Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2002, 17:28
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
punkrock-bastard schreef:

wel héél duur!
WOW!
je tatto is mooi geworden!!!!
Oud 28-06-2002, 17:31
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Citaat:
punk mae schreef:
WOW!
je tatto is mooi geworden!!!!
had ik 'm nog niet laten zien aan je dan?
Oud 28-06-2002, 18:18
Verwijderd
Citaat:
[img]*tattoo*[img]
wel héél duur!
maar hij was het waard
mooi!

heb alleen niet door waar ie nou zit
Oud 28-06-2002, 18:38
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:

wel héél duur!
hij is inderdaad heel erg mooi, was ie echt zo duur
Oud 29-06-2002, 16:40
Stevill
Stevill is offline
[blonde mode] hebben ze een piercing op je huid geplakt? [blonde mode]
Oud 30-06-2002, 19:14
Verwijderd
Citaat:
passoagirl schreef:
ik ga maandag toestemming vragen aan't school voor die traguspiercing

ik ben achter een mooie lieve en onschuldige foto ervan aan't zoeken om te laten zien.. zeggen dat het maar een gewone oorbel is.. *lekker onschuldig lijken*
maar euhm, weet iemand hoeveel het ongeveer kost voor te laten zetten?
en schieten ze dat zoals een gewone oorbel?
en de pijn.. valt mee?

greetz,
passoagirl
`

ik heb hem zelf ook

het deed geen pijn nouja ik heb hem laten schieten en dat deed geen pijn. vriendin van me deed het bij piecingshop en daar heeft ze flink last van gehad.

hieronder een plaatje van mij met traguspiercing misschien helpt het met overtuigen

Oud 30-06-2002, 19:54
punk mae
punk mae is offline
Citaat:

had ik 'm nog niet laten zien aan je dan?
neej
je laat nooit wat aan mij zien
*ssst*
Oud 30-06-2002, 19:55
punk mae
punk mae is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

maar hij was het waard
mooi!

heb alleen niet door waar ie nou zit
mmmm dat heb ik ook niet helemaal door
Oud 30-06-2002, 20:11
Synonym
Synonym is offline
Ik ben eigenlijk wel heel jaloers op de mensen die een ringetje door hun onderlip hebben... Dat vind ik zóó mooi! Gewoon zo'n heel klein gekleurd ringetje in het midden... wauwie! Hoe krijg ik m'n ouders zo ver???
Oud 30-06-2002, 20:18
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Ik ben eigenlijk wel heel jaloers op de mensen die een ringetje door hun onderlip hebben... Dat vind ik zóó mooi! Gewoon zo'n heel klein gekleurd ringetje in het midden... wauwie! Hoe krijg ik m'n ouders zo ver???
Je ouders hoeven er toch niet mee rond te lopen? Ik begrijp niet echt dat je je vanaf 16-jarige leeftijd nog druk zit t e maken over het feit of ouders het wel goed vinden. Als iets dergelijks van ouders namelijk niet mag, betekent het vaak dat ouders zelf vooroordelen hebben over mensen met piercings op die plaatsen. Je krijgt nu eenmaal op deze leeftijd wat andere normen en waarden dan je ouders, en dat verschil moet erzijn. Je kan niet je hele leven netjes met hen op een lijn zitten. Een ding moet in ieder geval duidelijk zijn: JIJ moet ermee rondlopen, JIJ moet er mee solliciteren, JIJ moet er mee kunnen leven.

Niet je ouders.
Oud 01-07-2002, 10:16
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
mjah ik vond me navel best leeg enzo

heb deze, die zit dus verkeerd om in je navel, aan de onderkant, k heb er een staafje in
Oud 01-07-2002, 11:04
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
passoagirl schreef:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

sorry, ff aandacht trekken, ik kreeg geen reply's op mijn posts

zijn er hier mensen die een traguspiercing hebben laten zetten?kan er iemand mij wat info geven?
schieten ze dat zoals een gewone oorbel?
hoeveel kost het ongeveer?
en..pijn?
ik heb een tragus"piercing", ik heb hem laten schieten en hij deed helemaal niet echt pijn ofzo, het blijkt dat een piercing bovenin je oor pijner doet.
maar goed, hij was gewoon even duur als een gewone oorbel, en na 6 weken mag je er een ringetje in.
Oud 01-07-2002, 18:58
mystic girl
mystic girl is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:

Je ouders hoeven er toch niet mee rond te lopen? Ik begrijp niet echt dat je je vanaf 16-jarige leeftijd nog druk zit t e maken over het feit of ouders het wel goed vinden. Als iets dergelijks van ouders namelijk niet mag, betekent het vaak dat ouders zelf vooroordelen hebben over mensen met piercings op die plaatsen. Je krijgt nu eenmaal op deze leeftijd wat andere normen en waarden dan je ouders, en dat verschil moet erzijn. Je kan niet je hele leven netjes met hen op een lijn zitten. Een ding moet in ieder geval duidelijk zijn: JIJ moet ermee rondlopen, JIJ moet er mee solliciteren, JIJ moet er mee kunnen leven.

Niet je ouders.
ben ik geheel met je eens, wij moeten ermee rondlopen, als je t toch lelijk vindt en eruit haalt en dan n lelijk litteken hebt, je eigen schult en eigen verantwoordelijkheid.
wat je zegt over dat de ouders dan meestal zelf vooroordelen hebben over mensen met piercings en tattoos, dat is in mijn geval bij mijn ouders dus, ze vinden het absoluut niet kunnen , maar mijn ouders begrijpen ook maar niet waarom ik dat zo graag wil, je kunt gewoon geen conversatie maken daarover met mijn ouders.
en in sommige gevallen maakt het zeker uit of het mag of niet van de ouders, als je daarna in een keer homeless bent, is ook niet fijn, of dat ze m eruit trekken , dat wordt dus in mijn geval als ik er een laat zetten, altans dat zeggen ze
Oud 01-07-2002, 19:51
flipkip
flipkip is offline
Citaat:
water willowglo schreef:

ik heb een tragus"piercing", ik heb hem laten schieten en hij deed helemaal niet echt pijn ofzo, het blijkt dat een piercing bovenin je oor pijner doet.
maar goed, hij was gewoon even duur als een gewone oorbel, en na 6 weken mag je er een ringetje in.

mja, het doet er niet meer toe..
een leerkracht had mij er over horen praten, en het secretariaat heeft gezegd dat als ik het laat schieten dat ik van school afvlieg..
(dit was dus voor dat ik het ben gaan vragen..wat ik oorspronkelijk wou doen,dat was dus achteraf niet meer nodig)
geen piercing dus
Oud 02-07-2002, 02:39
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
passoagirl schreef:

een leerkracht had mij er over horen praten, en het secretariaat heeft gezegd dat als ik het laat schieten dat ik van school afvlieg..
(dit was dus voor dat ik het ben gaan vragen..wat ik oorspronkelijk wou doen,dat was dus achteraf niet meer nodig)
geen piercing dus
volgens mij mogen die mensen jou niet van school af sturen.
Oud 02-07-2002, 04:15
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

wat was nou die orbital ofzo waar je het eerst over had?
orbital is zegmaar utzelfde als een industrial (= staaf door 2 gaatjes.) maar dan met een ringetje
Oud 02-07-2002, 04:20
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

ik vind die van Chaos ook mooier ja.. ow wauw, ik ben echt fan *gaat binnenkort maar een kijken waar ze deze kunnen zetten hier in de buurt*

chaos, hoeveel was de jouwe ongeveer?
ff denken (heb em voor kerst gehad van m'n vriendin en toen had je nog guldens hehe.. en ging dr 50 piek af.. kweet ut nie meer zo psies )
kdenk rond de .. 50 a 60 euro ofzo
Oud 02-07-2002, 04:21
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
punk mae schreef:
haha sinds woensdag heb ik mijn derde piersing, in mijn lip. niet waar iedereen hem heeft (IN HET MIDDEN) maar aan de linker zijkant van mijn mondhoek
duzzzz!
pssss ik had er al twee door mijn neus
uhm.. ringetje, aan de linkerkant?
(daar heeft ik em ook )
Oud 02-07-2002, 04:23
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

orbital is zegmaar utzelfde als een industrial (= staaf door 2 gaatjes.) maar dan met een ringetje
*tikt chaos op zijn schouder*

Citaat:
Ik schreef, als laatste post van de vorige bladijde :
ik vind die van Chaos ook mooier ja, ennum een vertikaal staafje lijkt me ook een stuk onhandiger.. ow wauw, ik ben echt fan *gaat binnenkort maar een kijken waar ze deze kunnen zetten hier in de buurt*

chaos, hoeveel was de jouwe ongeveer?

zie mij maar weer over het hoofd ja
Oud 02-07-2002, 09:05
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
passoagirl schreef:

geen piercing dus
Ik vind het echt raar van die school!!! Lijkt me echt sterk dat ze je voor een oorbel (want dat is het eigenlijk) van school sturen. Misschien hebben ze het niet eens door als je het hebt.
Oud 02-07-2002, 10:09
flipkip
flipkip is offline
Citaat:
water willowglo schreef:

Ik vind het echt raar van die school!!! Lijkt me echt sterk dat ze je voor een oorbel (want dat is het eigenlijk) van school sturen. Misschien hebben ze het niet eens door als je het hebt.
nou wij hebben dan ook een strenge school..
Mét stomme reglementen.. (geen al te wijde broeken, geen tshirten met mouwen korter dan 2cm, niet meer dan 1 oorbel per oor, ..)

[Kill, Kill, Kill]
Oud 02-07-2002, 10:52
independancy wanted
independancy wanted is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

uhm.. ringetje, aan de linkerkant?
(daar heeft ik em ook )
ik ook IEDEREEN heeft um daar
Oud 02-07-2002, 13:24
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

O dat hebbik ook gehad ik heb iets nieuws zelfgemaakt in me oor ik zal wel ff een foto maken deze week.
Oud 03-07-2002, 01:01
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

*tikt chaos op zijn schouder*

zie mij maar weer over het hoofd ja [/B]
*tikt vriendschappelijk terug*

Citaat:
cHa0s schreef:

ff denken (heb em voor kerst gehad van m'n vriendin en toen had je nog guldens hehe.. en ging dr 50 piek af.. kweet ut nie meer zo psies )
kdenk rond de .. 50 a 60 euro ofzo
Oud 03-07-2002, 01:12
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

wat doe jij nou weer online,mafkees
Oud 03-07-2002, 01:22
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

ooow sjit overheen gelezen waarschijnlijk.. mmz dan mogen mijn paps en mams het betalen als ik jarig ben

*valt om door vriendschappelijk tikje doordat ze nogal zwak is door haar nicotinegebrek*
Oud 03-07-2002, 14:38
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

ooow sjit overheen gelezen waarschijnlijk.. mmz dan mogen mijn paps en mams het betalen als ik jarig ben

*valt om door vriendschappelijk tikje doordat ze nogal zwak is door haar nicotinegebrek*
sigaret mevrouw?

*bied aan*
Oud 03-07-2002, 14:39
Stevill
Stevill is offline
dudes en dudes als deze topic heel erg populair wordt komt er misschien wel ooit een piercing meeting

*droomt*
Oud 03-07-2002, 16:03
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

sigaret mevrouw?

*bied aan*
*krabbelt overeind* *vliegt ~(S-|-)2v!lL~ om de hals en geeft een kusje* *gaat nicotinegebrek wegwerken*

en er moet geen piercingmeet komen want ik ben nog heel zielig en piercingloos en ik wil ook komen
Oud 03-07-2002, 17:17
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

*krabbelt overeind* *vliegt ~(S-|-)2v!lL~ om de hals en geeft een kusje* *gaat nicotinegebrek wegwerken*

en er moet geen piercingmeet komen want ik ben nog heel zielig en piercingloos en ik wil ook komen
juist wel
dan ben jij de hoofdrolspeelster .. gaan we met heel de meeting gang kijken hoe je lek geprikt wordt
Oud 03-07-2002, 17:35
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

juist wel
dan ben jij de hoofdrolspeelster .. gaan we met heel de meeting gang kijken hoe je lek geprikt wordt
oh wat gemeen
zo'n stelletje sadisten wil ik geeneens meeten
*denkt even na* tenzij die sadisten mn lekprikactie sponsoren of heel lief gaan doen nadat ik lekgeprikt ben, want ik ga het vast heel eng vinden

*is stiekem als de dood voor naalden* :/
Oud 03-07-2002, 17:43
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
punk mae schreef:
haha sinds woensdag heb ik mijn derde piersing, in mijn lip. niet waar iedereen hem heeft (IN HET MIDDEN) maar aan de linker zijkant van mijn mondhoek
duzzzz!
pssss ik had er al twee door mijn neus
Wat ontzettend stoer. Ik hoop dat je hem er niet uithaalt als ik je vertel dat evenveel mensen hem aan de zijkant als in het midden hebben zitten.
Oud 03-07-2002, 18:01
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

oh wat gemeen
zo'n stelletje sadisten wil ik geeneens meeten
*denkt even na* tenzij die sadisten mn lekprikactie sponsoren of heel lief gaan doen nadat ik lekgeprikt ben, want ik ga het vast heel eng vinden

*is stiekem als de dood voor naalden* :/
we gaan dan wel heel lief doen

(naalden zijn lief je voelt 'r nagenoeg niks van.
Oud 03-07-2002, 18:03
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

O dat hebbik ook gehad ik heb iets nieuws zelfgemaakt in me oor ik zal wel ff een foto maken deze week.
kewl... (waar blijft die foto??? *is ongeduldig*)
mischien doe k wel ideeën op over hoe ik m'n Orbital ga doen
(kzit er aan te denken om hem 'over' m'n industrial heen te laten doen. dus in 't midden van m'n industrial ofzo dr over.. )
Oud 03-07-2002, 18:15
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef:

we gaan dan wel heel lief doen

(naalden zijn lief je voelt 'r nagenoeg niks van.
lief doen is zelfs leuker

en naalden zijn helemaal niet lief
en ik zal er ook niets van voelen jah, je voelt niet veel als je halfdood op de grond ligt doordat je bent flauwgevallen

*is stiekem heeeeel erg aan het overdrijven, maar dat moet wel want anders doen jullie niet lief genoeg
Oud 04-07-2002, 15:14
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

kewl... (waar blijft die foto??? *is ongeduldig*)
mischien doe k wel ideeën op over hoe ik m'n Orbital ga doen
(kzit er aan te denken om hem 'over' m'n industrial heen te laten doen. dus in 't midden van m'n industrial ofzo dr over.. )
Kijk de twee puntjes zitten dus aan 1 staafje (ouwe tongpiercingstaaf die ik maar ff verbogen had) door 2 gaatjes.

*is blij met nieuwe creatie*
Oud 04-07-2002, 15:17
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

No thanks ofzo

piercingloos??????????????????????????????????????

S C H A N D E !
Oud 04-07-2002, 15:19
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

juist wel
Waarom ben je me voor met zo'n soort opmerking *huil*

maja wel cool jah of ieder1 pierct ieder1 kom je echt thuis met ikweetniethoeveel piercings erbij

(waarom kon ik dit alles niet in 1 post doen? )
Oud 04-07-2002, 15:20
Secreet
Secreet is offline
Mkay ik heb muh tongpiercing nu dus al een tijdje..en voor alle mensen die zeggen dat het niet pijn doet ofzo: Neej het zetten doet geen pijn MAAR DAARNA GVD WEL 4 DAGEN LANG !
Oud 04-07-2002, 15:26
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Mkay ik heb muh tongpiercing nu dus al een tijdje..en voor alle mensen die zeggen dat het niet pijn doet ofzo: Neej het zetten doet geen pijn MAAR DAARNA GVD WEL 4 DAGEN LANG !
Hmm ik had alleen de 2e dag beetje pijn en moeite met eten maar voor de rest niks
Oud 04-07-2002, 15:30
Secreet
Secreet is offline
Mowah ik de eerste dag dus ook nog...en de onderkant van mijn mond begon te irriteren...is het nog steeds behoorlijk maar iets minder...omdat het staafje dus zo lang is heeft het de onderkant van muh mond beschadigt en geirriteerd...zeer pijnlijk...

tond zelf deed op zich niet zo'n pijn, leek alleen of ik spierpijn erin had de eerste 2 dagen...

Maar dit mogen ze er wel bijzetten vind ik
Oud 04-07-2002, 16:27
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
ff een vraagje, als je een andere piercing in je wenkbrauw doet moet et staafje dan dezelfde dikte hebbe? Want ik probeerde er net een andere doorheen te doen en dat lukt me maar niej

Dus als iemand et weet?
Oud 04-07-2002, 16:38
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

No thanks ofzo

piercingloos??????????????????????????????????????

S C H A N D E !
ghehe, krijg je als je als klein lief meisje oude gemene ouders hebt
Oud 04-07-2002, 19:32
2young2live
2young2live is offline
alrighty, ik zat te denken om een tepelpiercing te laten zetten, maar ik had nog een paar vraagjes...

zie je die piercing zitten als je een strak truitje aanheb?
en moet je eerst volgroeid zijn? (als je borsten misschien nog es wat gaan groeien, kan dat dan problemen opleveren?)
en op je 16e hoef je geen toestemming meer van je ouders he?
thanx alvast...
Oud 04-07-2002, 22:38
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
2young2live schreef:
alrighty, ik zat te denken om een tepelpiercing te laten zetten, maar ik had nog een paar vraagjes...

zie je die piercing zitten als je een strak truitje aanheb?
en moet je eerst volgroeid zijn? (als je borsten misschien nog es wat gaan groeien, kan dat dan problemen opleveren?)
en op je 16e hoef je geen toestemming meer van je ouders he?
thanx alvast...
hoeft niet volgroeid te zijn en je kan ze soms wel zien zitten
Oud 04-07-2002, 23:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Kijk de twee puntjes zitten dus aan 1 staafje (ouwe tongpiercingstaaf die ik maar ff verbogen had) door 2 gaatjes.

[IMG] plaatje [IMG]

*is blij met nieuwe creatie*
hij's vet!
Oud 04-07-2002, 23:05
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:

Waarom ben je me voor met zo'n soort opmerking *huil*

maja wel cool jah of ieder1 pierct ieder1 kom je echt thuis met ikweetniethoeveel piercings erbij

(waarom kon ik dit alles niet in 1 post doen? )
moeten 'r niet al te veel mensen komen anders heb je geen plek meer over (of je mot je arm vol veiligheidsspelden prikken ofzow... )

Oud 04-07-2002, 23:08
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
cHa0s schreef:

hij's vet!
Thnx dude heej heb jij msn bij de weg?
Oud 05-07-2002, 11:54
unsubstantial
unsubstantial is offline
is hier ook iemand met fleshtunnels in zen oren
???