Advertentie | |
|
![]() |
|
De belastingdienst. Terwijl mijn bezwaar is toegekend en ik ipv geld teruggeven nog extra geld van ze krijg, krijg ik nu een brief dat ze het geld gaan inhouden op mijn maandelijkse toeslag. Dus ik bel ze op. Nadat ik na een paar minuten door het hele keuzemenu heen ben krijg ik te horen 'als onze medewerkers zijn in gesprek. Wij verbreken nu de verbinding". Arghhhhhhh
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() heb nu gezegd dat het de eerste en de laatste keer is geweest, anders is het over en sluiten met het abonnement.
||
Citaat:
![]()
|
Ik stond net op het punt om de deur uit te gaan omdat ik om half 2 een afspraak zou hebben bij de psychologe, en nu zie ik net een voicemail bericht met 'hoi, we hadden een afspraak om half 1, maar je bent er niet'.
Wtf, ik heb terwijl ik daar zat de tijd in m'n telefoon gezet. Ben ik echt zo lomp dat ik bij het horen van 'half 1' 13:30 heb ingetikt? Hoe dan ook, superkut en ik voel me echt een doos nu. edit: En natuurlijk kan ik ook niet meteen terugbellen, want de receptionistes zijn met pauze. ![]()
||
Citaat:
Vreemd genoeg gebeurde ditzelfde me ook bij de vorige 'psycholoog', maar bij hem vond ik 't minder erg. Nu heb ik 't idee dat ik de tijd van die vrouw heb zitten verdoen. Over 2 weken kan ik nu pas weer terecht. Om half 9 's ochtends. Dat is mijn straf. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had van de week hetzelfde. Ik stond dinsdag voor een dichte deur, vanmorgen zat de psycholoog voor niks op mij te wachten. Ik had dinsdag ook gelijk even moeten mailen natuurlijk, maar dat was ik vergeten
![]() Iets anders wat ik niet waardeer: De aannemer heeft zijn enorme reclamebord weggehaald en dat herinnert me er pijnlijk aan dat ik nog steeds geen gordijnen heb ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Wedstrijd] Stemtopic Gedichtendag Dingaantouwtje | 60 | 26-02-2010 22:59 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: Femke Halsema is niet geschikt als lijsttrekker Boogie | 107 | 02-02-2003 19:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |