Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Wie is dat baby'tje op de profielfoto? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() en oh, Eline naamzoek: ik heb heeeeel veel bekers van benno en juul gevonden en een staatsieportet van bea en claus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
De vader van mijn huisgenoot was altijd 'anti' smartphone. "ik vind die telefoons helemaal niet zo smart, na een dag zijn ze al leeg, terwijl die van mij een week meegaat!'. Ook beantwoordde hij smsjes alleen maar met 3 woorden die al in de voorgeschreven smsjes stonden; ja, nee en ok, omdat hij er verder geen hol van begreep.
Nu heeft hij een samsung s3 telefoon van een familielid gekregen en nu krijgen we de hele dag updates in de familie-app over van alles en nog wat, filmpjes, linkjes en klaagt hij dat zijn telefoon zo snel leeg is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn oma heeft sinds kort een tablet en nu krijgen wij ook regelmatig updates van haar (via Telegram want dat was makkelijker op tablet te installeren dan Whatsapp, schijnt) en ze heeft laatst zelfs een foto gestuurd van haar narcissen die in bloei stonden
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel handig. Maar niet voor mijn oma want die gaat er heel rare dingen door zeggen
![]() In deze post heb ik negen typfouten gemaakt die allemaal keurig gecorrigeerd werden, bovendien hoefde ik alleen maar 'typf' te typen voor typfouten en 'gecor' voor gecorrigeerd. Superhandig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ik typ vaak ook in het Engels, maar hij corrigeert dan nog in het Nederlands, dat gaat dan ook helemaal mis. |
![]() |
||
Citaat:
En hoe ze van simpele correcte woorden, rare foute woorden weten te maken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |