Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2016, 07:59
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoef alleen morgen te werken deze week dus ik denk dat dat wel lukt. Ben ook niet heel ziek maar wel vervelend benauwd dus toch maar prednison maar dan korter en lager gedoseerd.
Oud 03-05-2016, 08:03
Verwijderd
Wel fijn dat je gewoon kunt gaan werken!
Oud 03-05-2016, 08:12
WolterB
WolterB is offline
Lekker korte werkweek deze week
Oud 03-05-2016, 08:19
Verwijderd
Goedevroegemorgen. Ik moet over twintig minuten weg, maar mijn bed is zo heerlijk warm.
Oud 03-05-2016, 08:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik lig er ook nog in
Oud 03-05-2016, 08:25
Verwijderd
Veel te vroeg wakker
Oud 03-05-2016, 08:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Wel fijn dat je gewoon kunt gaan werken!
Ik kijk even hoe het vandaag gaat en overleg morgen wel even met mijn directe collega. Mijn teamleider is er deze week niet en gisteren zelfs geen hoofdanalisten.
Oud 03-05-2016, 09:04
Verwijderd
Ik ga maar eens douchen.
Oud 03-05-2016, 10:11
Elin3
Elin3 is offline
Hardgelopen, nieuwe panties gekocht (want gisteren overleed er weer één) en net de eerste was van vandaag opgehangen.
Oud 03-05-2016, 10:14
bloodyb
bloodyb is offline
Gecondoleerd Lientje!
Oud 03-05-2016, 10:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker bezig Eline

Ik heb mijn beddengoed gewassen en nu ff op de bank.
Oud 03-05-2016, 11:06
Verwijderd
Ik ging naar de stad en kocht per.ongeluk een broek.
Oud 03-05-2016, 11:09
Miekje*
Miekje* is offline
Hoe kan dat nou weer per ongeluk zijn?
Oud 03-05-2016, 11:10
Verwijderd
Oud 03-05-2016, 11:11
Verwijderd
Ik verbaas me er echt over want er is niet veel dat me goed past en wat wel past is vaak lelijk. Deze deed ik aan en hij was meteen goed. Ik had het niet helemaal verwacht ofzo
Oud 03-05-2016, 11:21
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik verbaas me er echt over want er is niet veel dat me goed past en wat wel past is vaak lelijk. Deze deed ik aan en hij was meteen goed. Ik had het niet helemaal verwacht ofzo
Fijn toch? Ik vind het altijd heerlijk als ik zomaar ergens tegenaan loop! Anders ben je soms uren op zoek en kom je nog met lege handen thuis na het winkelen
Oud 03-05-2016, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Fijn toch? Ik vind het altijd heerlijk als ik zomaar ergens tegenaan loop! Anders ben je soms uren op zoek en kom je nog met lege handen thuis na het winkelen
Daarom ga ik nauwelijks meer winkelen. Ik koop bijna alles via internet. Enige wat ik zo nog.koop, zijn werkshirts. Ik loop alleen standaard even binnen bij Paprika, een superleuke winkel
Oud 03-05-2016, 11:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De paprika in Rotterdam (in V&D) had helaas alleen grote maten.
Oud 03-05-2016, 11:54
Verwijderd
Het is ook een grote maten winkel Daantje Ik vind het leuk want is een grote maten winkel zonder dat je meteen van die lelijke gebatikte tenten moet dragen.
Oud 03-05-2016, 12:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
In het buitenland hebben ze volgens mij ook reguliere maten of daar valt alles kleiner dat kan natuurlijk ook maar ze hebben wel leuke dingen idd!
Oud 03-05-2016, 12:01
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet ook nog een panty voor onder mijn jurk voor de bruiloft maar het lijkt erop dat mijn vlek met vanish nu wel uit mijn colbertje is
Oud 03-05-2016, 12:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik moet ook nog een panty voor onder mijn jurk voor de bruiloft maar het lijkt erop dat mijn vlek met vanish nu wel uit mijn colbertje is
Panty's van Zeeman Graphite en Gypsy 15 DEN vind ik altijd wel mooie.
Oud 03-05-2016, 12:17
Yne
Yne is offline
Als het maar 15 DEN is kan je net zo goed met blote benen gaan
Oud 03-05-2016, 12:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als het maar 15 DEN is kan je net zo goed met blote benen gaan
15 DEN staat bij mij vaak wel mooier (en minder "bloot") dan blote benen
Oud 03-05-2016, 12:28
Yne
Yne is offline
Oke, ik koop die dingen nooit omdat ze binnen een paar minuten al stuk zijn. Volgens mij zijn die van mij altijd 40 of zo
Oud 03-05-2016, 12:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Panty's van Zeeman Graphite en Gypsy 15 DEN vind ik altijd wel mooie.
Bedankt voor de tip

Ik heb meestal hele witte benen (zeker eind mei ) en opvallende aderen op mijn voeten, dan vind ik een panty net wat mooier.
Oud 03-05-2016, 12:55
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oke, ik koop die dingen nooit omdat ze binnen een paar minuten al stuk zijn. Volgens mij zijn die van mij altijd 40 of zo
Ik heb zes jaar op een rokjesschool gezeten dus ik ben inmiddels redelijk getraind in het heel houden van mijn panty
Oud 03-05-2016, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zes jaar op een rokjesschool gezeten dus ik ben inmiddels redelijk getraind in het heel houden van mijn panty
Droeg je daar ook al van die dunne? Ik heb meestal ook iets van 40 DEN, die dunne zijn veel te snel kapot. En er zijn er maar weinig die ze dragen bij ons. Ik weet alleen nog niet wat ik van de zomer ga doen...
Oud 03-05-2016, 13:08
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Rokjes pantys
Oud 03-05-2016, 13:11
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En er zijn er maar weinig die ze dragen bij ons.
Zit je ook op een "rokjesschool"?
Oud 03-05-2016, 13:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Droeg je daar ook al van die dunne? Ik heb meestal ook iets van 40 DEN, die dunne zijn veel te snel kapot. En er zijn er maar weinig die ze dragen bij ons. Ik weet alleen nog niet wat ik van de zomer ga doen...
De eerste jaren vooral 40 DEN, of leggings, maar toen ik ouder werd begon ik te zien dat panty's en zeker dunnere panty's wel een stuk charmanter stonden dan saaie dikke leggings. Ik droeg veel sneakers en sneakers met een dikke panty gaven me een Zwarte Piet-gevoel
Oud 03-05-2016, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Zit je ook op een "rokjesschool"?
Ja.
Oud 03-05-2016, 13:17
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ja.
Maar je bent zelf niet zo protestants toch? ;p
Oud 03-05-2016, 13:18
Verwijderd
Citaat:
De eerste jaren vooral 40 DEN, of leggings, maar toen ik ouder werd begon ik te zien dat panty's en zeker dunnere panty's wel een stuk charmanter stonden dan saaie dikke leggings. Ik droeg veel sneakers en sneakers met een dikke panty gaven me een Zwarte Piet-gevoel
Ik snap wat je bedoelt. Dikke leggings heb ik nooit gedragen, al doen veel anderen het wel, ik vind het echt niet mooi. Mijn panty's zijn echt zo'n tussendikte, is nog altijd het mooist/meest praktisch.
Oud 03-05-2016, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Uh... Eigenlijk wel.
Oud 03-05-2016, 13:20
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Uh... Eigenlijk wel.
Laat ik het anders vragen: vind je dat vrouwen (bijna) altijd een rok moeten dragen?
Oud 03-05-2016, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Laat ik het anders vragen: vind je dat vrouwen (bijna) altijd een rok moeten dragen?
Ik doe het wel altijd. Maar vooral omdat ik geen broek mag. Ik vind het prima op die manier, maar ik zie weinig kwaad in een broek.

Helemaal bij praktische gelegenheden.
Oud 03-05-2016, 13:23
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik doe het wel altijd. Maar vooral omdat ik geen broek mag.
Je mag ook geen broek van je ouders? In het weekend bijvoorbeeld? Ik snap dat het op school niet mag.
Oud 03-05-2016, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Je mag ook geen broek van je ouders? In het weekend bijvoorbeeld? Ik snap dat het op school niet mag.
Nee, mag niet. Ik hoop binnenkort naar een pretpark te gaan met m'n zus, en kon m'n moeder met moeite overhalen dat ik daar wel een broek naar aan mag.

(Pretpark vindt ze ook niks, maar kon ze niet weigeren, sinds het een cadeau was. )
Oud 03-05-2016, 13:26
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee, mag niet. Ik hoop binnenkort naar een pretpark te gaan met m'n zus, en kon m'n moeder met moeite overhalen dat ik daar wel een broek naar aan mag.

(Pretpark vindt ze ook niks, maar kon ze niet weigeren, sinds het een cadeau was. )
Oké, dat is dan inderdaad streng ja
Oud 03-05-2016, 13:27
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Citaat:
Dat vind ik wel heel iets anders hoor Axel11
Het overtuigd rokken dragen komt uit de reformatorische hoek en is voor de meeste protestant Christelijke jongeren meer traditie/ gewoonte/ iets wat je doet uit respect, dan echt een geloofskwestie
Oud 03-05-2016, 13:29
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat vind ik wel heel iets anders hoor Axel11
Het overtuigd rokken dragen komt uit de reformatorische hoek en is voor de meeste protestant Christelijke jongeren meer traditie/ gewoonte/ iets wat je doet uit respect, dan echt een geloofskwestie
Ja, in de eerste quote moest extra nadruk op het woordje "zo" liggen. Als in "heel erg protestants", als in "zo protestants als de schoolbesturen"
Oud 03-05-2016, 13:31
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja, in de eerste quote moest extra nadruk op het woordje "zo" liggen. Als in "heel erg protestants", als in "zo protestants als de schoolbesturen"
Ik hoorde laatst van mijn oud-huisgenootje (die werkt op een Reformatorische middelbare school) dat de docenten op school er zelf altijd hartelijk om kunnen lachen, dat de broeken een stuk netter en christelijker zouden zijn, dan de korte rokjes die de meiden nu dragen omdat ze geen broek aan mogen. "Heerlijk, hoe we onszelf in de vingers snijden, maar weigeren de regels aan te passen"
Oud 03-05-2016, 13:34
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik hoorde laatst van mijn oud-huisgenootje (die werkt op een Reformatorische middelbare school) dat de docenten op school er zelf altijd hartelijk om kunnen lachen, dat de broeken een stuk netter en christelijker zouden zijn, dan de korte rokjes die de meiden nu dragen omdat ze geen broek aan mogen. "Heerlijk, hoe we onszelf in de vingers snijden, maar weigeren de regels aan te passen"
Ik snap eigenlijk vooral niet direct waarom ze dan geen lange rokken / rokken tot over de knie verplichten Gewoon omdat "rokken per definitie goed zijn"?
Oud 03-05-2016, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Ik snap eigenlijk vooral niet direct waarom ze dan geen lange rokken / rokken tot over de knie verplichten Gewoon omdat "rokken per definitie goed zijn"?
Deden ze ooit wel. Maar je kunt het toch niet tegenhouden. Gelukkig.
Oud 03-05-2016, 13:39
Verwijderd
goeiemiddag mensen
Oud 03-05-2016, 13:39
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
goedemiddag pinguin, nog ranks omhoog gegaan?
Oud 03-05-2016, 13:41
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Deden ze ooit wel. Maar je kunt het toch niet tegenhouden. Gelukkig.
Hoe korter, hoe beter?
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De regel bij mij op school was "rond de knie", maar dat rondje werd steeds groter Er zijn scholen waar de rok tot de grond moet komen als je op je knieën op de grond zit, maar zo streng zijn ze bij ons nooit geweest. Ik denk dat dat ook een hoop leerlingen zou afschrikken, wanneer de rokken echt lang moeten zijn. De meiden die van thuis meekrijgen dat een rok hoort dragen sowieso wel nette rokken, maar sommige ouders hebben ook (te) weinig controle over het kleedgedrag van hun kinderen.
Verwijderd
Citaat:
goedemiddag pinguin, nog ranks omhoog gegaan?
nope. moest nogal veel werken en heb nie echt veel tijd gehad om te spelen. vanavond misschien wel een paar potjes doen als mn carrier kan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten