Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb mijn gereedschap bij elkaar gejat toen ik uit huis ging
![]() ![]()
|
Gaatje in de muur boren zou me trouwens nog best lukken hoor, maar ik ben niet zo van het klussen. Ik heb in dit huis mijn allereerste spijker zelf in de muur geslagen (een gipsmuur), om even een beeld te schetsen :')
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik moet zeggen dat ik sindsdien die opvatting niet meer vaak ben tegengekomen. Misschien wordt dat anders als ik zelf ooit kinderen heb. Edit: en de meeste vrouwen met jonge kinderen die ik ken zijn arts of wetenschappelijk onderzoeker, beiden beroepen waarin weliswaar de meeste vrouwen 4 dagen werken, maar ook beiden werelden waarin het echt not done is om er kritiek op te leveren als iemand meer werkt. Laatst gewijzigd op 30-06-2014 om 20:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Overigens krijg ik ook heel vaak de vraag of ik getrouwd ben en/of kinderen heb en zo niet, waarom niet. Ik ben 24, doe eens even normaal man. Goed ja, mijn biologische klok tikt als een malle, maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer normaal kan nadenken ![]()
|
Als ik bij m'n oma+ aanhang op bezoek ben krijg ik altijd de vraag 'en, heb je al verkering?'
Maar de laatste keer gaf mijn oma antwoord en zei ze iets in de trant van dat ik geen vaste verkering heb omdat ik allemaal losse contacten heb ofzo. Ze had op facebook gezien dat mijn relatiestatus 'open relatie' was, en ik was serieus helemaal vergeten dat ik dat jaren terug als grapje had ingevuld. Zij geloofde 't dus. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn oma is echt fucking hip. Ze wou ook een keer met mijn zus praten over of ze nog wel genoeg seks had met haar vriend en mijn oma zei 'wat nou, daar moet je 't toch gewoon over kunnen hebben?' terwijl m'n zus zo zat van '
![]() ![]() Overigens heeft m'n oma wel een beetje wat tegen homo's en lesbies, maar dat komt door de bijbel en de redenatie 'als God je gemaakt had om 't met vrouwen te doen dan had je wel een extra piemel aan de zijkant gehad.' :')
||
Citaat:
![]() Mijn oma vraagt met regelmaat over samenwonen. Gelukkig heb ik wél mijn ouders en mijn oma alvast klaargestoomd voor het idee dat onze tak geen nakomelingen gaat krijgen, omdat ik daar geen zin in heb. Ze hebben zoals ze zelf zeggen 'de hoop al opgegeven', dus prrrima. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik ben zelfs bijna voor Algerije, want die zetten lekker veel druk erop.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
morgen hebben we een etentje met de klas, er komen ook docenten. Een paar hebben een docent uitgekozen om voor te speechen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Oms, Lorelei post ook weer eens <3
//Late train rollenverdeling; mijn moeder heeft nog wel steeds in haar hoofd zitten dat de vrouw voor de man moet zorgen om een goede vrouw te zijn en daarom heb ik ook mede dankzij haar een uitzet in huishoudelijke artikelen van hier tot Kralingen ![]() ![]() ![]()
|
|