Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2016, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Kunnen jullie zeer ervaren mensen me vertellen hoe ik iemand vind?

Ligt het aan mij, of is t normaal een partner te willen die van je houd, vertrouwd, en je begrijpt?

Of ben ik gewoon zo vreselijk?
Doe wel de laatste jaren weinig aan me uiterlijk... Of snappen vrouwen niet dat je dat in 1 dag kan verbeteren?
Als iemand echt helemaal niets aan zijn uiterlijk doet geeft mij dat het idee dat andere aspecten in diens leven allicht ook niet zo op orde zijn. Een beetje voor jezelf zorgen doe je niet voor een partner maar voor jezelf.
Advertentie
Oud 11-10-2016, 12:11
Obelise
Obelise is offline
Rest van de zaken zijn zeer goed op orde! Daarom boeid het ook niet hoe ik overkom?
Oud 11-10-2016, 12:13
Obelise
Obelise is offline
En als je heel hard hebt gewerkt, vind je het niet meer zo nodig jezelf constant maar te moeten bewijzen
Oud 11-10-2016, 12:14
Verwijderd
Je kunt zaken nog zo goed op orde hebben maar als je qua uiterlijk een ongewassen stuk vreten bent, ben je voor een groot deel van de mensheid gewoon niet interessant.
Oud 11-10-2016, 12:16
Obelise
Obelise is offline
Ik was laatst zoveel op pad, dat ik gewoon me kleding weg deed, en in een winkel een nieuw setje kocht, geen tijd om te wassen
Oud 11-10-2016, 12:17
Verwijderd
Citaat:
En als je heel hard hebt gewerkt, vind je het niet meer zo nodig jezelf constant maar te moeten bewijzen
Goed, leuk getrolld, ga maar weer verder spelen.
Oud 11-10-2016, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ik was laatst zoveel op pad, dat ik gewoon me kleding weg deed, en in een winkel een nieuw setje kocht, geen tijd om te wassen
Wow, ik ben onder de indruk! Ik snap niet dat de vrouwtjes niet voor jou in de rij staan! Wat een catch ben je!
Oud 11-10-2016, 12:35
Obelise
Obelise is offline
Vroeger wel, tegenwoordig versier ik niet, is blijkbaar een afknapper
Oud 11-10-2016, 13:09
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Rest van de zaken zijn zeer goed op orde! Daarom boeid het ook niet hoe ik overkom?
Uitstraling is heel belangrijk! Daarmee zorg je voor genoeg interesse om te zorgen dat mensen er achter kunnen komen wie je bent en dat je de rest op orde hebt.
Oud 11-10-2016, 13:29
df
df is offline
wat is de rest en wanneer heb je dat ''op orde''?
Oud 11-10-2016, 13:29
Verwijderd
Hij wast niet eens zijn kleren, de viezerik, dus de rest is zeker niet op orde.
Oud 11-10-2016, 13:42
Obelise
Obelise is offline
Dingen als werk, opleiding en rekeningen, ect ect..

Was laatst gewoon weekje of meer niet thuis, waar zou jij wassen?
Oud 11-10-2016, 13:43
Verwijderd
ect ect, is dat nieuwe straattaal?

Ik ben wel vaker een weekje niet thuis. Hotels hebben wasdienst, iedere stad heeft een wasserette, ect ect..
Oud 11-10-2016, 13:45
Verwijderd
Citaat:
ect ect, is dat nieuwe straattaal?

Ik ben wel vaker een weekje niet thuis. Hotels hebben wasdienst, iedere stad heeft een wasserette, ect ect..
In een goed hotel komt het zo terug:
Oud 11-10-2016, 13:47
Verwijderd
Dit was een vijfsterrenhotel in India.
"Am I allowed to smoke on the balcony"
- Yes sir! Let me get you a complimentary pack of cigarettes and an ashtray and let me disable to smoke detectors so you can enjoy a cigarette inside your room if it gets chilly!
"But I thought this is a non-smoking room?"
- Yes sir! But you and Mr. Bleep are special to us. The manager says it is okay, can I bring you another bacardi and coke?

Wat een fooi van 100 dollar allemaal niet kan bewerkstelligen
Oud 11-10-2016, 13:47
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oud 11-10-2016, 13:51
Verwijderd
Citaat:
- Yes sir! Let me get you a complimentary pack of cigarettes and an ashtray and let me disable to smoke detectors so you can enjoy a cigarette inside your room if it gets chilly!
- Yes sir! But you and Mr. Bleep are special to us. The manager says it is okay, can I bring you another bacardi and coke?

Haha nice je hebt de fooi toch wel keurig gedeclareerd?
Oud 11-10-2016, 13:53
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Wajoo
Oud 11-10-2016, 13:53
Verwijderd
In India ook echt bang zijn voor chilly trouwens zat je in de Himalaya of zo? Bangalore toch? Of heb ik t verkeerd onthouden? Doet me denken aan de huiseigenaar van een huisje dat we bij Malaga huurden, hele week 34 graden geweest, alleen op dinsdag ergens in de verte een piepklein wolkje gezien SORRY FOR THE BAD WEATHER NORMALLY IT IS MORE SUNNY AND WARMER IN JUNE wtf gast
Oud 11-10-2016, 13:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ja daar had Einstein toch een theorie over!
Oud 11-10-2016, 14:00
Verwijderd
Ik weet dan Einstein in Spanje geweest is, daar komt deze schitterende anekdote vandaan

Citaat:
When Albert Einstein visited Madrid in 1923, a chestnut seller recognized him on the street and yelled out: “Long live the inventor of the automobile!”
maar hij is nooit in de buurt van Malaga geweest
Oud 11-10-2016, 14:01
Verwijderd
Al is dat natuurlijk maar relatief.
Oud 11-10-2016, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Haha nice je hebt de fooi toch wel keurig gedeclareerd?
Die is betaald met geld wat uit de muur kwam met de company credit card.
Oud 11-10-2016, 14:06
Verwijderd
Citaat:
In India ook echt bang zijn voor chilly trouwens zat je in de Himalaya of zo? Bangalore toch? Of heb ik t verkeerd onthouden? Doet me denken aan de huiseigenaar van een huisje dat we bij Malaga huurden, hele week 34 graden geweest, alleen op dinsdag ergens in de verte een piepklein wolkje gezien SORRY FOR THE BAD WEATHER NORMALLY IT IS MORE SUNNY AND WARMER IN JUNE wtf gast
Het was soms 18 graden 's nachts, gek
Oud 11-10-2016, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Oud 11-10-2016, 14:07
Verwijderd
Met soms bedoel ik één keer. Verder was het 20-22. Eén keer 24. En overdag 28 tot 32.
Oud 11-10-2016, 15:52
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Jezus, is dat echt hoe Utrechts klinkt, of zijn zij gewoon heel slecht in accenten? Fucking hell zeg
Nooit Henk Westbroek horen praten?

Citaat:
Ligt het aan mij, of is t normaal een partner te willen die van je houd, vertrouwd, en je begrijpt?

Dingen als werk, opleiding en rekeningen, ect ect..
Ligt zéker weten aan je kutspelling.
Oud 11-10-2016, 16:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nooit Henk Westbroek horen praten?

Ligt zéker weten aan je kutspelling.
Hmja vast wel, maar dat vond ik niet zo erg als deze dames denk ik. Of misschien wel, en heb ik het verdrongen.

En ja, kutspelling is inderdaad een afknapper
Oud 11-10-2016, 17:06
Holland Oates
Holland Oates is offline
Gouwe tip: date een professioneel schrijver.
Oud 11-10-2016, 17:39
Carn
Carn is offline
Ik las

Citaat:
kutspeling.
Oud 11-10-2016, 18:39
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Kunnen jullie zeer ervaren mensen me vertellen hoe ik iemand vind?

Of ben ik gewoon zo vreselijk?
Doe wel de laatste jaren weinig aan me uiterlijk... Of snappen vrouwen niet dat je dat in 1 dag kan verbeteren?
Op basis van je posts op Seksualiteit en L&R: mensen zien een relatie met jou niet zitten omdat je allerlei gekke ideeën over relaties en seksualiteit hebt. Het zou me niks verbazen als je dat uitstraalt.

Je kunt waarschijnlijk wel een relatie krijgen met traditionelere man/vrouw-verhoudingen, maar de vrouwen die daar in geïnteresseerd zijn willen versierd worden en gaan dus niet zelf achter je aan. Bovendien moet je voor dingen zoals liefde, vertrouwen en begrip in staat zijn om een echte connectie aan te gaan met de ander. Binnen traditionele man/vrouw-verhoudingen zitten allerlei ingebouwde dingen die dat in de weg staan. Zowel mannen als vrouwen worden er geobjectificeerd (uiterlijk, status), traditionele mannelijkheid gaat over gevoelens ontkennen, traditionele vrouwelijkheid gaat over beleefd zijn en dus ook niet over behoeftes praten, doordat vrouwen traditioneel 'kuis' en mannen 'jagers' moeten zijn wordt communicatie rondom seks al snel problematisch, etc.

Betekent natuurlijk niet dat de 'ouderwetse' verhoudigen altijd misgaan, maar het vergt wel extra reflectie- en communicatieskills. Ik denk dat vrouwen merken dat jij die skills mist.

Groetjes!
Oud 11-10-2016, 20:30
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Gouwe tip: date een professioneel schrijver.
Oh hi
Oud 11-10-2016, 20:35
Mema
Mema is offline
Citaat:
Oud 11-10-2016, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Op basis van je posts op Seksualiteit en L&R: mensen zien een relatie met jou niet zitten omdat je allerlei gekke ideeën over relaties en seksualiteit hebt. Het zou me niks verbazen als je dat uitstraalt.

Je kunt waarschijnlijk wel een relatie krijgen met traditionelere man/vrouw-verhoudingen, maar de vrouwen die daar in geïnteresseerd zijn willen versierd worden en gaan dus niet zelf achter je aan. Bovendien moet je voor dingen zoals liefde, vertrouwen en begrip in staat zijn om een echte connectie aan te gaan met de ander. Binnen traditionele man/vrouw-verhoudingen zitten allerlei ingebouwde dingen die dat in de weg staan. Zowel mannen als vrouwen worden er geobjectificeerd (uiterlijk, status), traditionele mannelijkheid gaat over gevoelens ontkennen, traditionele vrouwelijkheid gaat over beleefd zijn en dus ook niet over behoeftes praten, doordat vrouwen traditioneel 'kuis' en mannen 'jagers' moeten zijn wordt communicatie rondom seks al snel problematisch, etc.

Betekent natuurlijk niet dat de 'ouderwetse' verhoudigen altijd misgaan, maar het vergt wel extra reflectie- en communicatieskills. Ik denk dat vrouwen merken dat jij die skills mist.

Groetjes!

Zo.
Oud 11-10-2016, 21:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Oh hi
Je bent wel wat jong Lennie, maar hee, ik ben aan het oefenen voor Cougar.
Oud 11-10-2016, 21:33
Elin3
Elin3 is offline
Ik had vanmiddag een bijzonder gesprek met mijn ex. We waren het er allebei over eens dat het goed was dat het uit was. Maar hij bleef maar zeggen "Maar ik weet niet wat de toekomst brengt". Want volgens hem lag het niet aan ons dat het uit ging, maar aan de situatie. Okee dan.
Oud 11-10-2016, 22:00
Miekje*
Miekje* is offline
Sure.
Oud 11-10-2016, 22:01
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Sure.
Als ik het ooit weer zou overwegen, sla me!
Oud 11-10-2016, 22:04
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Als ik het ooit weer zou overwegen, sla me!
Zal ik doen. Heel hard!
Oud 11-10-2016, 22:37
Tigerly
Tigerly is offline
Hij begint nu te vertellen over alle vrienden die hij verloren heeft en mensen om hem heen die ziek zijn. Ik bewaar toch liever iets meer afstand, totdat ik weet of we na één date nog contact gaan houden.
Oud 11-10-2016, 22:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ai, dramatisch allemaal. En zo snel al.

'wij' zijn in de fase non-stop vunzige grapjes beland, dus dat is wel goed, denk ik.
Oud 11-10-2016, 23:55
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Zo.
Oneens?
Oud 12-10-2016, 06:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hij begint nu te vertellen over alle vrienden die hij verloren heeft en mensen om hem heen die ziek zijn. Ik bewaar toch liever iets meer afstand, totdat ik weet of we na één date nog contact gaan houden.
Dat zijn niet bepaald sexy gespreksonderwerpen. De mensen die ik daar normaal over hoor zijn oudere dames.
Oud 12-10-2016, 06:42
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het eigenlijk wel oké om daar gelijk open over te zijn.
Oud 12-10-2016, 07:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het associeert bij mij heel erg met zemelende oude dames, die het lichamelijk welzijn van de oom van de buurman van bespreken bij gebrek aan andere sensatie in hun leven.
Hoe het overkomt ligt natuurlijk ook heel erg aan de manier van vertellen. Zelf ben ik ook best open over het feit dat mijn moeder overleden is en volgens mij ervaren mensen dat niet als negatief.
Oud 12-10-2016, 07:37
Verwijderd
Citaat:
Ik had vanmiddag een bijzonder gesprek met mijn ex. We waren het er allebei over eens dat het goed was dat het uit was. Maar hij bleef maar zeggen "Maar ik weet niet wat de toekomst brengt". Want volgens hem lag het niet aan ons dat het uit ging, maar aan de situatie. Okee dan.
Hij wil je terug maar weet dat jij dat niet wilt, of hij wil nog eens seks met je, of hij is gewoon een nostalgische draak. Ga niet mee in dit soort gesprekken (behalve als je seks met hem wilt natuurlijk), gewoon meteen afkappen. Je bent hem niets meer verplicht.
Oud 12-10-2016, 08:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Als het gesprek daar natuurlijk toe leidt is het prima, maar aan tigerly's reactie te zien was dat niet zo.
Als iemand het vrij snel al over zulke negatieve dingen heeft, zou ik dat ook wel een beetje jammer vinden.
Oud 12-10-2016, 11:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn ex is gewoon opgenomen in ons vocabulair. Een Elmertje pullen is wanneer je een vergelijking zo kan doortrekken dat die ander zijn uitspraak moet herzien.
(-'je moet doen wat je gelukkig maakt!'
-'oh ja, en wat nou als babies insmeren met poep mij gelukkig maakt?'
- '' )

Verder date ik zelf niet, maar ik vind dit een heerlijk topic

Citaat:
Ohnee, het valt mee. Ik ben gewoon een onzekere trien.

Het ging over Celebrity crushes, maar die heeft ie niet en ook nooit gehad, en toen was het ineens stil. Maar hij heeft mij wel ergere vragen gesteld en hij zei nog dat ie zo'n zin heeft in volgende week, dus het zit nog goed.
Heeft niet iedereen celebrity crushes? Wij hebben een elevatorlist mensen met wie je het mag doen als je ermee vast zit in een lift.

Ik heb zelfs een aparte lijst voor celebrities waar ik wel vast mee in een lift wil zitten, maar geen seks mee wil hebben
Oud 12-10-2016, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Als het gesprek er op komt zou ik alsnog voorzichtig zijn. De lange rij lijken die ik begraven heb is redelijk afschrikwekkend.
Oud 12-10-2016, 11:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Heeft niet iedereen celebrity crushes? Wij hebben een elevatorlist mensen met wie je het mag doen als je ermee vast zit in een lift.

Ik heb zelfs een aparte lijst voor celebrities waar ik wel vast mee in een lift wil zitten, maar geen seks mee wil hebben
Dat dacht ik ook, maar hij dus niet. Hij was vrij laat met z'n interesse in vrouwmensen en vond daarna celebrities maar stom.
Hij vond mijn eerste 2 crushes wel goeie keuzes tho, dus dat is iig iets.

En btw, de gesprekken gaan beter dan ever, dus het was duidelijk geen afschrikwekkende vraag.

Regels voor berichten