Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2015, 17:30
Miekje*
Miekje* is offline
Dat verschilt. Meestal geen, soms tussen de 1 en 3.
Oud 05-11-2015, 17:49
Abby.
Abby. is offline
Hooguit twee koppen koffie. Met opgeschuimde melk Maar vaak ook helemaal geen koffie.
Oud 05-11-2015, 18:20
Tigerly
Tigerly is offline
4 a 5 koppen koffie en ik heb tegenwoordig een milde verslaving aan ice espresso van de Aldi
Oud 05-11-2015, 18:21
Tigerly
Tigerly is offline
En vandaag 1,5 uur repetities gekeken van de nieuwe voorstelling. Damn het wordt in elk geval iets waar ik met plezier een keer of tien 3,5 uur naar ga zitten kijken.
Oud 05-11-2015, 23:14
Dekaloog
Dekaloog is offline
M'n boekhouder deed een boekhouderskunstje en nu krijg ik 2300,- terug van de belastingdienst
Oud 06-11-2015, 09:58
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik heb een nieuwe collega en ze praat TANTOE hard
Oud 06-11-2015, 11:17
Tigerly
Tigerly is offline
Ik ga echt als een speer vandaag! We zitten vandaag met z'n zevenen in een ruimte van 70 m2, maar het lukt me heel goed om ze buiten te sluiten en lekker in m'n hip-hop-bubble te zitten met m'n koptelefoon op.
Oud 06-11-2015, 15:19
zoef de haas
zoef de haas is offline
Vandaag gaat zooooo traag.
Oud 06-11-2015, 16:03
Verwijderd
ik ga ook zo maar even werken
Oud 11-11-2015, 13:53
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik moet echt heel erg de moeite doen, geen hele lelijke mail te sturen naar de Europese Marketing Manager. Hij neust in onze mailbox (prima) probeert dingen op te lossen(remotely prima, maar fuckwaarvoor ben ik dan aangenomen) maar hij verneukt echt heel veel, laat geen logs achter en belooft dingen die ik helemaal niet waar kan maken, om ze mij vervolgens te laten oplossen
Oud 11-11-2015, 14:41
WolterB
WolterB is offline
Vandaag woorden gehad met een projectleider die mijn "toon" richting hem niet vond kunnen toen ik hem vertelde dat ik het jammer van mijn tijd vond om eerst alles van A naar B te veranderen zoals hij wilde om het vervolgens weer terug naar A te moeten zetten omdat ik dat echt niet had mogen doen. Toen ik zijn aantekeningen erbij haalde waar de eerste verandering stond werd hij nijdig want, "we kunnen niet altijd alles in één keer goed doen" en je "Wordt betaald om 8 uur aan het werk te zijn en als je dat niet wilt dan moet je maar wat anders doen".

Maandag maar aankaarten tijdens een gesprek met mijn projectleider omdat hij dit tegen meer collega's flikt en mede hierdoor zelfs eentje laatst vertrokken is.
Oud 11-11-2015, 14:46
Carn
Carn is offline
8 december met de baas naar PSV-CSKA
Oud 11-11-2015, 15:15
df
df is offline
Nice
business seats met vreten en zuipen erbij?
Oud 11-11-2015, 15:21
Carn
Carn is offline
Weet ik eigenlijk niet. We zijn er wel voor werk (nog een overleg voordat het feest begint), dus wie weet.
Oud 11-11-2015, 19:57
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik moet echt heel erg de moeite doen, geen hele lelijke mail te sturen naar de Europese Marketing Manager. Hij neust in onze mailbox (prima) probeert dingen op te lossen(remotely prima, maar fuckwaarvoor ben ik dan aangenomen) maar hij verneukt echt heel veel, laat geen logs achter en belooft dingen die ik helemaal niet waar kan maken, om ze mij vervolgens te laten oplossen
Citaat:
Vandaag woorden gehad met een projectleider die mijn "toon" richting hem niet vond kunnen toen ik hem vertelde dat ik het jammer van mijn tijd vond om eerst alles van A naar B te veranderen zoals hij wilde om het vervolgens weer terug naar A te moeten zetten omdat ik dat echt niet had mogen doen. Toen ik zijn aantekeningen erbij haalde waar de eerste verandering stond werd hij nijdig want, "we kunnen niet altijd alles in één keer goed doen" en je "Wordt betaald om 8 uur aan het werk te zijn en als je dat niet wilt dan moet je maar wat anders doen".

Maandag maar aankaarten tijdens een gesprek met mijn projectleider omdat hij dit tegen meer collega's flikt en mede hierdoor zelfs eentje laatst vertrokken is.
Irritant dit soort onbekwame mensen. Vooral als jij er de dupe van bent.
Oud 11-11-2015, 21:59
Verwijderd
DE VERVELENDE COLLEGA IS ONTSLAGEN EN IK HEB ZIJN ACCOUNTS DICHTGEZET JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
Oud 11-11-2015, 22:05
zoef de haas
zoef de haas is offline
Die thuis bleef als zijn vrouw ongesteld was?
Oud 11-11-2015, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Die thuis bleef als zijn vrouw ongesteld was?
JAAA DIE
Oud 11-11-2015, 22:09
Verwijderd
Maar hij weet het zelf nog niet
Oud 11-11-2015, 22:10
zoef de haas
zoef de haas is offline
About fucking time..... Allemachtig.
Oud 11-11-2015, 22:38
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Voorpret
Oud 11-11-2015, 22:39
Verwijderd
Ik heb gesmeekt of ik het hem mag vertellen maar dat zit er helaas niet in.
Oud 11-11-2015, 22:47
zoef de haas
zoef de haas is offline
Hahahahaha. Dat had je hem ook vast niet met een strak gezicht kunnen vertellen
Oud 11-11-2015, 22:47
Verwijderd
Nee ik zou heel hard moeten huilen denk ik
Oud 11-11-2015, 22:48
Verwijderd
De advocaat vond het grappig dat ik onder mijn rapportage had gezet: "Uiteraard ben ik bereid om dit alles in een persoonlijk gesprek met de Edelachtbare toe te komen lichten"
Oud 11-11-2015, 22:51
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik blijf het zot vinden dat het in sommige gevallen zo lastig is om mensen te ontslaan.
Oud 11-11-2015, 22:52
Verwijderd
Niet meer gelukkig.
df
df is offline
Citaat:
Totdat 'ie morgenochtend probeert in te loggen of wordt het direct 's ochtends verteld?
Verwijderd
Ik weet niet
Oud 11-11-2015, 22:55
df
df is offline
Citaat:
Ik blijf het zot vinden dat het in sommige gevallen zo lastig is om mensen te ontslaan.
Citaat:
Niet meer gelukkig.
Weet niet, aan de ene kant is het kut dat je bepaalde mensen niet makkelijk kunt ontslaan, aan de andere kant is het wel goed dat er een fatsoenlijke ontslagbescherming is.

Ben dan meer geneigd om voor betere ontslagbescherming te zijn dan voor versoepeling. Maar is meer een gevoel, hoe is het uberhaupt geregeld nu?
Oud 11-11-2015, 22:59
df
df is offline
Citaat:
Ik weet niet

*belt technische support* "ja hoi ik kan niet meer inloggen, fiks dat even"

"Klopt je bent ontslagen hartelijke gr"
Oud 11-11-2015, 23:00
Verwijderd
Ik ben niet voor Employment At Will zoals in de VS maar het was in Nederland zo achterlijk moeilijk om mensen te ontslaan dat iedereen tijdelijke contracten kreeg waardoor je dus een hoop andere dingen misloopt.

Persoonlijke ervaring drogreden: Ik heb twee jaar bij een productiebedrijf gewerkt en daar mochten de uitzendkrachten en tijdelijke krachten niet meedoen met personeelsfeestjes EN DAT VOELT KUT.
Oud 11-11-2015, 23:01
Verwijderd
Citaat:

*belt technische support* "ja hoi ik kan niet meer inloggen, fiks dat even"

"Klopt je bent ontslagen hartelijke gr"
Zo erg zal het gelukkig niet zijn.
Oud 11-11-2015, 23:02
df
df is offline
Zou 'ie het btw zien aankomen? Zoiets voel je wel een beetje aan toch lijkt me.
Oud 11-11-2015, 23:03
Verwijderd
Dat denk ik wel en ik vermoed dat 'ie een jaarsalaris meekrijgt dus medelijden hoeven we ook niet te hebben.
Oud 11-11-2015, 23:05
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Weet niet, aan de ene kant is het kut dat je bepaalde mensen niet makkelijk kunt ontslaan, aan de andere kant is het wel goed dat er een fatsoenlijke ontslagbescherming is.

Ben dan meer geneigd om voor betere ontslagbescherming te zijn dan voor versoepeling. Maar is meer een gevoel, hoe is het uberhaupt geregeld nu?
Ik heb zeker 3 jaar de verhalen over deze collega aangehoord toen ik nog bij tetplok woonde en ik ben nu al meer dan 2 jaar verhuisd. Vandaar dat ik zeg about fucking time. Ik ben helemaal voor het minder makkelijk eruit vegen van krachten waar je wat aan hebt. Maar deze had al jaaaren geleden de laan uitgeveegd moeten worden.
Oud 11-11-2015, 23:05
df
df is offline
Jaarsalaris meekrijgen is wel lekker ja.

Kennis van m'n pa van 62 hoopt al een paar jaar dat 'ie er bij de volgende ontslagronde uitgaat, werkt bij een groot bedrijf met een heel gunstige ontslagregeling en is er klaar mee, wil lekker gaan reizen.

Maar hij wordt maar niet ontslagen
Oud 11-11-2015, 23:07
df
df is offline
En gewoon stoppen en doei zeggen is dan ook weer te duur
Oud 11-11-2015, 23:08
Axel11
Axel11 is offline
Werkgevers/leidinggevenden zijn ook vaak lui/incapabel wat betreft het ontslaan van medewerkers. Te lui om een dossiertje bij te houden, te incapabel om officiële schriftelijke waarschuwingen en berispingen te sturen aan falende werknemers, etc. Zo bouw je geen ontslagredenen op natuurlijk ;p
Oud 11-11-2015, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Werkgevers/leidinggevenden zijn ook vaak lui/incapabel wat betreft het ontslaan van medewerkers. Te lui om een dossiertje bij te houden, te incapabel om officiële schriftelijke waarschuwingen en berispingen te sturen aan medewerkers, etc. Zo bouw je geen ontslagredenen op natuurlijk ;p
Oh jah, dit is ook het probleem echt Serieus waar, als dit was aangepakt vanaf dag 1 was het probleem er niet geweest.
Oud 11-11-2015, 23:12
zoef de haas
zoef de haas is offline
Mijn pa is er een paar jaar geleden ook uitgezet bij een ontslagronde, die bedragen die daarin omgaan zijn echt te absurd voor woorden. Ik snap dat je het plezant vind als je het meekrijgt maar meeeeeeeen.
Oud 11-11-2015, 23:13
Verwijderd
Maar je pa is in ieder geval nog baas, deze was gewoon een nutteloos stuk poep.
Oud 11-11-2015, 23:16
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja absoluut, hij kreeg dan ook flink wat meer mee dan een jaarsalaris het was ook meer een reactie op wat df potte over de kennis van zijn pa.
Oud 11-11-2015, 23:18
Verwijderd
Fair.

Diverse verzekeringsmaatschappijen hadden vroeger het beleid dat als je drie mergers overleefde dat je er bij de 4e automatisch met een pakket doorbetaling tot het einde van je carriere uit mocht als je dat wilde. Dat wil ik ook. Ik ken drie mensen die op hun 42 klaar waren met werken vanwege dit en met behoud van salaris tot hun 67e thuis mogen zitten. Fucking chill.
Oud 12-11-2015, 00:19
Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Werkgevers/leidinggevenden zijn ook vaak lui/incapabel wat betreft het ontslaan van medewerkers. Te lui om een dossiertje bij te houden, te incapabel om officiële schriftelijke waarschuwingen en berispingen te sturen aan falende werknemers, etc. Zo bouw je geen ontslagredenen op natuurlijk ;p
Mijn nieuwe manager is heel erg van het bijhouden en opschrijven en heeft vanaf dag 1 meteen serieuze waarschuwingen uitgedeeld

Gelukkig is hij ook best redelijk en zijn z'n regels dat ook
Oud 12-11-2015, 02:51
Not for Sale
Not for Sale is offline
Drie dagen vastgezeten met een beest van een bug, drie dagen puur stress en afzien maar yayy het is gelukt
Oud 12-11-2015, 07:16
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Fair.

Diverse verzekeringsmaatschappijen hadden vroeger het beleid dat als je drie mergers overleefde dat je er bij de 4e automatisch met een pakket doorbetaling tot het einde van je carriere uit mocht als je dat wilde. Dat wil ik ook. Ik ken drie mensen die op hun 42 klaar waren met werken vanwege dit en met behoud van salaris tot hun 67e thuis mogen zitten. Fucking chill.
Dit is mijn droom. Bizar dat het mogelijk is. Al denk ik dat die dingen helaas steeds minder gaan gebeuren in de toekomst.
Oud 12-11-2015, 19:04
Tigerly
Tigerly is offline
Welke RANSUIL zet het koffieapparaat uit als ik moet overwerken?!?!
Oud 12-11-2015, 19:05
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Sorry zal het niet meer doen
Oud 12-11-2015, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op de conciërge na de enige persoon die weet hoe het koffieapparaat gespoeld moet worden en hoe ik de winterstand van de verwarming kan overrulen. Bad thing?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten