Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
hoewel mijn dreads nog wel veel gegroeid zijn, heb ze al een paar keer moeten bijknippen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik wil ook zulke dreads ![]() als ik ze nu weer neem ga ik ze ECHT niet meer afknippen, heb nu al 2x die fout gemaakt en alleen maar spoijt gehad |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Okeej hier komt een berichie die ik ook op de 1e page had zien staan en ze kreeg geen goed antwoord dus ik d8 ik zet m ff voor haar hier heen en dan krijgt ze vast wel antwoord.
smilegirl 15V - Lid gepost op 19-03-2002 @ 19:14 -------------------------------------------------------------------------------- hoi allemaal. ja heb eigenlijk een vraagje. ik wil graag dreads maar mijn zus heeft het gehad en heeft ze maar een week in gehad omdat ze hoofdpijn had. wat zijn jullie ervaringen met dreads?? en hoe was je ze eigenlijk?? nu heb ik wel over nepdreads niet die met j eigen haar. graag reactie!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je moet je lussen bovenaan uh..wrijven.. staat wel op dreadheadhq ook, dread tussen 2 vingers (daar waar ze aan je hand vastzitten) doen en dan over je hoofd wrijven zodat 'ie gaat dreaden. En dan komt je losse haar er ook bij
||
Citaat:
![]() Even duidelijker dan maar; als je lussen hebt halverwege je dreads kun je ze er gewoon afknippen en dan is je dread nog gewoon recht etc. Als je idd lussen aan de bovenkant hebt kun je het beste zoals ik al zei uitgroei bijwerken door je dreads te pakken ongeveer 3 cm ofzo van je hoofdhuid af en dan in rondjes wrijven over je hoofdhuid heen. Dan blijven ze even dik en krijg je niet van die gekke deuken erin. als er na een tijdje nog losse lussen uitsteken en je uitgroei is alweer vervilt dan kun je die lussen er gewoon weer afknippen. duidelijk zo? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En idd gewoon proberen. Ik zeg toch dat je ze dikker kunt krijgen door over je hoofdhuid te draaien in rondjes? Waarom zou je het dan niet proberen. En ik weet ook hoe lussen eruit zien, dus doe maar gewoon ![]() |
![]() |
|
okee sorriej hoor...
![]() tis gewoon dat ik al vet veel geprobeerd heb enzo... en kep vnochtend een zooj lussen erafgeknipt (en die zitten echt aan ELKE dread hoor magoed) heh, maar kijk, ze zijn nu al 3cm bovenaan ofzo vet dun dus dat komt sowieso toch al niet meer goed dan?
|
![]() |
ik wil eigenlijk ook al best lang dreads maken maar mijn haar is nog te kort (6 cm is te kort toch?) en daarom kan het nog niet.
toen ik zei dat ik ze wou begon mijn moeder me echt uit te lachen en ze zei dat ze dan niet meer met mij over straat wilde, blablabah.. en dat heel veel mensen je al niet moeten (baantjes en zo) omdat je dreads hebt. die mensen denken dat het onverzorgd is, mja dat is het juist niet dacht ik maargoed. ik wil dus aan de mensen die dreads hebben vragen of jullie er wel een last van hebben dat je dreads hebt. zeg maar: nee |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon proberen. En voor die meisjes hierboven; ik heb er nooit last mee gehad met werken ofzo. Zolang je ze goed verzorgt zien ze er mooi uit, je moet natuurlijk niet van die vieze klonten in je haar hebben hangen das ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik werk ik een kas *jaja* dus daar maakt het ze helemaal geen reet uit wat je met je haar/kleren/whatever doet als je maar werkt
![]() maar strax ga ik verhuizen en dan wordt het misschien wel een probleem alhoewel ik denk dat het wel mee zal vallen. het ziet er heus niet vies uit ofzo en je MAG niet geweigerd worden op je uiterlijk want das discriminatie ![]()
||
Citaat:
Als je er niet representatief uitziet ( volgens hen) dan nemen ze je gewoon niet aan. been there
||
Citaat:
![]() bij mijn uitzendbureau (daar noem je er ook een ![]() *en toen een heel verhaalover dat het tof vonden enzo*
||
Citaat:
||
Citaat:
Logica van mensen = ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
allow
![]() Ik wil eingelijk ook HÉÉÉÉÉL erg graag dreads... K heb wel een vriendin die zeg maar nepdreads kan zetten, maar geen een die echte dreads kan zetten... is dreads zetten makkelijk te leren zeg maar...? Zou iemand van jullie (die ervaring heeft ![]() Najah... alvast bedankt ofzow ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
kzou t niet bij jezelf doen, zeker niet als je t nog nooit heb gedaan |
![]() |
||
Citaat:
|
Sorry als het al gevraagd is, maar ik kon het niet vinden: weet iemand waar ik spullen kan kopen om door een vriendin dreads te laten zetten, het liefste zo'n compleet pakket. Ik woon vlakbij Amsterdam.
||
Citaat:
![]() je hebt gewoon goeie rollers nodig en permanentvloeistof en een goeie kam. c'est tout |
![]() |
|
ellow...ff wat vraagjes:
Ik wil al heel lang dreads..mn ouders vinden het nix maarja boeie...nou vroeg ik me af..alsk ze laat zetten hoeveel geld gaat dat me kosten?!! Hmm ik heb er geen ervaring mee...wie wil mij ffies vertellen hoe het moet...miss ken ik iemand zo ver krijgen om het bij mij te doen (pech alsk mn haar verneuk) ajb...is er iemand zo lief om het ff pcies te vertellen enzo?!! *kijkt heeeeeeeeeel lief *
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Dreadlocks Ivon* | 6 | 10-01-2006 20:43 | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel 11 alweer! Verwijderd | 495 | 30-09-2004 21:02 | |
Lifestyle |
Algemeen Dread Topic #10 Verwijderd | 4 | 13-07-2004 23:32 | |
Lifestyle |
Het Algemene DREADS-topic III Paris | 469 | 18-09-2003 13:50 | |
Lifestyle |
Ben jij een meeloper of doe je gewoon aan wat je zelf leuk vindt? anonieme_teddybeer | 65 | 13-01-2003 11:00 |