Advertentie | |
|
![]() |
|
Ben een beetje aan het doorslaan, vanochtend nog gepost op
http://forum.***************/vbb/sho...threadid=10624 dus raad ns wat ik nu aanheb? Vette boots, ophoudkousen en mu lange winterjas. Men ik ben knettergek, ga nu naar de bus, werkstukje afgeven op school en dan weer terug ![]() Do I need help?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strakke wijd uitlopende spijkerbroek met zelfopgenaaide bloemen en een hele grote split aan de voorkant dichtgezet met veiligheidsspeldjes met kraaltjes. ( broek zelf een beetje aangepast dus
![]() Daaroverheen een jurkje, gebatikt paars/wit., en daarover nog een felblauw vestje. Ik ben kleurrijk vandaag ![]()
|
vandaag;
zwart incubus shirt met paarse logo grijze broek met zilveren glitters erop van H&M (nu ff voor de kou een zwart vest van DKNY met capuchon) mn haar in een hele aparte schijding (beetje 70's style, VEEL GELL!) in een half kapotte knot ![]() makeup: paarse oogschaduw en eyeliner, zilveren glittertjes
Laatst gewijzigd op 10-04-2002 om 19:31. |
![]() |
||
Citaat:
duidelijk een merkmens!
||
Citaat:
![]() euhm... grijze broek zwarte rancid trui vans bolletjesarmband nouja en de rest *had geen zin om leuke kleertjes uit te zoeken enzoow* |
![]() |
|
![]() |
donkerblauwe Levi's spijkerbroek
donkerblauwe polo Sutherland lichtblauw vestje met capuchon Bien Bleu rode Gaastra trui lichtblauwe shawl om mijn nek gedrapeerd roze/blauw/grijs geruite Burlingtons Ik ben ziek vandaag... ![]()
|
![]() |
Blauw/wit gestreept bloesje BB (mouwen stukje opgestroopt)
d.blauwe polo RL (¾ mouwtjes) beige ruimzittende broek Sutherland bruine bootjes Mexx schakelring (as usual) slavenarmband parelketting parelknopjes (buiten had ik net een wit BB petje) mascara, btje poeder, haar in een knotje/staartje (iets daar tussenin ![]() luchtje: Mexx (die paarse) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wat zou jij hebben gedaan? Tail3003 | 8 | 12-09-2015 21:21 | |
Lifestyle |
Wat draag jij vandaag? Verwijderd | 1 | 26-11-2012 09:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Lifestyle |
waar vind ik.... Ninnoc | 456 | 13-09-2002 21:09 |