Advertentie | |
|
![]() |
|
zwarte boxer enzo
zwarte enkelsokjes lichtblauwe strakke spijkerbroek simpel zwart truitje n kralenarmbandje, ringen, zilver kettinkje haar in n knot onder het motto 'mn schoonzus heeft me aangekleed voor t uitgaan en k kan mn eigen kleren niet meer terugvinden' dat het zondag is en k me beroerd voel (nee niet van de wokdaredbull ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik draag nu ehm... zwarte ondergoed zwarte broek met daarover zwarte gekreukelde lange rok met zijkant splitten en voor de rest heb ik alle mogelijke truien enzo die ik maar kon vinden hier in huis zo ongeveer aan *koud* *kater ![]() ![]() |
![]() |
|
zwarte sokken
donkerblauwe broek zwart/wit t-shirtje witte blouse met zwarte krijtstrepen (die mijn lieve meoder vanmorgen voor me gestreken heeft omdat ik neit kan strijken ![]() paars/sonkerblauw ondergoed
|
![]() |
skatebroek (spijkerstof met hier en daar van die (hippe
![]() blauw tiesjurt met driekwartsmouwen en een kringelopdruk (mouwen donkerblauw) supergrote trui van die hele dikke pantoffelachtige sokken ![]() haar in een raar staartje klein beetje make-up ja.. het is zondag..
||
Citaat:
Daar heb je ze in alle kleuren van de regenboog: lichtroze, middelroze, felroze, alle tinten blauw, zwart, wit, groen, turkoise, you name it.
||
Citaat:
17V - Lid <http://www.forum.scholieren.com/avat...ine=1022507876> [Grijns] gepost op 04-07-2002 @ 18:15 [Klik hier voor het profiel van Lievelotje] [Klik hier om Lievelotje een mailtje te sturen] [Pas bericht aan/verwijder bericht] [Reageer met quote] [IP] rode flinterige zomerjurk tot op mun knieen met spaghettibandjes en een megarugdecollete en daaronder mijn doc's ________________ dip me in honey and throw me to the lesbians ofwel, hee ik heb hetzelfde aan als op 4 juli... ![]()
|
afgezien van sokken, boxer:
-blauwe broek van Patagonia -bruine leren wandelschoenen van Lowa -(riem van fjallraven) -zwart t-shirt met draken erop, weet niet welk merk -groen overhemd van Regatta Allemaal nylon wat de klok slaat, ik ben nogal een outdoor-type ![]() ![]()
|
![]() |
Een beige 3/4 skatebroek (koud
![]() Paars LL shirtje Rood adidasjasjesachtig vest van de H&M Gestreepte olily sokken Paarse string Spijkerstofbh Roze doekje in m'n haar Make-up: mascara, eyelinerstipjes en glitters ![]() En zometeen nog donkerblauwe allstars ![]()
|
*** Een gele rok die er eigenlijk uitziet als een basketbalshirt van de Zipper.
*** 2 brede rode zweetbandjes *** Een geel/wit shirtje van Replay met achterop ribben en een stuk open rug. *** Een rode stropdas met witte stippen *** Roze skisokken *** Docs met fluoriserende veters.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |