Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 14:13
Verwijderd
jammer dat Zosja d'r uit is , die vond ik juist goed zingen kieper dan eerst Joel d'r weer uit Zo overdreven als hij en z'n ouders doen
Jamai vond ik wat tegenvallen, maar Jim (monotome bromstem voor zover ik me herinner )en Dewi nog veel meer. Bas vond ik wel grappig , kwam iig vrolijk over

ik vond 't btw jammer dat ze geen heel liedje zongen maar een klein stukje..
Advertentie
Oud 12-01-2003, 17:46
Nate
Nate is offline
Mijn vertrouwen in de mensheid is zojuist ernstig gekelderd...

Als in....

ZOSJA ERUIT?! Kom op, waar sláát dat op?! Ze was ontzettend goed vond ik, zo niet de beste.

Echt sonde. Haar had ik wel kunnen verdragen.
Oud 12-01-2003, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Nate schreef:
Mijn vertrouwen in de mensheid is zojuist ernstig gekelderd...

Als in....

ZOSJA ERUIT?! Kom op, waar sláát dat op?! Ze was ontzettend goed vond ik, zo niet de beste.

Echt sonde. Haar had ik wel kunnen verdragen.
Ja, vind ik ook
Ik zat het gister half te kijken, dwz zonder geluid erbij en terwijl ik aan het bellen was. Dus ik zag dat er wat met Zosja gebeurde, maar ik dacht: huh? zij kan er toch niet uit zijn
Echt belachelijk.
Sowieso vind ik het niveau niet super.. maar Marieke vind ik wel leuk, zij mag wel winnen.
Oud 12-01-2003, 21:07
Sarsefras
Sarsefras is offline
Ik vind het juist niet erg dat Zosja eruit is... Ze boeit me niet zo.. Ze kan wel zingen hoor maar ze is niet heel bijzonder ofzo..
Dat gezeik van die jury over Yuli is eigenlijk wel waar, dat ze er niet uitziet als een popidool enzo, maar blijkbaar boeit dit het publiek niet want ze gaat toch elke keer weer door, dat vind ik echt geweldig voor haar
Jim viel tegen... 1 "ooehoeeh" wat ie zong vond ik irritant, hoort niet bij het liedje, daar stoorde ik me aan Wel grappig, ik kwam er vandaag achter dat mijn oom een leraar van hem is
Ik kan nog wel heel veel commentaar geven maar kheb geen zin meer om te typen
Oud 13-01-2003, 08:53
xx
xx is offline
HIND was echt de beste!!!!!!!!!!!!! En ik snap ook echt niet dat zosja er eerder uit is dan joel!! want die vind ik echt zooo stom!!!! En verder vond ik marieke niet echt supergoed..... en bas ook niet. Dewi vond ik ook tegenvallen maar Jamai was wel weer heel goed. Het lijkt mij wel tof als jamai en hind een duet op gaan nemen!!!!!!!! hihihiihihih

xx
Oud 13-01-2003, 13:00
LiViNg EnD
LiViNg EnD is offline
Ik denk Marieke ofzo.. die s wel ok van wat ik heb gezien
Oud 13-01-2003, 13:16
snoopy
snoopy is offline
Ik snap niet dat iedereen Jim zo fantastisch vindt... Ik vind Bas veel leuker! Weet iemand hoe oud hij is? En hij zit op de sportopleiding, maar waar? misschien zittie wel bij mij op school

ik lees dit net terug, en ik ben wel een beetje triest.
Oud 13-01-2003, 15:24
Arwyn
Arwyn is offline
Van mij mag die Marieke er wel uit. Ik ben volges mij zo'n beetje de enige maar toch... Ik weet niet hoe het komt maar ik vind haar stem gewoon niet zo super...
En snoopy/mamo: Bas is 20, best wel cute ja, woont in Klazienaveen (maar dat wist je vast al) en die school... Dan moet ik ff de krant van zaterdag zoeken hoor...
Oud 13-01-2003, 16:00
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Arwyn schreef:
Bas is 20

Ik had hem 16 of 17 geschat
Oud 13-01-2003, 16:03
DarkRaven
DarkRaven is offline
Hind en Jamai vond ik het beste Ik denk dat Jim en Jamai als laatste 2 over blijven
Oud 13-01-2003, 17:47
Sarsefras
Sarsefras is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:

Ik had hem 16 of 17 geschat
Ik had Bas idd ook 16/17 geschat... Joel is 21.. zou je ook niet zeggen... eerder 17/18...
Oud 13-01-2003, 22:31
owlbeer
owlbeer is offline
Qua zangstem: Marieke, Hind of Dewi

Maar k denk dat die loser van een Jim ook een goede kans maakt omdat egt alle meiden vinden dat ie zo'n lekker bekkie heeft, hoe die zingt maakt natuurlijk niet uit.

(moet bekennen dat hij Under The Bridge best goed deed)
Oud 14-01-2003, 00:42
Nate
Nate is offline
Citaat:
owlbeer schreef:

(moet bekennen dat hij Under The Bridge best goed deed)
Nou, dan moet ik ook maar eerlijk zijn

Ik vond dat 'ie d'r niks van bakte.
Oud 14-01-2003, 09:04
Negrotiator
Negrotiator is offline
Jim heeft wel een heel goede stem vind ik hoor.
Echt heel goed!
Oud 14-01-2003, 10:55
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Sarsefras schreef:
Ik had Bas idd ook 16/17 geschat... Joel is 21.. zou je ook niet zeggen... eerder 17/18...
Joel 21??? ik had hem zowel qua uiterlijk als gedrag 16/17 geschat..
Oud 14-01-2003, 12:27
Mackan
Mackan is offline
Ik vind dat Jim een erg goede stem heeft en hij zal dan ook wel gaan winnen (al die tienermeisjes die vallen als een blok voor hem geloof ik...). Ik hoop zelf dat Marieke gaat winnen, ik vind dat ze wel een leuke uitstraling heeft.
Oud 14-01-2003, 13:12
Shibby
Shibby is offline
De enige die echt goed zijn vind ik Hind, Yuli, Jamai en Jim (in deze volgorde)
Maar jamai en Yuli zullen niet zo ver komen denk ik omdat iedereen toch alleen maar naar het uiterlijk kijkt. Eigenlijk zouden ze Idols op de radio moet doen
Oud 14-01-2003, 14:19
Bluesummers
Bluesummers is offline
ja idd!
Oud 14-01-2003, 15:46
Arwyn
Arwyn is offline
Ja joh, alle tienermeisjes vallen als een blok voor Jim, Not!!! Ik vind m echt niet zo interessant en de laatse keer dat ik t controleerde was ik toch echt een tienermeisje... Ik vind Bas bijvoorbeeld veel leuker, maar ik ben van al die Idols lui niet echt weg...
Oud 14-01-2003, 15:55
sas
sas is offline
Jim woont in een dorp bij mij in de buurt!!!!
en ik vind dat Marieke moet winnen zij is vet cool
Oud 14-01-2003, 16:24
Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Arwyn schreef:
Ja joh, alle tienermeisjes vallen als een blok voor Jim, Not!!! Ik vind m echt niet zo interessant en de laatse keer dat ik t controleerde was ik toch echt een tienermeisje... Ik vind Bas bijvoorbeeld veel leuker, maar ik ben van al die Idols lui niet echt weg...
uitzonderingen moeten er zijn
Oud 14-01-2003, 20:57
Screenager
Screenager is offline
Is Miss C16 hier nog wel eens?
Het lijkt net of ze huilt op deze foto

Oud 15-01-2003, 14:19
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Arwyn schreef:

En snoopy/mamo: Bas is 20, best wel cute ja, woont in Klazienaveen (maar dat wist je vast al) en die school... Dan moet ik ff de krant van zaterdag zoeken hoor...
Thanx. Nou ja, klazienaveen is niet echt hier in de buurt... Nou ja, laat ik dan maar ophouden met me als een meisje van 13 te gedragen... Ik vind 'm gewoon wel leuk, meer niet.
Oud 15-01-2003, 16:47
Verwijderd
Joel heeft vroeger blijkbaar bij ons op school gezeten, en nu komt ie morgen in de 2e pauze bij ons op school zingen

*gaat zeker wel kijken*
Oud 15-01-2003, 19:02
Verwijderd
Ik vond eigenlijk Bas beetje tegenvallen (met 'losing my religion'), maar ik vind 'm wel tof........ ben benieuwd wie er zaterdag eruit moet
Oud 15-01-2003, 19:46
Negrotiator
Negrotiator is offline
Weet iemand de komende thema's?
Oud 16-01-2003, 12:15
DarkRaven
DarkRaven is offline
nee, hoe kan je dat eigenlijk weten???
Oud 16-01-2003, 12:37
Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
nee, hoe kan je dat eigenlijk weten???
Ik denk dat alleen de deelnemers en de medewerkers van idols het kunnen lekken. Ik dacht, op het moment dat ik dat postte, dat het niet geheim was, maar dat is het dus wel!
Oud 16-01-2003, 14:43
owlbeer
owlbeer is offline
Beter gaat di Yuli eruit komende zaterdag! Egt ze heeft het gewoon niet. En dat heeft er nikz mee te maken dat ze dik is maar haar stem nist iets en ik vind haar gewoon vervelend doen de hele tijd.

Anders mag David er wel uit, ook een sukkel maar misschien keist ie deze keer een beter nummer.
Oud 16-01-2003, 14:50
Toet0r
Toet0r is offline
Citaat:
owlbeer schreef:
Beter gaat di Yuli eruit komende zaterdag! Egt ze heeft het gewoon niet. En dat heeft er nikz mee te maken dat ze dik is maar haar stem nist iets en ik vind haar gewoon vervelend doen de hele tijd.

Anders mag David er wel uit, ook een sukkel maar misschien keist ie deze keer een beter nummer.
maareerst moet joel dr uit, da ndavid en dan yuli
Oud 16-01-2003, 15:25
DarkRaven
DarkRaven is offline
Joel Of Bas mag er van mij de volgende ronde uit!
Oud 16-01-2003, 16:14
Verwijderd
van mij mag Bas dr wel uit... vond dat ie niet egt heel goed zong..
ma keej... het blijkt dat er hele andere meningen zijn hiero..
ook heb ik in de krant geleze dat ze jamai een contract van 3 jaar hebben aangeboden, en hij heb um nu alvast gehad, omdat ze anders bang waren dat hij eruit gestemd zou worden... nou van mji mag hij wel blijven hoor... dr is niks mis met zijn uiterlijk... wel goed dat er nou eens wat andere mensen komen.. daarom vind ik dat Yuli er ook wel in mag blijven, want ze zingt niet slecht *anders zou ze niet bij de laatste 9 zittuh ma keej.. *
dus... en ik vind tog wel dat jim mag winne.. niet omdat ie der wel leuk uitziet..*naja ook wel een btjuh* ma ook omdat ie nog lekker jong is enzow..
ma keej mijn top 3 iz dus: Jim, Jamai en Yuli, en Dewi eigenlijk ook wel.... uiteraard in willekeurige volgorde hej...
Oud 16-01-2003, 16:23
BCR
BCR is offline
Joel, Yuli, David..
Oud 16-01-2003, 18:49
Negrotiator
Negrotiator is offline
Wat is er eigenlijk mis met David?

Ik ben voor het onmiddellijk verwijderen en afvoeren van Joel,
vervolgens David, Marieke, Yuli en Bas!
Oud 16-01-2003, 18:55
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ik vond hem in de workshopronde wel ok.. maar bij de liveshow klonk het alsof hij moeite had met zingen.. en dat luister niet relaxt Verder eindigt hij elke noot me oeaheoahoehaoe.. of zoiets En hij komt zo ongeinteresseerd over..
Oud 16-01-2003, 19:06
*Rupsje*
Citaat:
Arwyn schreef:
Van mij mag die Marieke er wel uit. Ik ben volges mij zo'n beetje de enige maar toch... Ik weet niet hoe het komt maar ik vind haar stem gewoon niet zo super...
je bent niet de enige, ik vind marieke echt irritant, ze wil de hele tijd maar bewijzen dat ze spontaan en grappig is en blrgh, ik kan daar echt niet tegen
Oud 17-01-2003, 10:20
owlbeer
owlbeer is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:

Ik ben voor het onmiddellijk verwijderen en afvoeren van Joel,
vervolgens David, Marieke, Yuli en Bas!
Marieke eruit? Dan is gelijk die hele serie niet interessant meer. Want Marieke is egt een van de beste die daar rondloop!!!
Oud 17-01-2003, 12:26
Main
Main is offline
Vandaag was Joel bij ons op school. Hij zei dat ie er op school had gezeten en dat ie het er heel fijn vond .
Oh ja, als we op `m zouden stemmen zou ie een keer terugkomen om ons te bedanken.......Sukkel
Oud 17-01-2003, 15:21
Verwijderd
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ik denk dat alleen de deelnemers en de medewerkers van idols het kunnen lekken. Ik dacht, op het moment dat ik dat postte, dat het niet geheim was, maar dat is het dus wel!
Het is Filmmuziek. Dat zei Joell toen ie bij ons op school was.
Oud 17-01-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Main schreef:
Vandaag was Joel bij ons op school. Hij zei dat ie er op school had gezeten en dat ie het er heel fijn vond .
Oh ja, als we op `m zouden stemmen zou ie een keer terugkomen om ons te bedanken.......Sukkel
Dan zit jij dus bij mij op school?

Ik vond em wel keej.. Laat hem er iig nog maar ff inblijven. Eerst Dewi en Jim eruit . (ERUIT ja, is geen typfout)
Oud 17-01-2003, 15:29
the tourist
the tourist is offline
Volgens een meisje op mijn werk is Jim homo

Niet dat dat erg zou zijn, maar het lijkt me niet. Ik heb trouwens ook gelezen dat hij eerst een vriendin had..
Oud 17-01-2003, 16:24
xx
xx is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
Volgens een meisje op mijn werk is Jim homo

Niet dat dat erg zou zijn, maar het lijkt me niet. Ik heb trouwens ook gelezen dat hij eerst een vriendin had..
Ja, en ik hoorde dat hij IRL best wle arrogant is en hij helemaal niet zo 'verlegen' is.

xx
Oud 17-01-2003, 16:29
Shibby
Shibby is offline
Eigenlijk erg hoe er nu al over die personen geroddeld wordt Dat gezeik ga je nu van iedereen krijgen.. ja die is homo, die is pot, ja die is dit en dat!! Wat zijn mensen toch een stel kippen eigenlijk
Oud 17-01-2003, 17:54
Screenager
Screenager is offline
Jezus.. ik keek ff op www.idool2003.be, de belgische idols.. pff ze laten daar gewoon mensen door die door de nederlandse jury gewoon uitgelachen zouden worden echt heel groot verschil met nederland..

Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 17:58.
Oud 17-01-2003, 18:05
xx
xx is offline
Citaat:
Shibby schreef:
Eigenlijk erg hoe er nu al over die personen geroddeld wordt Dat gezeik ga je nu van iedereen krijgen.. ja die is homo, die is pot, ja die is dit en dat!! Wat zijn mensen toch een stel kippen eigenlijk
heeeeeeeeeerlijk toch!!!

xx
Oud 17-01-2003, 19:29
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
xx schreef:
Ja, en ik hoorde dat hij IRL best wle arrogant is en hij helemaal niet zo 'verlegen' is.

xx
hij is in de uitzending ook arrogant, heb je niet gehoord hoe hij praatte over de minder goede kandidaten
Oud 17-01-2003, 20:27
Screenager
Screenager is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef:
hij is in de uitzending ook arrogant, heb je niet gehoord hoe hij praatte over de minder goede kandidaten
Waarom was dat arrogant? Ik zou etzelfde gezegd hebben.. die mensen waren gewoon dom, de onderste lagen van de nlse beschaving ...moeten ze anders schijnheilig doen ofzo
Oud 18-01-2003, 10:56
Nate
Nate is offline
Citaat:
Screenager schreef:
Waarom was dat arrogant? Ik zou etzelfde gezegd hebben.. die mensen waren gewoon dom, de onderste lagen van de nlse beschaving ...moeten ze anders schijnheilig doen ofzo
Mja, maar als het nou gezegd werd door iemand die zelf wél de sterren van de hemel zingt...
Oud 18-01-2003, 10:59
Negrotiator
Negrotiator is offline
Zag je hoe Jim lachte toen die gozer van de jury zei: 'Ik vind jou echt een superster'?
Nou, dat was arrogant!
Oud 18-01-2003, 13:15
Breg
Breg is offline
Ik was gisteren in de bibliotheek en ging even tijdschriften lezen, en naast mij zaten 3 meisjes de hitkrant te lezen (en het ging de hele tijd van: moet je dit lezen, waarna ze het hardop voorlazen) en daar blijkt dus in te staan dat re nu al gillende meisjes onder Jim zn raam hebben gestaan--------> ik ben het met Shibby eens dat mensen (12-jarige meisjes) kippen zijn.

Maar zelfs mijn oma is Jim-fan en heeft 1x voor hem gestemd .

En wie gaat er vanavond uit, denken we? Ik denk zel David, omdat ie vorige keer ook al bij de 3 met de minste stemmen zat (maar ik blijf hopen dat Joel eruit vliegt).
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten