Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik las net dat marieke een liedje van marco borsato gaat doen, margherita geloof ik. Hind gaat 'stil in mij' van van dik hout doen. En david kon ik nog maaar even bij je zijn.
maar dat lijkt me echt grappig, volgens gaan er een heleboel door de mand vallen als ze in het nederlands moeten zingen hihihihhi xx |
![]() |
||
Citaat:
Oh ja binnenkort komt ROger trouwens zingen bij ons op school |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wow, ik vond deze show echt goed.. zeg maar, dat iedereen echt goed zong.
En eigenlijk vond ik Jim dit keer juist best lekker (zingen dus)! Maar dat zal wel aan mij liggen dan ![]() Mja, dat Bas eruit is, geen verassing voor mij.. Verder kan ik niet anders dan naar Hind als favoriet switchen, zij is écht zó goed! |
![]() |
|
![]() |
Ik vond het echt een meesterlijke aflevering
Dat lieve k*tkoppie van Jim glimlachen in de schoot van Marieke toen het tussen hun ging, met zo een uitdrukking van; "zo dat zit ook weer goed" En 5 sec later dat getergde koppie op de bank en zijn arrogante antwoord: "vreemd" Heerlijk ![]() en Bas is echt een tof mannetje ![]() "Ik voel me gerust want ik kan me niet voorstellen dat ik het van Jim win" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() jamai was weer goed, gast heb echt supermooie stem, alleen jammer dat hij zo overdreven is ![]() dewi was heel goed. precies dezelfde stem als nasty die het nummer zong. heel goed hind viel wat tegen, maar nog steeds erg goed. dit was niet echt de beste keuze van nummers die ze heeft gemaakt. bas was ook niet heel goed. klonk eentonig en was wel te verwachten dat hij eruit zou gaan. vraag me af of hij er ook uit was gegaan als hij een ander nummer had gekozen. hij had een slechte keuze nu. david vond ik verrassend goed ![]() marieke vond ik niet erg sterk. had eigenlijk verwacht dat zij en bas op de stoel zouden komen, maar werd jim gelukkig. toch zal denk ik marieke of david de volgende keer afvallen, maar ik hoop erg op jim. die gast voelt zich gewoon veel te goed. ja ik kan niet wachten hier te staan in ahoy ![]() ![]() |
![]() |
|
kVond t echt raar dat Jim op de stoel zat. En Henk-Jan had t weer goed
![]() Maar zielig voor Bas ![]() En ook wel voor Jim, hij keek echt benauwd toen Reinout zei: "Jim, jij gaat..." Marieke is door ![]() Hind, Jamai en Dewi waren geweldig ![]() David moet eruit. Hij is zooo onboeiend! Jim was inderdaad de enige slechte van vanavond. Maar kvond t toch wel zielig ![]()
|
Ik hoopte al op Bas en die is er dus ook uit
![]() Echt niet verwacht dat Jim op de stoel zou komen. Eindelijk zijn er nu ook meer mensen die serieus stemmen dan al die meisjes van 12/13/14 ![]() Hind, Jamai en Dewi waren echt goed ![]() Bas slecht, echt alleen maar hetzelfde en allemaal dezelfde toon (moest idd meer variatie in) Jim was ook slecht (verkouden ![]() ![]() David zong in het begin een beetje onder de maat (iets wat hij zelf ook al had gezegd, een of ander moeilijk woord) Maar daarna zong hij echt mooi! had ik echt niet van hem verwacht ![]() Marieke, niet ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond het een erg goede aflevering vandaag! Iedereen zong heel goed, alleen Jim niet zo.. maar daar kan hij ook weinig aandoen natuurlijk
![]() En ik vind het jammer dat Bas eruit is.. niet dat ik hem de beste vond ofzo, maar ik had hem best wel volgende keer nog een keertje willen zien zingen.. mja, dat vind ik bij de rest ook wel ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laten we wel wezen, hij is niet overdreven goed, ondanks zijn verkoudheid. En ja ik ben jaloers... ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder is je quote wel ![]() |
![]() |
|
Die verkoudheid was een non-argument. Immers: Jim heeft in Idols Backstage gezegd dat hij deze week minder verkouden was dan vorige week! Heb je Cry me a River gehoord? Dat was zo slecht nog niet...en dan was hij dus toen verkoudener, dan moeten we ook nog geloven dat het daar door kwam deze week? Heb je hem Jesse horen zingen in Ahoy? Klonk
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De volgorde van oplezen was, als je de krukkers achteraan plaatst: 1. Jamai 2. Hind 3. David 4. Dewi 5. Marieke 6. Jim 7. Bas en ik geloof dat best wel. (*denkt aan David en Jim*) |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |