Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2003, 14:15
Evito
Evito is offline
Advertentie
Oud 31-01-2003, 15:21
BCR
BCR is offline
Citaat:
Evito schreef:
Ik denk dat ze wel in volgorde lezen, maar dat ze de laatste drie in willekeurige volgorde door de besten gooien!
Hm, dat kan ook nog, ja ! Dan was t dus: Hind, Jim, Jamai, Dewi, Bas..

Trouwens dat ventje dat altijd voor Dewi in het publiek zit, is dat haar broer ofzo? Hijs cute
Oud 31-01-2003, 16:32
xx
xx is offline
ik las net dat marieke een liedje van marco borsato gaat doen, margherita geloof ik. Hind gaat 'stil in mij' van van dik hout doen. En david kon ik nog maaar even bij je zijn.

maar dat lijkt me echt grappig, volgens gaan er een heleboel door de mand vallen als ze in het nederlands moeten zingen

hihihihhi

xx
Oud 31-01-2003, 17:35
Main
Main is offline
Citaat:
Stammtisch schreef:
Ik denk dat iedere Idols kijker echt niets te doen heeft. Ik geef toe, ze kunnen leuk zingen, maar ze gooien hun hele toekomst naar de klote. De winnaar zal waarschijnlijk echt wel een nummer 1 hit hebben, hardstikke leuk, maar zo'n persoon wordt gewoon echt geleefd, heeft niets meer in te brengen. Nou is geld niet het belangrijkste, maar 80% van het geld dat die persoon zou kunnen verdienen gaat rechtstreeks naar de managers en dergelijke. Het is gewoon pure geldklopperij en dat is het al sinds het begin. Mensen afkraken omdat ze niet kunnen zingen. WAUW! Dan ben je echt goed! Daarmee hebben ze natuurlijk heel veel kijkers getrokken die nu kansloos naar het programma zitten te kijken of hun idool(tje) wel wint, nou geweldig...
Precies. Gister las ik trouwens een stuk over de vader van Jim. Hij is timmerman en gaat iedereen van de weg timmeren die bij zijn zoon in de buurt zou komen. "Ze ruiken natuurlijk allemaal geld", zei hij. "Maar ik word Jims manager en zal zorgen dat hij niet ontspoort en dat hij niet gebruikt word."

Oh ja binnenkort komt ROger trouwens zingen bij ons op school
Oud 31-01-2003, 17:36
Evito
Evito is offline
Citaat:
xx schreef:
ik las net dat marieke een liedje van marco borsato gaat doen, margherita geloof ik. Hind gaat 'stil in mij' van van dik hout doen. En david kon ik nog maaar even bij je zijn.

maar dat lijkt me echt grappig, volgens gaan er een heleboel door de mand vallen als ze in het nederlands moeten zingen

hihihihhi

xx
Waarom door de mand vallen? Ik begrijp dat niet zo
Oud 31-01-2003, 17:43
Evito
Evito is offline
Ik heb Stil In Mij gedownload
wat een walgelijk nummer eigenlijk
die woorden passen metrisch nauwelijks op de muziek
bah
dat Hind dat kiest
weet je het zeker?
Oud 31-01-2003, 18:42
Sven
Sven is offline
Citaat:
Main schreef:
Precies. Gister las ik trouwens een stuk over de vader van Jim. Hij is timmerman en gaat iedereen van de weg timmeren die bij zijn zoon in de buurt zou komen. "Ze ruiken natuurlijk allemaal geld", zei hij. "Maar ik word Jims manager en zal zorgen dat hij niet ontspoort en dat hij niet gebruikt word."

Oh ja binnenkort komt ROger trouwens zingen bij ons op school
Als Jim wint word die Edwin uit de jury toch zijn manager..? Ook als ie niet wint geloof ik.. zit toch aan dat contract vast.
Oud 31-01-2003, 20:39
owlbeer
owlbeer is offline
Superrrr dat Hind Van Dik Hout gaat zingen. Aan de andere kant, volgens mij kan dat kind egt alles zingen. Maja, k gaat zekers kijken morgen.
Oud 01-02-2003, 07:55
BCR
BCR is offline
Bij sommige past een NLs nummer echt niet, volgens mij. Zoals David..of Dewi?!

Stil in mij is wel n heel mooi nummer

Maar ik wil dat t drie weken later is, want is het pas echt spannend. Wie van Hind, Jamai, Dewi en Jim zal t eerste weggaan ?
Oud 01-02-2003, 09:03
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef:
....
Maar ik wil dat t drie weken later is, want is het pas echt spannend. Wie van Hind, Jamai, Dewi en Jim zal t eerste weggaan ?
ik hoop jim, maar ik denk dat dewi er eerst uit gaat, dan jim en dan wordt het moeilijk, ik denk dat in de finale Hind gaat winnen voor Jamai
Oud 01-02-2003, 13:15
Kevertje!
Kevertje! is offline
ik denk niet dat de gene die wint ook gelijk een nummer een hit kan krijgen!! ik weet zeker dat er meerdere zullen zijn die doorbreken, toch ben ik heel benieuwd wie er gaat winnen, hind, jamai??? wie o wie! ik vind Marieke ook goed trouwens hoor!!
Oud 01-02-2003, 13:28
Sven
Sven is offline
Citaat:
Kevertje! schreef:
ik denk niet dat de gene die wint ook gelijk een nummer een hit kan krijgen!! ik weet zeker dat er meerdere zullen zijn die doorbreken, toch ben ik heel benieuwd wie er gaat winnen, hind, jamai??? wie o wie! ik vind Marieke ook goed trouwens hoor!!
Ze hebben allemaal hetzelfde contract.. er zal dus echt wel voor gezorgd worden dat de winnaar geen concurrentie krijgt van andere Idols deelnemers bij de 1e single..
Oud 01-02-2003, 13:54
Kevertje!
Kevertje! is offline
ja dat is waar, maar er waren bijvoorbeeld ook een keer voorrondes van gtst op tv en de gene die had gewonnen kreeg uiteindelijk geen rol. aukje (charlie in gtst) wel, zij was derde volgens mij...
Oud 01-02-2003, 15:02
BCR
BCR is offline
Citaat:
Kevertje! schreef:
ja dat is waar, maar er waren bijvoorbeeld ook een keer voorrondes van gtst op tv en de gene die had gewonnen kreeg uiteindelijk geen rol. aukje (charlie in gtst) wel, zij was derde volgens mij...
Oud 01-02-2003, 16:33
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Kevertje! schreef:
Dat was een soort van theater idols, geen voorronde van gtst
Oud 01-02-2003, 19:01
Kevertje!
Kevertje! is offline
lekker belangrijk...
het geeft gewoon aan dat bij dit soort programma's niet altijd de nummer 1 doorbreekt.
Oud 01-02-2003, 19:05
Evito
Evito is offline
Citaat:
Kevertje! schreef:
lekker belangrijk...
het geeft gewoon aan dat bij dit soort programma's niet altijd de nummer 1 doorbreekt.
Dit is anders. Al deze mensen kunnen goed zingen. Deze mensen worden gemaakt. De één zolang het contract loopt gewoon meer dan de ander. Voor mensen als Jim en Hind hebben ze waarschijnlijk allang wat nummers klaarliggen. Dit kunnen ingezongen worden, reclamecampagnes zijn al begonnen etc etc
Oud 01-02-2003, 19:16
Kevertje!
Kevertje! is offline
oja...
wie zal er vanavond uit gaan?? ik hoop echt David!! ik vind dat echt een saaie eikel!!!
Oud 01-02-2003, 19:20
DarkRaven
DarkRaven is offline
Bas of Marieke
Oud 01-02-2003, 19:28
Kevertje!
Kevertje! is offline
nee, marieke niet!! die vind ik wel goed zingen hoor!! Bas vind ik ook niet zo boeiend..
Oud 01-02-2003, 19:29
Evito
Evito is offline
David gaat eruit.
Ik weet het zeker.
Oud 01-02-2003, 20:03
Miss Helena
Miss Helena is offline
Citaat:
Evito schreef:
David gaat eruit.
Ik weet het zeker.
Oud 01-02-2003, 20:15
Evito
Evito is offline
Ohh wat anders!
Nederlands maakt de stem echt anders,
dat had ik niet verwacht. Of lag het aan Jamai? Naja, hij was echt geweldig!!!
Oud 01-02-2003, 20:18
TripleX
TripleX is offline
was wel goed jah
Oud 01-02-2003, 20:28
Evito
Evito is offline
Hind was geweldig!!!
Bas was echt ook heel goed...beetje weinig muzikaal talent, maar zijn stem
Dewi was echt super,
Jim was waardeloos...maar ja

Laatst gewijzigd op 01-02-2003 om 20:46.
Oud 01-02-2003, 22:13
Evito
Evito is offline
Ahhhhhhh
dat was zooo close
FUCK
FUCK
Oud 01-02-2003, 22:18
Verwijderd
Hè, jammer dat Jim er niet uit is
Oud 01-02-2003, 22:20
Verwijderd
Wow, ik vond deze show echt goed.. zeg maar, dat iedereen echt goed zong.

En eigenlijk vond ik Jim dit keer juist best lekker (zingen dus)! Maar dat zal wel aan mij liggen dan

Mja, dat Bas eruit is, geen verassing voor mij..

Verder kan ik niet anders dan naar Hind als favoriet switchen, zij is écht zó goed!
Oud 01-02-2003, 22:23
Verwijderd
Had Jim er wel uit willen zien gaan

Bas heeft tenminste nog een beetje karakter...
Oud 01-02-2003, 22:24
*gaapt*
*gaapt* is offline
jammer dat Bas eruit ligt, ik vond hem echt goed zingen deze keer. maar ja, ze zongen allemaal goed, op Jim na.
Oud 01-02-2003, 22:26
MissEvil
MissEvil is offline
dat werd tijd dat die bas eruit ging..
de volgende zijn marieke en david..
dan jim of dewi..
en hind en jamai komen in de finale..
en laat jamai dan maar winnen..
Oud 01-02-2003, 22:27
Sinnie
Sinnie is offline
Ik vond het echt een meesterlijke aflevering

Dat lieve k*tkoppie van Jim glimlachen in de schoot van Marieke toen het tussen hun ging, met zo een uitdrukking van; "zo dat zit ook weer goed"
En 5 sec later dat getergde koppie op de bank en zijn arrogante antwoord: "vreemd"

Heerlijk

en Bas is echt een tof mannetje
"Ik voel me gerust want ik kan me niet voorstellen dat ik het van Jim win"
Oud 01-02-2003, 22:28
Retinite
Retinite is offline
k had echt niet verw8 dat Jim een na laatste zou worden man! Zo zie je maar weer... ik vond bas juist wel goei, niet jim
Oud 01-02-2003, 22:31
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
En eigenlijk vond ik Jim dit keer juist best lekker (zingen dus)! Maar dat zal wel aan mij liggen dan
hummm ik dekn dat het aan jou ligt ik vond dit echt de ergste versie van zij maakt het verschil die ik ooit heb gehoord. het was dat de woorden hetzelfde waren, maar verder echt heel waardeloos en baal er ook van dat jim er niet uit ligt, maar dat ie sowieso al genomineerd was geeft mee ngoed gevoel dat hij het toch niet gaat winnen uiteindelijk.

jamai was weer goed, gast heb echt supermooie stem, alleen jammer dat hij zo overdreven is

dewi was heel goed. precies dezelfde stem als nasty die het nummer zong. heel goed

hind viel wat tegen, maar nog steeds erg goed. dit was niet echt de beste keuze van nummers die ze heeft gemaakt.

bas was ook niet heel goed. klonk eentonig en was wel te verwachten dat hij eruit zou gaan. vraag me af of hij er ook uit was gegaan als hij een ander nummer had gekozen. hij had een slechte keuze nu.

david vond ik verrassend goed echt heel mooi. een van de beste van de avond

marieke vond ik niet erg sterk. had eigenlijk verwacht dat zij en bas op de stoel zouden komen, maar werd jim gelukkig.

toch zal denk ik marieke of david de volgende keer afvallen, maar ik hoop erg op jim. die gast voelt zich gewoon veel te goed. ja ik kan niet wachten hier te staan in ahoy jeej ik ben door, jammer bas doei. zo kwam ie echt over
Oud 01-02-2003, 22:33
BCR
BCR is offline
kVond t echt raar dat Jim op de stoel zat. En Henk-Jan had t weer goed verdacht..

Maar zielig voor Bas
En ook wel voor Jim, hij keek echt benauwd toen Reinout zei: "Jim, jij gaat..."

Marieke is door
Hind, Jamai en Dewi waren geweldig

David moet eruit. Hij is zooo onboeiend!

Jim was inderdaad de enige slechte van vanavond. Maar kvond t toch wel zielig
Oud 01-02-2003, 22:33
DarkRaven
DarkRaven is offline
Ik hoopte al op Bas en die is er dus ook uit

Echt niet verwacht dat Jim op de stoel zou komen. Eindelijk zijn er nu ook meer mensen die serieus stemmen dan al die meisjes van 12/13/14

Hind, Jamai en Dewi waren echt goed

Bas slecht, echt alleen maar hetzelfde en allemaal dezelfde toon (moest idd meer variatie in)

Jim was ook slecht (verkouden ) Klonk echt niet, het was alleen maar eentonig gebrom

David zong in het begin een beetje onder de maat (iets wat hij zelf ook al had gezegd, een of ander moeilijk woord) Maar daarna zong hij echt mooi! had ik echt niet van hem verwacht

Marieke, niet maar ook niet Maar vergeleken met de rest vond ik haar een van de mindere

Oud 01-02-2003, 22:36
Verwijderd
Ik vraag me nu trouwens toch ook wel heeeel sterk af of er hier nu niet zo'n afkeer tegenover Jim bestaat omdat hij zoveel vrouwelijke fans heeft en omdat ie een leuk koppie heeft en dat in zn voordeel werkt..

Ik vind het allemaal wel heel overdreven..
Oud 01-02-2003, 22:37
DarkRaven
DarkRaven is offline
Volgende ronde mag Marieke of Jim eruit

Maar ik vrees dat Marieke en David op de stoel komen
Oud 01-02-2003, 22:38
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Jezus je kan ook helemaal niets meer goed doen.

Nou zegt Jim dat het vreemd is om op die stoel te zitten, en dan is dat meteen weer arrogant. Doe toch ff normaal, laat hem met rust en niet zo lullig doen, hijs pas 15
Oud 01-02-2003, 22:40
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik vraag me nu trouwens toch ook wel heeeel sterk af of er hier nu niet zo'n afkeer tegenover Jim bestaat omdat hij zoveel vrouwelijke fans heeft en omdat ie een leuk koppie heeft en dat in zn voordeel werkt..

bij mij in elk geval niet. wat boeit mij het dat die gast 200 km verder op allemaal vriendinnen kan krijgen? je moet hem horen zingen, hij is gewoon niet goed en zit er alleen in vanwege zijn uiterlijk en hij is zwaar arrogant
Oud 01-02-2003, 22:41
Verwijderd
Ik vond het een erg goede aflevering vandaag! Iedereen zong heel goed, alleen Jim niet zo.. maar daar kan hij ook weinig aandoen natuurlijk
En ik vind het jammer dat Bas eruit is.. niet dat ik hem de beste vond ofzo, maar ik had hem best wel volgende keer nog een keertje willen zien zingen.. mja, dat vind ik bij de rest ook wel
Oud 01-02-2003, 22:41
Evito
Evito is offline
Mijn lijstje van deze week:

1. Hind
2. Dewi
3. Jamai
4. David
5. Bas
6. Marieke
7. Jim
Oud 01-02-2003, 22:42
Sinnie
Sinnie is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Een hekel aan hem hebben vanwege zijn leuke koppie is hetzelfde als hem goed vinden kunnen zingen omdat ie zo een leuk koppie heeft....

Laten we wel wezen, hij is niet overdreven goed, ondanks zijn verkoudheid.

En ja ik ben jaloers... wou dat ik zo simpel kon scoren
Oud 01-02-2003, 22:44
Sinnie
Sinnie is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef:
Jezus je kan ook helemaal niets meer goed doen.

Nou zegt Jim dat het vreemd is om op die stoel te zitten, en dan is dat meteen weer arrogant. Doe toch ff normaal, laat hem met rust en niet zo lullig doen, hijs pas 15
Het is zijn hoofd die hem arrogant maakt, niet zijn uitspraken
Verder is je quote wel
Oud 01-02-2003, 22:44
DarkRaven
DarkRaven is offline
Zou het toch waar zijn dat ze bij het begin in volgorde van de meeste stemmen oplezen

De eerst was Jamai en Tooske praatte al iets over 1e ofzo. Maar ik denk dat het gewoon in willekeurige volgorde wordt opgelezen
Oud 01-02-2003, 22:47
BCR
BCR is offline
Kvind Jim ook niet arrogant en ook niet door zn kop.

Trouwens, ze zagen er dit keer wel veel beter uit dan vorige week. Toen hadden ze echt van die walgelijke kleren aan
Oud 01-02-2003, 22:48
Evito
Evito is offline
Die verkoudheid was een non-argument. Immers: Jim heeft in Idols Backstage gezegd dat hij deze week minder verkouden was dan vorige week! Heb je Cry me a River gehoord? Dat was zo slecht nog niet...en dan was hij dus toen verkoudener, dan moeten we ook nog geloven dat het daar door kwam deze week? Heb je hem Jesse horen zingen in Ahoy? Klonk . Hij kan de druk niet aan, hij heeft geen talent. Zijn stem is een van nature goede stem, maar hij is niet klaar, echt niet.
Oud 01-02-2003, 22:49
Evito
Evito is offline
Citaat:
DarkRaven schreef:
Zou het toch waar zijn dat ze bij het begin in volgorde van de meeste stemmen oplezen

De eerst was Jamai en Tooske praatte al iets over 1e ofzo.
Denk het wel.
De volgorde van oplezen was, als je de krukkers achteraan plaatst:

1. Jamai
2. Hind
3. David
4. Dewi
5. Marieke
6. Jim
7. Bas

en ik geloof dat best wel. (*denkt aan David en Jim*)
Oud 01-02-2003, 22:51
DarkRaven
DarkRaven is offline
Eerlijk gezegd merkte ik ook niks van zijn verkoudheid Zo zingt hij eigenlijk altijd En Tooske merkte er ook niks van.
Oud 01-02-2003, 22:51
BCR
BCR is offline
Citaat:
Evito schreef:
Denk het wel.
De volgorde van oplezen was, als je de krukkers achteraan plaatst:

1. Jamai
2. Hind
3. David
4. Dewi
5. Marieke
6. Jim
7. Bas

en ik geloof dat best wel. (*denkt aan David en Jim*)
David zo hoog? Khoop niet dat t waar is

Regels voor berichten