Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk mag je Amerikaans staatsrecht wel vreemd vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(En ook waarom (effectieve) "talking filibusters" nauwelijks voorkomen.) Laatst gewijzigd op 03-02-2016 om 17:44. |
![]() |
||
Citaat:
Minority dreigt met een filibuster. Majority geeft direct op of probeert de 60 stemmen te halen. Het enige wat Obama had moeten doen was dus de republikeinen uitnodigen om hun dreigementen waar maken, en dan had 'ie met een paar dagen ObamaCare in onaangepaste vorm er doorheen geramd, plus alles wat 'ie daarnaast nog wilde. Het enige is dat er tijdens dat offensief 51 democraten aanwezig zouden moeten zijn en dat ze zich zouden doodvervelen, maar who cares. Nouja, en 't Senaat ligt een paar dagen stil. Maar dat kun je prima slim spinnen ten nadele van de republikeinen. Als je daarna ieder dreigement beantwoordt met 'oke doe maar' dan zijn ze binnen de kortste keren uitgefilibusterd. Dat ze zoveel konden tegenhouden met silent filibusters is puur omdat de democraten telkens meteen op hun knietjes gingen. Het semantische verschil tussen dreigen met een filibuster ('silent filibuster') en een daadwerkelijke filibuster met praten tegenover een quorum ('talking filibuster') heb je er zelf bij gehaald. Ik verwoordde het als 'de eventuele filibuster afwachten' en niet als 'ingaan op de silent filibuster' maar volgens mij was 't binnen de context best duidelijk wat ik bedoelde. Het lijkt erop dat je me gewoon verkeerd begrepen hebt. Misschien de volgende keer minder snel roepen dat iemand 'echt niets begrepen heeft' van een onderwerp als je tegelijkertijd een inhoudelijk gesprek met ze voert? Ik ben geen expert, maar uit mijn posts op de afgelopen pagina's blijkt volgens mij duidelijk dat ik ook weer niet onwetend ben. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar geloof verder wat je wil. De presentatie was duidelijk ook al te moeilijk voor je. |
![]() |
|||
Niet zo uit de hoogte doen, ik snap je presentatie prima.
Wat ik niet snap is waarom jij vindt dat die presentatie tegenstrijdig is met wat ik zeg. Pagina 17: Citaat:
Citaat:
Kusje, hoor. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ja, 60-250 keer per jaar noemde ik dus weinig, omdat er nog tig keer zo vaak gedreigd wordt met filibuster, om het even in jouw woorden te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik dat verder prima hoor, maar dan voer ik de discussie net zo hard. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
wtf
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Al valt het in wsz wel mee. Misschien valt het überhaupt wel mee en ligt het eraan dat ik me een beetje meh voel. ![]() Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
|
Ik moet nog eens een afspraak maken met mijn studieadviseur. Mijn opleiding heeft nu nummer vier in dienst genomen (in de drie jaar dat ik er nu rondloop, sinds eind vorig jaar is er gezeik mee) en die blijft tot eind van deze maand. Maar de studieadviseur wil graag even met iedereen kennis maken. Ik vind t onzin, voor die anderhalve maand
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|