Wij hadden een gezellige eetclub avond met thema Chinees en iedereen had goed zijn best gedaan en het was echt lekker eten. Ik had zelf atjar gemaakt en zoetzure komkommer en die waren allebei goed gelukt
10-07-2016, 09:19
Verwijderd
ik trein nauwelijks meer, dus ik mis ze bijna nooit. Daarentegen heb ik het hele dashboardkastje vol liggen met cd's. Toen ik nog bijna dagelijks treinde, had ik ook altijd oortjes bij me. Nu heb ik een boek en het nieuwe stuk van de toneelvereniging bij om me mee te vermaken. En jullie natuurlijk
Treinreizen leuk vinden of iets doen zonder muziek?
Treinreizen leuk vinden
10-07-2016, 09:29
Verwijderd
Ik vind treinen wel prima. Al helemaal nu het nog maar heel incidenteel is. Ik reis wel bijna altijd buiten de spits en heb zelden grote vertraging. En als ik dan eens vertraging heb, is dat meestal omdat er iemand het leven niet meer zag zitten en ik vind het heel moeilijk om me daar over op te winden.
10-07-2016, 09:31
Verwijderd
Oh, ik zit wel altijd in de stiltecoupé want ik heb geen behoefte aan horen hoe Jazzlyn's eerste keer anale seks was of hoe Anne-Sophie gezoend heeft met Roderick terwijl ze weet wat voor een lul hij is (wat een domme kut!).
Als je niet hoeft te stressen en te proppen in de spits om op tijd op je werk te komen vind ik treinreizen ook altijd leuk. Lekker kopje thee halen en lezen en naar buiten kijken. En Antwerpen is super leuk dus veel plezier!
10-07-2016, 09:43
Verwijderd
Later als ik groot ben en we hebben Heul Veul geld, wil ik graag zo'n jaren tachtig Mercedes. Zo'n ouwe lelijke pooierbak plaatje doe ik niet want mobiel forum.
Later als ik groot ben en we hebben Heul Veul geld, wil ik graag zo'n jaren tachtig Mercedes. Zo'n ouwe lelijke pooierbak plaatje doe ik niet want mobiel forum.