Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dit was een vijfsterrenhotel in India.
"Am I allowed to smoke on the balcony" - Yes sir! Let me get you a complimentary pack of cigarettes and an ashtray and let me disable to smoke detectors so you can enjoy a cigarette inside your room if it gets chilly! "But I thought this is a non-smoking room?" - Yes sir! But you and Mr. Bleep are special to us. The manager says it is okay, can I bring you another bacardi and coke? Wat een fooi van 100 dollar allemaal niet kan bewerkstelligen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
In India ook echt bang zijn voor chilly trouwens
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik weet dan Einstein in Spanje geweest is, daar komt deze schitterende anekdote vandaan
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
En ja, kutspelling is inderdaad een afknapper ![]()
||
Citaat:
Je kunt waarschijnlijk wel een relatie krijgen met traditionelere man/vrouw-verhoudingen, maar de vrouwen die daar in geïnteresseerd zijn willen versierd worden en gaan dus niet zelf achter je aan. Bovendien moet je voor dingen zoals liefde, vertrouwen en begrip in staat zijn om een echte connectie aan te gaan met de ander. Binnen traditionele man/vrouw-verhoudingen zitten allerlei ingebouwde dingen die dat in de weg staan. Zowel mannen als vrouwen worden er geobjectificeerd (uiterlijk, status), traditionele mannelijkheid gaat over gevoelens ontkennen, traditionele vrouwelijkheid gaat over beleefd zijn en dus ook niet over behoeftes praten, doordat vrouwen traditioneel 'kuis' en mannen 'jagers' moeten zijn wordt communicatie rondom seks al snel problematisch, etc. Betekent natuurlijk niet dat de 'ouderwetse' verhoudigen altijd misgaan, maar het vergt wel extra reflectie- en communicatieskills. Ik denk dat vrouwen merken dat jij die skills mist. Groetjes! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo. |
![]() |
|
Ik had vanmiddag een bijzonder gesprek met mijn ex. We waren het er allebei over eens dat het goed was dat het uit was. Maar hij bleef maar zeggen "Maar ik weet niet wat de toekomst brengt". Want volgens hem lag het niet aan ons dat het uit ging, maar aan de situatie. Okee dan.
|
Hij begint nu te vertellen over alle vrienden die hij verloren heeft en mensen om hem heen die ziek zijn. Ik bewaar toch liever iets meer afstand, totdat ik weet of we na één date nog contact gaan houden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe het overkomt ligt natuurlijk ook heel erg aan de manier van vertellen. Zelf ben ik ook best open over het feit dat mijn moeder overleden is en volgens mij ervaren mensen dat niet als negatief.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand het vrij snel al over zulke negatieve dingen heeft, zou ik dat ook wel een beetje jammer vinden.
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Ik heb zelfs een aparte lijst voor celebrities waar ik wel vast mee in een lift wil zitten, maar geen seks mee wil hebben ![]()
||
Citaat:
Hij vond mijn eerste 2 crushes wel goeie keuzes tho, dus dat is iig iets. En btw, de gesprekken gaan beter dan ever, dus het was duidelijk geen afschrikwekkende vraag.
|
![]() |
|
|