Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2019, 08:42
Verwijderd
Ik dronk gemiddel 25 tot 30 bakkies per dag, wij hebben hele goede koffie op het werk, zowel uit de automaat als vers gezet door de dames beneden, maar ik liep continu met hoofdpijn. Als het niet door teveel kwam dan kwam het wel door te weinig. Toen ben ik gaan minderen en dat heeft me 9 maanden en een halve depressie gekost en het is met afstand het moeilijkste waar ik ooit mee geminderd ben. Gisteren dronk ik 's middags een bak omdat ik echt in slaap viel vanwege 5 uur slaap en drukke ochtend en middag en ik heb echt een uur last gehad van m'n maag. Nou was 'ie ook aan de sterke kant maarja.

En nu ik het niet meer drink heb ik het ook niet meer nodig om wakker te worden.
Advertentie
Oud 05-04-2019, 09:20
Verwijderd
Nou, ik drink alleen 's ochtends koffie en in totaal een bak of 4. Daarna thee. Net als met bier gaat het mij tegen staan op gegeven moment. Dan is het klaar.
Oud 05-04-2019, 09:33
Macrador
Macrador is offline
25 tot 30 koppen koffie. Wat the fuck man
Oud 05-04-2019, 09:39
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Mijn wekker ging om 7:00. Ik werd wakker om 8:10... Gelukkig woon ik dicht bij school
Oud 05-04-2019, 09:46
Verwijderd
Citaat:
25 tot 30 koppen koffie. Wat the fuck man
Ja, dit ook. De tering. Geen wonder dat shit fucked up was en ging.
Oud 05-04-2019, 09:55
Verwijderd
Jezus deadlock. Tering. Wat Tuna zegt.
Oud 05-04-2019, 10:19
Haller
Haller is offline
Lekker een bakkie koffie met melk een suiker in de ochtend en in de middag pauze. Meer heb ik niet nodig
Oud 05-04-2019, 10:21
Verwijderd
Koffie is lekker op voorwaarde dat het goede koffie is. Mijn vader drinkt altijd senseo Jos en ik hebben wel als harde eis gesteld dat er een gewoon koffiezetapparaat kwam toen we hier kwamen Dus nu doen we gewoon filterkoffie drinken. Kanis en Gunnink, want dat is de lekkerste. Of ja. Dat drinkt Jos altijd en ik vind 'm ook lekker dus ja. Dan drinken we dat.
Oud 05-04-2019, 10:48
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Vijfentwintig tot dertig bakken koffie... Ik riskeer al beroerd te worden bij één à twee. (Hetzelfde bij Energy-drink trouwens.)
Oud 05-04-2019, 10:55
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik heb nog niet eens ooit koffie op, zo hoort dat verdomme
Oud 05-04-2019, 10:57
Verwijderd
Citaat:
Lekker een bakkie koffie met melk een suiker in de ochtend en in de middag pauze. Meer heb ik niet nodig
Suiker en melk..? Als je geen koffie lust, drink 't dan ook niet.

Citaat:
Koffie is lekker op voorwaarde dat het goede koffie is. Mijn vader drinkt altijd senseo Jos en ik hebben wel als harde eis gesteld dat er een gewoon koffiezetapparaat kwam toen we hier kwamen Dus nu doen we gewoon filterkoffie drinken. Kanis en Gunnink, want dat is de lekkerste. Of ja. Dat drinkt Jos altijd en ik vind 'm ook lekker dus ja. Dan drinken we dat.
Senseo is krankzinnig slecht :/
Oud 05-04-2019, 11:12
Haller
Haller is offline
Citaat:
Suiker en melk..? Als je geen koffie lust, drink 't dan ook niet.
Zonder suiker en melk vind ik het niet te zuipen.
Oud 05-04-2019, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Zonder suiker en melk vind ik het niet te zuipen.
Juist: als je geen koffie lust, drink 't dan ook niet.
Oud 05-04-2019, 11:53
Macrador
Macrador is offline
Ach ik ben ook begonnen met lattes.
Oud 05-04-2019, 12:20
Elin3
Elin3 is offline
Ik weiger koffie te leren drinken
Oud 05-04-2019, 12:27
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Waarom zou je dat moeten leren? Zo heel moeilijk is t niet. Als je het wil doe je het, wil je het niet doe je het niet, boeit toch helemaal niet?
Oud 05-04-2019, 12:34
Haller
Haller is offline
Citaat:
Waarom zou je dat moeten leren? Zo heel moeilijk is t niet. Als je het wil doe je het, wil je het niet doe je het niet, boeit toch helemaal niet?
Misschien omdat je van koffie wakker blijft...
Oud 05-04-2019, 12:39
Macrador
Macrador is offline
Ik vond bier en koffie tot mijn 18de ongeveer vaak te bitter. Het went wel en je leert ook gewoon het verschil tussen oploskoffie of Carapils en verse filterkoffie of een trappist.
Oud 05-04-2019, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Omdat koffie een verworven smaak kan zijn, zoals dat voor heel veel dingen geldt. Maar goed, wat weet jij nou.
Oud 05-04-2019, 13:26
Verwijderd
Sommige dingen moet je inderdaad leren drinken. Wennen aan dr smaak en zo. Whisky is ook zoiets. Heel lekker, maar je moet het wel leren waarderen. Maar als je er geen zin hebt, lekker niet doen.
Goede kwaliteit shit is echt wel een must dan.
Oud 05-04-2019, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Juist: als je geen koffie lust, drink 't dan ook niet.
Vind ik altijd zo raar. Alsof je ook geen rum in je chocolademelk mag ofzo. Nee koffie MOET zwart. Waarom in godsnaam?
Brood? Dat MOET met boter.
Tosti's? Als je het niet met ketchup vreet, vreet het dan niet.
Patat? Godverdomme als je daar curry bij vreet dan moet je gefusilleerd.
Oud 05-04-2019, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Sommige dingen moet je inderdaad leren drinken. Wennen aan dr smaak en zo. Whisky is ook zoiets. Heel lekker, maar je moet het wel leren waarderen. Maar als je er geen zin hebt, lekker niet doen.
Na 20 jaar proberen smaakt en ruikt het voor mij nog steeds naar kots.
Oud 05-04-2019, 13:29
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Na jaren nog altijd niks voor mij
Oud 05-04-2019, 13:32
JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
wat weet jij nou.
Vrij weinig
Oud 05-04-2019, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Vind ik altijd zo raar.
Nou en.

Citaat:
Alsof je ook geen rum in je chocolademelk mag ofzo.
Nee, dat is iets volstrekt anders.

Citaat:
Nee koffie MOET zwart. Waarom in godsnaam?
Omdat je ook geen haring met ui hoort te eten. En je ook geen witte tennissokken draagt.

Citaat:
Brood? Dat MOET met boter.
Nee.

Citaat:
Tosti's? Als je het niet met ketchup vreet, vreet het dan niet.
Nee.

Citaat:
Patat? Godverdomme als je daar curry bij vreet dan moet je gefusilleerd.
Nee.
Oud 05-04-2019, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Na jaren nog altijd niks voor mij
Sowieso ben ik niet heel erg fan van sterk zonder iets
Oud 05-04-2019, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat is iets volstrekt anders.
Waarom?

Citaat:
Omdat je ook geen haring met ui hoort te eten. En je ook geen witte tennissokken draagt.
Ik lust geen ui bij m'n haring en ik snap echt niet waarom anderen het wel lekker vinden, maar als iemand anders dat wil, ga je goddelijke gang.
Oud 05-04-2019, 13:35
Verwijderd
Als m'n ma koffie zonder melk drinkt gaat ze nekken trouwens. Die lust het wel maar haar maag kan het niet aan ofzo.
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Omdat dát nou juist een goede combinatie is.

Citaat:
Ik lust geen ui bij m'n haring en ik snap echt niet waarom anderen het wel lekker vinden, maar als iemand anders dat wil, ga je goddelijke gang.
De oorsprong van ui bij haring is het maskeren van bedorven vis. Verse haring behoeft dan ook geen ui. Niet-verse haring dient niet gegeten te worden.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Sowieso ben ik niet heel erg fan van sterk zonder iets
Ik kan tegenwoordig bruine rum echt wel lekker lekker vinden en likeuren.
Oud 05-04-2019, 13:37
Verwijderd
Likeuren interesseren mij niet. De smaken vind ik veelal kinderlijk en/of te zoet.
Oud 05-04-2019, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Ik kan tegenwoordig bruine rum echt wel lekker lekker vinden en likeuren.
Ik ook. Goeie limoncello of na het eten een amaretto bij een kopje koffie En die amaretto kieper ik ook vaak zo in m'n espresso of koffie.

Bruine rum is naast jonge en oude jenever wel een van de weinige dingen die ik zo kan drinken.
Oud 05-04-2019, 13:39
Macrador
Macrador is offline
Slibovitza hoppa
Oud 05-04-2019, 13:40
Verwijderd
Citaat:
Omdat dát nou juist een goede combinatie is.
Ja en koffie met melk en/of suiker ook.

Citaat:
De oorsprong van ui bij haring is het maskeren van bedorven vis. Verse haring behoeft dan ook geen ui. Niet-verse haring dient niet gegeten te worden.
Nou, daar zijn ze het in Noorwegen niet helemaal mee eens. Surströmminkje erbij?

Maargoed, prima redenen om de oorsprong af te schieten, maar slechte reden om daar zo'n sterke mening over te hebben.
Oud 05-04-2019, 13:40
Verwijderd
OK ik beken: Bacardi Oakheart vind ik waanzinnig lekker. Dat schurkt ook wel tegen likeur aan qua zoetheid
Oud 05-04-2019, 13:41
Verwijderd
Wat is het trouwens prachtig hier aan de Nieuwe Maas.
Oud 05-04-2019, 13:41
Verwijderd
Citaat:
OK ik beken: Bacardi Oakheart vind ik waanzinnig lekker. Dat schurkt ook wel tegen likeur aan qua zoetheid
Is ook best terecht

Ik vind Oakhart ook lekker om gewoon puur te drinken. Voor mixen pak ik liever een wat sterker ruikende rum
Oud 05-04-2019, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Ja en koffie met melk en/of suiker ook.
Nee.

Citaat:
Nou, daar zijn ze het in Noorwegen niet helemaal mee eens. Surströmminkje erbij?
Haring =/= surströming.

Citaat:
Maargoed, prima redenen om de oorsprong af te schieten, maar slechte reden om daar zo'n sterke mening over te hebben.
Iedereen die niet-verse haring wil eten of verse haring met ui wil eten gaat z'n goddelijke gang maar. Net zoals dat iedereen driekwartsbroeken, witte tennissokken hoog opgetrokken, en sandalen mag dragen, for all I care.

Ik denk daar weldegelijk het mijne van en kom daar ruiterlijk voor uit.
Oud 05-04-2019, 13:43
Verwijderd
Trouwens Tuna, kan ik jou nog blij maken met een 500GB SSD?
Oud 05-04-2019, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Nee.
Jawel.

Citaat:
Haring =/= surströming.
Het is verrotte haring.

Citaat:
Ik denk daar weldegelijk het mijne van en kom daar ruiterlijk voor uit.
Ja, is prima hoor, maar denk gewoon niet dat het heel productief is.
Oud 05-04-2019, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Hijs vrij nieuw maar ik heb 'm over. 850 EVO is het.
Oud 05-04-2019, 13:45
Verwijderd
Citaat:
Nou, eigenlijk ben ik wel uitge-SSD't voorlopig denk ik, maar thanks. Weet je geen niet-vervelende babyboomer met Windows XP-laptop die je blij kunt maken?
Oud 05-04-2019, 13:47
Verwijderd
Ergens hier zwerft ook nog een goede M.2 waar volgens mij een cryptolocker op zit
Oud 05-04-2019, 13:48
Verwijderd
En ik moet ook nog steeds de 40GB IDE HDD (gekocht voor drie euro) in m'n oude Pentium III 1GHz (met 384MB RAM keke) Acer-laptop rossen zodat ik een legacy laptop heb
Oud 05-04-2019, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Nou, eigenlijk ben ik wel uitge-SSD't voorlopig denk ik, maar thanks. Weet je geen niet-vervelende babyboomer met Windows XP-laptop die je blij kunt maken?
Vast wel maar ik vind het leuker om hem aan en hobbyist cadeau te doen dan aan een aap die al blij wordt van een hybrid of USB stick.
Oud 05-04-2019, 13:49
Verwijderd
Citaat:
En ik moet ook nog steeds de 40GB IDE HDD (gekocht voor drie euro) in m'n oude Pentium III 1GHz (met 384MB RAM keke) Acer-laptop rossen zodat ik een legacy laptop heb
Ik heb nog wel een Dell XPS 300 met voodoo 2 12MB voor je.
Oud 05-04-2019, 13:50
Verwijderd
Oh jongens een goed glas whisky is echt de hemel.
Oud 05-04-2019, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Ergens hier zwerft ook nog een goede M.2 waar volgens mij een cryptolocker op zit
Ik kreeg vandaag twee 2TB m2s in mijn hand gedrukt. En een 40" full HD TV. En nog een berg met andere dingen.
Oud 05-04-2019, 13:51
Verwijderd
Citaat:
Oh jongens een goed glas whisky is echt de hemel.
Doe mij dan maar een wat zwaarder Belgisch bokbier.
Oud 05-04-2019, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Heb je dat zelf geregeld trouwens? Ik heb al diverse keren geluk gehad en was heel blij dat ik de software eerst in een geïsoleerde vm heb geïnstalleerd.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten