Advertentie | |
|
![]() |
|
Dag, ik heb net in de stad drankjes gedaan met 2 vriendinnen en het eerste drankje was een honey-liquor cider en de 2e was een gin-tonic met elderbloesem tonic en jeneverbessen. Nice. Nu ben ik tipsy-ig, want ik had niet zoveel gegeten en je krijgt er echt FUCKING grote glazen.
Oh ja, en de doc belde vanmiddag en blijkbaar moet ik meer Vitamine D. Ik weet niet of dat een eufemisme is of niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst ging ik iets drinken met mijn tandarts omdat we altijd als ik een afspraak heb we zoveel praten dat we gewoon dachten van, we gaan eens afspreken ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had gisteren een bekende kunstenaar aan de kassa en ik kende zijn naam niet en toen zag ik dat zijn atelier in dezelfde straat als het mijne zat en ik roep dus uit; oh leeeuk daar zit ook mijn atelier!!!' En vraag wat hij doet en daarna raad ik hem ook mijn favoriete gummetje aan en alsie weg is vraagt mijn collega of ik wist wie hij was :'D
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Wel bijzonder hoe je met sommige mensen ineens onverwacht ineens een enorme klik hebt.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik zie allemaal filmpjes voorbij komen van Boer Marc dat hij zo veel keuzestress heeft en inmiddels ben ik wel echt benieuwd wat voor soort types hij dan gekozen heeft! Zal me dan eigenlijk ook weer niet verbazen als hij toch het type blijkt, die voor de mooie meisjes gaat, die never ever gaan overleven zonder hun wekelijkse manicure.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|