Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb gehoord van een lerares (geen idee of ze al genoemd is, geen zin om dit hele topic te lezen) die Moordhamer heet....
Hetty v/d Ark (Ne) Lien De kreek-de Haan (Du) (gelukkig met pensioen) Yobbie Buitelaar (conrector) Yontie Helders (Fa) (die voornaam) Jan van Ramshorst (mu) (hansworst) (top gozer trouwens) ...Prent (spotprent) (ec) Jan Visch (congerge, boekenfondsbeheerder, manusje van alles) Jan den Hertog (en zo loopt ie ook) (congierge) Hans Snijder (ne) Margot Mudde (muts Mudde, mevr. Knudde) (te, bv, kg (=kunstgeschiendenis) Mevr Balstra (Lo) Ik geloof dat dit ze wel waren.
Laatst gewijzigd op 30-07-2003 om 12:15. |
![]() |
||
Citaat:
Daar gaf ook nog ooit eens een man Frans die, jawel JEAN CLAASSEN heette!!! ![]() Verder heb ik op mijn andere middelbare school in Dordrecht (Stedelijk Dalton Lyceum) een leraar gehad die Van Kooten heette... 3x raden wat ervan gemaakt werd (inderdaad, Van Klooten). Daar heb ik ook een mevrouw Klaus gehad voor Engels, een mevrouw Bosman (takkewijf) voor Frans en een meneer De Landsheer voor geschiedenis.
|
Uh.. men. Boxem, men. Bosschieter, mevr. Stegeman.. men. van Leuken, mevr. Rotman, men. de Haan, en mevr. Haan.. (errug verwarrend!!), mevr. Zeedijk, men. Struikman, men. Kroon, men. Spreeuwers... enne.. zo ist eerst wel goed...
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() die ken ik ook ja
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
sluierverbod (betoog) Nederlands bayirgul | 12 | 26-03-2004 10:59 |