Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Wel een mooi voorbeeld van hoe dat werkt, de Telegraaf gebruikt een aantoonbaar feitelijk onjuiste kop en de discussie gaat vervolgens toch over de vermeende negatieve kanten van deze beste man. Turk February holocaustpleger!
![]() Laatst gewijzigd op 21-07-2014 om 15:18. Reden: Wat is een toliet? |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 21-07-2014 om 15:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Donetsk is echt helemaal aan gort gebombardeerd door de nieuwe Oekraïense regering. Ze schoten met tanks op scholen, hele woonwijken zijn bewust in puin gelegd. Mensen konden zich niet echt verdedigen, zelfs de actieve separatisten hadden nauwelijks wapens, laat staan de burgers waarop voornamelijk geschoten werd. Heel veel mensen zijn dood of gevlucht naar Rusland.
Met een beetje fantasie kan ik me wel voorstellen dat Poetin ze een BUK-systeem heeft toegeschoven, maar ik kan me niet voorstellen dat er vanuit de separatisten kwade opzet richting het Westen was. De activisten uitmaken voor moordenaars is anti-Russische stemmingmakerij, goedkope sensatie en exploitatie van de emoties van nabestaanden en betrokkenen. (Niet dat ik iets anders zou verwachten van De Telegraaf, uiteraard.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is ook de moeite waard om te vermelden dat in Oekraïne iedereen die meedoet aan protesten vóór Rusland of de separatisten wordt beschuldigd van landverraad, wat je zomaar je paspoort/burgerschap kan kosten. Of dat (op internet of ergens anders) de DNR of LNR steunen je een staatsvijand maken. Of dat na de ramp in Odessa, waarbij ongewapende burgers levend verbrandden, door een lid van Timosjenko's partij op facebook werd gezet dat 'die colorado's hun verdiende loon hebben gekregen'. Of dat de grensposten naar Rusland gesloten zijn, ook voor vluchtelingen, die vastzitten voor de grens, waar het regeringsleger op ze schiet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lijkt niemand te interesseren, want ze vechten niet voor Europa en Democratie en dan mogen ze wel dood.
Op de Maidan, nee, toen mocht de regering niet schieten, toen vocht men immers voor Goede Dingen. Nu zijn het maar dronken Russen, en Rusland is een nare, grijze, ellendige dictatuur, waar niemand wil wonen. Dus Poetin heeft dit bedacht, de bevolking kan immers niet naar Rusland willen. Dus dat een - toen nog niet gekozen, maar gewoon neergezette - regering op zijn eigen mensen begon te schieten, dat was wel okee. |
![]() |
|
Verwijderd
|
PS. Heeft iemand al eens gepraat over sancties tegen Amerika, omdat ze de soevereiniteit schenden van alle landen waar ze drones naartoe sturen? Hebben zij eigenlijk een 'passende straf' gehad toen ze een Iraans passagiersvliegtuig neerhaalden, of toen ze Afghanistan binnenvielen?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En van het anti-Russische in 't Westen word ik inderdaad ook een beetje moe. Het begint steeds meer te lijken op het anti-Westerse wat je in Rusland hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens ben ik het ook niet eens met de sensationele kop hoor, ik zeg niet dat de bewuste man een moordenaar is, hooguit dat wat hij doet (met die knuffel) een charme-tactiek kan zijn.
||
Citaat:
Dat is op zijn minst verdacht danwel ronduit lomp.
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Er komt een Russische invasie als we die gluiperd van een Poetin niet eens flink op zijn plaats zetten. Wat zeg ik, een nieuwe Koude Oorlog! Iedereen kan nu toch wel concluderen dat hij ervoor heeft gezorgd dat die Bukraket (of wat het ook was) op onschuldige burgers heeft afgevuurd! Rutte moet zijn vuisten tonen en gewoon onze jongens naar de Oekraïne sturen om de lichamen veilig te stellen!!111
||
Citaat:
Maar waar ik het over had was bijvoorbeeld een filmpje waarin die man van de knuffel een stel onderzoekers waarschuwt dat ze geweld zullen gebruiken als ze niet luisteren naar hun bevelen. Toch vind ik het op zijn minst opmerkelijk te noemen dat bijv. Igor Girkin beweerde dat het vliegtuig al vol lichamen zat voordat het neer werd geschoten, of dat de separatisten wel al eerder Oekraiense vrachtvliegtuigen neerhaalden, en vlak na de ramp door Girkin himself een bericht werd geplaatst op social media (VKontakte) dat ze een Oekraïens vliegtuig hadden neergeschoten. Mijn vermoeden is mede daardoor dat zij het vliegtuig uit de lucht hebben geschoten, daarbij niet wetende dat het niet om een militair vrachtvliegtuig uit Oekraïne ging, maar om een passagiersvliegtuig. De tijd zal uitwijzen -hopelijk- wie de werkelijke daders zijn.
Laatst gewijzigd op 21-07-2014 om 22:51. |
![]() |
||
Citaat:
||||||||
Verwijderd
|
Zo, laat ik mijn morgen eens goed beginnen met een nutteloze discussie
![]() Citaat:
Citaat:
Nou, die indruk wek je wel op mij: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Daarna zwak je het opeens af, gaat het niet om deze man specifiek en was het niet met voorbedachten rade/was het niet het vliegtuig dat ze dachten neer te schieten. Jij lijkt van standpunt te zijn veranderd tijdens de discussie. Heel goed, je hebt het licht gezien, is niet erg ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar inhoudelijk op je vraag: gisteren in de namiddag kwam een verzoek binnen om een mail met voorbeelden voor te bereiden voor een call met de US deze middag. Daar heb ik gisteravond nog aan gewerkt tot een uur of zeven. Vanochtend wilde ik dit afmaken maar om 08:22, ik was al aan het typen, kwam opeens Citaat:
![]() |
![]() |
|
|