Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-04-2003, 17:25
Verwijderd
Zie eigen topic van anjali voor mijn reacties erop/mening er over...
Oud 06-04-2003, 17:29
Ilona1
Ilona1 is offline
Ben vanaf vandaag met mijn ouders mee gaan montignaccen..

Wie doet dit hier?
Oud 06-04-2003, 19:45
stout!
stout! is offline
Maandagochtend woog ik 57.1. Ik heb de hele week echt goed 'gelijnd'... heb het nog nooit zolang (6 dagen) volgehouden..ik mailde ook met Wishfuldreaming en dat hielp echt!
Alleen zij wil (door persoonlijke redenen) niet meer mailen, heel jammer. Zijn er nog andere mensen die dit wat lijkt? Het helpt namelijk echt.
Maargoed.. ben vanochtend op de weegschaal gaan staan en woog 57.8 (met een beetje nat haar). 1,3 kilo eraf dus. Vond dat ik wel een dagje pauze verdiend had.. ik begin morgen weer. Ik kreeg vandaag een chocolade-ei als dank voor meelopen in een show en daar heb ik de helft van weggegeven maar ook opgegeten en ik heb ook chips gegeten. Maar 1 kilo per week is prima vind ik en als ik weet dat ik zondag een beetje mag snoepen is het makkelijker vol te houden. En ik sla niet helemaal los ofzo vandaag. Morgen weer beginnen.. ik stond gisteren voor de spiegel en ik werd zo blij omdat ik gewoon meteen tevredener ben met mijn uiterlijk.
Oud 06-04-2003, 19:49
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
stout! schreef op 06-04-2003 @ 20:45:
*verhaaltje*
Wooow je gaat lekker man!Straks is het nog maar een maandje en je bent ervanaf Nouja, half dan.

Ik bedoel, ik ben er dan wel even mee gekapt maar ik moet je wel een beetje blijven steunen natuurlijk

Ben echt blij dat het goed gaat bij je
Oud 06-04-2003, 20:03
stout!
stout! is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-04-2003 @ 20:49:
Wooow je gaat lekker man!Straks is het nog maar een maandje en je bent ervanaf Nouja, half dan.

Ik bedoel, ik ben er dan wel even mee gekapt maar ik moet je wel een beetje blijven steunen natuurlijk

Ben echt blij dat het goed gaat bij je
heee meissie Ik was meteen blij toen ik zag dat je had gepost... gaat t alweer wat beter met je?

Hmm zo goed ging het niet hoor.. ik heb vandaag echt veel gesnoept (ben misselijk nu).

Maar weet je, eigenlijk wil ik jou ook juist blijven steunen.. best gek maar in één week ben ik al een beetje om je gaan geven enzo...*kuch* Dit klinkt wel heel sentimenteel, maar t is toch zo.
Oud 06-04-2003, 20:15
WishfulDreaming
Citaat:
stout! schreef op 06-04-2003 @ 21:03:
heee meissie Ik was meteen blij toen ik zag dat je had gepost... gaat t alweer wat beter met je?

Hmm zo goed ging het niet hoor.. ik heb vandaag echt veel gesnoept (ben misselijk nu).

Maar weet je, eigenlijk wil ik jou ook juist blijven steunen.. best gek maar in één week ben ik al een beetje om je gaan geven enzo...*kuch* Dit klinkt wel heel sentimenteel, maar t is toch zo.
Nou dat snoepen voor 1 dag mag toch wel als je al 1,3 kilo af bent gevallen in een weekje hoor

Maare, het gaat nu helemaal waardeloos, want ik had vandaag een familiefeest.

Maarja ik heb me voorgenomen deze week echt niet veel te eten, veel te bewegen (heb nu veel tijd) en echt gigantisch veel water te drinken, en we zien wel hoe het allemaal afloopt.

Weetje, ik kijk het ff een paar dagen aan, en als ik denk dat ik weer gewoon kan gaan lijnen, dan gaan we weer mailen okeej?
Oud 06-04-2003, 20:20
stout!
stout! is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 06-04-2003 @ 21:15:
Nou dat snoepen voor 1 dag mag toch wel als je al 1,3 kilo af bent gevallen in een weekje hoor

Maare, het gaat nu helemaal waardeloos, want ik had vandaag een familiefeest.

Maarja ik heb me voorgenomen deze week echt niet veel te eten, veel te bewegen (heb nu veel tijd) en echt gigantisch veel water te drinken, en we zien wel hoe het allemaal afloopt.

Weetje, ik kijk het ff een paar dagen aan, en als ik denk dat ik weer gewoon kan gaan lijnen, dan gaan we weer mailen okeej?
Okeej mail me maar als je er weer aan toen bent. En positief blijven, dat is het allerbelangrijkste. Succes *knuffel*
Oud 07-04-2003, 11:55
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 07-04-2003 @ 12:47:
*
Waarom twee keer hetzelfde posten in één topic?
Volgens mij doe je het er om.
Oud 07-04-2003, 11:58
Verwijderd
Citaat:
Hallo Allemaal,

Ik heb een heel slecht advies maar voor de mensen die bijv echt binnen 5 dagen 2 of 3 kilo kwijt willen en dus ook sterk vermageren: is de enige advies:

HEEL VEEL WATER EN VOOR DE REST NIETS ETEN BEHALVE S'AVONDS GEWOON MEE ETEN MAAR DAN WEL WEINIG.

TRAPLOPEN.

Dit is vrij moeilijk maar het gaat om in een zo snel mogelijke tijd. En als je dit 5 dagen doet raak je heel wat kwijt.

Het jojo effect zou dan wel kunnen optreden na 5 dagen daarom moet je na die 5 dagen gewoon doorgaan met gezond eten dus bijv.

Ontbijt: Fruit met water.
2de maaltijd: 2 boterhammen met water.
3de soep of groenten en afspoelen met water.

En tussendoor veel water drinken.

Dat is de makkelijkste oplossing

Hoewle het moeilijk om te doen is.

Ieder geval ik ga dit wel doen begin op woensdag. Maandag en dinsdag eet ik nog wel brood en fruit. En dus woensdag ga ik gedurende twee weken zoveel mogelijk alleen water drinken! Ik hoop dta het me lukt mijn doel is zo worden:
http://us.imdb.com/EGallery?source=g...ima,%20Adriana

En op mijn manier kun je binnen 2 weekjes maar zo worden! Gezond eten vind ik te lang duren. Vandaar.
ik denk neit dat het je gaat lukken.. en na die 2 weken heb je het binnen een week weer allemaal dr aan.. op deze manier val je ten eerste veel meer dan 2/3 kilo af en ten 2e heb je vrijwel zeker weten jojoeffect.. verder is het ook heel ongezond

vergeet niet dat je nadat je bent afgevallen ook je huid weer moet straktrekken en dan zie je het pas.. of zoiets...
Oud 07-04-2003, 12:07
Verwijderd
Ik heb een drijfveer gevonden om door te gaan, of eigenlijk meer, hij is nu tastbaarder/meer in zicht. Over euhm...iets minder dan 1,5 jaar wil ik er iig een kilo of wat afhebben.
Oud 07-04-2003, 12:18
Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Ik hoop dta het me lukt mijn doel is zo worden:
http://us.imdb.com/EGallery?source=g...ima,%20Adriana
speelt die meid niet in de clip van christina aguilera? gadverdamme
Oud 07-04-2003, 12:56
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-04-2003 @ 13:07:
Ik heb een drijfveer gevonden om door te gaan, of eigenlijk meer, hij is nu tastbaarder/meer in zicht. Over euhm...iets minder dan 1,5 jaar wil ik er iig een kilo of wat afhebben.
Heee, zou je dat nou wel doen?
Is wel een beetje teveel van het goede vind je niet?
Oud 07-04-2003, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Ilona1 schreef op 07-04-2003 @ 13:56:
Heee, zou je dat nou wel doen?
Is wel een beetje teveel van het goede vind je niet?
Een paar kilo is geen 20 kilo oid, als je dat bedoelt, hoor.
Of is anderhalf jaar iets teveel van het goede?
Oud 07-04-2003, 13:41
Ilona1
Ilona1 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-04-2003 @ 14:36:
Een paar kilo is geen 20 kilo oid, als je dat bedoelt, hoor.
Of is anderhalf jaar iets teveel van het goede?
Grapje hoor
Oud 07-04-2003, 15:34
WishfulDreaming
Ik ben niet erg slim aan het doen geloof ik..
Heb vandaag een schaaltje cruesli gegeten, een broodje met sla en tomaat en ei enzo en ontzettend veel water gedronken. zoooo weinig Maar door dat water had ik geen honger
Oja, net ook een appel genomen, maar anders ging ie straks rotten en dat was zonde Had weer eigenlijk geen trek.

Ik weet dat het stom is, maar toch..
Pf over een dag of 2 zal dit toch wel weer over zijn
Oud 07-04-2003, 17:40
Snufje
Snufje is offline
Nummertje 10 is alweer aan de beurt..!
Topic gesloten

Regels voor berichten