![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Hmm zo goed ging het niet hoor.. ik heb vandaag echt veel gesnoept (ben misselijk nu ![]() Maar weet je, eigenlijk wil ik jou ook juist blijven steunen.. best gek maar in één week ben ik al een beetje om je gaan geven enzo ![]()
||
Citaat:
![]() Maare, het gaat nu helemaal waardeloos, want ik had vandaag een familiefeest. ![]() Maarja ik heb me voorgenomen deze week echt niet veel te eten, veel te bewegen (heb nu veel tijd) en echt gigantisch veel water te drinken, en we zien wel hoe het allemaal afloopt. Weetje, ik kijk het ff een paar dagen aan, en als ik denk dat ik weer gewoon kan gaan lijnen, dan gaan we weer mailen okeej? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
vergeet niet dat je nadat je bent afgevallen ook je huid weer moet straktrekken en dan zie je het pas.. of zoiets... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is wel een beetje teveel van het goede vind je niet?
|
Ik ben niet erg slim aan het doen geloof ik..
Heb vandaag een schaaltje cruesli gegeten, een broodje met sla en tomaat en ei enzo en ontzettend veel water gedronken. zoooo weinig ![]() ![]() Oja, net ook een appel genomen, maar anders ging ie straks rotten en dat was zonde ![]() Ik weet dat het stom is, maar toch.. Pf over een dag of 2 zal dit toch wel weer over zijn |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic #48 Mara | 500 | 30-04-2005 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #10 Snufje | 390 | 08-05-2003 19:30 |