Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn buurman heeft 3 honden en 1 ervan heeft ook nog eens een hekel aan kinderen, dus als we daar voor de deur zitten of staan te praten ofzo, lopen ze allemaal stilletjes met een grote boog om ons heen
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|||||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Hoe was je introdag?
|
Ik moest van de gemeente naar school ja, maar ik heb het zelf uitgezocht nav het werk dat ik nu al doe. In principe zou ik nu niet eens meer moeten, want ik heb een baan en de gemeente heeft nu niks meer over me te vertellen, maar ik ben zelf ook gaan inzien dat het slim is om wel te doen. Sowieso omdat logistiek overal en voor altijd is (tot de teleportatie een feit is natuurlijk) en supervisors kunnen ze ook altijd overal gebruiken. Plus, als ik het werk kan dat ik nu kan (met de mensen waarmee ik nu werk), kan ik eigenlijk alles. Tenminste, dat zegt mijn werkleider, omdat deze specifieke groep mensen zo ontzettend lastig is/kan zijn.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik zeg helemaal niks verkeerds! Maar ik wil niet dat iemand iets heeft om mij op te pakken en als er maar eentje tijd teveel heeft en goed kan Googlen, dan weet morgen het hele bedrijf alles van me. Daar heb ik gewoon niet zo'n zin in
![]()
|
Ik zou net zo vaag doen als ik in een ander bedrijf zou werken hoor. Alleen is het roddelcircuit bij ons echt zó ridicuul snel.. Ik had een tijd geleden iets gezegd en een kwartier later werd me daar door iemand anders iets over gevraagd en was het totaal uit zijn verband gerukt. Een kwartier, serieus
![]() ![]()
|
|