Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Het klinkt een beetje alsof je heel erg behoefte hebt aan een soort zekerheid of stabiliteit die hij je lijkt te geven omdat je hem kent ookal geeft hij die niet per se en maakt hij veel dingen juist moeilijk. Dat is heel begrijpelijk. Zo was het in elk geval bij mij en mijn ex. Ik kreeg wat met hem toen mijn ouders ineens allebei emigreerden en dat hielp me overeind. Maar toen ik mijn eigen boontjes kon doppen ergerde ik me aan heel veel en had ik uiteindelijk net zo weinig voor hem over als hij voor mij. Nouja daarom is het ook uit gegaan. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn moeder is natuurlijk anderhalf jaar geleden overleden en bij mijn oma en vader vind ik weinig steun. Tot aan de zomer (begin van de verbouwing) had ik ook enorm veel steun aan mijn vriend. Nu is hij behoorlijk opgebrand en ik net zo goed. Verschil is dat ik mijn grenzen aangeef en hij dat pas doet wanneer de bom ontploft. Communicatie gaat enorm moeizaam de laatste tijd
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik ga je PM morgen pas beantwoorden, ben helemaal op ![]() |
![]() |
|
Ik heb een hele tijd bijna bij mijn schoonouders gewoond om bij mijn vriend te kunnen zijn en ik vond dat meestal fijn (om bij hem te zijn altijd fijn natuurlijk). Zijn ouders zijn ontzettend lief en ik ben bijna hun derde kind. Als ik daar nu ben voelt het ook als thuis. Ik vind het moeilijk om voor te stellen dat dat een drempel is om bij je vriend te kunnen zijn.
Mijn vriend en ik hebben het ook een tijd echt niet makkelijk gehad samen maar ik merk echt dat het nu weer veel beter gaat en dat is zo fijn!
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zelfs als je schoonouders helemaal geweldig zijn (dat zijn mijn schoonouders eigenlijk ook wel), kan ik me goed voorstellen dat je daar liever niet te veel wil (gaan) verblijven als je 20 bent en zelf al een tijdje het huis uit bent. Zou ik zelf ook niet willen.
Maar goed, iedereen die heeft opgelet weet dat het bij Elines vriendje thuis juist niet zo fijn is, dus het lijkt me verder niet zo relevant commentaar ;p |
![]() |
|
Ach, ik ben ook altijd wel weer blij als ik na een paar uur bij mijn ouders te zijn geweest weer lekker naar mijn eigen nest toe kan
![]()
||
Citaat:
Ik heb vanavond ook weer een heel fijn gesprek gehad met m'n beste vriendin, haar zusje en haar vriend en daar kon ik ook wel weer wat mee ![]() ![]() Vriendje kwam er zojuist zelf achter dat hij me waarschijnlijk tot zaterdag niet ziet. Joh, wat een nieuws ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar heel fijn dat je zo'n goed gesprek had! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Overigens, er zijn over Holmes/ Theranos nogal wat 'gemixte' verhalen, en Malala heeft in 2014 een Nobelprijs gehad; dus misschien waren dat niet de beste voorbeelden ;o
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Merkel is de eerste vrouw in 29 jaar en er zijn in totaal maar vier individuele vrouwen 'Person of the Year' geworden. Dat was mijn Feminist Rage Onderwerp™ ten tijde van die post. ![]() Citaat:
![]() ![]() En bij Obama vonden ze de combinatie Nobelprijs + Person of the Year kennelijk geen probleem. Heb überhaupt nog nooit gehoord dat iemand zei van 'nounou, deze man heeft ook al prijs X gewonnen, waarom dan ook nog prijs Y'. Daarnaast is er natuurlijk meer dan één belangrijk/invloedrijk mens per jaar. Dus de uiteindelijke keuze is meer afhankelijk van de jury. Waarom in '69 geen PotY voor Margaret Hamilton? Waarom in '55 niet Rosa Parks maar één of andere directeur van een autobedrijf? Etc. Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-12-2015 om 20:23. |
![]() |
|
Ja, typisch dat het dan wéér een vrouw moet zijn!
Ik vind het wel stom dat geslacht uitmaakt, maar als mannelijke hoofdredacteuren 30 jaar lang gewoon alle relevante vrouwen negeren, tja. Ik denk niet dat ze 't expres doen, je focus ligt vanzelf meer bij je eigen demografische groep, maar dat maakt 't niet minder lame. Gelukkig worden organisaties steeds diverser (en gelukkig gaat dat ook gepaard met steeds minder bombarderie). |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Semi-relevant: ik vind het interessant dat wanneer mensen een pseudoniem van 't tegenovergestelde geslacht nemen, het bij vrouwen meestal gaat over succes/werk/autoriteit en bij mannen meestal om seks/liefde/aandacht. En soms om emotionele connecties of mooi willen zijn. Geeft een beetje aan wat beide groepen sneller tekortkomen in de huidige maatschappij, of wat voor iedere groep (ogenschijnlijk) makkelijker te verkrijgen is. Heb ook 't idee dat mannen minder snel een pseudoniem nemen en vraag me af hoe dat komt. Wordt meer op neergekeken, want verlies van mannelijkheid? Valt de ervaring tegen? Houden ze het gewoon beter geheim? Maar goed, dat gaat verder helemaal niet meer over 't academische. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|