Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Zoals nu: We zouden uitgaan naar ausbollah, we zaten eerst bij mij thuis, hadden al wat gesmookt, niet veel. Maar ik moet morgen behang er vroeg afhalen, al vroeg, dus ga niet mee uit... Maar ik had nog purple sensi in de bong, dat ga ik nu smoken... ![]() maar wees gerust, ik heb wel een sociaal leven ![]() (P.S. soms is alleen smoken echt zooo rlx, puur he, dan ga je zo spacen met je gedachten, over dingen anders nadenken en je hele mind exploren... ![]() |
![]() |
|
ook lijp achter de comp, net in de zon geskate en na wat gestoom nu forum-surfen...
HALLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOO !! Iemand voor een interessant gesprek? stijnislike@Hotmail.com => msn |
![]() |
|
wakwak
Ik ben Moenbloem en ik heb net samen met NecroDopey Paddos' gegeten en ik voel me echt raar. Typen gaat echt moeilijk ( mijn vingers zijn te slap om elke toets in te drukken ) maa rik geloof dat het toch wel gaat. Ulver is echt mooie muziek ![]() Ciao
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() geniet ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER-TOPIC deel 18! Verwijderd | 500 | 07-01-2004 18:00 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 11 Verwijderd | 500 | 12-10-2003 11:49 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 10 Verwijderd | 501 | 29-09-2003 15:05 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 9 Wasp | 500 | 22-09-2003 22:16 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 8 Wasp | 500 | 14-09-2003 16:36 | |
Drugs & Alcohol |
Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic deel 7 Verwijderd | 500 | 08-09-2003 12:09 |