Oud 15-12-2013, 20:45
Verwijderd
Dat nummer met Drake is wel echt een draak van een nummer. Snap je 'm? ha-ha.
Oud 15-12-2013, 20:50
Verwijderd
Gerben Zonderland uit de kameleonboeken?
Oud 15-12-2013, 20:50
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
En omg, pompoen uit de oven Nog nooit gehad, maar ik ben fan <3
Jaaaah lekker is dat hè Over pompoen gesproken, ik ga binnenkort eens pompoentaart maken.
Oud 15-12-2013, 20:54
Verwijderd

Hoi Erica!
Hazel
Hazel is offline
Hahaha, Ariwrecka
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Dat nummer met Drake is wel echt een draak van een nummer. Snap je 'm? ha-ha.
Vooral het aandeel van Drake, ja. Tegenvaller.
Oud 15-12-2013, 21:23
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Gerben Zonderland uit de kameleonboeken?
Altijd al geweten dat er iets mis was met die jongen, hopelijk vindt ie het lijk van zijn leven.
Oud 15-12-2013, 21:26
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Citaat:
Jaaaah lekker is dat hè Over pompoen gesproken, ik ga binnenkort eens pompoentaart maken.
Ziet er goed uit! Ik houd echt van pompoen. Ook ooit een heel makkelijk recept van pasta met pompoen uit de oven gegeten wat heel lekker was en mijn mamma maakt wel eens pompoenlasagne, ook super lekker en ook een soort quiche met pompoen (maar die is geloof ik heel bewerkelijk) die super lekker was. Ik had zelf vandaag pompoensoep maar achteraf net iets te veel bouillon bij gedaan, dat was een beetje jammer. Verder was ie lekker. Omnomnom pompoen.
Oud 15-12-2013, 21:31
Verwijderd
Bleh, vandaag laatste voorstelling gehad uit een reeks, liet de techniek me in de steek. Cd-speler hield er ineens mee op, op een cruciaal moment
Oud 15-12-2013, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Aww, ik mis Josephine. En jou ook Pip.
wederzijds poes.
Citaat:
nog niet, wel van plan. Mevrouwtje tenenbaum ik vind het jammer dat je mij uit die discussie hield op de groepsapp. Ik love beyonce soms hard hoor. Vraag maar aan quintiano, die heeft waarschijnlijk nog nachtmerries van de liveversie van who run the world
Citaat:
Ik vind Ivo Niehe ook vervelend. Dat komt vooral doordat hij erg vervelend is.
klopt ja. De vraag is altijd, wie is vervelender? Ivo of Mart?
Oud 15-12-2013, 21:44
Verwijderd
nog niks gedaan aan het referaat. nu ik heb gehoord dat je er niet eens een cijfer voor krijgt boeit het me al helemaal geen ene flikker. Maar ja, ik zit in een groepje dus ik kan moeilijk met lege handen komen.
In het stukje op BB lees ik dat het vooral gaat om je presentatie, hoe je je zenuwen in bedwang moet houden. Nou, die heb ik inmiddels wel want het ziet er naar uit dat ik morgenochtend op het laatste moment iets ga doen.
Oud 15-12-2013, 21:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zat die laatst ook weer te kijken zus, en toen moest ik aan jou denken. En nu ga ik maar weer GIRLS aanzetten, voor het te laat is om nog een beetje hard muziek te draaien

Regels voor berichten