Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() http://www.wavy.com/news/local/va-be...rgo-evaluation omg |
![]() |
||
Citaat:
![]() En omz, dat klinkt goed ![]()
|
Verwijderd
|
Klinkt goed
![]() Ja. Ik vind pompoen alleen zo'n gedoe om klaar te maken. In stukken snijden, pitten eruit halen.... Meh. Ik hou nooit zo van dat friegelwerk in de keuken. Ik heb er ook een hekel aan om vet vlees/vlees waar nog veel spiervezels inzitten te snijden. Ik kook verder wel heel graag, maar dat gefriegel laat ik liever aan iemand anders over ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oh, ik vind dat juist heerlijk <3 Ik ben iemand die van vrij simpele gerecht houdt, maar de groenten/whatever er in gaat mogen dan wel weer bewerkelijk zijn, dat maakt me echt niet uit. Gefriegel <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb dat juist andersom. Het kan me niet ingewikkeld genoeg zijn met (verse) kruiden en veel ingrediënten en inkoken en uithalen en bijgieten en in de gaten houden en en en en en <3 Daarom hou ik ook zo van de Marokkaanse keuken, denk ik. Dan moet vlees wel eens een nacht marineren en kan ik dus eerst een hele avond bezig zijn met de marinade maken en me dan de hele dag verheugen op een hele middag bezig zijn met klaarmaken van het eten <3 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Cliënten op mijn werk die masturberen, die masturberen niet, maar friemelen. "Hij heeft weer flink liggen friemelen hoor!" en "Hij friemelt regelmatig, maar volgens mij heeft hij nooit een orgasme." en "Ze ligt weer op de bank te friemelen hoor!"
En om daarna te melden dat ik het gefriemel met een pompoen maar niks vind.... Meh. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat infantiel overigens dat het op je werk niet gewoon masturberen wordt genoemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik moet iets afhebben voor morgen, moet geloof ik ook iets presenteren voor de klas. Maar ik heb niet echt een idee hoe dat moet in de zin dat ik geen idee heb waar het over moet gaan, hoe lang het moet zijn en dat soort essentiele informatie, want ik heb tot nu toe alle lessen gemist :') ik kom er vast achter als ik ga graven op blackboard, maar in plaats daarvan kijk ik liever america's hardest prisons en speel ik moeder en baby met josephine.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wat heeft Ivo Niehe toch een gruwelijke manier van praten.
En ik zag net Barry Atsma als Vincent van Gogh, een klein stukje van een serie waar hij blijkbaar in zit. Hij zei "Ssjsjsje Sjers" en ik ging een beetje dood van binnen. En omg, pompoen uit de oven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
nog niks gedaan aan het referaat. nu ik heb gehoord dat je er niet eens een cijfer voor krijgt boeit het me al helemaal geen ene flikker. Maar ja, ik zit in een groepje dus ik kan moeilijk met lege handen komen.
In het stukje op BB lees ik dat het vooral gaat om je presentatie, hoe je je zenuwen in bedwang moet houden. Nou, die heb ik inmiddels wel want het ziet er naar uit dat ik morgenochtend op het laatste moment iets ga doen. |
![]() |
|
|