Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het juist niet erg dat Zosja eruit is... Ze boeit me niet zo.. Ze kan wel zingen hoor maar ze is niet heel bijzonder ofzo..
Dat gezeik van die jury over Yuli is eigenlijk wel waar, dat ze er niet uitziet als een popidool enzo, maar blijkbaar boeit dit het publiek niet want ze gaat toch elke keer weer door, dat vind ik echt geweldig voor haar ![]() Jim viel tegen... 1 "ooehoeeh" wat ie zong vond ik irritant, hoort niet bij het liedje, daar stoorde ik me aan ![]() ![]() Ik kan nog wel heel veel commentaar geven maar kheb geen zin meer om te typen ![]() |
![]() |
|
![]() |
HIND was echt de beste!!!!!!!!!!!!! En ik snap ook echt niet dat zosja er eerder uit is dan joel!! want die vind ik echt zooo stom!!!! En verder vond ik marieke niet echt supergoed..... en bas ook niet. Dewi vond ik ook tegenvallen maar Jamai was wel weer heel goed. Het lijkt mij wel tof als jamai en hind een duet op gaan nemen!!!!!!!! hihihiihihih
xx |
![]() |
|
Van mij mag die Marieke er wel uit. Ik ben volges mij zo'n beetje de enige maar toch... Ik weet niet hoe het komt maar ik vind haar stem gewoon niet zo super...
En snoopy/mamo: Bas is 20, best wel cute ja, woont in Klazienaveen (maar dat wist je vast al) en die school... Dan moet ik ff de krant van zaterdag zoeken hoor...
|
Qua zangstem: Marieke, Hind of Dewi
Maar k denk dat die loser van een Jim ook een goede kans maakt omdat egt alle meiden vinden dat ie zo'n lekker bekkie heeft, hoe die zingt maakt natuurlijk niet uit. (moet bekennen dat hij Under The Bridge best goed deed)
||
Citaat:
![]()
|
De enige die echt goed zijn vind ik Hind, Yuli, Jamai en Jim (in deze volgorde)
Maar jamai en Yuli zullen niet zo ver komen denk ik omdat iedereen toch alleen maar naar het uiterlijk kijkt. Eigenlijk zouden ze Idols op de radio moet doen ![]() ![]()
|
Ja joh, alle tienermeisjes vallen als een blok voor Jim, Not!!! Ik vind m echt niet zo interessant en de laatse keer dat ik t controleerde was ik toch echt een tienermeisje... Ik vind Bas bijvoorbeeld veel leuker, maar ik ben van al die Idols lui niet echt weg...
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Beter gaat di Yuli eruit komende zaterdag! Egt ze heeft het gewoon niet. En dat heeft er nikz mee te maken dat ze dik is maar haar stem nist iets en ik vind haar gewoon vervelend doen de hele tijd.
Anders mag David er wel uit, ook een sukkel maar misschien keist ie deze keer een beter nummer.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
van mij mag Bas dr wel uit... vond dat ie niet egt heel goed zong..
ma keej... het blijkt dat er hele andere meningen zijn hiero.. ook heb ik in de krant geleze dat ze jamai een contract van 3 jaar hebben aangeboden, en hij heb um nu alvast gehad, omdat ze anders bang waren dat hij eruit gestemd zou worden... nou van mji mag hij wel blijven hoor... dr is niks mis met zijn uiterlijk... wel goed dat er nou eens wat andere mensen komen.. daarom vind ik dat Yuli er ook wel in mag blijven, want ze zingt niet slecht *anders zou ze niet bij de laatste 9 zittuh ma keej.. ![]() dus... en ik vind tog wel dat jim mag winne.. niet omdat ie der wel leuk uitziet..*naja ook wel een btjuh* ma ook omdat ie nog lekker jong is enzow.. ma keej mijn top 3 iz dus: Jim, Jamai en Yuli, en Dewi eigenlijk ook wel.... uiteraard in willekeurige volgorde hej... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond em wel keej.. Laat hem er iig nog maar ff inblijven. Eerst Dewi en Jim eruit ![]() |
![]() |
|
Eigenlijk erg hoe er nu al over die personen geroddeld wordt
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Jezus.. ik keek ff op www.idool2003.be, de belgische idols.. pff ze laten daar gewoon mensen door die door de nederlandse jury gewoon uitgelachen zouden worden
![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 17:58. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik was gisteren in de bibliotheek en ging even tijdschriften lezen, en naast mij zaten 3 meisjes de hitkrant te lezen (en het ging de hele tijd van: moet je dit lezen, waarna ze het hardop voorlazen) en daar blijkt dus in te staan dat re nu al gillende meisjes onder Jim zn raam hebben gestaan--------> ik ben het met Shibby eens dat mensen (12-jarige meisjes) kippen zijn.
Maar zelfs mijn oma is Jim-fan en heeft 1x voor hem gestemd ![]() En wie gaat er vanavond uit, denken we? Ik denk zel David, omdat ie vorige keer ook al bij de 3 met de minste stemmen zat (maar ik blijf hopen dat Joel eruit vliegt). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|