Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik was eerst ook een beetje aan het appen met een dude die geen koffie lust. Nou, doei dan. Nu heb ik tenminste iemand die z'n koffie zo zwart mogelijk drinkt. ![]() Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik had de jongen waarmee ik aan het appen was gezegd dat ik toch niet wilde afspreken omdat ik dus ineens het heldere inzicht had dat daten helemaal niet zo'n toevoeging was aan mijn leven nu, ik heb het druk genoeg met zelf alle nieuwe dingen verwerken.
En toen vroeg hij 'en hoe doe je dat dan met sex' (met een x ja) nou toen was het me wel weer duidelijk dat dit een goede keus was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het ging in 2013 uit, op zijn initiatief en we hadden elkaar daarna nauwelijks gesproken, totdat hij ineens belde vanuit Korea laatst en toen hebben we heel fijn gepraat. Maar gewoon heel casual. Nu hij gisteren weer een regel stuurde, wist ik even niet wat ik er mee moest. Hij was in Port Angeles in de jacuzzi in de tuin, in de sneeuw, met een glas Don Julio. Ik denk dat hij een beetje dronken was. Voorlopig denk ik nog niet "gassssssssttttt flikker op, jij hebt een relatie en ik ook!!!". Maar een volgende keer ga ik wel vragen of hij en beetje sentimenteel is of zo.
|
![]() |
Aiii, ik kreeg net een soort van liefdesverklaring van een jongen met wie ik al jaren naar Lowlands ga en met wie ik vorige week casual had afgesproken. Dacht dat ik toen heel duidelijk was geweest dat er voor mij absoluut niet meer in zat dan vriendschap maar kennelijk niet
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: