Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Oh en tien dagen rookvrij
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen eergister internet er mee ophield en ik de boel opnieuw moest installeren was het écht feest trouwens
![]() ![]() "Ja oke, je bent er nu achter dat het best wel heel erg tegenvalt, ga je gewoon nu weer roken, en als je dan weer stopt weet je waar je je op voor moet bereiden ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Oh ik ben niet boos dat ik geen sigaret mag, dat mag best, ik wil ze alleen niet en ik heb een afspraak met mezelf. M'n lontje is gewoon wat korter, dus ik word wat chagrijniger van irritante dingen dan normaal. Maar ik ben bijzonder goedgemutst, al zeg ik het zelf en volgens mij ben ik nog steeds positiever dan de gemiddelde Nederlander
![]() |
![]() |
||
Ik bedoel maar
![]() Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Eindelijk hebben Anne en ik een manier gevonden die werkt om ons jong te laten sparen
![]() Nu hebben we afgesproken dat al het geld dat hij krijgt en verdient, de helft in zijn spaarpot gaat (waar hij pas na overleg met ons geld uit mag halen) en de rest in zijn portemonnee om uit te geven. Nu heeft hij net onze extreem gore auto gewassen voor 7,50 en nu komt het: ik gaf het hem en zei doe de helft maar in je spaarpot. Toen zei hij nee, ik ga alles in m'n spaarpot doen want ik wil een simpsonshuis van playmobiel kopen en dat kost 200 euro. Way to go Sammie ![]() Nu afgesproken dat als hij 150 euro heeft gespaard ik die andere 50 euro bijleg. |
![]() |
|
|