Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En dan nog; z'n mooi meisje mag van mij wel gequote worden ![]() En dan nog een keertje; ik ken haar naam niet, dus weten jullie dan over wie ik het heb ![]() En dan nog maar een keertje; als jullie ook niet weten wie ik bedoel moeten jullie weer terug scrollen en opzoeken welke foto en welk meisje ik bedoel enzo.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Danku |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Enne, de trui die muckymouse aanheeft ook geloof ik (grijs zwart gestreept, hele wijde hals, van de H&M??) Naja, bloem, muckymouse, cemetary slut iig mooie foto's ![]() Ontopic-actie: ![]()
||
Citaat:
![]() En ik heb, speciaal voor jou, de foto uit de quote gehaald.. Is dat niet ONT-ZET-TEND lief van mij? ![]()
||
Citaat:
Arme, arme ziel.. ![]() edit; SOOOOOOOOOOORRY VOOR DE FOTOQUOTE, SOOOOOOOOOOOOOOOOOORRY!!!!!!!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() het glorieuze amvj 7 waar ik deel van uit maak (linksonder) bij tos actief waar we ze even hebben laten zien wat onze roekeloze doch effectieve kwaliteiten allemaal te weeg kunnen brengen. afwezig: savage sefi, denderende darius en last but not least magic mikko
Laatst gewijzigd op 13-03-2003 om 00:07. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoeveel topics heb jij? Ceridwen | 53 | 20-09-2006 21:02 | |
De Kantine |
Fototopic again Verwijderd | 500 | 30-08-2005 16:53 | |
Films, TV & Radio |
Hotte-tv-mensen-fototopic Verwijderd | 112 | 31-03-2003 18:15 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |