| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||||
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Wij zien ons neefje maar heel sporadisch en nu had ik hem al sinds augustus niet meer gezien. Zaterdagavond even een half uurtje mee gespeeld en zondagochtend was hij bij mijn schoonouders maar veel te druk met opa en oma en eieren pellen en boterhammen met hagelslag pikken van zijn moeder. Maar toen we weggingen riep hij heel hard mijn naam en mocht ik toch echt niet weg zonder hem een hele dikke knuffel te geven.
|
|
|
|
|
Ik heb geen neefjes of nichtjes (als in kinderen van je broers en zussen) en nu mijn broertje en zijn vriendin uit elkaar zijn, wordt die kans alleen maar nog kleiner
maar wel oppaskindjes van mensen bij de roeivereniging die me helemaal fantastisch vinden.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
lolol, na die 6 uur slapen op de bank gister heb ik ook nog eens 10 uur geslapen in m'n bed en nu ben ik nog steeds moe.
![]() Ik zou eigenlijk afspreken in de stad met iemand en daarna naar eenconcert gaan, maar zij komt nu naar mijn huis en dat concert skip ik. Holy fuckie.
![]() |
|
|