Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat lijkt me heel onprettig vasthouden, die droge textuur van schoolbordverf.
Je kan Artika even bellen. Anders Urban Outfitters ofzo. Hipstervarianten van de Expo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En in netjes opzitten en pootjesgevensituaties stel ik me altijd voor dat ik hele rare dingen zeg, of op tafel ga staan en mijn kont laat zien als een baviaan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een beetje keratosis pilaris, dat zijn kleine verhoorninkjes rond haarzakjes (meestal <1 mm) die heel veel mensen hebben en die je eraf kunt krabben (maar dat moet je niet doen, want daar wordt het mogelijk erger van). Soms stel ik me voor dat ik met een ouderwets scheermesje alle bobbeltjes er in een paar halen af schraap ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik ben nu ook die aflevering van 24 uur met... Victoria Koblenko aan het kijken. Ik ben wel benieuwd naar jouw mening, Para, over hoe je in Moskou dingen gedaan moet krijgen. Koblenko beweert dat je in Rusland mensen moet dreigen met hun ontslag om te zorgen dat dingen een beetje spoedig verlopen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dit werkt misschien een beetje anders in Moskou, waar niemand elkaar kent. |
![]() |
|
Er stond net een man keihard op de deur van mijn buurman te bonken. Het begon heel beschaafd met kloppen, maar dat ging al gauw over in bonken en schoppen. Daarna belde hij iemand in het Marokkaans/Arabisch (ik herkende de keelklank) en begon hij opnieuw. Ik durfde niet te lang uit mijn raam te kijken, want je weet nooit wat zo iemand komt doen en hoe. Volgens mij is mijn buurman wel thuis, zijn auto staat er in ieder geval. Vreemd verhaal weer!
Wilde bijna de politie bellen, maar die rijdt hier genoeg en ik heb geen zin aan gezeik aan míjn deur morgenavond.
|
Verwijderd
|
Ik heb datzelfde met breaking bad.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit topic gaat een beetje met twee posts per uur, ja. Dat is wel jammer. Misschien moeten we het over iets controversieels gaan hebben. Of over iets heel banaals waar iedereen wel een mening over heeft.
Dus vertel, hoe vaak douchen jullie!?!?!? Wat vinden jullie van abortus met 26 weken?!?!?!? Denken jullie er vaak aan dat de AIVD alles opslaat?!?!??! Vinden jullie Patricia een leuke naam!?!?!?!? Hebben jullie wel eens seks gehad met een plafond/afdak op minder dan een meter boven je!??!?!? Zeggen jullie argumént of árgument?!?!??! (ik dacht altijd dat iedereen argumént zei, maar gisteren hoorde ik een klasgenoot vijf keer achter elkaar het woord 'árgument' gebruiken!!!) Wat voor drugs hebben jullie allemaal geprobeerd in jullie leven?!??!?!? |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de beste muziek moet sowieso wennen. Dat is niet de goede uitdrukking , ik bedoel "to grow on you" maar ik weet even niet hoe je dat fatsoenlijk vertaalt ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nu het toch zo'n beetje over muziek gaat, ik zoek een zangeres! Het is een meisje, dunnig, donker haar, ze komt ergens uit Amerika (maar ik weet niet eens meer of ze uit Noord- of uit Zuid- komt). Ze maakt een soort elektronische muziek, maar speelt bijna alles zelf. De muziek is dus elektronisch, met iets trancigs erin, iets van dat, hoe heet dat? orgelachtige? en haar naam is iets Engels, iets van Virbes ofzo.
|
![]() |
|
|