Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-02-2014, 21:41
Verwijderd
The Big Lebowski moet je gewoon te vaak gezien hebben en mee kunnen praten. Geweldig.
Advertentie
Oud 02-02-2014, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Pulp Fiction is toch ook vaag jezus. Ik voel ook niet de behoefte die nog een keer te kijken. Maar we gaan het meemaken allemaal!
Oh, ik moet die juist eens in de zoveel tijd kijken, anders sterft m'n filmhart een beetje af.
Oud 02-02-2014, 21:47
Verwijderd

Hier, is toch schitterend.
Oud 02-02-2014, 21:54
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
[afbeelding]

Hier, is toch schitterend.

"Cow. Another cow."
"Actually, I think that was the same one."

Oud 02-02-2014, 21:56
Verwijderd
Citaat:

"Cow. Another cow."
"Actually, I think that was the same one."

Ja die koe hoogtepunt uit de rampenfilm-cinema
Oud 02-02-2014, 21:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sowieso

Nu heb ik echt zoveel zin om die film te kijken, maar ik zit alleen maar op mijn telefoonupdate te wachten, ik had echt al lang in bed moeten liggen
Oud 02-02-2014, 22:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh, careful what you wish for, iOs7 is een feit
Oud 02-02-2014, 22:25
Verwijderd
Welke opdringerige gedachten en neigingen hebben jullie zoal? Dus dat je denkt "wat nou als..." Of geneigd ben iets te doen dat je helemaal niet wil, gedachten waarvan je denkt "wat de fok, brein", terwijl het uiteindelijk nooit echt moeite kost om het niet te doen. De meest beroemde is als je aan een afgrond staat, de neiging om te springen.

Ik heb altijd als ik over een brug loop met mijn telefoon in mijn hand, de neiging mijn telefoon in het water te gooien. En vaak "wat als ik die persoon nou zou knuffelen" in totaal ongepaste situaties. En soms om te gaan spookrijden. Maar dat doe ik dan allemaal niet, voor de duidelijkheid.
Oud 03-02-2014, 00:34
Lorelei
Lorelei is offline
Weet iemand waar je een schoolbordmok/krijtmok kunt kopen? (niet online maar in een winkel dus)
Oud 03-02-2014, 01:16
Verwijderd
Dat lijkt me heel onprettig vasthouden, die droge textuur van schoolbordverf.

Je kan Artika even bellen. Anders Urban Outfitters ofzo. Hipstervarianten van de Expo.
Oud 03-02-2014, 06:45
Verwijderd
Citaat:
Welke opdringerige gedachten en neigingen hebben jullie zoal? Dus dat je denkt "wat nou als..." Of geneigd ben iets te doen dat je helemaal niet wil, gedachten waarvan je denkt "wat de fok, brein", terwijl het uiteindelijk nooit echt moeite kost om het niet te doen. De meest beroemde is als je aan een afgrond staat, de neiging om te springen.

Ik heb altijd als ik over een brug loop met mijn telefoon in mijn hand, de neiging mijn telefoon in het water te gooien. En vaak "wat als ik die persoon nou zou knuffelen" in totaal ongepaste situaties. En soms om te gaan spookrijden. Maar dat doe ik dan allemaal niet, voor de duidelijkheid.
Wat bij mij als eerst in gedachte komt is het jatten van een snoepje uit de snoepwinkel
Oud 03-02-2014, 07:05
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

Als ik langs een kanaal rijdt vraag ik me altijd af hoe het zou zijn om met een auto te water te raken
Oud 03-02-2014, 07:21
Verwijderd
Het willen het likken van een ijzeren iets als het vriest
Oud 03-02-2014, 08:43
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:

Als ik een scheermesje zie trakteert mijn brein me altijd op een ...tepelgerelateerde visual ;(
En in netjes opzitten en pootjesgevensituaties stel ik me altijd voor dat ik hele rare dingen zeg, of op tafel ga staan en mijn kont laat zien als een baviaan
Oud 03-02-2014, 10:27
Verwijderd
Citaat:
Als ik een scheermesje zie trakteert mijn brein me altijd op een ...tepelgerelateerde visual ;(
eek

Ik heb een beetje keratosis pilaris, dat zijn kleine verhoorninkjes rond haarzakjes (meestal <1 mm) die heel veel mensen hebben en die je eraf kunt krabben (maar dat moet je niet doen, want daar wordt het mogelijk erger van). Soms stel ik me voor dat ik met een ouderwets scheermesje alle bobbeltjes er in een paar halen af schraap
Oud 03-02-2014, 13:45
Klovorhop
Klovorhop is offline
Binnenkort gaan we huizen bezichtigen wiehhh
Oud 03-02-2014, 14:40
Verwijderd
Huizen bezichtigen is leuk en op zolder rommel uitzoeken en oude dingen tegenkomen ook
Oud 03-02-2014, 15:36
Verwijderd
Citaat:
why arent oven mitts called glovens
Oud 03-02-2014, 17:13
Hazel
Hazel is offline
Ik ben nu ook die aflevering van 24 uur met... Victoria Koblenko aan het kijken. Ik ben wel benieuwd naar jouw mening, Para, over hoe je in Moskou dingen gedaan moet krijgen. Koblenko beweert dat je in Rusland mensen moet dreigen met hun ontslag om te zorgen dat dingen een beetje spoedig verlopen.
Oud 03-02-2014, 17:24
Hazel
Hazel is offline
Heerlijk ook hoe ze vreselijk boos wordt als hij haar een meemaakslet noemt en zich even afzondert in een ruimte, terwijl hij daarvoor heeft gezegd dat hij geen enkele ambitie herkent in haar acteercarriere.
Oud 03-02-2014, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nu ook die aflevering van 24 uur met... Victoria Koblenko aan het kijken. Ik ben wel benieuwd naar jouw mening, Para, over hoe je in Moskou dingen gedaan moet krijgen. Koblenko beweert dat je in Rusland mensen moet dreigen met hun ontslag om te zorgen dat dingen een beetje spoedig verlopen.
Een aangepaste prijs betalen doet meestal ook de trick.
Oud 03-02-2014, 17:57
Verwijderd
Of de nicht van de klasgenoot van iemands broer zijn.
Oud 03-02-2014, 18:07
Verwijderd
Doet me denken aan van dat volk dat in Spanje een Bed & Breakfast op willen zetten en boos worden omdat de timmerman niet net zo netjes op tijd is als in Nederland.
Oud 03-02-2014, 18:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zit Twister te kijken
Oud 03-02-2014, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Dit vooral, ja.
Oud 03-02-2014, 19:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Koblenko beweert dat je in Rusland mensen moet dreigen met hun ontslag om te zorgen dat dingen een beetje spoedig verlopen.
Ja, interessant is dat. Maar ik vraag me af of Koblenko zich in een normaal milieu beweegt; dus ik vermoed dat het allemaal behoorlijk overtrokken is.
Oud 03-02-2014, 19:34
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Weet iemand waar je een schoolbordmok/krijtmok kunt kopen? (niet online maar in een winkel dus)
Ik zag er pas nog bij de Xenos! Gisteren, welteverstaan.
Citaat:

Voor bussen of vrachtwagens lopen En ik bedenk me altijd wat ik zou doen als bepaalde mensen opeens dood zouden gaan, maar dat heeft niet echt iets met handelen te maken.
Oud 03-02-2014, 19:49
Klovorhop
Klovorhop is offline
Tijd voor bzv
Oud 03-02-2014, 20:01
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Als ik langs een kanaal rijdt vraag ik me altijd af hoe het zou zijn om met een auto te water te raken
Deze heb ik ook altijd.
Oud 03-02-2014, 20:04
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Citaat:
Dit vooral, ja.
Dus daar moet je gewoon een beetje mee dreigen en dan verloopt alles voorspoedig?
Oud 03-02-2014, 20:35
Verwijderd
Oud 03-02-2014, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Dus daar moet je gewoon een beetje mee dreigen en dan verloopt alles voorspoedig?
Nee, niet dreigen. Het is meer dat je het moet brengen alsof dit soort banden een soort van verplichting schept om elkaar te helpen. Of er zo gewoon voor zorgen dat ze jou zien als 'hun' mens (hier is vast een elegantere vertaling voor). Dan herinneren ze zich je op het moment dat ze dingen voor je gedaan moeten krijgen.

Maar dit werkt misschien een beetje anders in Moskou, waar niemand elkaar kent.
Oud 03-02-2014, 22:04
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Er stond net een man keihard op de deur van mijn buurman te bonken. Het begon heel beschaafd met kloppen, maar dat ging al gauw over in bonken en schoppen. Daarna belde hij iemand in het Marokkaans/Arabisch (ik herkende de keelklank) en begon hij opnieuw. Ik durfde niet te lang uit mijn raam te kijken, want je weet nooit wat zo iemand komt doen en hoe. Volgens mij is mijn buurman wel thuis, zijn auto staat er in ieder geval. Vreemd verhaal weer!

Wilde bijna de politie bellen, maar die rijdt hier genoeg en ik heb geen zin aan gezeik aan míjn deur morgenavond.
Oud 04-02-2014, 00:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 04-02-2014, 06:30
Verwijderd
Zwarte handel bij de buurman
Oud 04-02-2014, 06:54
Verwijderd
Ik snap echt niet hoe mijn broertje de dag doorkomt zonder eten mee te nemen. als ik om de zoveel uur niet eet, val ik snel flauw
Oud 04-02-2014, 09:11
Klovorhop
Klovorhop is offline

Het topic is een week oud!

Oud 04-02-2014, 09:12
Klovorhop
Klovorhop is offline

Lekkere hapjes.
Oud 04-02-2014, 09:12
Klovorhop
Klovorhop is offline
Nu krijgt iedereen één kopje koffie, en daarna mag de eerste licht beschroomd om een pilsje vragen.
Oud 04-02-2014, 09:17
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst Johnny Cash - Hurt geyoutubed (ja barbaar, pauper, schaam je etc). En de eerste keer dacht ik: oh...hm. Is dit het nou? Maar nu heb ik 'm duizend keer geluisterd en hij wordt elke keer mooier
Oud 04-02-2014, 09:22
Verwijderd
En dan gaan we met z'n allen in een kring zitten en blijft iedereen de hele avond op dezelfde plaats zitten.
Oud 04-02-2014, 09:26
Verwijderd
Ik heb datzelfde met breaking bad. iedereen is al lang klaar en de hype is voorbij en nu ben ik wel nieuwsgierig. Ik heb ooitde eerste twee afleveringen gekeken maar ben afgehaakt nadat er een aangevreten lijk door het plafond naar beneden viel. Nu ben ik opnieuw begonnen.
Oud 04-02-2014, 09:27
Verwijderd
Dat had ik met Candy Crush.
Oud 04-02-2014, 09:29
Verwijderd
Dit topic gaat een beetje met twee posts per uur, ja. Dat is wel jammer. Misschien moeten we het over iets controversieels gaan hebben. Of over iets heel banaals waar iedereen wel een mening over heeft.

Dus vertel, hoe vaak douchen jullie!?!?!? Wat vinden jullie van abortus met 26 weken?!?!?!? Denken jullie er vaak aan dat de AIVD alles opslaat?!?!??! Vinden jullie Patricia een leuke naam!?!?!?!? Hebben jullie wel eens seks gehad met een plafond/afdak op minder dan een meter boven je!??!?!? Zeggen jullie argumént of árgument?!?!??! (ik dacht altijd dat iedereen argumént zei, maar gisteren hoorde ik een klasgenoot vijf keer achter elkaar het woord 'árgument' gebruiken!!!) Wat voor drugs hebben jullie allemaal geprobeerd in jullie leven?!??!?!?
Oud 04-02-2014, 09:30
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Ik heb datzelfde met breaking bad. iedereen is al lang klaar en de hype is voorbij en nu ben ik wel nieuwsgierig. Ik heb ooitde eerste twee afleveringen gekeken maar ben afgehaakt nadat er een aangevreten lijk door het plafond naar beneden viel. Nu ben ik opnieuw begonnen.
Ja same here En dat had ik met Orange is the new black ook. Dat bleek bij de tweede kans toch wel heel leuk te zijn.

En de beste muziek moet sowieso wennen. Dat is niet de goede uitdrukking , ik bedoel "to grow on you" maar ik weet even niet hoe je dat fatsoenlijk vertaalt ;x
Oud 04-02-2014, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Ja same here En dat had ik met Orange is the new black ook. Dat bleek bij de tweede kans toch wel heel leuk te zijn.

En de beste muziek moet sowieso wennen. Dat is niet de goede uitdrukking , ik bedoel "to grow on you" maar ik weet even niet hoe je dat fatsoenlijk vertaalt ;x
Zich innestelen!
Oud 04-02-2014, 09:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik heb een paar weken geleden voor het eerst Johnny Cash - Hurt geyoutubed (ja barbaar, pauper, schaam je etc). En de eerste keer dacht ik: oh...hm. Is dit het nou? Maar nu heb ik 'm duizend keer geluisterd en hij wordt elke keer mooier
Wat vindt je van het origineel?
Oud 04-02-2014, 09:32
Verwijderd
Nu het toch zo'n beetje over muziek gaat, ik zoek een zangeres! Het is een meisje, dunnig, donker haar, ze komt ergens uit Amerika (maar ik weet niet eens meer of ze uit Noord- of uit Zuid- komt). Ze maakt een soort elektronische muziek, maar speelt bijna alles zelf. De muziek is dus elektronisch, met iets trancigs erin, iets van dat, hoe heet dat? orgelachtige? en haar naam is iets Engels, iets van Virbes ofzo.
Oud 04-02-2014, 09:33
Verwijderd
Gaat langzaam ja en ik erveel me. Vertel eens wat leuks.
Oud 04-02-2014, 09:33
Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Wat vindt je van het origineel?
Door de vele discussies hierover op het forum weet ik dat het van NIN is maar dat ken ik niet.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten